Sari la conținut

Aprilia Fan Club


ady_alba
 Share

Postări Recomandate

And what's the point? Vroiai sa ne ceri parerea? E putintel scump avand in vedere anul...daca iti place modelul, ia-l, mie personal nu-mi place. Nu prea cred ca ia 110 cu 2 pe el...nici cu kit nici cu nimic. De km nu mai zic...daca ti-l iei sa-mi spui si mie pareri despre el ca si eu as fi interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 825
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

imi poate spune cineva ceva despre Aprilia Atlantic 200 in afara de detaliile pe care le pot gasi pe site-ul oficial Aprilia?Ma refer la informatii despre consum, fiabilitate sau probleme mai des intalnite...multumesc

www.bikez.com

 

MA baieti am vandut majesty-ul meu...si acuma mi-am gasit un rs50...am facut azi o proba cu 2 oameni ...eu 70 kg si el tot 70 am prins 110...si singur 120...de mers merge super...e din 96 ...9 mi de km REALI se cunoaste stiu motoru destul de bine sunt prietenl cu baiatul...1200 E vrea pe ea...e modelu acela pe gri

daca e din 96..n-are cum sa fie in 9.000de kilometri...e "exagerat de putin".... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac 1000 pe luna cu scuterul. Folosindu-l efectiv pentru deplasare oriunde am nevoie sa merg.. in locul masinii. Deci sigur voi face 10000/an. Daca e din 96... e posibil sa tina un motor de scuter 120.000km? :() Daca nu vrem sa fim absurzi sa zicem ca il folosea de 2 ori mai putin decat il foloses eu zilnic.. sa zicem 50000km... si daca l-a mai tinut si degeaba in garaj cu anii... 9000Km. Deci e ok :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari fratilor....am si eu o intrebare se merita sa baga asa kit pe o aprilia scarabeo :kit 70cc mallosi , cdi mallosi(20000rpm) carburator 19mm cu soc manual , filtru de aer direct cu cap cromat , ambreiah MHR racing + arc fulie + kit arcuri ambreiaj mallosi , curea transmisie kevlar , role transmisie sport , variator multivar 2000 , toba revolvre technigas? toate astea se gasesc pe www.scutercenter.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la United. Foarte de treaba.

-schimbat 140g de ulei motul pentru transmisie

-montat placuta inmatriculare

-ansamblele maner frana+lichid frana+oglinzi reglate pentru ca nu puteam regla oglinda cum trebuie si m-am cam chinuit astia 500km sa ma aplec sa vad in oglinda

-stins becul de service printr-o combinatie de butoane

-stampilat carnetul de service

 

-1.000.000 LEI au fost chestii mici ... le faceam si eu acasa cel mai imp cred ca a fost stampilarea carnetului.

 

Oricum... am aflat o chestie azi. Eu am avut chinezaria aia in 4T, si ma gandeam ca trebuie sa imi schimbe si uleiul. Dar nu avea surub din ala jos sub motor. ... si mi-au explicat ca astea in 2t merg cu amestec, adica... La Aprilia, e un bidonas in fata sub far cu ulei proaspat, adica... ala de-l pui prima oara.

 

Uleiul ala se duce prin furtunas direct in motor pe masura ce se consuma benzina.

 

Adica mergi... benzina se arde impreuna cu uleiul care vine de sus de-acolo si in acest fel se face ungerea. Niciodata uleiul nu se intoarce in bidon sus, se arde si dispare pur si simplu, de aia se "completeaza" si nu se "schimba". E ok.

Deci permanent sus in bidonas e ulei proaspat. :( Gradul de amestec la Sr50 cica ar fi de 3%.

Adica la 100L benzina se consuma 3g ulei... mi se pare putin, probabil asa scrie la carte...3 grame... dar na.. sa fim atenti la becul rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o varza in capul tau: grame cu litri? la 100 litri benzina consuma 3 litri ulei. simplu

Tu ai motor in 2 timpi, este normal ceea ce explici tu acolo:

"Pentru fiecare piston ciclul de operare are doua faze. Intai pistonul urca in cilindru pentru a comprima un amestec de combustibil si aer in spatiul de deasupra sa. In acelasi timp, o noua incarcatura de amestec este aspirata pe sub piston. O scanteie produsa de o tensiune inalta, aprinde amestecul comprimat, si gazele care explodeaza imping pistonul in josul cilindrului. Aceasta miscare in jos este al doilea timp al ciclului. Miscarea in jos a pistonului impinge incarcatura noua de amestec de sub el printr-un canal deversor care duce in spatiul de deasupra cilindrului. Noul amestec impinge gazele arse in afara printr-un canal de evacuare, si este el insusi comprimat cand pistonul urca din nou.

