Sari la conținut

Cel Mai Bestial Sportiv De 250cc Super Pentru Incepatori


Vizitator Oac
 Share

Postări Recomandate

Arata EXACT la fel ca Hyonusg gt650r doar ca are motor mai mic frane, suspensii etc.

Ca optiune poti avea 2 discuri pe fata.

Din cite am vazut asta ar fi super bun pentru cineva care incepe sau vrea s ainvete sa conduca ca lumea o motocicleta.. si nu vrea sa arate ca un clown e 125 CC sau sportive de 400. :banana: .

(arlista cica e pret - vezi pe xe.com in euro). Eu zic ca arata bestial - nu stiu daca se importa oficial in RO dar Budapesta nu e departe ;-).

 

http://www.hyosung.hu/

 

Interesanta oferta oricum.

:finger:

post-14616-1166651497_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un articol interesant despre el:

 

http://www.hyosungmotors.com.au/gt250r.html

 

Quote:

"The Hyosung V-twin 250cc engine was designed in Hamamatsu Japan by a design team consisting of engineers who have previously worked in the R&D teams of some of the big Japanese motorcycle companies. Because this engine is the newest design among its rivals, it has many performance features that they do not have."

 

Tradus pentru tot poporu:

Este de marimea un ui 600 sport (adica R6 sau F4 - de fapt Suzuki SV650).

Arata super fain si poate fi folosita de persoane mai inalte nu numai de piticoti.

Motorul este o bijuterie de 10 ori mai fiabila si mai putin poluanta decit cele in 2 timpi - gen motocositoare si aprilia RS250 :-)..

 

E cam sumpa la vreo 4000 de euroi parca era in ungaria nu stiu daca include taxe.

 

Oricum decit un motor de 400CC vechi de 10 ani uzat moral si fizic mai degraba un Hyosung nou - arata bestial :-))...

 

Apriia RS250 are competitie puternica de la viitorul Cagiva Mito de 500cc oricum :-).

 

Happy craciunei si craciunite la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OAc, altceva in fara de reclama gratuita faci pe topicul asta?

Si pentru informatia ta, cand or face coreeni o bicicleta ca a Apriliei 250 RS, eu ii maninc anvelopele.

 

A fost tare "Decat un 400cc vechi de 10 ani, mai bine asta"..ori "Because this engine is the newest design among its rivals, it has many performance features that they do not have.""

 

Oricand as alege un 400 japonez vechi de 10 ani..Imi pare rau ca nu spune cati cai are "minunatia asta"..oricum mi-e greu sa cred ca la 250cc in 4 timpi va sta langa un RS250 sau vreun CBR ori ZXR400..

 

Da nu mai bine ne luam toti First Bike-uri si ne vindem japonezele?:finger:

 

P.S. Mai omule tu nu intelegi ca nu se mai fabrica Aprilia RS250 de o gramada de ani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa pentru informatia ta general uita-te cum a evouat Hyundai - nu-i subaprecia pe coreeni. Se conduc naspa dar calitativ sint destul de bune - oricum superioare oricarei masini americane.

 

In rest un motor de cacao ca a lu RS- in 2 timpi care se strica din 1000 in 1-- de km. iti consuma o tona de ulei si 10 tpne de benzina - RS este un motor excelent - pentru curse. IN rest ain afara de pusti de 16 sau 18 ani sub 1.70 (ok e mai mare ca honda cbr :-) oricum) nu are ce cauta pe strada.

 

GT250R este PRIMA MOTOCICLETA care poate face concurenta la un japonez de 400cc. Poti intelege ca are carena lui gt650r - echivalentu lui SV650 - doar ca arat mai misto?

 

Da este marca coreeana. da nu se ridica la nivelul unor japoneze. Dar in schimb arata fain si nu are competitie pe segmentul lui de piata. Punct.

 

Gandeste-te la cineva incepator care nu are 16 ani de exemplu - ce sa aleaga? gunoaie invechite morl de 15 ani gen suzuki 500gs sau ce o mai fi? ninja 250 care e pentru copii de pinala 1.70 m?

Da - ok - Er-6F ar f o solutie. La fel ca si SV650 dar ceva la 30-40 cp care sa fie mai usor si mai manevrabil si in acelasi timp sa nu stai inghesuit ca pe un minimoto nu exista!!

 

Si un 4 timpi este net superior unui 2 timpi. Punct. Daca vrei sa faci racing pe circuit nu ai decit sa-ti cumperi un R6 si gata.

