paulcristian Postat Iunie 7, 2020 Share Postat Iunie 7, 2020 Acum 1 oră, john17 a spus: La compresie 0 nu ai ce face doar cu pastă! Cel mult o cârpeală cu rezultat incert și pe termen f scurt. Supapele se rectifică și ele (dacă nu au rămas subțiri), de scaune ai zis și tu, abia apoi le șlefuiești cu pastă. @paulcristian, simptomele sunt de motor înecat. Bujiile afară, uscate (ideal înlocuite), acționat demarorul de câteva ori fără ele ca să ventilezi cilindri, eventual pui câțiva ml de ulei în cilindru și mai învârti motorul de câteva ori, pui bujiile și incerci să pornești folosind șocul cu zgarcenie. John mersi de indrumarem. Am scos bujiile le am curatat cat dar erau maro. Nu stiu daca e OK sau nu. O sa merg sa iau altele Maine. Sper sa fie doar asta si nu altceva, cdi sau mai stiu eu. Las si un filmulet. VID_20200607_130331.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 7, 2020 Share Postat Iunie 7, 2020 Păi cât acționezi demarorul să ventilezi cilindri n-ai decât să lle înfigi în fișe si, cu ele sprijinite pe chiulasă ca sa facă masă, să urmărești atent dacă dau scânteie albastră. Măcar îți faci cât de cât o idee. Benzina dacă e veche nu te ajută nici ea la pornire, iar dacă s-a înecat a spălat pelicula de ulei de pe cilindri și nici compresie nu mai face cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 7, 2020 Share Postat Iunie 7, 2020 (editat) Acum 4 ore, john17 a spus: La compresie 0 nu ai ce face doar cu pastă! Cel mult o cârpeală cu rezultat incert și pe termen f scurt. Supapele se rectifică și ele (dacă nu au rămas subțiri), de scaune ai zis și tu, abia apoi le șlefuiești cu pastă. @paulcristian, simptomele sunt de motor înecat. Bujiile afară, uscate (ideal înlocuite), acționat demarorul de câteva ori fără ele ca să ventilezi cilindri, eventual pui câțiva ml de ulei în cilindru și mai învârti motorul de câteva ori, pui bujiile și incerci să pornești folosind șocul cu zgarcenie. Dupa Rusalii o sa duc chiulasa in service specializat pentru rectificare scaune si probabil schimb supape admisie, le suspectez a fi strambe si probabil de acolo si calamina. Cele de evacuare cred ca merg doar rectificate, inchideau bine si nu aveau uzura pronuntata. Dupa montare o sa fac un nou test de compresie, apoi incerc sa o pornesc. Editat Iunie 7, 2020 de cupi_34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 14, 2020 Share Postat Iunie 14, 2020 Chiulasa este in lucru la service. Verdictul: supapele de admisie indoite. Acum ateptam supapele si o noua interventie chirurgicala, la propriu, conform zicalei: cum e sacul este si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 Chiulasa este gata, mana mea inca nu... Cineva disponibil sa ma ajute cu inchegarea motorului ? Altfel mai stau 4 saptamani cu el demontat ... A fost nevoie de inlocuirea celor 4 supape de admisie, rectificarea celor de evacuare, a tuturor scaunelor acestora si binenteles ca am schimbat semeringurile , preventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Am resuscitat-o . 20200724_173656.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 (editat) Am facut prima iesire offroad, dupa ploaia de Vineri noaptea si asa a venit prima cazatura, la pachet cu ceva daune estetice pe la crashbar, carena dreapta si semnalizare. Gumele Heidenau k60, pe care le am ,s-au dovedit aproape inutile pe pamant umed,de padure, cu zone de urcari si coborari repetate. Manechinul a iesit fara daune trupesti ,doar orgoliul putin terfelit si ceva dezamagire ca mi-am dat din nou de lucru la mobra. Una peste alta, a fost o experienta interesanta, mai ales ca este prima oara cand cad cu motorul,parasind grupul celor care nu au cazut inca si intrand ,putin speriat, in cel al celor care au cazut. Astfel m-am lamurit pe propria piele ( a se citi buzunar), ca nu ai ce cauta in off fara anvelope adecvate. Editat August 16, 2020 de cupi_34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barba-cot Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Salutare. Urmaresc de un timp acest forum si m-a convins sa devin un nou detinator de KLE 500. O am din iunie dar nu am apucat sa ma bucur de ea prea mult. Dupa cateva probleme la pornire pe care cumva le-am rezolvat punand bateria pe redresor, nu a mai vrut sa porneasca de nici un fel, nici impinsa, nici trasa. nici cu baterie