atillas Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Gusi tata, variantele pentru tine sunt 450, 525,530,520 de la KTM, sau majoritatea motoarelor japoneze in 4 timpi cu cilindree de minim 450 cmc. In prima faza te poti da cu orice pana inveti cum trebuie sa tragi de un motor in teren. Dat fiind faptul ca renunti la strada nu se justifica pentru tine capacitati de la 600 cmc in sus fiindca nu sunt ceea ce vrei tu si vei obosi foarte repede daca le umpli cu noroi sau le insiri pe jos de mai multe ori. Cand incepi sa inveti va trebui sa schimbi arcurile standard cu altele gandite ptr kilele tale si motorul isi va modifica radical mersul. Momentan cauta-ti un motor minim din 2006 sau 2007 in 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 24, 2015 Autor Share Postat August 24, 2015 Gusi tata, variantele pentru tine sunt 450, 525,530,520 de la KTM, sau majoritatea motoarelor japoneze in 4 timpi cu cilindree de minim 450 cmc. In prima faza te poti da cu orice pana inveti cum trebuie sa tragi de un motor in teren. Dat fiind faptul ca renunti la strada nu se justifica pentru tine capacitati de la 600 cmc in sus fiindca nu sunt ceea ce vrei tu si vei obosi foarte repede daca le umpli cu noroi sau le insiri pe jos de mai multe ori. Cand incepi sa inveti va trebui sa schimbi arcurile standard cu altele gandite ptr kilele tale si motorul isi va modifica radical mersul. Momentan cauta-ti un motor minim din 2006 sau 2007 in 4 timpi. merci merci o sa mai vorbim live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 daca te iei dupa japonezi ei calculeaza tot in zona de 60-70 kg,nu isi imagineaza dublu,chiar si pt strada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 24, 2015 Autor Share Postat August 24, 2015 Probabil de aceea e KTM power play-ul enduristilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) Nu vreau sa fiu răutăcios (sunt peste 100 de kg si eu) dar hard enduro-ul este un sport tehnic (necesita abilitate) si cardio. Cu cât mai multe kg peste stas, cu atat mai putin fun, spre deloc. Te rog să nu te superi. Chiar nu vreau sa sune deloc jignitor. Mai bine te apuci de alergat toamna/iarna si la primavara iei echipamentele si te apuci de treaba. P.s. - La kg de acum, un 5xx de la ce firma vrei tu - Husa, Husqy, Ktm, etc. 2 timpi nu stiu...Eu zic ca sunt motoare de oameni cu tehnica sau care vor sa o invete. Cuplul de 4T cred ca este ceva mai de ajutor in cazul tau Editat August 25, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 25, 2015 Autor Share Postat August 25, 2015 Nu vreau sa fiu răutăcios (sunt peste 100 de kg si eu) dar hard enduro-ul este un sport tehnic (necesita abilitate) si cardio. Cu cât mai multe kg peste stas, cu atat mai putin fun, spre deloc. Te rog să nu te superi. Chiar nu vreau sa sune deloc jignitor. Mai bine te apuci de alergat toamna/iarna si la primavara iei echipamentele si te apuci de treaba. P.s. - La kg de acum, un 5xx de la ce firma vrei tu - Husa, Husqy, Ktm, etc. 2 timpi nu stiu...Eu zic ca sunt motoare de oameni cu tehnica sau care vor sa o invete. Cuplul de 4T cred ca este ceva mai de ajutor in cazul tau Merci de sfat deja m am lăsat de fumat și am slăbit 5 KG și continui :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Un prieten cu acelasi gabarit ca al tau s-a dat din 2009 pana in 2014 cu Husaberg 450 din 2009. Si s-a dat destul de bine, in sensul ca urca peste tot, cobora peste tot. Sa spun drept, eu nu cred ca l-am intrecut niciodata, la nici o cursa, cu toate ca am cam cu 40 kg mai putin. Acum a schimbat motorul cu un 250 sau 300 2T, nu stiu exact, doar pentru ca asa e moda, insa cele mai bune performante le-a avut cu 450-ul. Si chiar m-am urcat pe fosta lui motocicleta zilele astea, si avea arcurile foarte tari pt mine. Deci, minim 450 4T, indiferent de marca. Daca totusi vrei o recomandare, cum a zis si Stef, an cat mai bun, eu as spune dupa 2008, Ktm, Husa, Yamaha, Honda. Vezi ca e la vanzari pus un Ktm de 450 care arata bine, si cam aia sunt banii lui, in jur de 3000 Euro. Daca iti place sa repari la motor, poti