XorX Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 mda.. inevitabilul s-a produs. Am descoperit un ditai holzsurubul in roata spate. Intrebarea e simpla, trebuie sa fiu atent la ceva anume cind desfac roata spate? La asta cu cardan e prima data cind dau roata spate jos si nu stiu la ce sa ma astept. thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Doar la pozitiile bucselor de pe axul rotii si eventual la ceva scurgeri (putin probabile) de ulei de pe la cardan. Si sa nu uiti de parghiile si suruburile de la frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) pai dai roata jos normal, dupa ce scoti axul si distantierele se scoate capacul care tine sabotii ( in prealabil desfaci brida din partea de jos si scoti tija de actionare a franei) apoi roata de pe angrenaj prin tragere catre lateralul motocicletei, iar la montaj intai aduci roata in dreptul angrenajului, impingi usor pana culiseaza de tot ( grija la simeringul de acolo ) si montezi in ordine inversa minunile. of topic, daca tot umbli acolo ar fi bine sa schimbi si uleiul din grupul conic Editat Mai 20, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 20, 2015 Autor Share Postat Mai 20, 2015 thx!! mai am sa gasesc un surub cu doua piulite si cu capul cit gaura hexagonala din ax ca imbus pe dimensiunea aia nu am vazut pina acum si ma apuc de treaba. Ca fapt divers.. astia de la Honda sunt niste genii neintelese. Axul se extrage catre partea cu toba, iar pe partea fara toba are piulita.... Evident ca pt a face asta trebuie data toba jos, plus scarita dreapta. Daca le dadea prin cap sa puna axul invers nu ar mai fi trebuit demontata toba.. dar ce farmec mai avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) thx!! mai am sa gasesc un surub cu doua piulite si cu capul cit gaura hexagonala din ax ca imbus pe dimensiunea aia nu am vazut pina acum si ma apuc de treaba. Ca fapt divers.. astia de la Honda sunt niste genii neintelese. Axul se extrage catre partea cu toba, iar pe partea fara toba are piulita.... Evident ca pt a face asta trebuie data toba jos, plus scarita dreapta. Daca le dadea prin cap sa puna axul invers nu ar mai fi trebuit demontata toba.. dar ce farmec mai avea He... la Kava trebuia sa dau ambele tobe jos, iar pentru ax mi-am facut imbus singur, mergi la un depozit cu materiale de constructii, specializat in metale tevi table sarme, si cauta profil hexagon 13 mm,( parca atat era ...) aaa era sa uit , daca tot umbli scrie pe o hartiuta ( sau fa o poza ) la codul simeringului... si cand te incurca niste maxim 50 de ron in buzunar poti sa comanzi unul... sa fie pentru Sfantul Justin Case Editat Mai 20, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 20, 2015 Autor Share Postat Mai 20, 2015 thx man. asa voi face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Poti sa desfaci amortizoarele din prinderile de jos si sa o ridici pe cric pana trece axul de toba. (asta ca sa nu mai desfaci toba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 20, 2015 Autor Share Postat Mai 20, 2015 pai si articulatia cardanului spre cutie se simte bine la procedura asta? Ar trebui sa ridic vreo 7-10 cm ca sa treaca axul ala pe sub toba. Studiez.. oricum merci de idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Articulatia cardanului va culisa aproape de limita ei dar asta nu are de ce sa fie o problema atata vreme cat cardanul nu se si roteste in timpul asta. Nu stiu daca functioneaza la Shadow dar la mine mergea si la Guzzi si la Cx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 mie mi-a fost mai simplu sa pun suport sub bascula decat sa desfac telescoapele si sa o spanzur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Sau pneumatica la mijloc, stand fata si cineva care sa o tina in echilibru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Sau pneumatica la mijloc, stand fata si cineva care sa o tina in echilibru dap minim jumatate de ora pana schimba camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 21, 2015 Autor Share Postat Mai 21, 2015 hai ca nu e chiar asa simplu cum credeam... trebuie desfacuti si senzorii de oxigen. Acum intrebarile ar fi doua: 1. cum draq se declipseaza bridele alea de plastic care tin cablurile legate de cadru? Pare un fel de papuc dar nu se da declipsat. 