cupi_34 Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 Acum 7 minute, Nguyen a spus: Asta e varianta light, sa nu fie blocat pe arbore ca direct alt motor scrie pe tine. Putin probabil sa fie blocat pe cuzinet. Totul s-a intamplat la 20km/h, dupa un drum de 4 km pana la serviciu, mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 Acum 1 minut, cupi_34 a spus: Totul s-a intamplat la 20km/h, dupa un drum de 4 km pana la serviciu, mers normal. Pai de regula cam atat merge un motor fara presiune de ulei. Oricum, trebuie sa desfaci ca sa vezi exact ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 Acum 32 minute, Paca a spus: Nu mai bine cauti un prieten mecanic ?...presupun ca in 2 pareri cresc sansele dacat cu aghiazma Am tot sunat, dar nu-i niciunul disponibil. Toata lumea are treaba, ocupata cu una alta ... Asa ca incer singur, cu manualul in fata... Parca am avut o presimtire sa-mi iau dinamometrica ! Acum 1 minut, Nguyen a spus: Pai de regula cam atat merge un motor fara presiune de ulei. Oricum, trebuie sa desfaci ca sa vezi exact ce are. Imi crapa atunci cand am testat-o la 170km/h, dar pana nu desfac motorul nu-mi pot da seama. Daca ai ceva cunostinte, nu mi-ar strica niste sfaturi ! De saptamana viitoare ma apuc de ea si in functie de ce gasesc, imi fac planul de bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 N-am ce sfaturi sa-ti dau, ori stii mecanica si atunci stii ce ai de facut ori te duci cu ea la un mechanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat August 15, 2019 Share Postat August 15, 2019 Primul pas, chiulasa si blocul cilindrilor jos,in functie de ce gasesti acolo mergi mai departe sau nu, spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 15, 2019 Share Postat August 15, 2019 Acum 7 ore, Gabi24 a spus: Primul pas, chiulasa si blocul cilindrilor jos,in functie de ce gasesti acolo mergi mai departe sau nu, spor la treaba. Exact asa voi face ! In cazul in care problema este grava, ma orientez spre alt motor. Am vazut ca un set de pistoane duce pe la 250€, ori la banii astia ,sigur gasesc un motor complet. Desfacut motor, cilindrul stang este in regula, cel drept prezinta niste pete, de parca nu ar fi lucrat segmentii pe el. Pistoanele nu sunt fisurate, segmentii sunt intregi, doar cei de pe cilindrul drept mi s-au parut cam aliniati, fantele cam apropiate. Pe cilindrii nu se simte uzura la partea de sus, acolo unde se face de obicei acel " guler ". Probleme la un surub de la pompa de apa, care s-a gripat si binenteles rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 22, 2019 Share Postat August 22, 2019 Daca il mai pun la loc si mai si porneste... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 22, 2019 Share Postat August 22, 2019 Si s-a deblocat motorul sau trebuie sa mai demontezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Acum 12 ore, Nguyen a spus: Si s-a deblocat motorul sau trebuie sa mai demontezi? Motorul nu a fost blocat, doar ca se invartea greu pe un cilindru. Dupa ce am scos bujiile s-a invartit normal, dar trebuia sa-l desfac pentru verificari mai amanuntite. Sorbul la pompa de ulei este curat, baia deasemenea, foarte putina depunere intr-un colt, nu am gasit pilitura sau bucati de metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut david Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Salut, Stie cineva care poate fi cauza pentru joc la pinionul mare. Cam 3-5 mm. Toate piesele sunt prezente, ca in schema, strangerea este la momentul din manual. Cuplajul elastic pare ok. Toti cei trei rulmenti au fost inlocuiti acum cam 5500km(skf). Acum am inlocuit iarasi rulmentul de pe pinion (nachi). Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Trebuie sa vezi cat joc are cuplajul elastic in lacasul lui chiar daca pare in regula si daca e cazul sa pui un adaos. La 23.08.2019 la 7:55, cupi_34 a spus: Dupa ce am scos bujiile s-a invartit normal, Cam ciudat ce povestesti tu aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Si pe mine m-a mirat. Ma asteptam sa gasesc un piston gripat, dar nici vorba de asa ceva. Azi am mai prins ceva timp liber si am mai lucrat la motor , iar cu ocazia asta am mai descoperit o problema. Suruburile care fixeaza ansamblul bendixului pe volanta s-au slabit ,iar unul a frecat in pinionul de pe arbore. La bendix am schimbat kit-ul de reparatie, fara a umbla la suruburi, dar greseala mea ca nu le-am verificat ! Chiar nu inteleg de ce s-au desfacut !!! Oare sa fi cauzat asta blocarea motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 19 ore, cupi_34 a spus: Oare sa fi cauzat asta blocarea motorului ? Daca nu ai gasit altceva atunci suruburile slabe care au atins in pinion sunt de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Sau niscaiva lichid în capu' la piston dacă a început să se învârtă după ce ai demontat bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 29, 2019 Share Postat August 29, 2019 Acum 5 ore, john17 a spus: Sau niscaiva lichid în capu' la piston dacă a început să se învârtă după ce ai demontat bujiile. Nu, nu a avut antigel, sau ulei in camera de ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Septembrie 