Sari la conținut

Dealul Bucium - un loc bun de exersat !


Postări Recomandate

modelul 2013 de fjr are 292 de kg cu toate plinurile facute. RT-ul undeva la 260 - cifrele sunt din amintiri - cauta un pic pentru datele exacte. am comparat ultimele modele (RT-ul LC cu ultimul de la Yamaha), dar pe vremea cand aveam RT-ul vechi (2008, pre-DOHC) am mers in tura de Alpi impreuna cu un prieten cu FJR - proportiile erau similare.

sunt 2 motoare complet diferite (2 cilindri boxer vs 4 cil in linie) cu diferenta mare de putere intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Am sa incerc sa raspund pe rand:

G B V: FJR-ul se descurca excelent pe curbe din punctul meu de vedere....trebuie sa muncesti un pic cand o apleci dar odata asezata pe trasa :):):) nu degeaba este SPORT-touring! Parerea mea este ca ceea ce face o motocicleta manevrabila sunt cauciucurile bune si un biker cu experienta. Eu inca exersez sa elimin cei 5mm de chiken-stripes care mi-au mai ramas din cauciuc.

cmd: vreau si am sa ajung cat de curand pe circuitul de la Tg. Secuiesc (e mai aproape de Iasi) sa exersez in voie.

Dexxter: Noi ne mai vedem prin Iasi si mai discutam!!!

severin31: Casca este un XLite X802 cu design by Max!

dan_wolf: Multumesc! Nu pot eu cat poate FJR-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu incerca pe strada sa duci cauciucul la capat. Nu ca ar fi vorba de FJR, dar aia 5mm inseamna multe grade de inclinare in plus, cuciucurile de strada nu sint facute pt asa ceva, riscul e foarte mare. Pe pista, cauciucurile-s mai calde, ai mai multe sanse.

... Eu inca exersez sa elimin cei 5mm de chiken-stripes care mi-au mai ramas din cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul spate il duci la capat si in poligon la 8-uri. Ala de pe fata e mai greu, dar depinde de motor. Si nu e nevoie de cauciucuri race pentru asta. :what: :D

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul spate il duci la capat si in poligon la 8-uri. Ala de pe fata e mai greu, dar depinde de motor. Si nu e nevoie de cauciucuri race pentru asta. :what: :D

 

Da-mi voie sa te contrazic. Mai degraba duci la capat fata in virajele stranse la viteza mica decat spatele. Cel putin la mobra mea asa se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce m-ai contrazis? Mai citeste ce am zis, poate prinzi si partea cu "dar depinde de motor". :peace: Gandeste-te de ce se intampla asta la SV-ul tau. In mod normal e cum am zis eu. Duci mai repede la capat spatele, dar depinde de mai multe chestii. Sa scrie cine are timp si chef.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am reusit niciodata asta, spatele se duce la maxim prea usor, deaia si exista dimensiuni de genul 195/65/17 la Dunlop racing. Fata ramine mereu nerodata pina la capat, de cite ori "am incercat" mai mult, s-a dus tiris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate gasesc o poza si cu fata la capat.

 

Uite si prima poza gasita. Parca mai are 1-2 mm pe margine. Rusine sa-mi fie.

post-43576-0-27124300-1431621339_thumb.png

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, spatele se poate duce pana la capat si pe strada, fara probleme. Conteaza bikerul si asfaltul. Dar mai putin important este acest lucru, eu exersez pentru un mers cat mai fluent si mai placut, fara franari bruste inainte de curbe. Am vazut cu ochii mei colegi care atacau virajele cu 30 KM/H, viraje pe care am trecut cu 100.

Editat de nicksididi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce m-ai contrazis? Mai citeste ce am zis, poate prinzi si partea cu "dar depinde de motor". :peace: Gandeste-te de ce se intampla asta la SV-ul tau. In mod normal e cum am zis eu. Duci mai repede la capat spatele, dar depinde de mai multe chestii. Sa scrie cine are timp si chef.

 

 

Eu nu am reusit niciodata asta, spatele se duce la maxim prea usor, deaia si exista dimensiuni de genul 195/65/17 la Dunlop racing. Fata ramine mereu nerodata pina la capat, de cite ori "am incercat" mai mult, s-a dus tiris.

Vorbim de chestii diferite: una e pe circuit/serpentine la +100 km/h si alta e joaca cu viraje stranse, opturi, cu ghidonul bracat la maxim in treapta 1-2, cand fortezi fata sa "muste" cat mai mult din interior pt a strange raza de bracare.

 

Deci fiecare are dreptate :cheers:

 

On topic: e fain drumul. Nu cunosc zona dar am de gand sa trec pe acolo. Se poate lega de alte obiective/drumuri de prin preajma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate lega si de alte obiective, cum sa nu! In primul rand ai de vizitat cascada Putna, superba, apoi poti vizita rezervatia naturala Tisita. Cheile Tisitei le poti vizita doar la picior, sunt cam 3 km de mers iar peisajul este asemanator cu cel de la cheile Bicaz. Ai sanse mari sa vezi si capre negre.

De acolo poti sa mergi si la Soveja sau sa treci muntii pe la Ojdula si ajungi imediat la Tg. Secuiesc.


» Post actualizat in 18 May 2015 15:34

Scuze, am postat gresit. Mai sus vorbeam de serpentinele de pe Lepsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...