Jump to content
Sign in to follow this  
TZU

Vreau cadru polishat, cum?

Recommended Posts

Detin un Gixx de 750 din 2001 si fostul proprietar a spalat-o cu niste solutii auto si a cam patat cadrul de aluminiu si e destul de uratel. Norocul meu e ca l-a polishat el un pic unde se vede, dar sub carene e haos total.Iar bascula este aproximativ la fel, de la sprayurile de lant se vede cum s-a scurs... Acum ca tot a venit vremea mai putin buna de plimbari, m-am decis sa il polishez sa arate si el mai tanar... Din ce am vazut pe net se poate si as vrea sa arate in felul asta:post-40418-0-11141500-1448012968_thumb.jpg. :rock:

Din ce produse am gasit pe net oscilez intre astea doua care se gasesc pe aproape: post-40418-0-49180500-1448013109_thumb.jpg si post-40418-0-50440600-1448013115_thumb.jpg, dar daca se cunosc si alte produse bune pentru asa ceva si prin comertul autohton ar fi si mai ok pentru mine.

 

As vrea sa stiu daca a mai facut cineva operatiunea asta, ce a folosit, cum si ce ustensile au intrat in procesul asta. Ce gramaj sa cumpar pentru cadru motor, codita si bascula :transport-040:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinere au m-ai incercat si altii ,sfatu` meu ii:LASA ASA .In primu rand fara aparat de polishat nu faci nimic cu produsele alea ,a doua faza ii ca va trebuii sa tot repeti operatiunea deoarece in timp (cam scurt) ii aproape la loc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa ii scot fata un pic pentru ca e prea patat, stiu ca imi trebuie aparat de polish , dar nu tin neaparat sa iasa chiar oglinda. Ci vreau sa arate mai curat. Crezi ca la un moment dat o sa se oxideze din nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand autosol,si fara aparat de polis,curata ca nimeni altu,eu dau pe bascula si pe roata la un ktm supermoto si le face parca sunt inox,asa luceste,problema e ca trebuie sa repeti operatiunea in timp

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva cu White Diamond...nu cred ca se gaseste la noi. Eu vreau sa imi comand pentru jenti.

 

Edited by SrgX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand autosol,si fara aparat de polis,curata ca nimeni altu,eu dau pe bascula si pe roata la un ktm supermoto si le face parca sunt inox,asa luceste,problema e ca trebuie sa repeti operatiunea in timp

Nu ar fi o problema ca in timp o sa repet operatiunea ca nu e pentru mine o "pedeapsa", insa ma intereseazasa nu se faca din ce in ce mai urat cu timpul si sa se pateze de tot. Tu cum dai cu el si cat sa cumpar pentru toata mobra, mai mult ma intereseaza cadrul motor si bascula ca restul nu se vede rau. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detin un Gixx de 750 din 2001 si fostul proprietar a spalat-o cu niste solutii auto si a cam patat cadrul de aluminiu si e destul de uratel. Norocul meu e ca l-a polishat el un pic unde se vede, dar sub carene e haos total.Iar bascula este aproximativ la fel, de la sprayurile de lant se vede cum s-a scurs... Acum ca tot a venit vremea mai putin buna de plimbari, m-am decis sa il polishez sa arate si el mai tanar... Din ce am vazut pe net se poate si as vrea sa arate in felul asta:attachicon.gifMyGSXR-75013.jpg. :rock:

Din ce produse am gasit pe net oscilez intre astea doua care se gasesc pe aproape: attachicon.gifpolish-aluminiu-autosol--1--750.jpg si attachicon.gifprocycle-chrome-polish--0--750.jpg, dar daca se cunosc si alte produse bune pentru asa ceva si prin comertul autohton ar fi si mai ok pentru mine.

 

As vrea sa stiu daca a mai facut cineva operatiunea asta, ce a folosit, cum si ce ustensile au intrat in procesul asta. Ce gramaj sa cumpar pentru cadru motor, codita si bascula :transport-040:

primul produs (autosol) e masa, il am si eu, isi face treaba cu brio, dar fara masina de lustruit e putin mai greu (merge dar iti oboseste mana-trebuie sa freci nu gluma)

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema e ca trebuie sa repeti operatiunea in timp

Dupa cat timp ?

» Post actualizat in 20 Nov 2015 10:32

primul produs (autosol) e masa, il am si eu, isi face treaba cu brio, dar fara masina de lustruit e putin mai greu (merge dar iti oboseste mana-trebuie sa freci nu gluma)

Atunci autosol sa fie, nu conteaza ca e mult de frecat, daca pana la urma mor imi iau un burete de polish si gata, dar pana la primavara am timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi se pare ca nu-ti dai seama ca pana sa ajungi la polish trebuie sa treci prin foarte multe medii de slefuire... bucatile din aluminiu turnat de la 60 la 2000, si alea extrudate de la 120 la 2000, e multa munca si daca nu ai cadru fara nimic montat pe el o sa zgarai alte componente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un tub iti ajunge,freci cu pasta pana se inegreste ,apoi cu o carpa curata freci pana luceste,o sa ai o revelatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un tub iti ajunge,freci cu pasta pana se inegreste ,apoi cu o carpa curata freci pana luceste,o sa ai o revelatie

