marku_trd Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Salut! La motocicleta curenta, Kawasaki Versys 650 ABS 2007, am probleme cu furca pe fata. Datorita unor ciupituri prezente pe tuburile interioare ale furcii, mi se mananca foarte repede semeringurile si am probleme cu curgerea uleiului. Semeringurile au fost deja schimbate o data cu semeringuri All Balls si nu au tinut nici macar 1000km. Drept urmare, vreau sa imi cumpar tuburi noi si sa le inlocuiesc. As dori sa stiu daca a mai schimbat cineva pana acum aceste tuburi si vreau sa va intreb daca aveti idee cum se scot cele vechi din butucul prin care trece prezonul rotii si cum se fixeaza cele noi. Eventual daca stiti pe cineva care a mai facut asta si ar putea sa mi le schimbe. De unde as putea cumpara aceste tuburi la un pret rezonabil? Cel mai ieftin am reusit sa gasesc cu 180EUR pentru ambele tuburi. Cu motorul mai am ceva probleme si cu franele, eventual daca mai este cineva pe aici cu Versys abs poate imi spune cum tin franele la altele. Am schimbat deja pompa de frana fata cu cea de la modelul mai noi. Imbunatatirea este prezenta, dar nu suficienta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) 180 de euro pentru un set nou de tuburi e ok. Inainte de a le schimba ai putea incerca sa folosesti niste smirghel foarte fin pentru a netezi acele "ciupituri"; daca nu sunt de profunzime ar trebui sa ai success. Desre procedura de inlocuire, cel mai bine consulta manualul de service: http://www.kawasakiversys.com/2007-Kawasaki-Versys-Service-Manual.pdf Vad ca sunt furci USD. In ceea ce priveste frana, ar trebui sa fii mai specific sau sa intrebi pe aria posesorilor modelului, sau a modelului ER6, cred ca e aceasi mancare de peste. Editat Septembrie 24, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Daca pierde ulei din furca, in mod sigur curge pe discuri... ce frane sa ai cu discurile unsuroase? rezolva problema cu tuburile ciupite si dupa aceea degreseaza bine toata zona franelor fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Am avut si eu problema asta. S-a rezolvat cu "polisharea" tuburilor cu smirghel foarte fin udat din belsug cu apa. Nu are rost sa schimbi tuburile inainte de a incerca varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marku_trd Postat Septembrie 24, 2015 Autor Share Postat Septembrie 24, 2015 180 de euro pentru un set nou de tuburi e ok. Inainte de a le schimba ai putea incerca sa folosesti niste smirghel foarte fin pentru a netezi acele "ciupituri"; daca nu sunt de profunzime ar trebui sa ai success. Desre procedura de inlocuire, cel mai bine consulta manualul de service: http://www.kawasakiversys.com/2007-Kawasaki-Versys-Service-Manual.pdf Vad ca sunt furci USD. In ceea ce priveste frana, ar trebui sa fii mai specific sau sa intrebi pe aria posesorilor modelului, sau a modelului ER6, cred ca e aceasi mancare de peste. In manual apare ca tuburile vin cu tot cu acele butucuri prin care trece prezonul care prinde roata. Si de aici apare problema mea. Ca daca am doar tuburile, cred ca trebuie desfacut la cald cumva tubul vechi din butuc. Legat de frana, intr-adevar am avut o gramada de probleme din cauza uleiului curs din furca. Umblu cu spray-ul de curatat frane la mine. Din pacate si atunci cand sunt curate, frana trebuie stransa foarte tare in caz de franare brusca. Dar de frane, intr-adevar, putem discuta abia dupa ce rezolv cu furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 "Cu motorul mai am ceva probleme si cu franele, eventual daca mai este cineva pe aici cu Versys abs poate imi spune cum tin franele la altele. Am schimbat deja pompa de frana fata cu cea de la modelul mai noi. Imbunatatirea este prezenta, dar nu suficienta." Franele de pe Versys 2010-2014 sunt destul de slabute (moi?). Pe diverse alte forumuri rezolva problema cu furtune de frana cu insertie, placute EBC HH, in cazuri mai rare cu inlocuirea etrierilor cu 2 pistonase cu altele cu 4 (operatiune destul de costisitoare, undeva la 400 euro sau lire). Am inteles ca s-au mai imbunatatit la MK3-2015 dar nu spectaculos si vorbesc mai mult din citite, n-am avut cum face o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 In manual apare ca tuburile vin cu tot cu acele butucuri prin care trece prezonul care prinde roata. Si de aici apare problema mea. Ca daca am doar tuburile, cred ca trebuie desfacut la cald cumva tubul vechi din butuc. Legat de frana, intr-adevar am avut o gramada de probleme din cauza uleiului curs din furca. Umblu cu spray-ul de curatat frane la mine. Din pacate si atunci cand sunt curate, frana trebuie stransa foarte tare in caz de franare brusca. Dar de frane, intr-adevar, putem discuta abia dupa ce rezolv cu furca. Din ce m-am documentat pe net (pentru ca si eu voi face aceasta operatiune), tuburile sunt infiletate in piesele alea in care intra axul rotii (cum naiba le zice?) si asigurate cu un fel de "loctite". Pentru a le demonta ai nevoie de o sursa de caldura consistenta care sa lichefieze pasta de pe filete si un jug metalic captusit cu piele sau alt material, potrivit pe masura tuburilor, cu care sa poti tine de tuburi la demontare. Uneori exista si un surub de siguranta fixat intr-un canal inferior in tuburi. Tot din barfele de pe net am inteles ca oricat te-ai chinui nu vei putea scoate tuburile vechi intacte asa ca poti renunta la jugurile de prindere si da niste gauri direct in care sa poti baga o teava pentru desurubare. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Legat de frana, intr-adevar am avut o gramada de probleme din cauza uleiului curs din furca. Umblu cu spray-ul de curatat frane la mine. Din pacate si atunci cand sunt curate, frana trebuie stransa foarte tare in caz de franare brusca. Dar de frane, intr-adevar, putem discuta abia dupa ce rezolv cu furca. Cu spray de frana cureti discurile dar placutele tot raman contaminate cu ulei, de aici problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Plus ca ulei+praf, nu e o combinatie tocmai buna pt discurile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.