blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 reiterez....un admin sa stearga va rog acest topic care se populeaza tot mai mult cu lozeri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 pai normal ca asta fac..involuntar...pentru ca se trezeste cate-un cealapa sa faca afirmatii nefondate....lasa boss treaba cu proprietarii si hau hau...ca stiu eu bine ce e in motorul ala....un motor abuzat nu arata asa...asta e boala de fabricatie...stiu ca va doare pe multi care aveti cazane yamaha...dar asta e adevarul... » Post actualizat in 18 Mar 2016 22:51 jerry,,,un coment fara ironii dinastea de doi lei nu se poate???nu ma dau semizeu...dar de ce trebuie sa faceti toti comenturi dinastea asa..batjocoroase???nu va inteleg ma....care e problema cu voi ??...daca nu poti explica afirmatia ta decat facand pe desteptu,taci...serrios...pentru cultura ta generala Malossi si polini si multi altii fac cilindrii de fonta pentru motoare de turatii mari si pt competitie.....in fine... » Post actualizat in 18 Mar 2016 22:57 rog un admin sa inchida acest topic ...e inutil.... pentru cultura ta generala ce face o fabrica e una, ce poti improviza tu ca sa-ti dea la buget e alta. tu pana una alta asta incerci. sa o imbuci cumva improv ca sa eviti sa dai banu pe oem ca e enorm de scump vs valoarea motorului. mai e si problema segmentilor facuti pentru nicasil care vor merge pe fonta... btw taci sa-i zici oglinzii... si apropo dac stiai sa vorbesti erai tratat altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 19, 2016 Autor Share Postat Martie 19, 2016 mein Got.... » Post actualizat in 19 Mar 2016 00:07taci serios...stai jos...2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Un topic vechi,din 2012. Nu stiu daca iti este de ajutor ,dar cineva a fost patit ca tine si a rezolvat-o in cele din urma. https://www.pro-bike.ro/forums/topic/91525-yamaha-r6-99-cilindrii-varza/?page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 19, 2016 Autor Share Postat Martie 19, 2016 da,l-am citit....tipul trimisese la o firma din Bucuresti...dar el era din Bucuresti...i-am sunat si le-am spus care e problema,ei imi zic ca trebuie sa vada cilindrii,desii le-am spus ca au mai facut exact aceeasi problema la exact acelasi model de motor....ne era oarecum tarsha sa trimitem cilindrii pana acolo...ne gandeam sa cautam aici in Cluj la noi...om vedea cum o sa iasa.si cum o sa mearga combinatia asta..fonta +segmenti OEM=pure love!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 am fost in vara anului trecut la satu mare cu o chiuloasa de vw pasat 2.0 primul model alea pacatoase, cei de acolo erau foarte meseriasi si tin minte ca din constanta au primit un bloc motor la reparat si mai aveau si un motor de subaru destul de praf la reparat care avea cilindrii nicalisati vorbesti cu cei de acolo cred ca gasesti numarul de telefon pe net.doar ci asa ceva se ocupa sudat hiuloase rectificat scaun supape ghiduri alezaje camasi motore cuzineti rectificari de arbori, insa scorurile erau pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 20, 2016 Autor Share Postat Martie 20, 2016 mersi alex_dr..am gasit in Cluj un atelier unde mai bucsez eu cilindrii la 2t-uri...sunt specializati pe asa ceva...rectificari de arbori,chiuloase,axuri cu came...am fost si am vorbit cu inginerul care lucreaza acolo,...si el mi-a zis ca baga camasi de fonta in locul nicasilului..in Romania nu am vazut nicaieri tratament pt refacerea stratului de nicasil..asa ca fonta is the only solution..si sincer...cred ca va tinea mult mai bine decat nicasilul...la uzura poate e nicasilul mai bun dar la transferul termic si alte cele,fonta e fonta de 100 de ani in motoare...maine urmeaza sa duc cilindrii si sa vedem cum va iesii.o sa pun si aici poze cu rezultatul final.multumesc tuturor pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 vezi ba! de aia te-au dat aia afara de pe forum (pentru ca meriti), acum esti pe cale sa blochezi si contul prietenului (sau clona).Toti ne dam cu motoarele, iar daca unii stiti mai bine sa le reparati sau sa le stricati (cazu' tau), nu inseamna ailalti se joaca cu putza in nisip. Este la mintea cocosului ca un material diferit are alt coeficient de dilatatie. Cred ca s-a renuntat la fonta in anii 90 si tu aia vrei sa pui, daca se poate intr-un atelier ieftin ce reconditioneaza tractoare vechi de 60 ani sau maxim DRuri 350 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 23, 2016 Autor Share Postat Martie 23, 2016 mda...altul....nu lipseste rautatea tipica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 yuk ce masina ai?vad ca ai ceva de 1.9 tdi grup vw ma gandesc care garantez ca are bloc motor de fonta monobloc deci nu s-a renuntat asa usor la fonta de obicei motoarele de turatii sportive care vor sa aiba greutate redusa sau isi permit sa foloseasca nicasil nu zic ca yamaha ar fi mai buna cu cilindrii de fonta dar e fierul omului si face ce vrea cu el poate asa omul o sa se foloseasca mult si bine poate a avut ghinion cu motorele astea si eu de exemplu urasc motoarele de oltci chiar daca stiu ca pentru vremea lor au fost motoare foarte bune cu tehnologie si chiar am ramas surprins sa vad cum sant construite dar tot le urasc prefer motoare simple usor de reparat ce permit uzuri mari si uleiuri de toata jena insa care continua sa merga deaceea imi place dacia nu e ea o masina frumoasa sau performanta da care o repari cu un patent si sarma dintr-un gard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 (editat) "vw 1,9 tdi" nu poate fi asociat in aceeasi fraza cu oltcit sau dacia 1300, din punct de vedere al fabilitatii datorate tocmai materialelor cu care este tratat stratul suport (fonta) sau aliajelor pistonului, segmentilor, bolt etc. Probabil Dacia nu foloseste aliaje ceramice nici acum, deci... deci fonta Sunt convins ca la un motor turat ca R6, exista tot felul de astfel de materiale. » Post actualizat in 29 Mar 2016 09:38 yuk ce masina ai?vad ca ai ceva de 1.9 tdi grup vw ma gandesc c acum cateva lunii m-a mancat in cu.r si am trecut de la 1,9 PD la 2,0 CR Editat Martie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 mai urmeaza sa-i spuneti ca fonta poluează. ca deja cocalar l-ati facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 ... si otelul-beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Am bucsat blocuri auto care au fost nikasil (BMW), segmenti echivalenti cu oe si au mers mult si bine, stiu motoare de curse cu nikasil bucsate cu fonta care merg bine-merci (si scot ~140CP/l, 9500rpm, aspirate). Personal nu vad de ce n-ar merge la mobra, cu conditia ca operatia sa fie facuta profi, tolerante ca la carte, honuire corecta. Toate cele amintite au fost facute la Caprita (utilajele si personalul lucreaza acum la Rune, acolo fac toate prelucrarile de care am nevoie la diverse masini, pana acum 0 probleme). Repet, este doar parerea mea personala, bazata strict pe experienta auto, neverificata practic la motoare de motociclete! Editat Martie 30, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.