 

Motoarele in 2 timpi au supreavietuit doar pentru ca din motive legsilative (politice) etc scuterele si motoarele pentru 16ani sint ;limitate la centimetri cubi si atunci ca sa obtina putere mai mare si sa tregaa un pic teapa la legislatie se folosesc motoare in 2 timpi.

 

Dupa aia uita-te la greutate si dimensiuni - GT250R este mai usoara si in acelasi timp mai mare decit un 400cc. si probabil mai ieftina..

 

Poate vrei sa vb de design? UN design fresh din 2006 fata de design-uri vechi de 14-15 ani?

 

Daca ar scoate Honda sau Sukuzi sau Yamaha un 400 cc folosind ca baza un 600 cc ar fi exccelent. Dar pina vedem un R4 sau CBR400 sau GSXR400 nou nout si modern ... mai avem de asteptat. Astea de 400 sau sint prea mici sau sint prea grele.

 

Asteptam sa faca meseriasii vreun test sa vedem ce zic..

 

Incearca tu s afacu rtouring pe un RS250. Probabil ca nici nu ai iesi din oras de frica sa nu se strice.. Plus ca ar trebui sa cari benzina in rucsac ca sa ajunga de la o statie la alta :-)..

 

GT250R nu e cine stie ce dar are chestiile de baza si nu are competitie in segmentul sau (adica segmentu pe care l-a creat)

 

Hai noroc :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandeste-te la cineva incepator care nu are 16 ani de exemplu - ce sa aleaga? gunoaie invechite morl de 15 ani gen suzuki 500gs sau ce o mai fi?

o sa iti impartasesc parerea mea de incepator fara motor...da, mi-as lua un gs500 sau o vitezana de 400 decat asta, sincer !

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oac... "Asa pentru informatia ta generala" meseriasii la care te refereai chiar au facut testul respectiv. Ce e drept, cu un Hyosung GTR 125. (125 este aceeasi motocicleta ca 650-u', dar cu alt motor, exact ca 250-u'. Asteptam cu interes versiunea GTR-50, sa vedem daca mai urca peste cocoasele alea de mers incet.) Asa. De bun ce-a fost s-a rupt singur cricul lateral cu suport si cu tot cu o bucata de cadru. :D

 

Citez: "GT250R este PRIMA MOTOCICLETA care poate face concurenta la un japonez de 400cc

Poti intelege ca are carena lui gt650r - echivalentu lui SV650 - doar ca arat mai misto?"

Chiar in cazul in care nu ai mari cunostinte despre subiectul asta.... sa compari asa ceva cu un Zx-R 400 sau cu un Rv-F 400 este, hai sa zicem, cel putin nepoliticos :D Pur si simplu "bijuteria" aia chinezeasca sau ce dracu' de tara e aia care-o face are o tehnologie si o conceptie de ansamblu care in general ar fi actuala daca concertul ala de la Woodstock s-ar tine la anu'...

De aratat hai sa admitem ca nu arata chiar asa cum merge, insa nu stiu cine ti-a zis tie ca arata mai bine decit un Suzuki SV-650. Te-a mintit :finger:

 

Citez: "...un RS250...Probabil ca nici nu ai iesi din oras de frica sa nu se strice.. "

Despre comparatia cu Aprilia: Nici eu nu sint fan 2 timpi, dar cu una dintre astea 2 intr-adevar mi-ar fi frica sa ies din oras. Si nu ma refer la aia care are ulei in benzina......

 

Asa ca in felul asta e chiar normal sa nu aiba concurenta in segmentul lui. Cind o sa ajunga Hyosung sa faca MOTOCICLETE (ceea ce poate nu este exclus) atunci o sa aiba si concurenta.

Ca sa ma ierti ca ti-am dezumflat balonul: Nu sint chiar asa nasoale ca alea de la First-Bike. Asta bineinteles e valabil NUMAI daca exista First-Bike-uri la care li se rupe cricul cu tot cu cadru. :banana:

P.S. In cazul in care vrei sa-ti iei asa ceva si toate cele spuse de tine mai sus sint auto-justificari in acest sens: Eu zic....mai gindeste-te. Mai ia in calcul faptul ca n-au fost in stare sa faca un cric si un cadru care sa nu se rupa unu pe altul, dar au fost in schimb in stare sa foloseasca aceeasi platforma tehnica de la GTR-650 cu un motor astmatic de 125 la o greutate care ar putea sa faca un 600 japonez sa se tavaleasca pe jos de ris cu icnete si sughituri.