30, 2019 Share Postat Septembrie 30, 2019 A sosit kit-ul de garnituri. Nu am inceput bine reconstructia ca am si dat de necaz. Trei suruburi rupte la baia de ulei, stranse cu dinamometrica la 11n/m, conform manualului... Norocul meu ca doar s-au torsionat si au iesit normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 30, 2019 Share Postat Septembrie 30, 2019 Let me guess: dinamometrica e din supermarket/targ/de pe olx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Octombrie 1, 2019 Share Postat Octombrie 1, 2019 La 30.09.2019 la 17:29, john17 a spus: Let me guess: dinamometrica e din supermarket/targ/de pe olx! Este din Dedeman, Unior, din cate stiam eu, Unior produce scule bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 A venit și cu certificat de etalonare? Unior da, e producător serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Acum 11 ore, john17 a spus: A venit și cu certificat de etalonare? Unior da, e producător serios. Normal ca a venit cu certificat, doar este scula noua, din distribuitor cunoscut si cu pret pe masura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Octombrie 16, 2019 Share Postat Octombrie 16, 2019 Gata, in sfarsit, am terminat treaba ! Motorul a pornit, merge bine, nu fumega, trage , dar am avut ceva peripetii. Axul de la pompa de apa a binevoit sa se rupa, are filetul pe stanga si neavand dinamometrica cu actiune pe aceiasi parte, l-am strans "la mana", pe compresie si ... tac. Mai am ceva de ajustat la furtulul de alimentare, am pus nou, dar , din pacate, slab calitativ si rezultatul a fost o pana de benzina cu rezervorul la jumatate. S-a strangulat la iesirea din robinet si la cea din filtrul de benzina. Deci, se poate si fara " mecanici" ! Lucrat cu manualul in fata si investit in ceva scule. Din nou pe drum ! Schimbat furtunul de alimentare cu unul de calitate si nu mai sunt probleme. Am testat-o pe 30 km si s-a comportat excelent. Manualul de service l-am impartit in doua, are peste 400 de pagini si era mai greu de umblat cu el. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat, cu sfaturi si cu piese ! VID_20191017_142431.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 In urma desprinderii piulitei de la culbutor ( vina mea, probabil ca nu am strans-o corect) a trebuit sa schimb lantul de distributie. Am reusit sa recuperez toate resturile rezultate , dupa o a doua deschidere a motorului, cand a trebuit sa reglez culbutorii si am constatat ca la admisie 2 nu mai avea piulita. Asa am descoperit misterul resturilor metalice din motor. Atentie la sorbul de la pompa de ulei , depunerile se strang in partea unde nu este vizibila sita ! mobra nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului. Exclud distributia, pentru ca am verificat-o de "n" ori . Carburatoarele ies din calcul, sunt curatate si verificate amanuntit. Cred ca ultima varianta si cea mai tragica , supape indoite... Simptomele sunt niste rateuri de toata frumusetea pe esapament . Motorul se invarte bine, nu se simte ca ar lovi ceva sau vreun zgomot suspect.O sa incerc sa-i fac un test de compresie, poate este relevant. In alta ordine de idei: am un motor de er5, perfect functional,ma bate gandul sa-l pun pe acesta, numai ca am observat ca difera capacul la volanta si implicit aceasta, automat si cdi-ul. Numarul de fire este acelasi ca la kle. A mai incercat cineva transplantul? Daca pun volanta, senzorul si capacul de kle pe motorul de er5 va functiona ? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulcristian Postat Iunie 6, 2020 Share Postat Iunie 6, 2020 Buna tuturor. Scriu aici, pt ca nu am gasit in topic doar pt gpz 500s. Asadar, moto incauza: Kawasaki gpz 500s 1991. Am o problema la el. Azi am vrut sa il pornesc sa ies LA o tura, dar nimic. Mi-a puscat o data toba pe dreapta de a rasunat in tot cartieru si cam atat. Ati mai patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 7, 2020 Share Postat Iunie 7, 2020 Verifica prima data bujiile. In urma testului de compresie, cu rezultat 0 pe ambii cilindrii, am demontat chiulasa si testat etanseitatea la supape. Admisiile pe ambii cilindri nu inchid. Am scos supapele, dar la prima vedere nu par indoite. Doar calamina pe scaunele acestora. O sa incerc sa vad daca se rezolva cu pasta de slefuit. Daca nu, supape noi si rectificat scaune . In ultima poza, cauza tuturor problemelor, piulita buclucasa, de fapt ce a mai ramas sin ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 7, 2020 Share Postat Iunie 7, 2020 1 oră în urmă, cupi_34 a spus: pasta de slefuit La compresie 0 nu ai ce face doar cu pastă! Cel mult o cârpeală cu rezultat incert și pe termen f scurt. Supapele se rectifică și ele (dacă nu au rămas subțiri), de scaune ai zis și tu, abia apoi le șlefuiești cu pastă. @paulcristian, simptomele sunt de motor înecat. Bujiile afară, uscate (ideal înlocuite), acționat demarorul de câteva ori fără ele ca să ventilezi cilindri, eventual pui câțiva ml de ulei în cilindru și mai învârti motorul de câteva ori, pui bujiile și incerci să pornești folosind șocul cu zgarcenie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.