kawazaki Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Am un prieten ce doreste sa isi cumpere http://www.ulei-motul.ro/produs/151/motul-fuel-system-clean-scooter.html Eu nu sunt de acord cu aditivii indiferent ca sunt pt masina sau motor, dupa parerea mea sunt bani cheltuiti degeaba, de curatat nu curatata si poti avea surprize sa iti mai strice si ceva pe la motor, dar am zis totusi sa va intreb si pe voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) NU! Editat Mai 30, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 30, 2015 Autor Share Postat Mai 30, 2015 Mersi George, asta am spus si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 NU! Te referi strict la produsul mentionat de kawazaki, sau in general nu esti de acord cu aditivii? Fiind un user cu experienta, crezi ca ai putea sa argumentezi, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 30, 2015 Autor Share Postat Mai 30, 2015 Si eu sunt de parere ca toti aditivi provoaca mai multe probleme indiferent de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Numai la diesel sunt buni ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Daca vrei sa traiesti cu impresia ca ai bagat bani in ceva care curata...poti folosi si benzina cu cifra octanica mai mare,sau motorina premium.apa de ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Aditivii au efecte secundare despre care nu se vorbeste din motive lesne de inteles: - daca un aditiv are capacitatea de a inlatura atat de usor depunerile din carburator/injector (deci nu pe baza arderii) cu siguranta va afecta si pelicula de lubrifiant din camera de ardere, supape - prin arderea lor rezulta compusi chimici care reactioneaza cu gazele de ardere iar efectele nu sunt intotdeauna benefice - aceiasi compusi pot cauza alte depuneri in camera de ardere, catalizator samd. Un motor bine reglat, intretinut si folosit corect are o capacitate foarte mare de auto-curatare strict pe baza arderii combustibilului standard (o cifra octanica de 95 -reala- este suficienta in 99% din cazuri). Injectoarele se curata in baie de ultrasunete, bineinteles, demontate de pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) De multe ori o tura de 2-300 km turat la 75-85% din rpm max e suficient. Editat Mai 31, 2015 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.