In cazul in care vrei doar sa le vinzi iti explic alta data.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oac... "Asa pentru informatia ta generala" meseriasii la care te refereai chiar au facut testul respectiv. Ce e drept, cu un Hyosung GTR 125. (125 este aceeasi motocicleta ca 650-u', dar cu alt motor, exact ca 250-u'. Asteptam cu interes versiunea GTR-50, sa vedem daca mai urca peste cocoasele alea de mers incet.) Asa. De bun ce-a fost s-a rupt singur cricul lateral cu suport si cu tot cu o bucata de cadru. :P

>>>>>>>>>>>>>

Si eu iti trimit link cu test cu Ducati 999 la care s-a rupt scarita :-).. si asta serios. Posibil sa fie cum zici tu posibil nu - daca vad linku te cred - poate au aut o problema de proiectare a scartei pate chiar au probleme cine stie? Eu nu am dat de nimik care sa indice o calitate asa proasta - medie da.

Nu stiam de testul respectiv - dar inca nu am auzt sa se rupa la vreo motocicleta o bucata de cadru sa c aam rezrve de interpretare

Daca postezi linku ar fi interesant de citit :-).

In rest noi vb. de ala de 250 nu de 125. (desi gandestete ca ai 16 ani si esti mai inalt - pe ce te urci? pe un enduro ca sa ai spatiu? MOtoare V-twin au cuplu bunicel de jos - poate aflam cum trag din testul ala al tau. Eu as zice ca asta de 250 ar avea un cuplu bunicel inca de jos - chiar daca nu are o multime de cai putere. Plus ca ala de 125 ar avea si alte componente - suspensie frane etc - nu intru in detalii. Stai pe topic.

 

Citez: "GT250R este PRIMA MOTOCICLETA care poate face concurenta la un japonez de 400cc

Poti intelege ca are carena lui gt650r - echivalentu lui SV650 - doar ca arat mai misto?"

Chiar in cazul in care nu ai mari cunostinte despre subiectul asta.... sa compari asa ceva cu un Zx-R 400 sau cu un Rv-F 400 ste, hai sa zicem, cel putin nepoliticos :lol: Pur si simplu "bijuteria" aia chinezeasca sau ce dracu' de tara e aia care-o face are o tehnologie si o conceptie de ansamblu care in general ar fi actuala daca concertul ala de la Woodstock s-ar tine la anu'...

De aratat hai sa admitem ca nu arata chiar asa cum merge, insa nu stiu cine ti-a zis tie ca arata mai bine decit un Suzuki SV-650. Te-a mintit :finger:

>>>>>>>>

Motorul de la GT650R este cel de la suzuki sv-650 - super laudat ca motor. si comparam cu SV650-S - asta arata de 10 ori mai bine - arata ca o sportiva pur singe. bordul e mai modern si el (daca iti plac mai half naked asa atunci vb de gusturi de acuma).

 

 

Citez: "...un RS250...Probabil ca nici nu ai iesi din oras de frica sa nu se strice.. "

Despre comparatia cu Aprilia: Nici eu nu sint fan 2 timpi, dar cu una dintre astea 2 intr-adevar mi-ar fi frica sa ies din oras. Si nu ma refer la aia care are ulei in benzina......

>>>>>>>> Eu am citit niste reviews de la owneri si pareau foarte multumiti de handling si franele sint ok.

>>>>>>>> ceA MAI MARE DIFERENTA ESTE CA ARE MOTOR in v IN 4 TIMPI ;-) si e mai mare ca dimensiuni (si mai grea :-)) - dar asta iti da stabilitate in afara orasului - la fel ca si distanta mai amre intre roti.. sic)

 

Asa ca in felul asta e chiar normal sa nu aiba concurenta in segmentul lui. Cind o sa ajunga Hyosung sa

Vezi topicul - nu vb de cel de 125cc - iar o iei prin sant? sper sa nu faci la fel cu moto ;-).

Chestia cu first bike probabl se refera la biciclete ceva - vroia sa fie o poanta?

 

 

Deci in final hai sa bagam plusuri si minusuri ca sa vb pe fapte nu pe zvonuri..

