badmotorino Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Va rog sa-mi dati si mie un sfat ce sa aleg dintre aceste moto.Vreau un chooper pt plimbari prin oras si iesiri scurte.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Virago pentru chill. EN sa te dai mai turat. Savage? Mono de 650, tup-tup-tup, vibratii la cwr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlipperCo Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Prietene treaba e asa. Depinde ce vrei sa faci cu ea, doar oras sau poate si drumuri mai lungi, mergi singur sau cu pasager(a) ) , etc. Personal cred ca mai devreme sau mai tarziu, vei ajunge deex pe Transfagarasan, altfel unde-i frumusetea de a calarii un chopper. Am facut introducerea, acum strict la intrebarea dar legat si de ce am spus anterior, eu m-as uita sa aiba mai multi CP, transmisie pe curea si nu lant, apoi toate celelelte (nr de km, stare generala, calitate cauciucuri, an de fabricatie, etc). Si evident trebuie sa conteze ca si in cazul unei femei, ce-ti spune cand o privesti..... )) Bafta si asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Din pct meu de vedere de fost posesor de Virago 535, care a avut aceleasi dubii la inceput pot sa iti spun asa....si nu le scriu ca si clasament de preferinte, ci in ordine aleatorie cu plusuri si minusuri ( informatii adunate atunci de fiecare model in parte de la posesorii de modelele astea si la 535 din experienta mea avuta cu ea). 1. Suzuki LS650 Savage - mie mi-a placut mobra asta mai mult ca toate, nu pot sa iti spun de ce, dar am avut o atractie catre ea. Fiind monocilindru de 650 are si un sunet mai aparte asa si deosebit, cai putini dar cuplu destul de mare. E un motor simplu fara prea multe complicatii tehnologice prin el, dar am inteles ca in timp pot aparea probleme la lantul de distributie. Transmisia pe curea iar poate fi o problema daca este uzata si trebuie inlocuita pentru ca am inteles ca e destul de scumpa. E o mobra micuta si clar e axata pe drumuri scurte. E un model nu prea raspandit pe la noi, deci daca ai avea nevoie de vreo piesa, ornament ceva, sansele sa gasesti sh sunt mici. In concluzie, monocilindru racit pe aer de 650, cuplu si sunet deosebit si transmisia pe curea fac din mobra asta un model mai aparte, dar nefiind prea comun si fiind posesori care au reclamat probleme la motor in timp, eu zic ca e de luat in calcul mai spre sfarsit asa... 2. Yamaha Virago XV535 - aici atentie, sunt 2 serii....3BR si 2YL, diferentele intre ele sunt de putere, cea dintai fiind serie limitata la 28KW pentru piata din germania, 2YL este seria cu 34 sau 36 KW. Modelul asta cred ca arata cel mai bine dintre toate, cu toate ca i-am auzit pe unii pe forum pe aici numindu-le odioase....si n-am inteles de ce. Multa lume are o parere prosta de modelul asta, si iar nu inteleg prea bine de ce. Eu unu in ~14.000 km facuti cu ea in ~2 ani n-am avut absolut nici un fel de buba la ea..nimic nimic, doar cheie, gaz si ulei. Avantajul ei este si la aspect, motorul in V racit pe aer, simplu, mult crom da bine pe ea. Sunetul este si el demential doar daca ii scoti filtrele din tobe. E destul de rezistenta, eu am cazut de 3 ori cu ea si tot timpul m-am ridicat , am incalecat si am plecat mai departe. De-a lungul timpului, modelul asta a avut probleme pe partea electrica...indeosebi la incarcare - releu - stator - (acolo problema se poate prevenii prin intretinerea tuturor contactelor care oxideaza in timp), ceva probleme la demaror (mai rare), si probleme la pinionul de pornire de la demaror (frai). Per total, motorul in V destul de fasnet, cromul, transmisia pe cardan care e sfanta si nu necesita intretinere si manevrabilitatea sunt punctele forte fata de celalalte modele. Si asta , ca si celalalte e o mobra micuta care te limiteaza mult daca esti mai mare de 1.80m. 3. Kawasaki EN500 - Aici nu stiu de probleme f mari la partea tehnica, e din aceiasi categorie de marime, motorul ala in linie personal nu prea mi-a placut cum da pe mobra aia, dar in schimb are o forma destul de reusita asa. Racirea pe apa pentru unii o fi un avantaj, pentru mine racirea pe aer simplifica mult un motor (lipsa pompa de apa, radiatoar, furtune, etc, deci o sursa de probleme in minus). Ceva mai multi cai ca virago, transmisie pe curea si ceva mai comoda la drum, dar si mai scumpa. Ideea e sa te sui pe toate daca ai posibilitatea si sa vezi care