Cand se afla in sus, pistonul blocheaza canalul de evacuare, astfel gazele dilatate nu pot iesi. Acest canal se deschide cand pistonul ajunge jos. Pozitia pistonul controleaza, de asemenea, canalul de admisie a amestecului de combustibil si aer si canal deversor.

Motoarele in doi timpi sunt relativ ieftine, dar sunt ineficiente in transformarea combustibilului in energie de miscare. Din acest motiv, majoritatea motoarelor mai mari functioneaza pe ciclul mai eficient in patru timpi."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clodius deci in afara ca am gresit cu gramele alea care sunt L, am explicat gresit cu furtunasul si bidonasul? :baldy: eu sunt d parere ca lumea intelege mai usor daca explici ca la prosti decat prin citate din carti de service. sa ma corecteze cineva daca gresesc cu aceasta impresie... si plec capul sub sabia lui clodius.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Premium, ai explicat bine. La noi (2timpi) uleiul este ars odata cu benzina in proportie de 2-3% dependent de producator. Doar ca amestecasei merele cu corcodusele la unitatile de masura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac 1000 pe luna cu scuterul. Folosindu-l efectiv pentru deplasare oriunde am nevoie sa merg.. in locul masinii. Deci sigur voi face 10000/an. Daca e din 96... e posibil sa tina un motor de scuter 120.000km? :kiss:) Daca nu vrem sa fim absurzi sa zicem ca il folosea de 2 ori mai putin decat il foloses eu zilnic.. sa zicem 50000km... si daca l-a mai tinut si degeaba in garaj cu anii... 9000Km. Deci e ok :lol:

 

Baiatul care o are ...a luato de la unu care a tinuto in garaj...el o facut vreo 4 mi 500 de km...si nu o schimbat nimik;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor...va salut...am o aprilia rs50 din 2002 si am nevoie de un kit lant cu pinion...pinionul e atat de tocit incat imi e frica sa nu se rupa dintii si sa sara lantul.............multumesc anticipat

P.S.: revin cu un nr de dinti ai pinionului :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate. Si mie mi-a fost furat un peugeot din 2000 in noiembrie. era in fata blocului pe 1 mai, cu ghidonul blocat... l-au luat p sus. si acolo a fost doar o investitie de 20 mil. Pai... ce sa ii fac, sa-i pun o husa.... sau sa-i atarn o greutate de el :laugh:

cel mai simplu: CASCO!

 

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata...deci m-ai convins..da-l incolo de rs la care tre sa schimbi pana la 100 6 trepte!!! imi iau sr ca si al tau la cat de frumos vorbesti de el....si sper sa se intample cat mai repede :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata...deci m-ai convins..da-l incolo de rs la care tre sa schimbi pana la 100 6 trepte!!! imi iau sr ca si al tau la cat de frumos vorbesti de el....si sper sa se intample cat mai repede :crack:

 

 

dupa parerea mea rs50 mi`se pare de fite sau daca vrei neaparat sa te inveti cu vitezele (se invatat usor) in rest e naspa.... deci un scuter de 50 > decat un "motor" de 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sr-ul mai are motor de minareli(astia care stiu:P) lamuriti-ma

intrebare sau concluzie?

SR-ul are si motor minarelli,si piaggio..depinde de an de fabricatie si model...este si SR racire pe aer,dar si pe apa(model vechi),iar la cel model 2000 este si motor piaggio si minarelli pe apa...cel mai nou avand motor piaggio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele cu motor minarelli fug mai repede parerea mea.

 

Nu neaparat ca fug...ca orice scuter intretinut fuge...dar sunt cele mai durabile,fiabile,bune,tunabile :crack: motoare...mai ales daca sunt pe lichid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...