+ arata si este la fel de mare ca un 600

+ motoare in 4 timpi in V

+ ieftin

+ manevrabilitate buna

+ stabilitate buna

+ o iei noua

+ sub 34cp - acusi se schimba legislatia si la noi

- calitate mai proasta? (dar astia nu stau degeaba de obicei rezolva repede problemele - daca n e motocicleta buna nimeni nu o cumpara - lume anu compaura un Hyosung pentru brand ci pentru ceea ce ofera - altfel ar da faliment urgent)

- brand necunosct

- depreciere mai mare

 

(nu compar cu alea de 2 timpi ca nu are sens - sint segmente total diferite)

Motor de 400 vechi

+ putere mai mare

+ handling mai bun?? depinde care model - in mod sigur nu porky ala de zzr400

- esti cramponat - sint mici - facute pentru japonezi pitici - nu au fst facute nici pentru Europa nici pentru State.

- sint vechi de 10 ani minim - uzate mecanic si moral (desi fac inca o figura buna)

- depreciere mai mica

 

In concluzie dupa cum spuneam - nu spun ca sint mai bune decit japonezele - spuneam ca este singura motocicleta care arata si este ca dimensiuni la fel ca un 600 - si nu este nici foarte grea la 171 kg cu toate plasticele pe el.

 

Nu stiu de ce am impresia ca daca ar scrie Honda sau Suzuki pe el ar face lume temenele - si pun pariu ca daca ar da la test fara numele sris pe el lumea ar spune ca sint Suzuki sau Yamaha sau mai stiu eu ce.

 

Este o motocicleta noua si un brand in crestere - da pot aparea probleme la calitate etc - dar astea se rezolva in amterie de luni nu ani. Deocamdata eu ce am citit era numa de bine. Mici chichite dar in g

 

Pina una alta se pare ca se bucura de un real sucees comericial - mai ales GT250R dar si Hyosung ca brand..

(Date din Australia).. Eu cred ca o sa mai auzim de ei.

 

Gata ma duc la baut o :banana: si nu mai raspund la provocari :D

 

Si nu mai fa presupuneri de astea aiurea - ca vre sa-ti iei sau vrei sa vinzi sau stai in cap etc. etc.

Daca as fi incepator m-as gandi la un Gt250R - m-as duce sa-l vad cu ochii mei si sa imi fac o parere daca e la fel de bun in realiate ca si pe hartie. Daca e naspa in realitate atunci asta este. As lua altceva.

(dar pe hartie si in poze arata bine de tot : :D si in eneral lumea e multumita de ea in general. Mai trebuie sa apara niste teste ceva - mai ales CU COMPETITIA sa vedem ce iese..

 

Daca are careva teste sau poate a vazut una in carne si oase (sau plastic si fier) sa mai posteze ne dumirim si noi ce-i cu ele. Cine stie daca ma strange bugetu poate chiar as considera una.. da sa nu mai ziceti la altii ca vreau sa scriu Honda pe ea ;-) ca sa admire ce motor begos am. si scriu si 999RR. ceva tobe mai mari gasesc eu.

 

 

 

TEst de pe situ oficial din australia (pstatde hyosung - acu drcu stie daca nu i-au dat 2 canguri la ala care a testat sa scrie frumos):

 

http://www.hyosungmotors.com.au/AMCN_DEC_05_GT250R.HTML

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cite am vazut asta ar fi super bun pentru cineva care incepe sau vrea s ainvete sa conduca ca lumea o motocicleta.. si nu vrea sa arate ca un clown de 125 CC sau sportive de 400. :D .

 

Interesanta oferta oricum.

:finger:

 

Auzi domnule "Oac"...poate cand o sa stii ceva mai mult despre motociclete decat date aflate pe internet ,poate abea atunci sa-ti permiti sa-i jignesti pe acei "clown de 125 CC" care vor sa inceapa cu aventuri frumoase nu cu oase rupte sau mai rau! :banana:

Mascarici ca tine apar la stirile de la ora 5.

O zi buna! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi domnule "Oac"...poate cand o sa stii ceva mai mult despre motociclete decat date aflate pe internet ,poate abea atunci sa-ti permiti sa-i jignesti pe acei "clown de 125 CC" care vor sa inceapa cu aventuri frumoase nu cu oase rupte sau mai rau! :finger:

Mascarici ca tine apar la stirile de la ora 5.

O zi buna! :banana:

 

Bai eu nu am timp sa ma cert cu retardati care nu sint in stare sa citeasca un post sau despre ce este vb si nu stiu decit sa scuipe rahaturi.

