Sari la conținut

fluctuatii relantii


Effect20CM
 Share

Postări Recomandate

Ma confrunt o problema la transalpul meu din 88 inca de cand l am luat si anume fluctueaza relantiul ( 1300 ture reglat , si la cateva secunde scade in 1000 revine repede si tot asa , cand motorul e rece uneori cand scade ...scade de tot se opreste motorul ) daca reglez relantiul la 1500 ture merge perfect rotund insa mi se pare cam mare relantiul , am curatat carburatoare , schimbat bujii , curatat / sincronizat carb , reglat cuiele pilot ( sunt la 3 ture ) , facut jocul la tacheti , verificat nivel carburatoare pus ca in manual verificat daca trage aer fals pe undeva. nimic .. de pornit porneste usor ..ce altceva ar trebuii sa mai am in vedere ?

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca ai probleme electrice , fise murdare capatul la fise imperfect fura curent pe undeva , pete de ulei pe la bobina ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sincronizat carburile inainte sau dupa ce ai facut jocul la supape? Pe banc, sau pe motor?

 

...sa nu fie inceput de transalpita... :D

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as ridica relantiul putin mai sus (minim 1400 la cald) si as uita de problema.

Eu as ridica relantiul putin mai sus (minim 1400 la cald) si as uita de problema.

asta ar fii ultima solutie pusa in plan de mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am avut-o si inca o mai am ca si tine, am detinut 2 honda ntv revere - acelasi motor si carburatie si electrica

 

prima impecabila estetic si mecanic jos palaria daar ,asta era singura ei buba...

 

a 2-a odata reglate carburile s-a remediat.....

 

acum o am pe a 3-a care a avut nevoie de segmentare,garnituri noi,curatare carburi,sincronizare,si cu toate astea tot fluctueaza vreo 100-200rpm cand vrea ea ,la cateva secunde.

 

am observat ca sunt anumite modele de carburatoare predispuse la problema asta, in special cele limitate la 37kw inclusiv transalp si deauville 98-99 . primua varianta constructiva de ntv varianta 60cai mergea perfect

 

dupa ce a suferit un accident major si i s-a facut transplant de diverse piese inclusiv carburatoare de la un model donator - varianta de 60 cai, (primei honda de care vorbeam - era model de 37kw) a mers perfect ( din povestile celui ce a cumparat-o si reparat-o).

 

deci,din experienta ori de la cdi ori din carburatie ...sau amandoua combinate.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul din cdi uri este schimbat nuneste cel original poate debaici problema...si din carburatie habar nu am ce sa fie...totul e ok acolo...

» Post actualizat in 12 Feb 2016 16:47

si inca o chestie carburatoarele difera de la celbdeb37 kw la cel de60 cp? sau doar componente jicloare etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu poate fi din cauza incarcarii? cand intra in sarcina generatorul scade turatia de mers in gol , creste tensiunea pe baterie scade curentul de incarcare si creste iarasi turatia

Editat de free runner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred sa fie asta....ea practic in acel moment cand scade intrerupe asa ...scade apoi cand revine urca putin peste 1300 iar se stabilizeaza un moment....si din nou ...pot spune ca "galopeaza" asa...asta doar cand relantiul este sub 1500 in rest merge ceas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Suna" a aer fals. Din '88 pana acum uzura este mare la carburatoare, in special la axul clapetei. Ridicat un pic turatia la mers in gol, cum au recomandat si colegii si ... nu se mai simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 12 Feb 2016 16:47

si inca o chestie carburatoarele difera de la celbdeb37 kw la cel de60 cp? sau doar componente jicloare etc?

difera acele , jiglerele si gaturile din carburatie catre admisie ,cat si setarea surubului de amestec benzina/aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

difera acele , jiglerele si gaturile din carburatie catre admisie ,cat si setarea surubului de amestec benzina/aer.

hmmm deci schimbate toate astea ai duce un transalp la 60 cp ? interesant...

» Post actualizat in 14 Feb 2016 22:17

azi am facut si poza la bujii dupa o trua de vro 50 km am ajunsa acasa am oprit o scos bujii care is noi si facut poza , precizez ca in poze se vede un pic mai deschis la culoare decat in realitate insa posibil amestec prea sarac ??

post-81713-0-70269100-1455487699_thumb.gif

post-81713-0-14777300-1455488212_thumb.jpg

post-81713-0-76481800-1455488215_thumb.jpg

post-81713-0-47010600-1455488219_thumb.jpg

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm deci schimbate toate astea ai duce un transalp la 60 cp ? interesant...

» Post actualizat in 14 Feb 2016 22:17

azi am facut si poza la bujii dupa o trua de vro 50 km am ajunsa acasa am oprit o scos bujii care is noi si facut poza , precizez ca in poze se vede un pic mai deschis la culoare decat in realitate insa posibil amestec prea sarac ??

teoretic da, ajungi la 60 cai dar la cat de vechi is motoarele,realist ajungi din nou la cei 50 originali.

 

cam asa arata si la mine bujiile,amestecul e prea sarac,si am observat ca mie imi difera la diferite regimuri de turatie joasa mi le face cam afumate pe margini si gri in centru, iar la turatii mai mari se inverseaza treaba. eu am si ceva uzura pe acele ce intra in jiglere. aaa,si la carburile de 60 cai, acele de jigler erau reglabile...la asta sunt fixe,nituite.deci reglaj ioc.si asa cred ca le ai si tu si de acolo problema.mai deschide-ti jumatate de tura chair o tura surubul de amestec.

de maine voi incerca si pe a mea baba s-o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic da, ajungi la 60 cai dar la cat de vechi is motoarele,realist ajungi din nou la cei 50 originali.

 

cam asa arata si la mine bujiile,amestecul e prea sarac,si am observat ca mie imi difera la diferite regimuri de turatie joasa mi le face cam afumate pe margini si gri in centru, iar la turatii mai mari se inverseaza treaba. eu am si ceva uzura pe acele ce intra in jiglere. aaa,si la carburile de 60 cai, acele de jigler erau reglabile...la asta sunt fixe,nituite.deci reglaj ioc.si asa cred ca le ai si tu si de acolo problema.mai deschide-ti jumatate de tura chair o tura surubul de amestec.

de maine voi incerca si pe a mea baba s-o pornesc.

suruburile is la 3 ture , deci inca jumatate de tura fata de normal , am sa mai maresc putin nivelul in carburatoare sa vedem ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...