Radu1 Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Salutare tuturor! Am 16 ani si vreau sa va cer ajutorul pentru a alege o motocieta. Bugetul maxim este de 1100 de euro si trebuie neaparat sa poata fii condusa cu A1. Cel mai probabil o voi cumpara de pe site-ul mobile.de , daca nu o sa o gasesc si pe site-urile din Romania. M-am gandit la un cruiser, iar cele mai bune variante cu motor de 125cc mi s-au parut Yamaha Virago si Honda Rebel. Yamaha imi place mai mult pentru ca arata mai bine si pentru ca are motor in V care din cate am vazut suna mult mai bine decat cel cu doi cilindri in linie de pe Honda. Intrebarea este, sunt de ajuns cei 9 kw pe care ii produce? Stiu ca cruiserele nu sunt motociclete de viteza, dar vreau sa pot urca pante mai abrupte fara sa schimb in primele trepte si sa pot sa pot sa merg cu 80-90 km/h pe distante mai indelugate.Astept pareri si sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Mai bine un Virago 535. Sunt foarte mici sansele sa te opreasca vreun politist si sa te intrebe de sanatate. Daca iti pui casca full-helmet nu are cum sa ghiceasca cati ani ai. Si daca nu faci prostii in trafic nu are motiv sa te opreasca. In general politistii sunt mai atenti la vitezane, iar pe chomperisti ii cam lasa in pace. In rest tine de limitarea din capul tau. Daca reusesti sa te stapanesti si sa mergi precaut. Trebuie sa te gandesti ca poti avea o viata lunga si frumoasa si nu merita sa ii dai cu piciorul pentru un teribilism de o clipa. Acum nah, Virago nu e chiar o motocicleta naravasa. Din contra. Dar cu orice motocicleta poti sa iti rupi gatul daca nu esti atent Daca vrei sa cumperi de pe mobile.de trebuie sa vezi si cum aduci motocicleta in tara, asta daca nu cumva stai in Germania sau poate sa ti-o aduca cineva gratis. Altfel... la 1100 euro ar insemna ca dai aproape jumatate din bani pe transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Daca-ti place Virago, ia-ti Virago, e simplu 9kw sunt putini, dar tinand cont ca motorul e de 125cmc, nu poti sa ai f mari pretentii. Pante prea abrupte nu cred ca o sa prinzi prea multe, dar retrogradarea e normala, mai ales la motoare mici. 80-90 km/h viteza de croaziera cred ca o sa fie putin fortata, 90-100 e la 250. Cred ca un 70-80 km/h croaziera e mai realistic. Dar stai linistit, pt inceput e ok. E adevarat ca nici pe mine nu m-a oprit niciodata politia, mergand pe mobra, dar nu cred ca e cazul sa te risti cu ceva mai mare. Respecta totusi legea si ramai la 125cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 stii cum e cu riscul la ceva mai mare? te opreste vreun gabor ca are prea mult timp liber si iei cativa ani de inchisoare (in situatia condus fara permis la care intra infractiunea, majoritatea magistratilor dau executare). asa ca lasa sfaturile idioate cu riscatul la 535 si stai la categoria pentru care dai. legea aia a spus 125cmc si 11 kw cu un motiv, nu de dragul de a pune limite aiurea. gasesti 125 din categoria dorita de tine si pe olx. cand vine vorba de pante, daca ai 190 inaltime si 115 kg o sa ai ceva probleme la 9 kw...dar aia iti permite varsta, aia poti face . usurel pentru inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Salutare tuturor! Am 16 ani si vreau sa va cer ajutorul pentru a alege o motocieta. Bugetul maxim este de 1100 de euro si trebuie neaparat sa poata fii condusa cu A1. Cel mai probabil o voi cumpara de pe site-ul mobile.de , daca nu o sa o gasesc si pe site-urile din Romania. M-am gandit la un cruiser, iar cele mai bune variante cu motor de 125cc mi s-au parut Yamaha Virago si Honda Rebel. Yamaha imi place mai mult pentru ca arata mai bine si pentru ca are motor in V care din cate am vazut suna mult mai bine decat cel cu doi cilindri in linie de pe Honda. Intrebarea este, sunt de ajuns cei 9 kw pe care ii produce? Stiu ca cruiserele nu sunt motociclete de viteza, dar vreau sa pot urca pante mai abrupte fara sa schimb in primele trepte si sa pot sa pot sa merg cu 80-90 km/h pe distante mai indelugate.Astept pareri si sugestii Salut prietene, cand baiatul meu a luat permisul A1 (acuma 5 ani) i-am luat un Suzuki Intruder 125. Putere 11kW. A mers foarte bine. Usor de intretinut, si mergea chiar si cu pasager pe ea. Am facut impreuna cu el un drum pe Transalpina (fiecare pe motorul lui) si a mers perfect. Viteza de croaziera 90-100 Km/h. Are 2 cilindrii in V, ca orice chopper. Legat de bugeti: a costat 1200 euro si am mai platiti 200 euro ca sa o aduc din Germania in Romania. Avea 6000 Km si si an fabriciatie 2001. Si a fost echipata si cu 2 genti laterale. Cat priveste o motocicleta mai mare de 125 cc ai exemplul de la Constatnta de acuma vreo 2 luni: omul mergea cu un moto de A el avand A2, i-a taiat calea un taximetru si din impact el a ricosat pe trotuar unde a bagat o femeia direct in spital. Si acuma omul are dosar penal pentru vatamare si conducere fara permis. Nasol rau de tot. Merita riscul? Parerea mea este sa respecti legea. Si nu uita ca atunci cand erai mic mai intai ai mers in 4 labe si abia apoi pe 2 picioare . Ia-o incet, pas cu pas, si vei avea viata lunga pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Se poate limita puterea motorului ca sa fie in perfecta legalitate. 2 ani merge cu ea limitata dupa care are voie sa dea examen pentru cat A si sa conduca motocicleta fara limitator. Acum nah, la 16 ani nu stiu cate excursii moto face cineva. De vanturat prin Bucuresti merge si o motocicleta de 125 cmc. Problema e ce faci cu ea mai tarziu. Nu prea exista piata ca sa o revinzi. Mie mi se pare o prostie ca se amesteca chopperele cu vitezanele. Nu ai cum sa pui aceeasi categorie de cilindree. Dar ma rog, daca asa e legea nu mai comentam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Se poate limita puterea motorului ca sa fie in perfecta legalitate. 2 ani merge cu ea limitata dupa care are voie sa dea examen pentru cat A si sa conduca motocicleta fara limitator. Acum nah, la 16 ani nu stiu cate excursii moto face cineva. De vanturat prin Bucuresti merge si o motocicleta de 125 cmc. Problema e ce faci cu ea mai tarziu. Nu prea exista piata ca sa o revinzi. Mie mi se pare o prostie ca se amesteca chopperele cu vitezanele. Nu ai cum sa pui aceeasi categorie de cilindree. Dar ma rog, daca asa e legea nu mai comentam. E drept ca poate limita puterea. Nu am citit legea la noi, dar in UE si drept urmare cred ca si la noi, ai voie sa reduci puterea dar nu mai mult de jumatatea din puterea motorului. Adica daca vrei sa faci motorul de 11 kW el nu are voie sa aiba mai mult de 22kW. Si am impresia de Virago 535 are mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu1 Postat August 2, 2015 Autor Share Postat August 2, 2015 (editat) Multumesc pentru sfaturi! Mai bine un Virago 535. Sunt foarte mici sansele sa te opreasca vreun politist si sa te intrebe de sanatate. Daca iti pui casca full-helmet nu are cum sa ghiceasca cati ani ai. Si daca nu faci prostii in trafic nu are motiv sa te opreasca. In general politistii sunt mai atenti la vitezane, iar pe chomperisti ii cam lasa in pace. In rest tine de limitarea din capul tau. Daca reusesti sa te stapanesti si sa mergi precaut. Trebuie sa te gandesti ca poti avea o viata lunga si frumoasa si nu merita sa ii dai cu piciorul pentru un teribilism de o clipa. Acum nah, Virago nu e chiar o motocicleta naravasa. Din contra. Dar cu orice motocicleta poti sa iti rupi gatul daca nu esti atent Daca vrei sa cumperi de pe mobile.de trebuie sa vezi si cum aduci motocicleta in tara, asta daca nu cumva stai in Germania sau poate sa ti-o aduca cineva gratis. Altfel... la 1100 euro ar insemna ca dai aproape jumatate din bani pe transport. Nu vreau sa cumpar ceva mai mare de 125cc, in primul rand pentru ca vreau sa circul legal si in al doilea rand pentru ca nu am mai condus nicio motocicleta in afara de un scuter de 49cc, deci nu prea am experienta si nu vreau sa ma risc cu ceva mai puternic. Salut prietene, cand baiatul meu a luat permisul A1 (acuma 5 ani) i-am luat un Suzuki Intruder 125. Putere 11kW. A mers foarte bine. Usor de intretinut, si mergea chiar si cu pasager pe ea. Am facut impreuna cu el un drum pe Transalpina (fiecare pe motorul lui) si a mers perfect. Viteza de croaziera 90-100 Km/h. Are 2 cilindrii in V, ca orice chopper. Legat de bugeti: a costat 1200 euro si am mai platiti 200 euro ca sa o aduc din Germania in Romania. Avea 6000 Km si si an fabriciatie 2001. Si a fost echipata si cu 2 genti laterale. Cat priveste o motocicleta mai mare de 125 cc ai exemplul de la Constatnta de acuma vreo 2 