sa iti iei si mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 26, 2015 Autor Share Postat August 26, 2015 Un prieten cu acelasi gabarit ca al tau s-a dat din 2009 pana in 2014 cu Husaberg 450 din 2009. Si s-a dat destul de bine, in sensul ca urca peste tot, cobora peste tot. Sa spun drept, eu nu cred ca l-am intrecut niciodata, la nici o cursa, cu toate ca am cam cu 40 kg mai putin. Acum a schimbat motorul cu un 250 sau 300 2T, nu stiu exact, doar pentru ca asa e moda, insa cele mai bune performante le-a avut cu 450-ul. Si chiar m-am urcat pe fosta lui motocicleta zilele astea, si avea arcurile foarte tari pt mine. Deci, minim 450 4T, indiferent de marca. Daca totusi vrei o recomandare, cum a zis si Stef, an cat mai bun, eu as spune dupa 2008, Ktm, Husa, Yamaha, Honda. Vezi ca e la vanzari pus un Ktm de 450 care arata bine, si cam aia sunt banii lui, in jur de 3000 Euro. Daca iti place sa repari la motor, poti sa iti iei si mai ieftina. Mulțumesc pentru sfat, e clar ca îmi trebuie un 450.Sper să vând vacuța mea cat mai repede să pot lua 450-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 (editat) o sa cam mergi in picioare (ceea ce va fi foarte interesant pentru genunchi - sa sustina greutatea ta), alfel daca presupunem ca si volumul tau este proportional cu greutatea o sa iti cam intre in kur... de ce nu faci o tura de proba cu atelajul unui amic care detine ceva din segmentul vizat de tine? ar trebui sa clarifice multe.... Editat August 27, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 27, 2015 Autor Share Postat August 27, 2015 Am mers si e ok, saua de enduro nu e chiar tanga sa iti intre in poponeata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 s-a lamurit deja ca trebuie min 450 cmc pe 4t. Ce vreau sa adaug este ca, desi la inceput probabil nu vri merge prea agresiv, iti recomand sa montezi de la inceput arcuri pt greutatea ta. Nu te lua dupa Attilas ca nu e tocmai un doctor pe suspensii, stie el de ce . Nu ar trebui sa te coste arcurile de moi peste 200 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 28, 2015 Autor Share Postat August 28, 2015 s-a lamurit deja ca trebuie min 450 cmc pe 4t. Ce vreau sa adaug este ca, desi la inceput probabil nu vri merge prea agresiv, iti recomand sa montezi de la inceput arcuri pt greutatea ta. Nu te lua dupa Attilas ca nu e tocmai un doctor pe suspensii, stie el de ce . Nu ar trebui sa te coste arcurile de moi peste 200 euro. adica ar merge un 450 in 4T cu suspensii cross? asta ca sunt f f f greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 NU merge la enduro un cross, e neplacut si suspensiile sunt prea tari, insa cum se scria mai sus, in principal din valvele din ele. Cutia, CDI, contragreutate piston sunt diferite si nepotrivite pt enduro. Dar, poate stiu altii care se dau pe cross in padure mai bine Arcuriel mai tari da....pt ca esti mult mai greu decat greutatea pentru care echipeaza ktm mobrele (adica 75-85 kg pentru pilot+echipament). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Merci de sfat deja m am lăsat de fumat și am slăbit 5 KG și continui :-) Rog un moderator sa modifice titlul ------> ''AM 130- DE KG'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 28, 2015 Autor Share Postat August 28, 2015 Rog un moderator sa modifice titlul ------> ''AM 130- DE KG'' :-))) da se slăbește ușor si repede la primele kg mai încolo e mai greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 :-))) da se slăbește ușor si repede la primele kg mai încolo e mai greu... Eh, daca te bagi la endurit poate merge usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 28, 2015 Autor Share Postat August 28, 2015 Asa e ca de câte ori ies cu vacuța mea pe coclauri și trag de ea, mai scade greutatea cu un kg sau doua » Post actualizat in 02 Sep 2015 10:08 Am luat un Suzuki DRZ 400 EE din 2005 până la urma.... » Post actualizat in 02 Sep 2015 12:15 Am luat un Suzuki DRZ 400 EE din 2005 până la urma. Am zis ca ar trebui sa stiti daca tot v-am intrebat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.