Sari la conținut

Sertizare furtun ulei


motosilent
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

am nevoie sa creez o prelungire cu furtun pentru un senzor de presiune ulei (intre T si senzor - vezi imaginea). Caut pe cineva care are conectori si furtun si poate sa faca o sertizare la capete. Sau poate fi si conducta de frana din cupru. Presiunea maxim 10BAR.

Filetul in ambele parti e M10x1.0 (mama/tata).

 

Multumesc,

Bogdan

 

post-51331-0-67280100-1453495153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pui senzor de presiune de ulei? Ma intereseaza si pe mine. Daca gasesti, sa lasi aici un mesaj daca reusesti. Mersi

Da, vreau sa pun. Nu pot sa-l infiletez direct in T pentru ca loveste in cutia de plastic de la filtrul de aer. Daca as gasi un T mai mic ar fi si mai bine.

» Post actualizat in 22 Jan 2016 21:42

Furtunele de ulei sunt cu insertie metalica pe interior si difera in functie de presiune .Tie ce fel de furtun ti-ar trebui ..???? De unde esti de loc??

Am studiat un pic cum e cu furtunele si sunt foarte multe tipuri. Insa presiunea de 10BAR e relativ mica si nu cred ca furtunul trebuie sa fie ceva special. Doar sa reziste la ulei, cred ca din material NBR, care merge si la benzina, e ok. As prefera sa aiba exteriorul metalic.

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi este un secret din ce localitate esti? Ca idee poti sa iei legatura cu cei care fac furtune hidraulice se gasesc cam in orice oras cauta service-uri auto cam majoritatea au dispozitiv de percluire pt conducte de frana in care vrei sa pui conducta dar depinde si de locul unde vine ..tu stii care este pozitia ei!Dar eu zic este cam rigid cu conducta!


» Post actualizat in 22 Jan 2016 21:53

Uite aici http://www.gica.ro/produse/hidraulica un site cu diferite armaturi pt furtune hidraulice ia si legatura cu ei ca su si de sertizat si poate iti trimite exact pe ce ai tu nevoie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi este un secret din ce localitate esti? Ca idee poti sa iei legatura cu cei care fac furtune hidraulice se gasesc cam in orice oras cauta service-uri auto cam majoritatea au dispozitiv de percluire pt conducte de frana in care vrei sa pui conducta dar depinde si de locul unde vine ..tu stii care este pozitia ei!Dar eu zic este cam rigid cu conducta!

» Post actualizat in 22 Jan 2016 21:53

Uite aici http://www.gica.ro/produse/hidraulica un site cu diferite armaturi pt furtune hidraulice ia si legatura cu ei ca su si de sertizat si poate iti trimite exact pe ce ai tu nevoie!!

Nu-i secret, am updatat.

 

Site-uri am vazut eu multe. Sunt si niste baieti cu o duba care vin la tine daca vrei, dar se ocupa de sertizari pentru furtune pentru excavatoare si nu au unele mai fine de care am eu nevoie. Mai sunt si cei de la hansaflex dar nu se baga doar la un furtun. Eu caut pe cineva care stie, poate, are scule ca sa faca un furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu pai in Bucuresti trebuie sa fie vreun coleg care te poate ajuta ,dar cauta si pe olx ca sunt o gramada dar vezi si la cei cu clime auto ca si ei fac sertizari si te pot ajuta ...

Editat de tavibasca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtune servo, ac auto fac la BADI pe Bd Laminorului, am vz si subtiri pt aer, nu stiu insa daca fac si de ulei. Imi amintesc ca am avut la o masina luata din D o chestie din asta, stut filetat in locul sondei, furtun si o piesa cu 2 traductori (bec+ceas) pe contraaripa. Nu era nimic sertizat, stuturi "bradut" si un furtun negru din ceva plastic tare probabil bagat la cald, cam 3mm diametru interior. Presiunea n-ar trebui sa depaseasca 6bar acolo.

Nu pune T rigid in nici un caz, greutatea ansamblului o sa largeasca gaura in care se insurubeaza! Risti chiar sa-l scuipe afara pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Variantele astea le cunosti? Le-ai incercat si nu merg? Aici astia nu folosesc T-ul de care zici tu.

 

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/oil_pressure_gauge/oil_pressure_gauge.html

http://www.dirtyadv.com/ktm-adventure-oil-pressure-gauge-installation/

 

Le cunosc dar nu vreau sa aduc conducta pana in bord unde e indicatorul. Nu mi se pare comod si nici fiabil cu ditamai conducta. Vreau sa pun sender electric de la care trag fire in bord.

 

Mai sunt variante facute de altii si cu sender electric, am colectionat link-urile mai demult si le pun aici. Prima e una in care au un T mic si a reusit sa puna senderul chiar in T dar a trebuit sa curbeze filetul T-ului ceea ce nu mi se pare corect, sigur o sa-i curga ulei pe acolo. T-ul ala de bronz nu l-am gasit usor de adus in RO, E pe ebay dar face mai mult transportul.