Multumesc mult ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

acelasi lucru am patit si eu cand mi-am luat motoreta...tot cadrul era patat.... am dat cu Prevent si cu o carpa din lana..fara prea mult efort...s-a curatat si a iesit ca de fabrica...repet a iesit curat...dar nu oglinda asa cum e in poza ta

pt a iesi cum e in poza ta ...a luat un prieten de la rusi ceva asa ca un calup de sapun verde la culoare,o roata de pasla si un flex...si l-a scos exact asa ca in poza ta

in poze CBR-ul e facut cu prevent iar FZR-ul cu pasta din aia de la rusi

post-79035-0-67710800-1448037609_thumb.jpg

post-79035-0-70040300-1448037621_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am polishat un cadru de k2 in 2008 , toti au crezut ca l-am cromat , am procedat asa:

cadrul de k1-k2 are un strat de protective ( un fel de vopsea ) trebuie inlaturat cu perie de sarma moale , daca ai rabdare slefuit , nu folosi un smirghel mai abraziv de 600 pt ca numai ai cum sa indepartezi dungile ramase dupa slefuit ,

 

slefuit cu smirghel 600 cu apa

slefuit cu smirghel 800 cu apa

slefuit cu smirghel 1000 cu apa

slefuit cu mirghel 1200 cu apa

slefuit cu smirghel 1500 cu apa

 

apoi polishat cu polish abraziv , cam de 4-5 ori pe fiecare parte , polish de luciu tot asa de 3-4 ori , rezultatul a fost o suprafata foarte foarte lucioasa , oglinda !

 

am sa caut niste poze in arhiva personala sper sa gasesc ..

 

p.s am folosit polish normal cel pt auto , nimic special .

Edited by med_tuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc med_tuning am sa fac și operațiunea asta, acum am dat comanda de autosol o sa încerc cu ala o mana și dacă nu iese extraordinar o sa fac asa cum ai spus tu. Mulțumesc încă o data

» Post actualizat in 20 Nov 2015 19:57

Un astfel de răspuns cautam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Substanta luata de la kronauto budapesta

post-2209-0-82296500-1448049877_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Substanta luata de la kronauto budapesta

si cum ii zice, ca abia m-am intors de acolo si mai merg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil orice polish pentru metale merge. Sunt niste caramizi colorate profesionale destul de ieftine, cred ca vreo 20-25 lei bucata am luat eu pentru aluminiu-inox.

Pui disc de pasla sau carpa pe flex si ii dai, iese oglinda chiar daca are denivelari, nu trebuie smirghel decat daca vrei sa faci suprafata perfect dreapta.

 

DSC07782.JPG

Edited by undacover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detin un Gixx de 750 din 2001 si fostul proprietar a spalat-o cu niste solutii auto si a cam patat cadrul de aluminiu si e destul de uratel. Norocul meu e ca l-a polishat el un pic unde se vede, dar sub carene e haos total.Iar bascula este aproximativ la fel, de la sprayurile de lant se vede cum s-a scurs... Acum ca tot a venit vremea mai putin buna de plimbari, m-am decis sa il polishez sa arate si el mai tanar... Din ce am vazut pe net se poate si as vrea sa arate in felul asta:attachicon.gifMyGSXR-75013.jpg. :rock:

Din ce produse am gasit pe net oscilez intre astea doua care se gasesc pe aproape: attachicon.gifpolish-aluminiu-autosol--1--750.jpg si attachicon.gifprocycle-chrome-polish--0--750.jpg, dar daca se cunosc si alte produse bune pentru asa ceva si prin comertul autohton ar fi si mai ok pentru mine.

 

As vrea sa stiu daca a mai facut cineva operatiunea asta, ce a folosit, cum si ce ustensile au intrat in procesul asta. Ce gramaj sa cumpar pentru cadru motor, codita si bascula :transport-040:

 

Smirghel + apa pana elimini toate urmele de oxidare. Granulatia initiala se alege in functie de rugozitatea pe care o ai pe cadru.

Masina de slefuit cu turatie variabila, doua trei roti de slefuit pe diferite dimensiuni ca sa ajungi in toate locurile. Substanta cea mai potrivita pentru lustruire este oxidul verde de crom. La operatiunea de lustruire trebuie sa lucrezi cu turatie mare pentru ca aceasta substanta se "activeaza" la temperatura ceva mai mare decat temperatura ambientala.

Este foarte mult de munca daca vrei sa faci o treaba serioasa. Numai slefuirea iti poate lua o saptamana daca lucrezi cam 2 ore pe zi (avand in vedere ca nu ai experienta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.louis.de/en/artikel/nevr-dull-magic-wadding-polish-content-142-g/10004006?list=127337586&filter_article_number=10004006

nu ataca mainile,deci nu pune manusi chirurgicale, ca le gaureste imediat. Iese perfect, daca ai rabdare, este o vata imbibata cu "ceva" ... ce ai tu nevoie.

Edited by yuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cesar mulțumesc mult pentru pont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...