noua. Dupa ce puneam contactul si incercam sa o pornesc, singurul lucru care se auzea era releul de pornire care scotea un click-uit continuu. Dupa verificarile pe partea electrica, ajung la alternator si dupa ce desfac acel capac, stupoare, magnetii facuti pilaf, magnetoul cu zgarieturi adanci pe exterior. Dupa o inspectie mai amanuntita, orice altceva a scapat fara mari probleme si chiar am dat 'la automat' si totul s-a invartit ca la carte. Intrebarea mea este, a mai schimbat cineva magnetoul dar cu cel aftermarket? Si de unde l-ati luat? Am tot cautat pe site-urile noastre si nu gasesc mare lucru sau ce gasesc e piesa OEM care are mai multi magneti si nu doar unul circular ca cel aftermarket. Ceva interesant am gasit pe ebay dar vin din state si transportul nu prea renteaza; si tot pe ebay am gasit pe cineva care dezmembreaza un ER-5 si are magnetoul la vanzare. Credeti ca s-ar potrivi? Astept de la vanzator un cod de piesa, dar vizual pare cam pe acolo. Multumesc pentru pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 La 25.08.2020 la 20:25, Barba-cot a spus: Salutare. Urmaresc de un timp acest forum si m-a convins sa devin un nou detinator de KLE 500. O am din iunie dar nu am apucat sa ma bucur de ea prea mult. Dupa cateva probleme la pornire pe care cumva le-am rezolvat punand bateria pe redresor, nu a mai vrut sa porneasca de nici un fel, nici impinsa, nici trasa. nici cu baterie noua. Dupa ce puneam contactul si incercam sa o pornesc, singurul lucru care se auzea era releul de pornire care scotea un click-uit continuu. Dupa verificarile pe partea electrica, ajung la alternator si dupa ce desfac acel capac, stupoare, magnetii facuti pilaf, magnetoul cu zgarieturi adanci pe exterior. Dupa o inspectie mai amanuntita, orice altceva a scapat fara mari probleme si chiar am dat 'la automat' si totul s-a invartit ca la carte. Intrebarea mea este, a mai schimbat cineva magnetoul dar cu cel aftermarket? Si de unde l-ati luat? Am tot cautat pe site-urile noastre si nu gasesc mare lucru sau ce gasesc e piesa OEM care are mai multi magneti si nu doar unul circular ca cel aftermarket. Ceva interesant am gasit pe ebay dar vin din state si transportul nu prea renteaza; si tot pe ebay am gasit pe cineva care dezmembreaza un ER-5 si are magnetoul la vanzare. Credeti ca s-ar potrivi? Astept de la vanzator un cod de piesa, dar vizual pare cam pe acolo. Multumesc pentru pareri! Este vorba de volanta, asta este boala lor, din cauza batranetii se desprind magnetii. Cauta volanta cu protectie magneti, este aftermarket, dar nu mai ai probleme cat mai duce mobra. Singurul inconvenient este ca nu are semnele pentru punerea motorului la punct. Asta se rezolva cu volanta veche, cam mare deranjul, dar nu ai ce face. Curata bine resturile de magneti ,schimba volanta si verifica incarcarea. O volanta te duce pe la 800 ron, dar nu mai ai stresul cu magnetii. Cea de er5 nu cred ca se potriveste, am eu un motor de er5 si difera capacul de la alternator,este mai bombat, probabil si volanta mai lata. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barba-cot Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 On 28.08.2020 at 9:16, cupi_34 said: Este vorba de volanta, asta este boala lor, din cauza batranetii se desprind magnetii. Cauta volanta cu protectie magneti, este aftermarket, dar nu mai ai probleme cat mai duce mobra. Singurul inconvenient este ca nu are semnele pentru punerea motorului la punct. Asta se rezolva cu volanta veche, cam mare deranjul, dar nu ai ce face. Curata bine resturile de magneti ,schimba volanta si verifica incarcarea. O volanta te duce pe la 800 ron, dar nu mai ai stresul cu magnetii. Cea de er5 nu cred ca se potriveste, am eu un motor de er5 si difera capacul de la alternator,este mai bombat, probabil si volanta mai lata. Spor la treaba ! Revin dupa ce am terminat de schimbat volanta. Multumesc pentru sfaturi. Am luat in cele din urma volanta noua de la Electrex World din UK, cu tot cu transport in 2 zile prin DHL a fost 940 lei. Am curatat luna si schimbat si deja pot zice ca e alta mobra. Pornirea e mai usoara, acceleratia mai rapida, vibratiile au disparut si cel mai important, incarcarea e ok. Inainte imi era frica sa opresc mobra cand stationam si pana sa se blocheze volanta, pornea de la foarte greu spre deloc. De