 

http://advrider.com/index.php?threads/oil-pressure-gauge-sender-options.324319/

http://advrider.com/index.php?threads/how-to-add-an-oil-pressure-gauge-to-an-lc8.980350/

 

Un strungar bun ar putea face un T care ar putea sa functioneze cum trebuie, insa nu l-am gasit pana acum.

 

Bogdan

Editat de motosilent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca cu un furtun folosit in frigotehnie (este subtire,diverse lungimi,400-1500mm,rezista la presiuni mari) si gasesti si adaptoare pentru conexiuni. Exemplu:http://www.isoclima.ro/scule-si-dispozitive-/576-furtun-cu-robinet-ch-336-.html. Exista si fara robinet. Succes!

Editat de free runner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Calea Ferentari am vazut 2 ateliere care se ocupa cu sertizari

 

Am fost azi pe Luica, intersectie cu Giurgiului unde mai multi mi-au spus ca ar fi un atelier de sertizari. Unde intoarce 102 ziceau ei. Treceam aproape saptamanal pe acolo insa mai era doar hala unde fusese atelierul. Iar 102 se pare ca de mult nu mai intoarce acolo. Un baiat care locuia langa mi-a zis ca s-au mutat undeva spre ferentari. Ajung acolo si gasesc atelierul+un magazin de furtune insa era deja inchis. Cred ca e unul de care spui tu Geo_ZGA.

Am luat telefonul si o sa trec pe acolo saptamana viitoare.

 

Bogdan

» Post actualizat in 23 Jan 2016 16:46

Poti incerca cu un furtun folosit in frigotehnie (este subtire,diverse lungimi,400-1500mm,rezista la presiuni mari) si gasesti si adaptoare pentru conexiuni. Exemplu:http://www.isoclima.ro/scule-si-dispozitive-/576-furtun-cu-robinet-ch-336-.html. Exista si fara robinet. Succes!

Furtunele de ulei trebuie sa reziste la esterii din ulei si din carburanti. Nu stiu din ce material sunt furtunele de frigotehnie, posibil sa fie altele. Probleme ca de obicei e cu fittingurile care sunt diferite si tot la sertizare ajung.

» Post actualizat in 23 Jan 2016 16:58

Vezi ca parca e un atelier pe viilor in spate la motodiscount unde are service Fabio,din ce stiam eu cu asta se ocupa.Bafta

Ai un numar de telefon de la service? Acum am vazut post-ul tau si-mi dau seama ca am trecut pe aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu pe Luica. Fix pe Calea Ferentari, dupa Salaj cum te duci spre capatul tramvaielor, e unul pe dreapta. Al 2lea e mai incolo, dar nu mai stiu exact unde l-am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la un magazin care se laudau ca sertizeaza si furtune. Aveau o camera intreaga cu fittinguri si cu furtune dar cam toate erau mari, pentru agregate serioase. Chiar daca vorbisem la telefon, la fata locului s-a dovedit alta poveste. Cumva ma asteptam mai ales ca aveam nevoie de un furtun subtire si scurt. Pana la urma mi-au facut o conducta din teava de cupru, pentru ca asta stiau cel mai bine.

 

Nu e o solutie perfecta dar sper ca merge pana gasesc fittinguri-le si furtunul potrivit.

 

Bogdan

 

post-51331-0-63415100-1453840209_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Dupa ce am umblat pe la mai multe magazine de fittinguri am ajuns sa instalez senzorul un pic mai departe si folosirea unui furtun si a unor fittinguri mai serioase.

Am cumpart de la Hansa-Flex aceste fittinguri, sunt destul de lungi dar functioneaza. Nu am gasit furtun cu manta de metal insa pentru prima versiune e ok.

 

Senzorul e montat pe partea din spate a cutiei de la filtrul de aer. Am dat drumul la motor si chiar daca nu am montat inca indicatorul de presiune in bord, masor cu un multimetru rezistenta data de senzor si fac un calcul stiind ca 0- 5 BAR inseamna 10-180 Ohm iar senzorul e liniar. Ca exemplu la relanti, ulei nou, cu motorul cald, am 2BAR presiunea. O sa-i pun si indicator in bord dar acest lucru o sa-l fac cu ocazia schimbarilor la instalatia electrica.

 

Atasez si 2 poze.

 

Bogdan

post-51331-0-81204700-1459511460_thumb.jpg

post-51331-0-83889600-1459511486_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am gasit timp sa instalez si diplay-ul pentru presiunea de ulei. Atasez 3 poze de la instalare inclusiv cu conectorii de tip Superseal ca sa nu intre apa. Binenteles ca s-a cojit vopseaua pe langa dar oricum doream sa revopsesc cele doua plastice (stanga/dreapta). Apropos, stie cineva un vopsitor bun pentru asta?

 

Bogdan

post-51331-0-74826800-1464726451_thumb.jpg

post-51331-0-91640900-1464726479_thumb.jpg

post-51331-0-43536000-1464726488_thumb.jpg

Editat de motosilent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...