Sari la conținut

Shadow Spirit cu cardan


Postări Recomandate

mda.. inevitabilul s-a produs. Am descoperit un ditai holzsurubul in roata spate.

Intrebarea e simpla, trebuie sa fiu atent la ceva anume cind desfac roata spate? La asta cu cardan e prima data cind dau roata spate jos si nu stiu la ce sa ma astept.

 

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar la pozitiile bucselor de pe axul rotii si eventual la ceva scurgeri (putin probabile) de ulei de pe la cardan. Si sa nu uiti de parghiile si suruburile de la frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dai roata jos normal, dupa ce scoti axul si distantierele se scoate capacul care tine sabotii ( in prealabil desfaci brida din partea de jos si scoti tija de actionare a franei) apoi roata de pe angrenaj prin tragere catre lateralul motocicletei, iar la montaj intai aduci roata in dreptul angrenajului, impingi usor pana culiseaza de tot ( grija la simeringul de acolo ) si montezi in ordine inversa minunile.

 

of topic, daca tot umbli acolo ar fi bine sa schimbi si uleiul din grupul conic

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx!!

mai am sa gasesc un surub cu doua piulite si cu capul cit gaura hexagonala din ax ca imbus pe dimensiunea aia nu am vazut pina acum si ma apuc de treaba.

 

Ca fapt divers.. astia de la Honda sunt niste genii neintelese. Axul se extrage catre partea cu toba, iar pe partea fara toba are piulita.... Evident ca pt a face asta trebuie data toba jos, plus scarita dreapta.

Daca le dadea prin cap sa puna axul invers nu ar mai fi trebuit demontata toba.. dar ce farmec mai avea :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx!!

mai am sa gasesc un surub cu doua piulite si cu capul cit gaura hexagonala din ax ca imbus pe dimensiunea aia nu am vazut pina acum si ma apuc de treaba.

 

Ca fapt divers.. astia de la Honda sunt niste genii neintelese. Axul se extrage catre partea cu toba, iar pe partea fara toba are piulita.... Evident ca pt a face asta trebuie data toba jos, plus scarita dreapta.

Daca le dadea prin cap sa puna axul invers nu ar mai fi trebuit demontata toba.. dar ce farmec mai avea :moron:

 

 

He... la Kava trebuia sa dau ambele tobe jos, iar pentru ax mi-am facut imbus singur, mergi la un depozit cu materiale de constructii, specializat in metale tevi table sarme, si cauta profil hexagon 13 mm,( parca atat era ...)

 

 

aaa era sa uit , daca tot umbli scrie pe o hartiuta ( sau fa o poza ) la codul simeringului... si cand te incurca niste maxim 50 de ron in buzunar poti sa comanzi unul... sa fie pentru Sfantul Justin Case

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si articulatia cardanului spre cutie se simte bine la procedura asta? Ar trebui sa ridic vreo 7-10 cm ca sa treaca axul ala pe sub toba. Studiez.. oricum merci de idee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Articulatia cardanului va culisa aproape de limita ei dar asta nu are de ce sa fie o problema atata vreme cat cardanul nu se si roteste in timpul asta. Nu stiu daca functioneaza la Shadow dar la mine mergea si la Guzzi si la Cx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca nu e chiar asa simplu cum credeam... trebuie desfacuti si senzorii de oxigen.

Acum intrebarile ar fi doua:

1. cum draq se declipseaza bridele alea de plastic care tin cablurile legate de cadru? Pare un fel de papuc dar nu se da declipsat.

2. daca nu reusesc sa declipsez plasticele alea oare merge sa desfiletez senzorii din toba fara sa decuplez firele? Am sanse sa nu se rasuceasca pina la rupere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca nu e chiar asa simplu cum credeam... trebuie desfacuti si senzorii de oxigen.

Acum intrebarile ar fi doua:

1. cum draq se declipseaza bridele alea de plastic care tin cablurile legate de cadru? Pare un fel de papuc dar nu se da declipsat.