te coafeaza. Toate au plusuri si minusuri, tre sa vezi care e compromisul castigator, pentru mine personal a fost Virago 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badmotorino Postat Iunie 17, 2015 Autor Share Postat Iunie 17, 2015 Mulțumesc frumos de informații. O sa mă duc sa le încalec pe toate și sa văd care îmi face cu ochiul mai tare. Revin cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Ca update la postul meu, am uitat sa zic o chestie destul de luat in seama....Virago 535 fata de savage si en500 e un motor foarte popular prin lume si pe la noi. asta o vezi si in anunutrile de vanzare pe oriunde te uiti. Asta insemna ca poti gasi piese ieftine si relativ usor, atat sh cat si noi, chestie care zic eu ca trebuie luata in calcul in cazul unei mobre cu ceva ani vechime si cu ceva probleme recunoscute. Eu de exemplu la VN-u meu abia abia am gasit niste semnalizari originale, desi sunt destule pe drumuri, dar sunt mai atipice ca prinderi si forma. In schimb la virago n-am avut genul asta de probleme la orice am vrut sa imi cumpar pt ea. Ca minus, si pentru mine a fost unul mare de tot, motiv pentru care am si vandut-o, a fost ca, circuland in 80% din timp cu pasager si mult la drumuri lungi, comfortul si spatiul si pentru noi ca oameni si si pentru bagaje erau practic inexistente pentru 2 persoane. Rezervorul este de 13.5L, din care la 80% din viroage ai disponibil doar 10L, neputand accesa rezerva din cauza unor probleme la electro-valva de sub rezervor care ar trebui sa comute pe rezerva, alta hiba de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 pt mine, alegerea a fost cam asa: Savage trotineta, virago bicicleta, EN motoreta. Din punct de vedere estetic si comfort. Din punct de vedere technic: Savage: mega simplu dar putere cam ioc Virago: plusuri racire pe aer..cardan.... v twin minusuri: racire pe aer ( eu stau la 35 de grade zilnic, iar cind stai si in trafic urca la 38-40) ... un pic mai mica putere decit EN EN: plusuri....racire pe lichid...putere..comfort..lant sau curea ( depinde de vechime) minusuri: paralel twin... racire pe lichid (furtune, ventilatoare, radiatoare etc) stiu ca ai intrebat de exact aceste trei modele, dar daca poti orienteaza-te spre virago 750 sau vulcan 750. 500 iti v-a "ramine mic" destul de asap. Avantajul la 500 e ca daca esti la inceput iti "iarta" multe greseli.. Alegerea o faci tu. Ce-ti pica la ochi si la buget. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 EN-ul e si ceva mai scump decat virago si savage, evident ofera si mai mult, dar mare atentie la cureaua de transmisie...e al dracu de scumpa, ce-i drept odata schimbata nu mai ai treaba ani buni cu ea. Virago e si destul de fiabila...adica orice se poate repara oiunde, e acces la orice piesa fara sa demontezi juma de motor, iar cu racirea cu aer, daca ii pui un ulei bun, te asigur ca nu vei avea probleme in nici o situatie cu racirea. Virago de 750 arata mai bine ca VN-u750, dar dpdv tehnic, VN-u e indestructibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 (editat) @bucsaadi ai uitat sa-i spui omului de consum. Editat Iunie 21, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 , dar mare atentie la cureaua de transmisie...e al dracu de scumpa, ce-i drept odata schimbata nu mai ai treaba ani buni cu ea. parca din ' 95 vulcanul e pe lant. pina in '95 erau pe curea.Sincer sa fiu nu stiu nici acum de ce nu le-au lasat pe curea ( mai putina bataie de cap) si de ce nu le-au lasat cu roti tubeless si au trecut pe spite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 @bucsaadi ai uitat sa-i spui omului de consum. Virago 535 - nu mai putin de 4.3 si nu mai mult de 5.5 ( mediu) . In oras mie imi lua un 6 si o idee. Macar de treceau pe cardan si le lasau asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 EN500C all the way Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badmotorino Postat Octombrie 11, 2015 Autor Share Postat Octombrie 11, 2015 Gata m-am decis.Mai tarziu dar zic eu mai bine.Multumesc pentru sfaturi si sa speram ca mai putem face o plimbare anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 faina mobra. merge pe ghidoane ) poti sa i scoti rotile din cate se vede in poza . fara caterinca acum, arata foarte bine (am rotit monitorul pana l-am strica t, iti trimit factura de reparatie ). sa ai parte de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.