vik55 Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 As vrea sa fac in acest weekend [ S + D ] unul din aceste trasee : 1: Buc > Ruse > Devetaki [ pestera Devetashka ] > Veliko T. cu cazare in Veliko sa pot sa beau o bere linistit , duminica plimbare si vizitat cetatea > Buc . 2: Tot in doua zile Transfagaraseanu > Sibiu cazre > duminica Transalpina > Buc . Eu am sa vin cu tovarasa asa ca daca se mai baga vreun " familist " cu atat mai bine . Daca mai sunt ceva amatori vorbim avem timp . » Post actualizat in 18 Sep 2015 09:58Am dat cu banul si a cazut primul traseu deci : pestera + Veliko > la 9 dim alimentez la OMV Pieptanari si am decolat . Asfalt curat si un weekend fara incidente tuturor celor care pleaca maine dim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Banul ti a trasat directia ideala ! Nu vrei sa stii ce e in week pe cele 2 Trans taranoaia care redevin superbe dupa trecerea week end. Plimbare frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Acum vreo luna eram in Fagaras pe creasta, deasupra Lacului Balea. Cozi de masini, muzici amestecate de iarmaroc, claxoane, injuraturi (da, se auzeau cu claritate, desi e o diferenta semnificativa de nivel) m-au facut sa am o "imagine de ansamblu" si sa plec repede, scarbit mai departe... Am fost ieri pe TA+TF si a fost foarte liber, iar TA s-a facut de vis. Aderenta pe asfaltul ala e ca-n Austria . TF-ul s-a stricat si mai mult si este in repeticire, faza decopertarilor, dar nu ma plang, ca merge cu GS-ul inca mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...