Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

Salutare tocmai mi-am luat un kawa kle 500 din 2001, inca n-am avut imp de poze dar le voi pune imediat cum voi face... ce pot sa spun.. am facut cam 80 de km de ieri pana azi cu ea si sunt foarte multumit, e exceptionala, atat ca putere cat si comfort si este super manevrabila si stabila, lucru care m-a surprins foarte mult intr-un mod placut...

Are 48 de cai si pentru mine sunt suficienti. Are un demaraj fulminant din punctul meu de vedere, insa am o problema : am mers si cu pasager, cam greu ce este drept, undeva pe la 95 de kile, plus 70 ale mele, adica erau 165 de kile pe motoreta. Mi s-a parut o diferenta enorma la demaraj (fara sa exagerez)... pur si simplu parca mergeam pe o motoreta mai mica.. este normal? Are totusi 500 cc, ar trebui sa se simta asa mult diferenta de sarcina?

Al doilea aspect care m-a facut sa-mi pun niste semne de intrebare a fost la acceleratiile puternice. Poate posesorii de KLE sa stie mai bine sa ma lamureasca in privinta acestui lucru. O-i fi eu paranoic sau asa este normal sa se intample??? Deci : cum accelerez puternic, de pe la 3000 de ture trage ca avionu si undeva pe la 7000 incepe sa urle ca si cum ar patina ambreiajul si s-ar tura in gol. De fapt ea tot mai urca in viteza, dar accelereaza mai incet. Fiind motorul sport de pe GPZ m-am gandit ca ar trebui in mod normmal tocmai de la turatia asta sa traga bine pana la rosu si nu sa se domoleasca :bow: In fine, cineva mi-a zis ca se intampla asa din cauza ca trece zona de cuplu si de-aia am eu senzatia ca de-abia mai accelereaza.

Ce pot sa spun altfel.. sper sa ma lamuresc in privinta aspectelor astea doua si sa fie normal sa se intample asa. In rest ... vor veni si pozele :bow:

Va multumesc pentru atentia acordata si astept lamuriri. Bafta si sanatate tuturor!!! :bow:

Editat de susu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 482
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am KLE din 2006 si am cu el 1650 km. Deci am trecut de rodaj doar de 50km. Si in rodaj cica ar trebui urmat acest sistem: intre 0 si 800km sa nu se depaseasca 4000 rpm, intre 800 si 1600 km sa nu se depaseasca 7000 rpm (citat din manual).

Tot in manual spune ca ar avea acei 48 cp la 8000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am mai mers cu motoreta m-am uitat mai atent la turometru si mi-am dat seama ca nu ajunge pana pe rosu ( 11000 rpm ), ci undeva la 10000. Asta era in treapta a doua. Acum nu stiu daca intr-adevar asa trebuie, insa eu nu am stat sa mai mult timp sa vad daca ajunge acolo, deja urla destul de rau motorul. Insa la fel cum am zis mai sus se intampla : pe la 7000 incepe sa urle ca si cum ar patina ambreiajul si s-ar tura in gol.

In legatura cu turatia : este posibil sa fie facuta in asa fel incat sa nu ajunga pe rosu pentru a proteja motorul? Chestia asta stiu ca este posibil la cele pe injectie, ca poate fi programat calculatorul in asa fel incat sa controleze turatia, insa este posibil si la cele pe carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu un KLE din 95 cu 50cp la 8000rpm.

Prima problema cea legata de kg in plus o simt si eu, daca iau o persoana de ~70 kg +93 ale mele...

se simte o diferenta foarte mare atat de putere cat si de suspensii... care sunt cam moi pe spate

A doua problema insa nu o am,accelereaza puternic la ~2500rpm parca apare o gatuire dar cand trece de

3000rpm ....accelereaza foarte bine pana pe la 160km/h (in treapta 6) cand apar vibratii (balans) puternic in ghidon si treb s-o las mai moale... turometrul fiind pe la 9-8000rpm ne fiind pe rosu; Deci ar mar merge zic eu un 10-20 km/h in + dar numai cu amaortizor de ghidon! si nu imi apare nici un patinaj la ambreiaj !

In rest n-am avut nici o problema in cei 4500km parcursi e un moto ok in ansamblu!

Bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

kle este acelasi motor ca si cel de la gpz ..motor 2 in linie..nu are cuplu asa de mare...in schimb ajunge la viteze destul de mari 180(modelul mai nou e mai sugrumat... :cheers: norme de poluare)

este motor de turatie nu de cuplu ...destul de fiabil ,se duce lantul de distributie...pe la 50mii(ce este normal)in rest e un motor foarte reusit

sa ai parte de el numai cu evenimente placute :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sambata, neputand rezista tentatiei unei promenade pe vremea aceea superba, am scos pentru prima oara motoreta la un drum mai lung si bineinteles ca am si incercat sa vad cat duce :angry: Am ajuns cu ea la 160, pana la 140 am ajuns imediat, de la 140 la 150 mai greu iar de la 150 la 160 si mai greu :D Mai avea resurse in ea, inca vreo 10-20 km/h maxim (eram la 8000 de ture) dar nu am mai avut loc sa ii dau :eek: Am constatat ca la 140 merge fara probleme doar ca iti trebuie un parbriz mai inalt (a mea il are pe cel de serie). In concluzie sunt foarte multumit de ea si astept sa o bag si la un offroad mai greu sa vad cum se descurca. Sanatate tuturor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

2.8L, 10W40 si daca schimbi si filtrl bagi 3L .

 

presiunea din pneuri depinde de cat de incarcata e motoreta si de teren. de obicei este scris pe bascula (eu asa o am scrisa si ma uit acolo si in functie de pasager, bagaje etc fac presiunea in roti.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am refacut presiunea in pneuri doar cand am fost la revizia de 1000km. Si mi-au spus atunci ce presiune sa bag, dar am neglizat si am uitat. O sa consult cartea si o sa revin cu un raspuns.

 

Pentru ulei ii las pe cei de la United sa isi faca griji, pentru ca este in garantie si nu as vrea sa-mi reproseze una alta. Deci - nu stiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri , intre timp am vb. cu un tip mecanic vechi si cunoscut in domeniul moto si mi-a recomandat la cei 52mii km pe care ii are kle-ul meu ulei Motul 15w50 ceea ce am si facut si sunt foarte multumit iar legat de presiunea in roti la 1 persoana 1,8 fata si 2,0 spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi am bagat 1.8 fata si 2.0 spate si mi se pare ok, o sa vedem pe viitor daca mai trebuiesc desumflate. Si daca tot vorbeam de roti credeti ca roata din fata ar merge inlocuita cu una care are diametrul celei din spate? cred ca sar vedea mai misto si colegi de la munca nu mai mar intreba de ce roata din fata este mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi am bagat 1.8 fata si 2.0 spate si mi se pare ok, o sa vedem pe viitor daca mai trebuiesc desumflate. Si daca tot vorbeam de roti credeti ca roata din fata ar merge inlocuita cu una care are diametrul celei din spate? cred ca sar vedea mai misto si colegi de la munca nu mai mar intreba de ce roata din fata este mai mare.

Dar de ce vrei sa faci asta? Doar ca te intreba colegii de la munca? Eu cred ca ar dezechilibra considerabil pozitia pe moto! Subliniez cred :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp vreau sa umblu un pic si la toba pentru ai da un sunet mai frumos, din lipsa de fonduri vreau sa o modific pe cea originala mai exact vreau sa indepartez aceea tevuta de dimensiune mai mica din capatul tobei, spunetimi va rog daca a facut cineva acest lucru eventual fara a taia toba si daca merita? cu multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

:ok: de aproape 2 luni am si eu kle din 92

presiunea in roti la mine e dupa manual: 22 psi fata si 32 psi spate.

cat despre viteza am mers cel mai mult 170 dar nu m-am uitat cate ture am.

pana la putin peste 150 al meu se accelereaza destul de repede, mai sus e mai greu.

despre turatii nu stiu ce sa va zic cu I-a urc la 5500, iar cu restul schimb pe la 7500 maxim.

din cate am citit eu pana acum nu am auzit pe nimeni sa se planga de acest model, singurii nemultumiti sunt aceia care au nevoie de viteze mai mari si de mai multi cai dar eu unul navighez in afara orasului cu 100-120. eu cred ca aici fiecare are o parere in functie de cum conduce :rock: .

 

:duel: Am si eu o intrebare: cat consuma al vostru?

Al meu imi ia 6.5/100 in oras si la viteza medie de 130.

pana acum cel mai putin mi-a luat 5.5 la media de 90km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...