Jnn2015 Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 (editat) Salut! Am o problema ceva mai ciudata cu un kawasaki er5 din 1999. am observat prelins pe marginea motorului un lichid de culoare rosatica atunci cand merg mai mult sau turez motorul mai tare (peste 7000 rpm). mentionez ca lichidul nu se scurge daca motorul sta in garaj, si am avut si ture foarte scurte cu mers incet in care nu a curs nimic. Am intrebat prietenii motociclisti care ar putea fi cauza dar parerile sunt impartite, unii spun ca substanta respectiva este ulei, desi e rosiatica si arata mai mult ca si antigelul, dar nu e dulce la gust. nu am mers destul de mult cu motorul de la descoperirea situatiei din motive de conservare a acestuia, dar cand am constatat situati am observat nivelul putin scazut si de ulei, si de antigel. motivul pentru care intreb si nu merg direct la service este pentru ca nu am service in apropiere si nu am nici banii necesari in cazul unei reparatii mai complexe, de aceea va solicit ajutorul pentru a determina cam ce suma ar fi necesara pentru repararea acestuia si care ar fi cauza defectiunii. va multumesc! Editat August 29, 2015 de Jnn2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Spala bine acolo si pe viitor incearca sa indentifici locatia de unde curge. Daca ai ulei motul 7100 in ea,care este rosu,posibil sa fie urme de ulei,atata timp cat spui ca nu ai antigel rosu in ea. Sau,pur si simplu ceva apa ruginita din cadru sau alt loc care se scurge pe acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 er-5 parca are o gaura prin care se scurge apa de la bujii, sub a 2-a sau a 3-a aripioara pe mijlocul blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 er-5 parca are o gaura prin care se scurge apa de la bujii, sub a 2-a sau a 3-a aripioara pe mijlocul blocului propulsoarele care au echipat gpz,, er,, kle, zl au gaura pe stanga si pe dreapta pentru scurgerea apei din zona pipei de le bujii de acolo e posibil sa apara zeama colorata on topic : in partea superioara a motorului e un furtun care vine de la instalatia de racire si intra in motor , verifica colierul de acolo precum si starea garniturilor piesei de racordare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Parerea mea e sa dai rezervorul de benzina jos, si o sa vezi exact de unde curge. Nu-i o problema grava, nu te speria. Daca-i ulei, rezolvi cu niste silicon, sau iti comanzi garnitura aia de la capac, iar daca-i antigel (cum a fost la mine), iti trebuie o garnitura la o tzeava ( e o imbinare sub rezervor, o piesa in forma de T, pe acolo scapa de obicei). Mi-e greu sa cred ca a scazut nivelul si la ulei si la antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 De la radiator , iti vine presetupa iar ge la aceasta un furtunas racordat cu un colier la un stut ce coboara in capacul chiulasei. Acel stut prins cu un surub face etansarea cu capacul printr-un oring. D upa culoarea lichidului nu prea a fost schimbat de mult antigelul , daca o fi antigel , si a cam fost forjat motorul , deci s-ar putea ca acel oring sa fie scopt si sa curga lichidul. Nui mare lucru , golesti radiatorul (vezi manualul) schimbi oringurile , verifici racordurile si colierele si cam astai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.