adi_b Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare,se ocupa cineva de asa ceva? Mai exact am ramas fara lumini la mobra,scânteie am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Nu ar strica o poza in principiu iesi ma bine cu una SH. Numai bine » Post actualizat in 16 Feb 2016 17:52Nu ar strica o poza in principiu iesi mai bine cu una SH. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Statorul pt un gas gas Ec 300 2009. Nu pot pune poze momentan ca is pe tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Eu am reusit la un bobinator de difuzoare , incearca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Si de cat timp l- ai facut? Multi zic ca nu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Cheia la bobinare e impregnarea si coacerea. Daca nu e facuta corect, n-are viata lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Da,asta e cheia unui lucru bine facut. Insa cine iti garantează asta? Sunt pe gânduri acuma,ori gasesc unul care sa imi dea si garantie ori caut ceva nou la cel mai mic pret. Second hand imi e cumva sa cumpăr,ca Naiba stie cat tine si ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Din proprie experienta iti spun ca nu tine.Cauta original, nou sau second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Si de cat timp l- ai facut? Multi zic ca nu tine L-am facut in urma cu trei ani. L-am izolat si impregnat cu poxipol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 17, 2016 Autor Share Postat Februarie 17, 2016 Practic asta e singurul lucru ce il face sa se strice,neizolarea buna. Cu poxipol chiar e o idee buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Practic asta e singurul lucru ce il face sa se strice,neizolarea buna. Cu poxipol chiar e o idee buna. Impregnarea nu se face neaparat pentru izolare, ca oricum conductorul e izolat cu email, ci pentru rigidizare ca spirele sa nu joace si sa se frece intre ele dar in final avand in vedere conditiile grele duce la o izolatie mai rezistenta. Editat Februarie 17, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 la brasov am facut vreo 3 pers la un nene cu atelier(a lucrat o viata la ELECTROPRECIZIA SACELE) ,al meu arde dar f slab...cand accelerez,se intensifica lumina... intreb pe cei avizati:poate fi regulatorul de tensiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Nu poate sa fie doar ala. Cand se duce doar regulatorul, se intampla invers - in ture creste tensiunea spre 20V (chiar peste in cazuri extreme) si iti arde becuri si daca ai ghinion cdi sau alte electronice. Daca ai tinut-o mult timp asa insa (sau ai avut ghinion), e posibil sa fie afectat si releul acum - trebuie neaparat verificat imediat ce inlocuiesti/repari statorul, ca daca s-a dus releul iti poate arde statorul din nou in cateva minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 (editat) la brasov am facut vreo 3 pers la un nene cu atelier(a lucrat o viata la ELECTROPRECIZIA SACELE) ,al meu arde dar f slab...cand accelerez,se intensifica lumina... intreb pe cei avizati:poate fi regulatorul de tensiune? La EXC-uri, regulatorul de tensiune (asta inseamna puntea redresoare si condensatorul pt filtrare) are legatura doar cu releul pt semnalizare, claxon si ventilator. Releul de incarcare are legatura doar cu bateria. Releul de incarcare si puntea redresoare , de obicei, vin intr-o singura piesa. Condensatorul pt filtrarea tensiunii e separat. Luminile nu au treaba cu releul/regulatorul. Becurile functioneaza atat cu curent continuu cat si cu curent alternativ sau pulsatoriu. Eu, personal, am decuplat releul si condensatorul la al meu EXC200 si luminile si scanteia mergeau bine mersi. Tot ce am zis se poate observa pe schema electrica din manualul de utilizator care se gaseste pe site-ul oficial KTM. PS. Cred ca te refereai la unul din cele doua EXC-uri, nu la RM, ca la ala n-ai nici releu, nici lumini. Editat Februarie 18, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 pai si cand lumina se intensifica ,odata cu cresterea turatiei motorului....?? este o pb la stator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 