2. daca nu reusesc sa declipsez plasticele alea oare merge sa desfiletez senzorii din toba fara sa decuplez firele? Am sanse sa nu se rasuceasca pina la rupere?

cupla o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii atent la montajul final. Monteaza cu grija toate distantierele si verifica sa nu existe jocuri. In cazuri extreme se pot intampla necazuri. In poza este butucul rotii spate de Dragstar care s-a distrus si a trebuit sa fie refacut, tocmai din cauza neglijentei la montaj.

1797342_651243411616043_1573321359_n.jpg

1003609_651243408282710_646871186_n.jpg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fi principalul motiv pentru care nu-mi prea vine sa ma duc cu ea la un service :)

Oricum, este extrem de ciudat.. roata e cu camera si totusi sta umflata cu surubul in ea. Am incercat sa-l scot si incepe sa fisiie asa ca l-am insurubat la loc :)

Chiar nu-mi explic cum o camera mai tine aer cu surubul in ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fi principalul motiv pentru care nu-mi prea vine sa ma duc cu ea la un service :)

Oricum, este extrem de ciudat.. roata e cu camera si totusi sta umflata cu surubul in ea. Am incercat sa-l scot si incepe sa fisiie asa ca l-am insurubat la loc :)

Chiar nu-mi explic cum o camera mai tine aer cu surubul in ea...

pune mai poza cu mufa buclucasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa.


» Post actualizat in 21 May 2015 12:32

post-1286-0-94116000-1432211553_thumb.jpg

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa.

asta este care??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit si poza.. initial nu se incarcase..

Cred totusi ca e mai simplu sa desurubez sondele lambda din galerii. M-am uitat pe poze si sunt vreo 4 maxim 5 ture de filet deci nu ar avea de ce sa se torsioneze prea tare firele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa.

» Post actualizat in 21 May 2015 12:32

attachicon.gif20150521_123759.jpg

da de ce nu tai cei doi soricei ( colierele) ? si pe urma pui altii??

la desfacut sondele exista riscul sa se rupa firul exact de la suprafata sondei... eu nu as merge pe varianta aia ;)

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este. In principiu ar trebui sa iasa ca un slide daca imping de ea sa iasa de pe stiftul ala pe care e prinsa de cadru. Dar sa dea draq daca se lasa scoasa.

» Post actualizat in 21 May 2015 12:32

 

20150521_123759.jpg

Taie domnul meu colierele acelea si pui altele la montare.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta cistigatoare a fost cea a lui PinkHelmet, sa desfac amortizoarele si sa eliberez bascula asa incit sa treaca axul pe sub tobe.

Oricum, e un mare rahat.. dupa ce scoti roata din pinionul cardanului nu iese din cauza aripii spate... Ce sa zic.. o mostra de prostie japoneza.

Acum imi fac curaj sa o montez la loc :)


» Post actualizat in 22 May 2015 11:43

la desfacutul tobelor am renuntat cind am vazut ca nici macar cuplele sondelor nu le puteam desface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, e un mare rahat.. dupa ce scoti roata din pinionul cardanului nu iese din cauza aripii spate... Ce sa zic.. o mostra de prostie japoneza.

Acum imi fac curaj sa o montez la loc :)

E uite de aia eu o dau jos cu grupul reductor, mai am si suporti de cob-uri care ma incurca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata. acum sa speram ca mai si merge si nu or sa apara probleme prin alte parti.

Pina la urma daca ai pe ce sa o ridici un pic mai sus + un cric cu care sa sustii bascula, varianta "Pink Helmet" cu desfacutul amortizoarelor este f buna.

 

Multumesc tuturor de ajutor!!


» Post actualizat in 22 May 2015 19:13

oare ar fi trebuit sa pun loctite pe filetul axului? In manual nu zicea nimic de asta dar mise pare ciudat ca nu are nicio siguranta piulita aia.


» Post actualizat in 24 May 2015 08:01

ca sa ramina scris poate o sa mai aiba cineva nevoie de informatie.... piulita axului este cu blocator metalic deci nu e nevoia de loctite sau altceva pentru blocare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...