Sari la conținut

Eroare cod 54 yamaha fz6 2004


Postări Recomandate

Va salut, vreau sa stiu daca vreun posesor de yamaha fz6 2004 a intampinat o problema asemanatoare.. ?

 

In urma unui accident usor cu picaj pe dreapta schimbat piese si senzori motocicleta nu mai primeste curent , am incercat cu baterie incarcata si sa resetez si cu metodele descrise pe forumuri dar nimic.....

Dar ciudat ca CDI-ul meu pe alt motor identic dadea cod eroare 54 iar la mine pe motor nu mai da cod eroare.
Nici pe alt motor nu mergea CDI-ul meu si acelasi lucru indica in bord (ca fierbe apa).
Ce ma ingrijoreaza e ca nici cu CDI-ul de pe alt motor nu imi porneste motoru.
In rest am verificat toate piesele (pompa, bord, relee, sigurante) punandu-le la alt motor si mergeau.
help ..
o idee , sfat..
todor.mircea@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ECU la motocicleta ta este echipat cu programul autodiagnosticare /self-diagnostic function(SDF). In cazul detectarii unui defect de catre SDF lampa de bord( FI ) intra in functiune, iar odata ce un defect a fost detectat si alertat prin FI, el este stocat in ECU. Motorul tau nu porneste, dar ce se intampla cu FI? Functioneaza intermitent la cheia de contact pe ON?

Sunt cateva cauze majore in care motorul nu va porni daca:

a) defectiune la CKP(crankshaft sensor position);

B) contact cric cu probleme;

c) defect la senzor inclinare/cadere motocicleta;

d) probleme ECU;

Avem nevoie de mai multe detalii/informatii !

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comanda pomei de benzina se face printr-un releu. Ai verificat circuitul total al pompei, releu, comanda, alimentare pompa, etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu porneste, ar trebui ca FI sa clipeasca, dar clipeste temperatura lichidului...o neregula in conexiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Verifica prima data daca ai bateria ok,borne slabe,si dacq nu este descarcata,daca ai suspiciuni cu ea da-i curent de la masina sau alta sursa cu cabluri.

2.Daca ai a doua cheie incearca sa pornesti cu ea, daca nici asa nu merge,incearca cu cheia rosie(asta daca o ai)

De preferinta sa nu ai alta cheie in contact sau in legatura de la chei langa cea care o bagi in contact.

3.Daca nici asa nu merge verifica tot ce inseamna fire si conectori de la contact sau mai precis immobilizatorul.

4.Sper ca sigurantele le-ai verificat deja.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are legatura cu racirea, TNG. FZ6-le, in cazul anumitor trante, aprinde temp gauge-ul la maxim si flashuie ultima linie. Motorul nu porneste. Ce ar trebui sa se uita propritarul e daca nu i se mai clipoce nici becul de imobilizator pe bord (ala rosu mic cu simbol de cheie).

 

De uitat pe threadul acesta:

http://www.600riders.com/forum/fz6-electrical/49870-bike-wont-start-after-crash.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai scrie ceva de racire in postul meu nr.2 ?

Este inaintea a ceea ce ai scris tu...

Exemplul tau este despre regulatorul de presiune..adica pompa baga dar nu tine regulatorul presiunea care trebuie.

Dar baiatul a spus:

"Nu se aude bazaitul pompei cand pune contactul"

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schema de baza a pompei de benzina sunt doua sigurante fuzibile, nr. 7 pe injectie si nr 4 pe aprindere, practic baza functionarii motorului. Deci de verificat cu atentie sigurantele ! Comanda releului pompei nr. 8 din schema este aigurata de ECU, de altfel si temporizarea de 2-3 sec, amorsare pompa si apoi stop.

Problema termica nu are legatura cu pornirea, se poate scoate conectorul asa cum spune si TNG, dar sa vedem ce posteaza initiatorul, dar daca nu ai informatii este dificil, asa mergem pe mai multe variante. Ex _butonul de stop 5(cel rosu) ....Si totusi, eu am nelamuriri cu FI: adica se aprinde la cheie pe ON si se stinge dupa 2 sec, iar in final ramane licarind numai temperatura?

 

post-74268-0-63678000-1434884834_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dnt.. FI ramane aprins 2 sec si pe urma se stinge iar ramane palpaind temp in bord...Asta imi da de inteles ca nu e problema cu cheia sau cu imobilazerul... Deci ECU recunoaste cheia...

Adevarat e ca nu am incercat cu cheia rosie.

Ramane sa ii schimb toata instalatia electrica sa vad poate asa porneste, ca deocamdata nu am avut succes. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dnt.. FI ramane aprins 2 sec si pe urma se stinge iar ramane palpaind temp in bord...Asta imi da de inteles ca nu e problema cu cheia sau cu imobilazerul... Deci ECU recunoaste cheia...

Adevarat e ca nu am incercat cu cheia rosie.

Ramane sa ii schimb toata instalatia electrica sa vad poate asa porneste, ca deocamdata nu am avut succes. :(

Ai verificat ce ti-am postat in schema de mai sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...