pai si cand lumina se intensifica ,odata cu cresterea turatiei motorului....?? este o pb la stator? Baterie pe duca sau releu de incarcare obosit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 nu am baterie...deci ramne doar releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Logic! Nu am aprofundat marca, modelul...dar in general simptomele sint aceleasi la toate motocicletele...chiar si la unele masini e idem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 (editat) Ovidiu, inca o data, luminile merg si daca scoti releul de tot. Si daca scoti condensatorul. Nu da banii pe releu nou ca sa constati ca luminile fac la fel. Uitata-te si tu un pic pe schema electrica din manualul de pe ktm.com Astea de hard enduro si motocross au altfel de magnetou fata de mobrele de strada. Curentul e pulsatoriu la ele, nu trifazat. Si, oricum, becurile merg si cu curent continuu si cu curent alternativ. Plusul pt lumini iti vine de la firul galben care vine direct de la generator. Editat Februarie 22, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Daca becul (sau becurile) in functiune nu se ard, nu-i problema...nici daca motorul nu "moare" cu luminile aprinse si lasat la turatie de ralanti, nu-i problema. E logic, daca nu exista un acumulator care sa inmagazineze surplusul de curent dat de alternator, ca luminile sa pulseze (sesizabil, dar nu foarte evident, adica sa nu se ajunga la "luminare"). Repet, diferentele de lumina intre ture ridicate si ralanti sa nu fie extrem de mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 azi i-am dat de cap ! am luat un regulator de tensiune al unui prieten care are acelasi model de motoreta (ktm 250 exc ) si l-am montat pe mobra mea,i-am dat o pedala si...SURPRIZA !!! functioneaza toate perfect :far ,odometru...stop,fara fluctuatii la turatie..etc mentionez ca intr-adevar nu aveam nici inainte fluctuatii foarte mari,dar farul ardea foarte slab si se intensifica f putin la turatii mai mari asta este piesa cu problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 22, 2016 Autor Share Postat Februarie 22, 2016 Interesant,deci pot sa iau curent pt far direct de la stator fara sa imi ardă becul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 (editat) Acum o dau cotita. Eu, cand am probat mobra fara releu si condensator, aveam rezervorul dat jos, ca sa am acces la fire. Am pornit-o cu benzina din carburator. Nu am stat sa-i variez turatia sa vad daca variaza si lumina. Eu eram in probe pt alta problema, nu pt lumini. Doar am constatat ca am scanteie si lumini fara releu si condensator. Uitandu-ma pe schema electrica a unui EXC din 99, am vazut ca are doar generator, bobina, bujie, CDI, buton de oprit (toate astea ca la un motocross), apoi, in plus, far, stop, comutator lumini si, surpriza, un limitator de tensiune. Nu are, precum EXC-urile mai noi, claxon, releu de semnalizare, demaror, baterie, releu de pornire, etc. Deci e schema minima de motocros plus farul si stopul. La astea se adauga acel voltage limiter (Spannungsbegrenzer). Acum imi dau seama ca la EXC-urile fara demaror, releul e un limitator de tensiune iar condensatorul are rol de a face curentul pulsatoriu cat mai lin, spre continuu, ca sa poata functiona releul de semnalizare si kilometrajul (firul rosu-galben). Curentul nu e foarte continuu pt ca am incercat sa pun un releu simplu de Dacie dar nu functiona. Zbarnaia. Asta era la un EXC cu demaror iar releul ar fi avut rolul sa opreasca ventilatorul cand opream motorul. Deci, Adi, iti trebuie un limitator de tensiune, totusi. Probabil schema lui e ceva foarte simplu dar nu ma pricep chiar atat Editat Februarie 22, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 22, 2016 Autor Share Postat Februarie 22, 2016 Am pus tesine pe far,fara relei,si merge ok,nu variază intensitatea luminii prea mult. Insa si eu,am probat doar asa ,10 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 eu am gasit la cineva regulatorul original la un pret f bun(nou)..dar m-am uitat in piese oem si este aproape 300 de ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.