nicksididi Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Relaxarea de duminica pe Bucium, Iasi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Un LIKE pentru FJRu' . Cum se descurca pe viraje? E asa cum zic fanii BEMVE-ului RT1200(unul dintre concurentii fjr-ului),greoaie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 felicitari pt iesire,hai intr-un loc mai sigur si o sa tot exersezi ,frumoasa mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 modelul 2013 de fjr are 292 de kg cu toate plinurile facute. RT-ul undeva la 260 - cifrele sunt din amintiri - cauta un pic pentru datele exacte. am comparat ultimele modele (RT-ul LC cu ultimul de la Yamaha), dar pe vremea cand aveam RT-ul vechi (2008, pre-DOHC) am mers in tura de Alpi impreuna cu un prieten cu FJR - proportiile erau similare. sunt 2 motoare complet diferite (2 cilindri boxer vs 4 cil in linie) cu diferenta mare de putere intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Faine poze! Ce X-lite ai? Modelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Frumos, "sta" bine FJR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksididi Postat Mai 11, 2015 Autor Share Postat Mai 11, 2015 Salutare tuturor! Am sa incerc sa raspund pe rand: G B V: FJR-ul se descurca excelent pe curbe din punctul meu de vedere....trebuie sa muncesti un pic cand o apleci dar odata asezata pe trasa :) nu degeaba este SPORT-touring! Parerea mea este ca ceea ce face o motocicleta manevrabila sunt cauciucurile bune si un biker cu experienta. Eu inca exersez sa elimin cei 5mm de chiken-stripes care mi-au mai ramas din cauciuc. cmd: vreau si am sa ajung cat de curand pe circuitul de la Tg. Secuiesc (e mai aproape de Iasi) sa exersez in voie. Dexxter: Noi ne mai vedem prin Iasi si mai discutam!!! severin31: Casca este un XLite X802 cu design by Max! dan_wolf: Multumesc! Nu pot eu cat poate FJR-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Daca pui trei semne de exclamare, mi'e frica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salut. Nu incerca pe strada sa duci cauciucul la capat. Nu ca ar fi vorba de FJR, dar aia 5mm inseamna multe grade de inclinare in plus, cuciucurile de strada nu sint facute pt asa ceva, riscul e foarte mare. Pe pista, cauciucurile-s mai calde, ai mai multe sanse. ... Eu inca exersez sa elimin cei 5mm de chiken-stripes care mi-au mai ramas din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Cauciucul spate il duci la capat si in poligon la 8-uri. Ala de pe fata e mai greu, dar depinde de motor. Si nu e nevoie de cauciucuri race pentru asta. Editat Mai 13, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Cauciucul spate il duci la capat si in poligon la 8-uri. Ala de pe fata e mai greu, dar depinde de motor. Si nu e nevoie de cauciucuri race pentru asta. Da-mi voie sa te contrazic. Mai degraba duci la capat fata in virajele stranse la viteza mica decat spatele. Cel putin la mobra mea asa se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Cu ce m-ai contrazis? Mai citeste ce am zis, poate prinzi si partea cu "dar depinde de motor". Gandeste-te de ce se intampla asta la SV-ul tau. In mod normal e cum am zis eu. Duci mai repede la capat spatele, dar depinde de mai multe chestii. Sa scrie cine are timp si chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Eu nu am reusit niciodata asta, spatele se duce la maxim prea usor, deaia si exista dimensiuni de genul 195/65/17 la Dunlop racing. Fata ramine mereu nerodata pina la capat, de cite ori "am incercat" mai mult, s-a dus tiris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Poate gasesc o poza si cu fata la capat. Uite si prima poza gasita. Parca mai are 1-2 mm pe margine. Rusine sa-mi fie. Editat Mai 14, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksididi Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Baieti, spatele se poate duce pana la capat si pe strada, fara probleme. Conteaza bikerul si asfaltul. Dar mai putin important este acest lucru, eu exersez pentru un mers cat mai fluent si mai placut, fara franari bruste inainte de curbe. Am vazut cu ochii mei colegi care atacau virajele cu 30 KM/H, viraje pe care am trecut cu 100. Editat Mai 14, 2015 de nicksididi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Cu ce m-ai contrazis? Mai citeste ce am zis, poate prinzi si partea cu "dar depinde de motor". Gandeste-te de ce se intampla asta la SV-ul tau. In mod normal e cum am zis eu. Duci mai repede la capat spatele, dar depinde de mai multe chestii. Sa scrie cine are timp si chef. Eu nu am reusit niciodata asta, spatele se duce la maxim prea usor, deaia si exista dimensiuni de genul 195/65/17 la Dunlop racing. Fata ramine mereu nerodata pina la capat, de cite ori "am incercat" mai mult, s-a dus tiris. Vorbim de chestii diferite: una e pe circuit/serpentine la +100 km/h si alta e joaca cu viraje stranse, opturi, cu ghidonul bracat la maxim in treapta 1-2, cand fortezi fata sa "muste" cat mai mult din interior pt a strange raza de bracare. Deci fiecare are dreptate On topic: e fain drumul. Nu cunosc zona dar am de gand sa trec pe acolo. Se poate lega de alte obiective/drumuri de prin preajma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksididi Postat Mai 18, 2015 Autor Share Postat Mai 18, 2015 Se poate lega si de alte obiective, cum sa nu! In primul rand ai de vizitat cascada Putna, superba, apoi poti vizita rezervatia naturala Tisita. Cheile Tisitei le poti vizita doar la picior, sunt cam 3 km de mers iar peisajul este asemanator cu cel de la cheile Bicaz. Ai sanse mari sa vezi si capre negre. De acolo poti sa mergi si la Soveja sau sa treci muntii pe la Ojdula si ajungi imediat la Tg. Secuiesc. » Post actualizat in 18 May 2015 15:34Scuze, am postat gresit. Mai sus vorbeam de serpentinele de pe Lepsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.