superbec Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Deci asta este motivul de la care nu imi sta la relanti ? Cand nu e turata moare direct . Sincer nu ma pricep chiar deloc . pai daca nu te pricepi dece iti bagi manutele? daca e rece si impingi socul la loc imediat dupa ce a pornit normal ca moare motorul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 7, 2015 Autor Share Postat Octombrie 7, 2015 Nu am împins cand era rece , am lasat-o cu socul tras cateva minute , cand s-a ridicat temperatura l-am lasat usor usor .. Si poc , mi-a murit motorul . Si chestia e ca nici nu o mai ia imediat dupa ce moare . Abia dupa ce se raceste putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Oricum daca nu cumperi alt filtru de aer cum ar fi normal,macar curate l pe cel care il ai.(Cu jet de apa cu presiune si il usuci bine dupa).Iar treaba cu socul il impingi dupa 3 5 minute.(Desii eu il imping cam dupa 2 min si merge ok.Dami un mesaj cu facebook ul tau ca sa vorbim acolo mai multe,ca pe al meu l-am servisat cap coada aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 8, 2015 Autor Share Postat Octombrie 8, 2015 Mersi pentru sfaturi ! Nu stiu insa ce filtru este , banuiesc ca e stoc , uite o poza cu unul ca al meu » Post actualizat in 08 Oct 2015 08:13 In legatura cu ce am intrebat mai sus cum e ? Imi moare motorul cand dau drumul la soc .. Daca nu e turat macar putin moare motorul . L-am lasat cu socul tras cateva minute , pana s-a incalzit motorul si a ajuns temperatura la jumate apoi l-am lasat si mi-a murit usor usor motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 da relantiul mai mare, daca tot nu merge inseamna ca nu se alimenteaza suficient, du motocicleta la un servis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 8, 2015 Autor Share Postat Octombrie 8, 2015 (editat) Daca dau relantiul mai mare , o pun pe la 1.000 de turatii si asa merge . Dar am impresia ca , cand trag ambreiajul da sa moara . Editat Octombrie 8, 2015 de Laurh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 8, 2015 Autor Share Postat Octombrie 8, 2015 O sa incerc astazi sa vad ce rezolv , mi se pare ca daca il pun la peste 1000 merge ok , numai da sa 'moara' mersi pentru sfat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Relantiul la mine sta intre 1500- 1700 altfel moare motorul cand e rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) Conform internet, turatie la ralantiu trebuie sa fie 1200+-50rpm la motocicleta asta. Editat Octombrie 9, 2015 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Am avut problema asemanatoare.La rece imi pornea ok de fiecare data si mergea fara problema(~120 km fara sa o opresc,a mers perfect). Dupa oprire se schimba treaba,la orice oprire a motorului trebuia sa astept 5 10 minute sa se raceasca apoi pleca.(indiferent ca au fost 10 sau 120 km,tot 10 minute asteptam). Rezolvarea care a fost?(ceva ce nu m-am asteptat) Ma gandeam la bujii -debit mare de benzina,dar nu. A fost electromotorul,la rece pornea de fiecare data,dar dupa ce se incalzea nu mai avea forta sa invarta motorul.(mergea in scurt) Motiv pentru care am ramas fara baterie de multe ori,si credeam ca ceva nu este in regula la electric.(am schimbat si doua baterii) Am vazut ca ai spus ca nu ai treaba cu mecanica.Sa ai in vedere si verificarea electromotorului(mai exact carbunii,sau cum a fost in cazul meu rotorul era ciupit tot iremediabil). Rezolvarea: -cumparat alt electromotor de la un ZX6R,desii a mea este tot de 400 ca a ta,se potriveste. Iar ca sa ajungi la electromotor faci aproape aceiasi operatiune ca la bujii: -dai jos rezervorul (daca il desfaci singur ar fi bine sa il inchizi si sa ii scoti furtunul de la pompa la rezervor ca sa ai loc mai mult). -ar trebuii sa vezi electromotorul este pe partea stanga a motorului prins cu 2 suruburi,insisti putin ca sa iasa(capatul electromotorului v a fi exact in zona unde duce lantul) Il desfaci si il duci la cineva care se pricepe daca nu ai umblat niciodata la unul,ca iti va fi greu sa pui carbunii inapoi (daca ii mai ai intregi).Nu ca asta ar fi partea cea mai grea,dar probabil nu sti cum arata un rotor ciupit si mai bine il duci la cineva. Asta am patit eu,poate te ajuta cu ceva experienta mea negativa . Sa auzim de bine si sa o pui pe picioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 19, 2015 Autor Share Postat Octombrie 19, 2015 Va salut din nou ! Din pacate tot cu probleme , din nou s-a innecat, habar nu am de ce , acum m-am apucat sa o desfac si am observat ca in partea stanga imi curge ceva , cam rau . Fix pe crash-pad se duce , motorul fiind tinut pe cric curge in partea stanga .. Am sa pun si o poza , stiti ce ar fi ? » Post actualizat in 19 Oct 2015 16:22 Sper ca se intelege cat de cat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 De curiozitate, ai verificat nivelul la ulei? Posibil sa ai o surpriza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 19, 2015 Autor Share Postat Octombrie 19, 2015 (editat) Sincer nu am verificat , ce surpriza spui ca as putea sa am ? » Post actualizat in 19 Oct 2015 16:31 Trebuie sa il