2. daca nu reusesc sa declipsez plasticele alea oare merge sa desfiletez senzorii din toba fara sa decuplez firele? Am sanse sa nu se rasuceasca pina la rupere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 hai ca nu e chiar asa simplu cum credeam... trebuie desfacuti si senzorii de oxigen. Acum intrebarile ar fi doua: 1. cum draq se declipseaza bridele alea de plastic care tin cablurile legate de cadru? Pare un fel de papuc dar nu se da declipsat. 2. daca nu reusesc sa declipsez plasticele alea oare merge sa desfiletez senzorii din toba fara sa decuplez firele? Am sanse sa nu se rasuceasca pina la rupere? cupla o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Sa fii atent la montajul final. Monteaza cu grija toate distantierele si verifica sa nu existe jocuri. In cazuri extreme se pot intampla necazuri. In poza este butucul rotii spate de Dragstar care s-a distrus si a trebuit sa fie refacut, tocmai din cauza neglijentei la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 21, 2015 Autor Share Postat Mai 21, 2015 asta ar fi principalul motiv pentru care nu-mi prea vine sa ma duc cu ea la un service Oricum, este extrem de ciudat.. roata e cu camera si totusi sta umflata cu surubul in ea. Am incercat sa-l scot si incepe sa fisiie asa ca l-am insurubat la loc Chiar nu-mi explic cum o camera mai tine aer cu surubul in ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 asta ar fi principalul motiv pentru care nu-mi prea vine sa ma duc cu ea la un service Oricum, este extrem de ciudat.. roata e cu camera si totusi sta umflata cu surubul in ea. Am incercat sa-l scot si incepe sa fisiie asa ca l-am insurubat la loc Chiar nu-mi explic cum o camera mai tine aer cu surubul in ea... pune mai poza cu mufa buclucasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 21, 2015 Autor Share Postat Mai 21, 2015 (editat) asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa. » Post actualizat in 21 May 2015 12:32 Editat Mai 21, 2015 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa. asta este care?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 21, 2015 Autor Share Postat Mai 21, 2015 a venit si poza.. initial nu se incarcase.. Cred totusi ca e mai simplu sa desurubez sondele lambda din galerii. M-am uitat pe poze si sunt vreo 4 maxim 5 ture de filet deci nu ar avea de ce sa se torsioneze prea tare firele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa. » Post actualizat in 21 May 2015 12:32 20150521_123759.jpg da de ce nu tai cei doi soricei ( colierele) ? si pe urma pui altii?? la desfacut sondele exista riscul sa se rupa firul exact de la suprafata sondei... eu nu as merge pe varianta aia Editat Mai 21, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa. » Post actualizat in 21 May 2015 12:32 20150521_123759.jpg Taie domnul meu colierele acelea si pui altele la montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 22, 2015 Autor Share Postat Mai 22, 2015 varianta cistigatoare a fost cea a lui PinkHelmet, sa desfac amortizoarele si sa eliberez bascula asa incit sa treaca axul pe sub tobe. Oricum, e un mare rahat.. dupa ce scoti roata din pinionul cardanului nu iese din cauza aripii spate... Ce sa zic.. o mostra de prostie japoneza. Acum imi fac curaj sa o montez la loc » Post actualizat in 22 May 2015 11:43la desfacutul tobelor am renuntat cind am vazut ca nici macar cuplele sondelor nu le puteam desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Oricum, e un mare rahat.. dupa ce scoti roata din pinionul cardanului nu iese din cauza aripii spate... Ce sa zic.. o mostra de prostie japoneza. Acum imi fac curaj sa o montez la loc E uite de aia eu o dau jos cu grupul reductor, mai am si suporti de cob-uri care ma incurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 22, 2015 Autor Share Postat Mai 22, 2015 gata. acum sa speram ca mai si merge si nu or sa apara probleme prin alte parti. Pina la urma daca ai pe ce sa o ridici un pic mai sus + un cric cu care sa sustii bascula, varianta "Pink Helmet" cu desfacutul amortizoarelor este f buna. Multumesc tuturor de ajutor!! » Post actualizat in 22 May 2015 19:13oare ar fi trebuit sa pun loctite pe filetul axului? In manual nu zicea nimic de asta dar mise pare ciudat ca nu are nicio siguranta piulita aia. » Post actualizat in 24 May 2015 08:01ca sa ramina scris poate o sa mai aiba cineva nevoie de informatie.... piulita axului este cu blocator metalic deci nu e nevoia de loctite sau altceva pentru blocare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.