Jump to content

Recommended Posts

Gusi tata,

 

variantele pentru tine sunt 450, 525,530,520 de la KTM, sau majoritatea motoarelor japoneze in 4 timpi cu cilindree de minim 450 cmc.

In prima faza te poti da cu orice pana inveti cum trebuie sa tragi de un motor in teren.

Dat fiind faptul ca renunti la strada nu se justifica pentru tine capacitati de la 600 cmc in sus fiindca nu sunt ceea ce vrei tu si vei obosi foarte repede daca le umpli cu noroi sau le insiri pe jos de mai multe ori.

 

Cand incepi sa inveti va trebui sa schimbi arcurile standard cu altele gandite ptr kilele tale si motorul isi va modifica radical mersul.

Momentan cauta-ti un motor minim din 2006 sau 2007 in 4 timpi.

Link to post
Share on other sites

Gusi tata,

 

variantele pentru tine sunt 450, 525,530,520 de la KTM, sau majoritatea motoarelor japoneze in 4 timpi cu cilindree de minim 450 cmc.

In prima faza te poti da cu orice pana inveti cum trebuie sa tragi de un motor in teren.

Dat fiind faptul ca renunti la strada nu se justifica pentru tine capacitati de la 600 cmc in sus fiindca nu sunt ceea ce vrei tu si vei obosi foarte repede daca le umpli cu noroi sau le insiri pe jos de mai multe ori.

 

Cand incepi sa inveti va trebui sa schimbi arcurile standard cu altele gandite ptr kilele tale si motorul isi va modifica radical mersul.

Momentan cauta-ti un motor minim din 2006 sau 2007 in 4 timpi.

merci merci o sa mai vorbim live

Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa fiu răutăcios (sunt peste 100 de kg si eu) dar hard enduro-ul este un sport tehnic (necesita abilitate) si cardio. Cu cât mai multe kg peste stas, cu atat mai putin fun, spre deloc. Te rog să nu te superi. Chiar nu vreau sa sune deloc jignitor. Mai bine te apuci de alergat toamna/iarna si la primavara iei echipamentele si te apuci de treaba.

 

P.s. - La kg de acum, un 5xx de la ce firma vrei tu - Husa, Husqy, Ktm, etc. 2 timpi nu stiu...Eu zic ca sunt motoare de oameni cu tehnica sau care vor sa o invete. Cuplul de 4T cred ca este ceva mai de ajutor in cazul tau

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa fiu răutăcios (sunt peste 100 de kg si eu) dar hard enduro-ul este un sport tehnic (necesita abilitate) si cardio. Cu cât mai multe kg peste stas, cu atat mai putin fun, spre deloc. Te rog să nu te superi. Chiar nu vreau sa sune deloc jignitor. Mai bine te apuci de alergat toamna/iarna si la primavara iei echipamentele si te apuci de treaba.

 

P.s. - La kg de acum, un 5xx de la ce firma vrei tu - Husa, Husqy, Ktm, etc. 2 timpi nu stiu...Eu zic ca sunt motoare de oameni cu tehnica sau care vor sa o invete. Cuplul de 4T cred ca este ceva mai de ajutor in cazul tau

Merci de sfat deja m am lăsat de fumat și am slăbit 5 KG și continui :-)

Link to post
Share on other sites

Un prieten cu acelasi gabarit ca al tau s-a dat din 2009 pana in 2014 cu Husaberg 450 din 2009. Si s-a dat destul de bine, in sensul ca urca peste tot, cobora peste tot. Sa spun drept, eu nu cred ca l-am intrecut niciodata, la nici o cursa, cu toate ca am cam cu 40 kg mai putin. Acum a schimbat motorul cu un 250 sau 300 2T, nu stiu exact, doar pentru ca asa e moda, insa cele mai bune performante le-a avut cu 450-ul.

Si chiar m-am urcat pe fosta lui motocicleta zilele astea, si avea arcurile foarte tari pt mine.