 

Nu sitit decit sa va tiganiti si habar nu aveti nici macar despre ce vorbeam.

 

Era vb ca PENTRU cineva mai inalt un 125 este mult prea MIC. Ca DIMENSIUNI. Stai chiticit ca pe un minimoto. Aia era ideea pe care am expus=o de 5 posturi.

 

Si daca eliminam cele in 2 timpi care sint pt curse si stau cam prost cu fiabilitate.. oferta era CAM LIMITATA. Adica inexistenta..

 

Am spus c anu mai rapsund la posturi - de ce trebuie sa vina un retardat care sa atace la persoana?

O discuti ecivilizata la subiect nu poti purta?

 

Asta e problema prin Romania - ca motociclistii sint o gasca de figuranti care s eumfla in pene care mai de care..

 

Intra si tu pe un forum de pe afara si vezi cum se discuta pe acolo..

Eu ma uit in jur si peste tot se ajunge la atacuri nefondate si frustrari publice pe internet..

 

Daca eu as fi admin as sterge contul automat la oricine care maninca rahat in legatura cu alte persoane (adica face presupuneri si jigneste ca sa-si ascunda complexele de retardat)..

 

Dupa cum vezi nici macar nu m-am obosit sa-ti rapspund la rahaturile tale - cind poti contribui cu un sfat sau o parere esti binevenit.. Asa doar ca sa te refulezi dupa cum spunea un cunoscut om ede televiziune despre mentalitatea romaneasca incearca pe alt forum.

 

RS125 este o motocicleta super - pacat ca e in 2 timpi. Da-mi un RS250 in 4 timpi si cu dimensiunile mai mari si poate ca merita chiar si 50% peste pretul unui GT250R.

 

Pina atunci GT250R este o oferta foarte interesanta - tinind cont si de pretul mult mai mic fata de competitie. (nu stiu cum va fi de la anul - vrei sa faci un pret cu taxe la un 5-600 sa vezi cit iese - dublu fata de un 250? Si vb postului dinainte - daca esti inceptor un Gt250R de 27 CP (probabil ca daca umbli un pic la el scoti 35 oricum) este suficient pentru inceput. Inveti sa conduci mai bine.

 

Pina scot si altii un 4250 sau 400 pe care sa nu stai inghesuit si care sa fie si sportiva mai greu.

 

Ex. ca s ainteleaga tot poporu:

 

Sa zicem ca cineva de 1.85-1.90 vrea o moto noua - si e incepator - si vrea una sport..

GT250r este interesant. Variante: ER-6F - dublu ca pret, (sar peste sv650c ca sa zicem ca vrea carenata full).

Un ducati 620 sport. Ambele de 2 ori mai scumpe si cam la limita pentru o motocicleta noua.

 

Asa ca nu mai cita aiurea ca sa faci pe desteptu - este o diferenta intre a arata ca un clown pe moto - din cauza ca nu esti confortabil pentru ca nu este suficient de ergonomica si un moto de clown.

 

Pina se mai maturizeaza populatia motorista a romaniei si trece de stadiul roker cu mobra sau fitos cu honda eu am sa ma retrag .. temporar de pe acest forum minunat.. si am sa-mi deshid poate propiul forum unde sa fiu admin ca sa dau peste nas la "smecheri si destepti" pe 2 roti..

 

Nu e de mirare ca se moare pe capete in RO cu atitudini de astea "combatante" si aere cat incape.

 

Ca sa inveti singur (ca altfel imi racesc gura degeaba) - copie ce ma postat - tradu in engleza si posteaza-l pe orice site de motot din Australia sau Canada sau USA sau UK - si citeste raspunsurile si compara cu ce

este pe forumul asta.. discutii "constructive" si nu fite (sau besini mentale cume le spunea cineva).

 

Devalorizare este un argument corect - se palica la toate moto noi - la Hosung mai mult c ala altele. Un gt250R e sub 3700 ud in state - probabil cam 3400 nou. In europa ar trebui sa fie in jur de 4000 euro maxim.

Un second ar ajunge cam 2-3000 euro peste citiva ani. Pai nu e rau daca esti cumparatorul :-).

Oricum e mult mai bine ca la Aprilia RS - acolo devalorizarea e mult mai amre si ai sanse si de un motor busit daca o iei second.

 

Sanatate si virtute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu iti trimit link cu test cu Ducati 999 la care s-a rupt scarita :-)..

