Lupu Cristian Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Buna, sa incep cu inceputul. Am un Kawasaki KLE 500, an '99. L-am cumparat acum 1 luna. De la bun inceput nu tragea chiar cum trebuie (este si limitat la 7000 rpm.. banuiesc ca de aia).. Acum am o problema la el.. scoate benzina, nu multa, dar scoate pe la furtunasul de la airbox.. tin sa va spun ca robinetul cand e pe inchis nu tine chiar bine.. dar nu vad cu ce ar afecta, eu il tin tot timpul deschis..) Puteti sa ma ajutati cu aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Cristian Postat Octombrie 1, 2015 Autor Share Postat Octombrie 1, 2015 Da, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Buna, sa incep cu inceputul. Am un Kawasaki KLE 500, an '99. L-am cumparat acum 1 luna. De la bun inceput nu tragea chiar cum trebuie (este si limitat la 7000 rpm.. banuiesc ca de aia).. Acum am o problema la el.. scoate benzina, nu multa, dar scoate pe la furtunasul de la airbox.. tin sa va spun ca robinetul cand e pe inchis nu tine chiar bine.. dar nu vad cu ce ar afecta, eu il tin tot timpul deschis..) Puteti sa ma ajutati cu aceasta problema? Salut! In primul rand felicitari pentru achizitie! In legatura cu problema...demonteaza carburatoarele si verifica cuiele sa vezi daca iti inchid bine, toate garniturile sa fie in stare buna si fale o curatare competa. Dar la pornire nu iti face figuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Cristian Postat Octombrie 1, 2015 Autor Share Postat Octombrie 1, 2015 La pornire trebuie sa fie delicat cu soclul.. mai ales cand e calduta , trebuie sa il fixez la fix, daca e tras prea tare sau prea incet o ia un pic cam greu, cand nu e pornita de 2-3 zile trag soclul la maxim si porneste ok. » Post actualizat in 01 Oct 2015 17:06Dar de ce nu trage nu stii? mentionez ca e limitata la 7000 rpm, dar in viteza nu le ia, parca la de la 3000 rpm acum turmetrurului urca destul de greu.. poate sa fie tot de la cuie ca nu da benzina destula? ( in mers ca ii dau un pic soclu parca se duce mai bine) » Post actualizat in 01 Oct 2015 17:11Mentionez ca motocicleta a stat 2 ani pe bara, banuiesc ca s-au oxidat cuiele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Incearca sa faci cum ti-am zis, apoi trebuie facut reglajul amestecului de aer-benzina. Inainte de toate astea sa te asiguri ca bujiile lucreaza corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Cristian Postat Octombrie 1, 2015 Autor Share Postat Octombrie 1, 2015 Filtrul e curat.. este ca o spuma, am auzit ca se unge cu ulei, dar pe el nu avea mizerie. » Post actualizat in 01 Oct 2015 17:16ok, voi incerca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Eu Fred ca nu inchide nine vreun cui poantou, crept pentru care merge inecat, IAR daca sta, da Pe dinafara » Post actualizat in 01 Oct 2015 18:59 Ale naibii sugestii de redactare,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Buna, sa incep cu inceputul. Am un Kawasaki KLE 500, an '99. L-am cumparat acum 1 luna. De la bun inceput nu tragea chiar cum trebuie (este si limitat la 7000 rpm.. banuiesc ca de aia).. Acum am o problema la el.. scoate benzina, nu multa, dar scoate pe la furtunasul de la airbox.. tin sa va spun ca robinetul cand e pe inchis nu tine chiar bine.. dar nu vad cu ce ar afecta, eu il tin tot timpul deschis..) Puteti sa ma ajutati cu aceasta problema? Salut. In primul rand vezi ca robinetul de benzina n-are pozitie INCHIS. Are doar ON (deschis cu vacuum - pozitia pe care trebuie tinut in mod normal), RES (rezerva) si PRI (deschiss pe direct, pozitie pe care benzina curge natural; pe p[ozitia asta il pui numai cateva secunde cand s-au golit accidental carburatoarele de tot - de ex. cand tre' sa intri pe rezerva si n-ai apucat sa dai p[e RES din mers pana sa se opreasca motorul) » Post actualizat in 02 Oct 2015 06:46 In al doilea rand, vezi ca aia cu limitarea la 7000 e bullshit, banuiesc. La 3000 rpm e normal sa nu traga, e motor de turatie, cuplu maxim la 7500 rpm si puterea maxima la 8500 rpm. Sub 4000 rpm n-o sa traga niciodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Cristian Postat Octombrie 2, 2015 Autor Share Postat Octombrie 2, 2015 Kollar, stii de ce am crezut ca ON e inchis? Ca prima oara cand am luat-o, m-am urcat pe ea si am mers cat am mers, apoi s-a oprit si nu mai pornea. Dupa am pus-o pe PRI si a pornit, gandindu-ma ca ON e oprit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Kollar, stii de ce am crezut ca ON e inchis? Ca prima oara cand am luat-o, m-am urcat pe ea si am mers cat am mers, apoi s-a oprit si nu mai pornea. Dupa am pus-o pe PRI si a pornit, gandindu-ma ca ON e oprit.. Cand ti s-a oprit atunci probabil ca intrase pe rezerva. Trebuia sa dai pe RES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salutare. Stiti cumva cat poate "duce" voltage regulator original? Am un prieten ce vrea sa puna lumini auxiliare si sa stim daca se poate sau nu. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Pai releul (puntea redresoare) duce. Generatorul de current tre vazut cat duce..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Generatorul de curent tre vazut cat duce..... 17 A × 14 V @ 6000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.