vlad58 Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 (editat) De ce mai intrebi daca dai exemplu un astfel de releu cu 6 conexiuni? Adica 3 faze, plus, minus si referinta, majoritatea au 5 conexiuni sau daca au 6 unul e alimentare prin cheie dar nu referinta. Avantajul la cele cu referinta externa este ca poti face ajustari a valorii tensiunii maxime printr-un simplu divizor potentiometric (poti creste tensiunea maxima) plus ca luand referinta direct de pe acumulator si nu din RRT se compenseaza caderea de tensiune de la RRT la acumulator. Editat Decembrie 16, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 De aceea ti-am dat exemplul..referinta se culege intern sau extern, varianta de sus este old, putine motociclete o mai folosesc. Practic in interior ai un divizor si un Zener, adica daca statorul nu iti debiteaza tensiune, atunci o sa culegi o tensiune de referinta mica care sa genereze comanda de incarcare..dar statorul tau functioneaza fluctuant/sau deloc pe perioade mai mici sau mai mari de timp, in final RRT nu are ce sa redreseze si sa regularizeze. Aplici reactia inversa, dar daca ai si existenta marimi de intrare in mod continuu. Practic statorul are o tensiune pe fiecare faza cuprinsa intre 40-70 V c.a in functie de turatie, dar o are!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wzzy Postat Decembrie 24, 2015 Autor Share Postat Decembrie 24, 2015 Problema a fost urmatoarea: cel care mi-a montat startorul releul si capacul a uitat sa puna o pisa de ghidaj ( am uitat ce) si lovea magnetoul ,de acolo restul Problemelor. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Clema care tine firele,si volanta le-a frecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Exact ce ti-am spus in topic, adica prea multe '' surprize '' la o reparatie?! Greseala de montaj! Nu mai vorbesc de diagnoza, identificare si rezolvare corecta a defectiunii. Eu iti recomand in primul rand sa schimbi ''mecanicul'' . Posibil ca RRT-ul si statorul schimbate sa fie OK, sa fie o alta/alte probleme in instalatia motocicletei. Sa nu spui ca ti-a oprit statorul si RRT -ul schimbate? Nu mai CUMARA NIMIC pana la o diagnoza corecta, altfel arunci banii aiurea!! Ce spui tu mai sus se ridica la 500-600 euro..si motor functional nu ai !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 salut.o intrebare as avea si eu,ca tot a deschis colegul topic pt releu de incarcare...am un hornet din 2005 pe care nu l-am mai scos la plimbare din octombrie[doar l-am pornit in garaj cate 15-20 min la 2 saptamani] si am pus voltmetrul la bornele bateriei din curiozitate...deci la ralanti incarca 13...13.2....la 2000rpm incarca 13.8..14.2 cu destul de mari fluctuatii in plaja asta,dupa care de la 2000rpm in sus incarcarea revine iar la 13..13.2...este normal acest comportament al releului?...bateria masurata inainte de pornire [la rece] avea 12.2...sa fie oare cauza bateria partial descarcata?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Salut, Datele sunt irelevante pentru un diagnostic corect. 1. Acumulatorul trebuie sa fie incarcat 100%, adica tensiunea la borne (13,7-13,1) V. 2. Incarca acumulatorul pana cand tensiunea la borne este la valoare de mai sus cu motorul oprit/contactul pe OFF/fara consumatori. 3. Sau, iesi cu motorul in cursa, se incarca acumulatorul la tensiune stabila si apoi faci masuratorile pe palja de turatii, apoi mai discutam. Bafta, » Post actualizat in 26 Dec 2015 13:17Scuze, mai fac si altceva... Salut, Datele sunt irelevante pentru un diagnostic corect. 1. Acumulatorul trebuie sa fie incarcat 100%, adica tensiunea la borne (12,7-13,1) V. 2. Incarca acumulatorul pana cand tensiunea la borne este la valoare de mai sus cu motorul oprit/contactul pe OFF/fara consumatori. 3. Sau, iesi cu motorul in cursa, se incarca acumulatorul la tensiune stabila si apoi faci masuratorile pe plaja de turatii, apoi mai discutam. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 ok...de iesit cu ea in cursa nu prea pot ca e bagata la iernat...dar am sa-i pun un redresor cateva ore si vad apoi ce rezultate sunt...multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Răzvan Drăgoi Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 vin si eu cu o intrebare. se da una bucata de Suzuki Bandit gsf 400 ( 91' , model EU). Dupa ce am mers cu ea prin februarie in perioada aceea cat a fost cald, a venit frigul si l-am lasat in fata blocului. in urma cu 2 saptamani am incercat sa pornesc motocicleta dimineata si nu avea baterie...am pus problema pe faptul ca a sta in frig. Dupa cateva zile a pornit la sfert de cheie. Am facut aprox 100 km in ziua respectiva. A doua zi de dimineata, nu a vrut sa mai porneasca. Vin dupa cateva zile acasa, dau bateria jos si era goala(0 ml acid). Am completat cu acid de baterie, pana am acoperit elementele, am pus bateria pe redresor si a doua zi a pornit la sfert. Pana aici totul perfect. Ce a facut sa goleasca bateria...am verificat incarcarea, la 5000 rpm cu lumini aprinse si semnal imi baga undeva peste 18V. Am mai intrebat intr-un alt topic si am zis sa schimb releul de incarcare. L-am schimbat, aceasi valoare la incarcare. Am luat manualul de utilizare si am verificat statorul. Pe fiecare combinatie din cele 3 fire galbene( 2 cate 2), aveam aceasi tensiune de aprox 80v, fara sa dea la masa. Urmeaza sa mai verific si un al doilea releu...daca si asta imi va baga tot 18V...care ar putea sa fie problema? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salut, Sunt doua variante clasice in cazul tau: 1. RRT(releul regulator de tensiune), dar vad ca l-ai schimbat, iar ca si al doilea sa nu functioneze in parametrii, nu vad de ce/probabilitatea este mica?! 2. Conexiunea la masa/polaritatea de minus. Cauta conductorul care face legatura cu sasiul motocicletei, undeva pe sub sa la anii "90, desfa surubul, curata papucul si strange cu un cuplu acceptabil. Este indicat de a masura si rezistenta de contact, dar in fine. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.