Cu o bucata de cadru cu tot? Una-i una si alta-i alta. Vorba ta:

 

In rest noi vb. de ala de 250 nu de 125. Stai pe topic.

Deci vorbim de aceeasi motocicleta, la care singura diferenta este motorizarea, nu ca de ex. in cazul ZZ-R 250-400-600-1100 sau altele. ACEEASI platforma cu aproape aceleasi componente si aceleasi probleme. Asa ca "stau pe topic", desi incep sa imi dau seama ca as fi stat mai comod la o cafea cu niste prieteni.

 

iar o iei prin sant? sper sa nu faci la fel cu moto ;-).

:finger: Eu zic sa dormi linistit la noapte si sa nu-ti faci griji de mine, ca pina o iau eu prin sant cu motorul tu o sa ai timp sa schimbi a 12-a motocicleta si sa te asezi la casa ta, cu familie si copii multi. Poate chiar si cu bani multi, asa incit sa nu mai fie nevoie sa faci elogii cacaturilor astea de Hyosung, ceea ce-ti doresc sincer :banana:

 

Chestia cu first bike probabl se refera la biciclete ceva - vroia sa fie o poanta?

Nu, cei de la First-Bike fac si motoare.

 

Nu am vreun link sa-l postez aici, am o revista dracu stie pe unde, daca tii NEAPARAT o caut si fac o scanare. (sper s-o gasesc) Nu ai ce sa interpretezi: pur si simplu fara vreo solicitare anormala a plecat cricul cu suport si cu o bucata din cadru... Nu cred ca e ceva de interpretat aici.

 

Fiecare crede ce vrea, eu am invatat tot de la cineva de pe site-ul asta (prietenii stiu cine :D) ca daca cineva crede intr-o idee atit de puternic incit nici argumentele clare si evidente nu-i modifica parerea.... nu are rost sa mai incerc eu sa-i schimb acea parere. Oricum cind va fi cazul si-o va schimba singur.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e vb de testul din nr 9/2006 din UM,nu hyosung avea acele probleme,ci rieju a fost gasita cu cadrul si crikul rupt.

Pai da, :D ca tocmai am gasit revista, da' mi-ai luat-o inainte.

Deci:

Lume-lume :D Am vorbit in punga, am mincat_cacat, am crezut ca aia era ailalta, astept intr-o stare de impacare cu mine insumi bice pe spinare, suturi in_cur si tiruri tip "Dragunov" cu rosii trecute de prima tinerete. :banana: Oac: sa nu fie de sera. Vreau calitate, da?. :finger:

 

P.S. Oac, am incercat sa-ti trimit P.M. cu scuzele de rigoare, da' nu merge aia, nu stiu ce are...

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stay flexat,k toti gresim.akuma,daca pretul ar fi bun si kiar e motor de suzuki,yo zik k un 650 ku motor v2 ar fi o afacere tare de tot,luat de nou.normal k n ar trebui sa depaseasca ku mult 5000 de euroi.de 250 nu ma prea pronunt,ar putea fi bun pt incepatori,dar parca e prea greu.totusi,la kapitolul kosturi de intretinere ar trebui sa fie mult mai rentabil decat un sh de 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,asa ca vindeti japonezele si luati-va Hyxcongciung-uri de-alea,ca nu se rupe cricul. :banana:

Adica? :D Uite, poti sa incepi tu: iti vinzi Honda si iti iei unu', sa ii tina de urit lu' King-Kong ala (sau Quingqoi, cum ii zice), ok? :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta nu se vrea o supersportiva deci comparatia intre GT250R si ZXR400 sau cbr400 sau orice alta japo de 400 e deplasata... rau de tot

 

e aceeasi coparatie pe care o fac oamenii in targul vitan (si nemtii invidiosi) intre un Golf III (eventual GTI) si un Logan nou :finger:

 

 

pretul nu mi se pare nici mic dar nici chiar asa de tentant... pana la urma 4000 cip e destul de mult si daca ma gandesc bine la cum se importa motoretele in Romania pretul asta DDP din jermania ar putea ajunge CIP in Romania ori... la banii astia no ofence... GS 500 e mai atractiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti din Cluj si lucrezi la Honda?????? Hm....noi de ce nu te stim?

 

Lasa-l ma ca are cultura multa pe carca :finger: ...si omu lucreaza la HONDA...in Cluj...probabil face naveta pana la Baia Mare sau Brasov!?!?? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...