Deci, minim 450 4T, indiferent de marca. Daca totusi vrei o recomandare, cum a zis si Stef, an cat mai bun, eu as spune dupa 2008, Ktm, Husa, Yamaha, Honda. Vezi ca e la vanzari pus un Ktm de 450 care arata bine, si cam aia sunt banii lui, in jur de 3000 Euro. Daca iti place sa repari la motor, poti sa iti iei si mai ieftina.

Link to post
Share on other sites

Un prieten cu acelasi gabarit ca al tau s-a dat din 2009 pana in 2014 cu Husaberg 450 din 2009. Si s-a dat destul de bine, in sensul ca urca peste tot, cobora peste tot. Sa spun drept, eu nu cred ca l-am intrecut niciodata, la nici o cursa, cu toate ca am cam cu 40 kg mai putin. Acum a schimbat motorul cu un 250 sau 300 2T, nu stiu exact, doar pentru ca asa e moda, insa cele mai bune performante le-a avut cu 450-ul.

Si chiar m-am urcat pe fosta lui motocicleta zilele astea, si avea arcurile foarte tari pt mine.

Deci, minim 450 4T, indiferent de marca. Daca totusi vrei o recomandare, cum a zis si Stef, an cat mai bun, eu as spune dupa 2008, Ktm, Husa, Yamaha, Honda. Vezi ca e la vanzari pus un Ktm de 450 care arata bine, si cam aia sunt banii lui, in jur de 3000 Euro. Daca iti place sa repari la motor, poti sa iti iei si mai ieftina.

Mulțumesc pentru sfat, e clar ca îmi trebuie un 450.

Sper să vând vacuța mea cat mai repede să pot lua 450-ul.

Link to post
Share on other sites

o sa cam mergi in picioare (ceea ce va fi foarte interesant pentru genunchi - sa sustina greutatea ta), alfel daca presupunem ca si volumul tau este proportional cu greutatea o sa iti cam intre in kur...

 

de ce nu faci o tura de proba cu atelajul unui amic care detine ceva din segmentul vizat de tine? ar trebui sa clarifice multe....

Edited by florinelu07
Link to post
Share on other sites

s-a lamurit deja ca trebuie min 450 cmc pe 4t. Ce vreau sa adaug este ca, desi la inceput probabil nu vri merge prea agresiv, iti recomand sa montezi de la inceput arcuri pt greutatea ta. Nu te lua dupa Attilas ca nu e tocmai un doctor pe suspensii, stie el de ce ;). Nu ar trebui sa te coste arcurile de moi peste 200 euro.

Link to post
Share on other sites

s-a lamurit deja ca trebuie min 450 cmc pe 4t. Ce vreau sa adaug este ca, desi la inceput probabil nu vri merge prea agresiv, iti recomand sa montezi de la inceput arcuri pt greutatea ta. Nu te lua dupa Attilas ca nu e tocmai un doctor pe suspensii, stie el de ce ;). Nu ar trebui sa te coste arcurile de moi peste 200 euro.

adica ar merge un 450 in 4T cu suspensii cross?

asta ca sunt f f f greu?

Link to post
Share on other sites

NU merge la enduro un cross, e neplacut si suspensiile sunt prea tari, insa cum se scria mai sus, in principal din valvele din ele. Cutia, CDI, contragreutate piston sunt diferite si nepotrivite pt enduro. Dar, poate stiu altii care se dau pe cross in padure mai bine :)

Arcuriel mai tari da....pt ca esti mult mai greu decat greutatea pentru care echipeaza ktm mobrele (adica 75-85 kg pentru pilot+echipament).

Link to post
Share on other sites

Asa e ca de câte ori ies cu vacuța mea pe coclauri și trag de ea, mai scade greutatea cu un kg sau doua

» Post actualizat in 02 Sep 2015 10:08

Am luat un Suzuki DRZ 400 EE din 2005 până la urma....

» Post actualizat in 02 Sep 2015 12:15

Am luat un Suzuki DRZ 400 EE din 2005 până la urma.

Am zis ca ar trebui sa stiti daca tot v-am intrebat....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...