Sari la conținut

Problema Kawasaki ER5


Jnn2015
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am o problema ceva mai ciudata cu un kawasaki er5 din 1999. am observat prelins pe marginea motorului un lichid de culoare rosatica atunci cand merg mai mult sau turez motorul mai tare (peste 7000 rpm). mentionez ca lichidul nu se scurge daca motorul sta in garaj, si am avut si ture foarte scurte cu mers incet in care nu a curs nimic. Am intrebat prietenii motociclisti care ar putea fi cauza dar parerile sunt impartite, unii spun ca substanta respectiva este ulei, desi e rosiatica si arata mai mult ca si antigelul, dar nu e dulce la gust. nu am mers destul de mult cu motorul de la descoperirea situatiei din motive de conservare a acestuia, dar cand am constatat situati am observat nivelul putin scazut si de ulei, si de antigel. motivul pentru care intreb si nu merg direct la service este pentru ca nu am service in apropiere si nu am nici banii necesari in cazul unei reparatii mai complexe, de aceea va solicit ajutorul pentru a determina cam ce suma ar fi necesara pentru repararea acestuia si care ar fi cauza defectiunii. va multumesc!

post-89667-0-61935100-1440872253_thumb.jpg post-89667-0-05083900-1440872253_thumb.jpg

Editat de Jnn2015
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spala bine acolo si pe viitor incearca sa indentifici locatia de unde curge.

Daca ai ulei motul 7100 in ea,care este rosu,posibil sa fie urme de ulei,atata timp cat spui ca nu ai antigel rosu in ea.

Sau,pur si simplu ceva apa ruginita din cadru sau alt loc care se scurge pe acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

er-5 parca are o gaura prin care se scurge apa de la bujii, sub a 2-a sau a 3-a aripioara pe mijlocul blocului

propulsoarele care au echipat gpz,, er,, kle, zl au gaura pe stanga si pe dreapta pentru scurgerea apei din zona pipei de le bujii :) de acolo e posibil sa apara zeama colorata :)

 

on topic : in partea superioara a motorului e un furtun care vine de la instalatia de racire si intra in motor , verifica colierul de acolo precum si starea garniturilor piesei de racordare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa dai rezervorul de benzina jos, si o sa vezi exact de unde curge. Nu-i o problema grava, nu te speria. Daca-i ulei, rezolvi cu niste silicon, sau iti comanzi garnitura aia de la capac, iar daca-i antigel (cum a fost la mine), iti trebuie o garnitura la o tzeava ( e o imbinare sub rezervor, o piesa in forma de T, pe acolo scapa de obicei). Mi-e greu sa cred ca a scazut nivelul si la ulei si la antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la radiator , iti vine presetupa iar ge la aceasta un furtunas racordat cu un colier la un stut ce coboara in capacul chiulasei. Acel stut prins cu un surub face etansarea cu capacul printr-un oring. D upa culoarea lichidului nu prea a fost schimbat de mult antigelul , daca o fi antigel , si a cam fost forjat motorul , deci s-ar putea ca acel oring sa fie scopt si sa curga lichidul. Nui mare lucru , golesti radiatorul (vezi manualul) schimbi oringurile , verifici racordurile si colierele si cam astai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...