doua ori am impins-o si de 3 ori am pus redresorul crezand ca e de la baterie. Acum, cu volanta noua, porneste si cu toate luminile aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 Ai luat cea mai buna decizie. Nu o sa mai ai probleme cu magnetii cat va merge mobra. Sa te bucuri de ea in continuare si felicitari ca nu ai renuntat la ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barba-cot Postat Septembrie 18, 2020 Share Postat Septembrie 18, 2020 Multumesc. Abia astept sa vad ce poate la capacitatea ei. I-am facut cadou si un set de mitas E-07+ si stau pe bara iar ca astept kitul de reparatie pentru etrierul din fata. Ce-i drept am mobra din iunie si n-am facut decat vreo 300 de km din cauza serviciului/ vremii si a problemelor care au aparut. Cand am dat roata fata jos m-au speriat garniturile de praf de la pistonase, erau coapte si pistonasul mic semi-blocat. Sunt curios daca o sa se simta diferenta pe franare dupa ce il repar. Chiar, a mai incercat cineva sa inlocuiasca rezervorul de lichid de frana fata cu un butoias? Implica si schimbatul pompei de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 18, 2020 Share Postat Septembrie 18, 2020 Din tot ce am studiat la franele alea mizerabile in 11 ani am ajuns la concluzia ca pompa e de vina. Am schimbat kit etrier, kit pompa, furtun cu tot cu bajouri, degeaba. Nu poti sa schimbi rezervorul separat, sunt corp comun, nu?! Am vrut la un moment dat sa schimb pompa, dar m-am gandit ca si etrierul e cam mahnit, cu culisa aia bashita. Drept urmare as schimba tot ansamblul, ceea ce e un pic mai complicat. Asa ca am lasat frana in pace (cine are nevoie de frana?!) si schimb chitul de lant si guma spate mai des din cauza ca ma bazez mult pe frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barba-cot Postat Octombrie 2, 2020 Share Postat Octombrie 2, 2020 Salutare. Am reparat si etrierul fata si ce pot zice e ca 'meh', se putea si mai bine :))) cred ca aveam eu asteptari mai mari. Dar per total, franarea s-a imbunatatit si simt ca pot sa ma bazez relativ mai mult pe ea... Sper sa mai tina vremea cu noi :))) sa mai facem cateva ture..Este cineva prin imprejurimile Bacaului sa ne dam o intalneala candva? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache Postat Decembrie 8, 2021 Share Postat Decembrie 8, 2021 La 02.10.2020 la 10:23, Barba-cot a spus: Salutare. Am reparat si etrierul fata si ce pot zice e ca 'meh', se putea si mai bine :))) cred ca aveam eu asteptari mai mari. Dar per total, franarea s-a imbunatatit si simt ca pot sa ma bazez relativ mai mult pe ea... Sper sa mai tina vremea cu noi :))) sa mai facem cateva ture..Este cineva prin imprejurimile Bacaului sa ne dam o intalneala candva? :)) Salut. Sunt din Vaslui si de cateva zile sunt detinator de kle 500. Mobra e din '92 cu magnetou/volanta schimbate cu cele aftermarket. Am luat mobra din celalalt capat de țară si in repetate randuri am cerut apel video cu pornirea la rece înainte de a ma porni la drum. Totul parea sa fie ca la carte. Cand ajung, la fel, totul ca la carte, mobra pornea, am mers cu ea o tura scurta (ploua) si totul parea perfect. O sui in remorca si pe drum la fiecare alimentare, o mai porneam asa, de drag, sa o vad/aud. Spre dimineata ii fac full inainte sa ajung acasa, dau rezervorul pe on si cand ajung incerc sa o pornesc. Dau la automat, nu o ia. O imping, nu o ia. Mai dau la automat si deodata ma ia prin surprindere un POC puternic din evacuare. Am tot incercat sa o pornesc, a mai pocnit de cateva ori si pauza, n a pornit nici in ruptul capului. Eventual o duc la garaj, ii dau curent si tot la fel, nu pornea. (Dadea semne de inecare) Dupa multe incercari porneste intr un piston, o tin turata vreo 15 secunde sa scoata surplusul de benzina din cilindri dupa care o las la relanti si moare. Am tot chinuit o iar cu pornirea, am scos bujiile si le am ars, am aerisit cilindri si a mai pornit o data. O tin turata cateva minute dupa care incepe sa mearga normal. Dau o tura de maxim 500 metri in care am tras de ea si la un moment dat aud un hrâșcâit metalic. Opresc motorul din mers si l las pe liber, o trag iar la garaj si de atunci de cate ori incerc sa i dau la automat, se comporta in felul urmator: da sa invarta, nu face rotatie completa si se blocheaza la absolut orice incercare. Curent are, ulei are, scanteie are. Am invartit manual motorul si se invarte greu. Am desfacut capacul de la magnetou, totul pare in regula acolo, bendix, lant, etc. Ce crezi ca ar putea fi? Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur Puia Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Salut,am un kawasaki kle 500 din 1997 as vrea și eu o părere despre următorul fenomen, la rece când o bag în viteza 1 motorul smuceste și moare instant dacă o pornesc din nou și o bag întra foarte bine am înțeles ca problema este din ambreiaj mai precis din reglajul acestui, cum anume ar trebuii sa îl reglez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 In principiu jocul manetei de ambreiaj e specificat in manual. Un joc de 1 cm e safe cam pentru orice model. Placile de ambreiaj raman lipite probabil si de acolo socul in transmisie cu ambreiajul tras. E destul de comun, in principiu incalzeste mai bine motorul inainte de a pleca de pe loc. (asta dupa ce reglezi jocul manetei de ambreiaj). Se regleaza conform manualului, incearca mai intai doar de la maneta unde ai o piulita ca un inel. Slabeste-o si insurubeaza teaca metalica a cablului pana obtii jocul dorit, apoi strange din nou piulita inel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 3 hours ago, Laur Puia said: la rece când o bag în viteza 1 motorul smuceste și moare instant dacă o pornesc din nou și o bag întra foarte bine a Inainte de a porni motorul, baga-l in viteza 1, si apoi cu ambreiajul tras impinge motocicleta inainte ca sa se dezlipeasca placile de ambreiaj. Din cauza ca se lipesc discurile smuceste si moare motorul, iar dupa ce o pornesti a doua oara intra bine in viteza din cauza ca s-au dezlipit dupa prima "bagare" in viteza. Chestia asta se manifesta la Virago 250 al sotiei, care daca sta mai mult timp nepornit (> 2 luni) face la fel ca si KLE-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Ori e stata rau, ori nu e reglat ambreiajul. N-am auzit de vreun KLE sa faca asa din alte motive. Acum 4 ore, Laur Puia a spus: Salut,am un kawasaki kle 500 din 1997 as vrea și eu o părere despre următorul fenomen, la rece când o bag în viteza 1 motorul smuceste și moare instant dacă o pornesc din nou și o bag întra foarte bine am înțeles ca problema este din ambreiaj mai precis din reglajul acestui, cum anume ar trebuii sa îl reglez. Daca esti din Bucuresti iti fac o vizita si reglam ambreiajul in 5 minute. Daca e de la depunerike de pe discuri, se dau afara, se curata si se pun la loc. Uleiul cat de vechi e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur Puia Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 (editat) Salut mulțumesc de răspunsuri uleiul are 5 luni motul 5100 10w50 cred ca are maxim 1000 de km și am tot umblat la reglajul de sus al manetei cred ca trebuie sa umblu jos, m am gândit și la varianta ca să las motorul mai mult dar cred ca îl las destul adică atât cât fumez o țigară. PS nu patinează deloc. Sunt din Constanța speedy Editat Martie 8, 2022 de Laur Puia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Mda, greu sa ajung curand in C-ta... Nu cred ca e de la reglaj, daca ar fi, ar trebui sa ca mereu. Mai degraba de la discuri cu depuneri. Incearca in loc de viteza intai sa-i dai a doua. Sunt curios daca face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Păi normal că face la fel și în 2 dacă ambreiajul rămâne lipit! Poate fi uzată și oala, să aibă șanțuri care agață limbile discurilor și de aia să nu de cupleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Daca e de la ambreiaj, da, asa ar fi normal sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur Puia Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 (editat) O sa încerc Speedy în weekend sa trec pe la garaj sa vad babuta dacă e îți las mesaj pe privat sa vorbim.Dacă e de la oală poate sa facă subit dupa ce a stat 3 luni și asta doar odată la rece fără vreun zgomot ceva? Editat Martie 8, 2022 de Laur Puia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Nu cred. Nu stiu ce sa zic, amea a statcel mai mult o luna intr-o iarna cu mai multa zapada. Pe de alta parte stiu KLE-uri care nu ieseau iarna delic si n-au avut niciodata nicio problema. Astept mesajul ca sa intreb si mecanicul noatru de KLE-uri din Bucale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.