luni: omul mergea cu un moto de A el avand A2, i-a taiat calea un taximetru si din impact el a ricosat pe trotuar unde a bagat o femeia direct in spital. Si acuma omul are dosar penal pentru vatamare si conducere fara permis. Nasol rau de tot. Merita riscul? Parerea mea este sa respecti legea. Si nu uita ca atunci cand erai mic mai intai ai mers in 4 labe si abia apoi pe 2 picioare . Ia-o incet, pas cu pas, si vei avea viata lunga pe motocicleta. Imi place Intruder-ul, multumesc de sugestie. Problema este ca la Intruder preturile pornesc de pe la 1200 euro, si a trebuit sa urc pana la 1400 ca sa gasesc una buna. Daca o sa mai pot creste bugetul, o sa ma orientez spre un Intruder. Daca-ti place Virago, ia-ti Virago, e simplu 9kw sunt putini, dar tinand cont ca motorul e de 125cmc, nu poti sa ai f mari pretentii. Pante prea abrupte nu cred ca o sa prinzi prea multe, dar retrogradarea e normala, mai ales la motoare mici. 80-90 km/h viteza de croaziera cred ca o sa fie putin fortata, 90-100 e la 250. Cred ca un 70-80 km/h croaziera e mai realistic. Dar stai linistit, pt inceput e ok. E adevarat ca nici pe mine nu m-a oprit niciodata politia, mergand pe mobra, dar nu cred ca e cazul sa te risti cu ceva mai mare. Respecta totusi legea si ramai la 125cmc. Este ok si 70 km/h, nu cred ca o sa am nevoie de mai mult in oras. Probabil ca o sa fie la fel si in afara orasului daca evit autostrazile. Editat August 2, 2015 de Radu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 (editat) Se poate limita puterea motorului ca sa fie in perfecta legalitate. 2 ani merge cu ea limitata dupa care are voie sa dea examen pentru cat A si sa conduca motocicleta fara limitator. Acum nah, la 16 ani nu stiu cate excursii moto face cineva. De vanturat prin Bucuresti merge si o motocicleta de 125 cmc. Problema e ce faci cu ea mai tarziu. Nu prea exista piata ca sa o revinzi. Mie mi se pare o prostie ca se amesteca chopperele cu vitezanele. Nu ai cum sa pui aceeasi categorie de cilindree. Dar ma rog, daca asa e legea nu mai comentam. Se poate limita puterea motorului doar daca depaseste cei 11Kw cum este caziul aprilia rs 125, altfel legea scrie clar sa nu depaseasca 125cc @Radu1, nu ai nicio problema cu un 125, eu am un cruiser china, am facut toata tara cu el, urca de rupe, nu stiu de unde esti ca sa-ti dau exemplu, am facut Transfagarasanul si Transalpina (singur) si nu am simtit ca sta pe loc. Viteza de croaziera in cel mai rau caz a fost 80km/ora cu vant putermic din fata, in rest cam 90-95 daca intram in trafic coloana care mergea cu 100, faceam fata ca ma ajuta. Cel mai neplacut e ca te fugaresc TIR-urile. Editat August 2, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu1 Postat August 2, 2015 Autor Share Postat August 2, 2015 Se poate limita puterea motorului doar daca depaseste cei 11Kw cum este caziul aprilia rs 125, altfel legea scrie clar sa nu depaseasca 125cc @Radu1, nu ai nicio problema cu un 125, eu am un cruiser china, am facut toata tara cu el, urca de rupe, nu stiu de unde esti ca sa-ti dau exemplu, am facut Transfagarasanul si Transalpina (singur) si nu am simtit ca sta pe loc. Viteza de croaziera in cel mai rau caz a fost 80km/ora cu vant putermic din fata, in rest cam 90-95 daca intram in trafic coloana care mergea cu 100, faceam fata ca ma ajuta. Cel mai neplacut e ca te fugaresc TIR-urile. Sunt din Sibiu, sunt cateva drumuri in panta. Daca zici ca se poate face si Transfagarasanul cu el atunci e clar ca nu o sa am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Foarte bun sfatul lui vlad58.Eu am un first bike de 125cc.Luna trecuta am fost nevoit sa fac drumul de la Fagaras la Bucuresti in fiecare saptama .Vreo 3000 mii de km.Timp 4 ore 250km dus.Motoreta este din 2004.Acelasi drum l-am facut cu un suzuki intruder m800.Timpul de condus 3,30 min. Multi din cei care isi dau cu parea nu au urcat nici o data pe 125.Eu am first bike royal 125cc, suzuki intruder m800, ktm 620 supercompetion si cf moto 200cc.La turele scurte si medii prefer first bike.Ture lungi intruderul.Pt coclauri ktm-ul.Modele alese de tine sunt net superioare fb-ului.Nu te lua dupa zmei. Uite aci un link /index.php?/topic/726497-tura-de-o-saptamana-ultra-low-budget/page-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.