schimb undeva cam in 300 km uleiul , dar o sa-l schimb pana la sf lunii , oricum nu o sa merg cu mobra pana atunci . De-aia nici nu am urgentat . Am incercat doar sa o pornesc aseara sa merg 5-10 km . Mi-a pornit , am lasat-o cu soclul tras dupa care am intrat un minut pana in casa sa imi iau casca si geaca , cand eram in casa am auZit cum s-a oprit motorul . Am lasat-o 10 minute stiind ca nu porneste imediat dupa ce imi moare motorul , apoi am iesit din curte , cand sa plec de pe loc , am lasat ambreiajul si mi-a murit . De atunci nu a mai pornit . Tin sa precizez ca inca nu am schimbat nici filtrul de aer , este tot acelasi , astept sa imi aduca cineva din afara , cel care il am acum e imbacsit . Editat Octombrie 19, 2015 de Laurh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 (editat) Este posibil sa ai benzina in ulei, la asta m-am gandit cand am vazut scurgerea de pe motor, daca este ok nivelul atunci garnitura de la capac este de vina. Ideea este ca daca nu inchid plutitoarele bine atunci vei avea benzina in ulei, cu ocazia asta bujiile tale vor fi ude tot timpul. Editat Octombrie 19, 2015 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 19, 2015 Autor Share Postat Octombrie 19, 2015 Deja am prea multe probleme cu ea , o sa vad cum fac si o duc la doctor sa vad ce rezolv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Mi-a pornit , am lasat-o cu soclul tras dupa care am intrat un minut pana in casa sa imi iau casca si geaca Nu te supara, dar nu ai invatat nimic din cele intamplate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 20, 2015 Autor Share Postat Octombrie 20, 2015 La ce te referi ca am gresit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 O pornesti, pleci cu ea. Nu o lasi sa merge singura cu socul tras. Cat de mult era tras socul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 20, 2015 Autor Share Postat Octombrie 20, 2015 Era tras la maxim . Eu stiam ca trebuie sa o pornesc , sa o las cateva minute cu socul si apoi sa il las si sa plec . Daca plec imediat imi moare motorul daca nu e turat . Acum in ultimul timp si daca las sa se incalzeasca si nu e turat imi moarr . » Post actualizat in 20 Oct 2015 08:16 Si in poza de mai sus ce credeti ca ar fi ? De unde curge si ce curge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Era tras la maxim . Eu stiam ca trebuie sa o pornesc , sa o las cateva minute cu socul si apoi sa il las si sa plec . Daca plec imediat imi moare motorul daca nu e turat . Acum in ultimul timp si daca las sa se incalzeasca si nu e turat imi moarr . » Post actualizat in 20 Oct 2015 08:16 Si in poza de mai sus ce credeti ca ar fi ? De unde curge si ce curge ? Pune si tu degetul si vezi ce este, probabil ulei. Benzina nu are cum sa ajunga acolo si antigel nu pare sa fie. Curge de la capacul chiuloasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Uleiul pare sa fie de la capacul de la qulasa. Iti recomand schimbarea filtrului de aer , apoi curatat si sincronizat carburatoarele. Inainte de sincronizare ar fi bine sa verifici si distanta la supape eventual si compresia. Mai uita-te si la starea cauciucurilor care fac legatura intre carburatoare si cilindrii, poate trage aer fals si asta sa fie problema cu pornirea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 20, 2015 Autor Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) Filtrul de aer este terminat , am vorbit cu cineva de la unimotors . Pe saptamana viitoare o duc acolo pentru reglat + curatat carburatoare , compresie . I-am explicat problemele si i-am aratat poze , acelas raspuns l-am primit si de la mecanicul de acolo . Mersi pentru ajutor . Editat Octombrie 20, 2015 de Laurh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Era tras la maxim . Eu stiam ca trebuie sa o pornesc , sa o las cateva minute cu socul si apoi sa il las si sa plec . Daca plec imediat imi moare motorul daca nu e turat . Nu poti lasa motoreta pornita nesupravegata cu soc tras la max. Si in nici caz e normal sa moare cand pleci cu ea cu motor rece. Pentru asta e socul. Dar socul trebuie redus treptat, ajustat, in functie de cum auzi, simti motorul. Nu lasat tras maxim fara sa fii tu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurh Postat Octombrie 21, 2015 Autor Share Postat Octombrie 21, 2015 In general nu am facut asta , treptat l-am lasat . Dupa ce se incalzea . Dar de cand problemele cu pornitul si cu ce mi-a curs cand il lasam aproape de tot murea . » Post actualizat in 21 Oct 2015 13:48 Pune si tu degetul si vezi ce este, probabil ulei. Benzina nu are cum sa ajunga acolo si antigel nu pare sa fie. Curge de la capacul chiuloasei. Banuiesc ca ulei e , altceva nu imi explic ce ar putea fi .. Dar care sa fie cauza ? Ce ar trebui schimbat ? Asa in mare .. Eu stiu clar ca trebuie sa ii schimb filtrul de aer , dar nu cred ca are legatura . Sa fie ceva de cand am curatat bujiile ? Dar mi se pare ca era si inainte . Ma murdarisem odata cand am pus mana pe crash'pad dar nu am bagat de seama . E asa doar pe partea stanga ( o tin pe cricul lateral ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.