Jump to content

Relanti neregulat si nu merge in turatii mici


Recommended Posts

Buna ziua!Am si eu o problema cu o Aprilia Rs125


Motocicleta porneste cu socul,dar dupa ce se incalzeste peste 60 de grade incerc sa ii las socul in jos si nu mai sta la relanti,moare.In mers,la viteze mari merge cu socul lasat,dar daca opresc la un limitator de viteza fara socul tras motorul moare,pana in 4000 de turatii orice acceleratie brusca fara soc,omoara motorul.Carburatorul este imposibil de reglat.


Are cineva idee ce se intampla,ce ii pot face?Tin sa mentionez ca au fost schimbate simeringurile de la ambielaj,singurul simering neschimbat a fost cel de la pinionul pe care este lantul,ma indoiesc sa traga pe undeva aer fals.


Bateria este praf,nu stiu daca asta poate fi o problema.



Link to post
Share on other sites

Cat incarca la 5000 rpm? Are toba stock, filtru de aer stock sau niste improvizatii? Are pompa de benzina?

Edited by GoodKat
Link to post
Share on other sites

ma indoiesc sa traga pe undeva aer fals.

Bateria este praf,nu stiu daca asta poate fi o problema.

deja avem 2 posibile cauze....de obicei cand ai aer fals cu toate reglajele de pe lume ale carburatorului sub 2-3mii ture merge ca dracu....la fel si daca tensiunea in instalatie nu e bine redresata....pasul 1....imprumuti o baterie buna daca macar pe moment nu-ti permiti una...daca face la fel,pasul 2...verifici de aer fals...daca nici de acolo...pasul 3 carburatia...dar hai sa le luam pe rand :)

Link to post
Share on other sites

 

De ce? :)

Pentru ca dintre cate stiu se regleaza fara soc si cu motorul incalzit,daca las socul moare motorul,am incercat si cu socul,dar cu socul tot nu reusesc sa o reglez,turatiile raman aceleasi,am incercat si cateva combinatii de turatii la volumul de aer/benzina,daca deschid mai mult aerul e mai rau

» Post actualizat in 22 Mar 2016 21:14

Cat incarca la 5000 rpm? Are toba stock, filtru de aer stock sau niste improvizatii? Are pompa de benzina?

Are toba stock,filtru stock,nu are pompa de benzina,benzina vine direct din rezervor si se duce in carburator.

Nu stiu la ce te referi cu cat incarca la 5000 rpm

» Post actualizat in 22 Mar 2016 21:16

deja avem 2 posibile cauze....de obicei cand ai aer fals cu toate reglajele de pe lume ale carburatorului sub 2-3mii ture merge ca dracu....la fel si daca tensiunea in instalatie nu e bine redresata....pasul 1....imprumuti o baterie buna daca macar pe moment nu-ti permiti una...daca face la fel,pasul 2...verifici de aer fals...daca nici de acolo...pasul 3 carburatia...dar hai sa le luam pe rand :)

Voi incerca zilele astea cu o baterie buna.

Cum pot verifica aerul fals?

O sa verific oricum si carburatorul si il curat si revin daca gasesc ceva suspect pe acolo.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu la ce te referi cu cat incarca la 5000 rpm

» Post actualizat in 22 Mar 2016 21:16

Voi incerca zilele astea cu o baterie buna.

Cum pot verifica aerul fals?

O sa verific oricum si carburatorul si il curat si revin daca gasesc ceva suspect pe acolo.

o tii constant la 4-5mii ,iei un voltmetru,setezi pe dc 20v , conectezi cele doua borne ale voltmetrului la baterie,si vezi cat indica...nu trebuie sa flucuteze..si trebuie sa ai in jur de 13,5-14 volti.

momentan nu demonta carburatorul...pentru aer fals trebuie sa verifici etansietatea dintre carburator si racord pana in cilindru. daca nu esti sigur, foloseste la imbinari silicon de etansare ptr garnituri (ia din ala negru de la magazinlele de piese auto e cam 15 lei).de asemenea,verifica sa nu ai vreun furtun lasat aiurea in aer care are legatura cu carburatorul...foloseste-ti intuitia si gandeste-te cum ai verifica un furtun spart sa vezi pe unde curge.....cateva poze de aproape ar fi de mare ajutor

Link to post
Share on other sites

o tii constant la 4-5mii ,iei un voltmetru,setezi pe dc 20v , conectezi cele doua borne ale voltmetrului la baterie,si vezi cat indica...nu trebuie sa flucuteze..si trebuie sa ai in jur de 13,5-14 volti.

momentan nu demonta carburatorul...pentru aer fals trebuie sa verifici etansietatea dintre carburator si racord pana in cilindru. daca nu esti sigur, foloseste la imbinari silicon de etansare ptr garnituri (ia din ala negru de la magazinlele de piese auto e cam 15 lei).de asemenea,verifica sa nu ai vreun furtun lasat aiurea in aer care are legatura cu carburatorul...foloseste-ti intuitia si gandeste-te cum ai verifica un furtun spart sa vezi pe unde curge.....cateva poze de aproape ar fi de mare ajutor

Nu am reusit sa incerc cu alta baterie,dar am intors lamelele de la muzicuta,nu inchideau bine si am curatat carburatorul,acum imi uda bujia(dar parca statea mai bine la relanti),a pornit o singura data si a murit,bujia era uda,asta ma gandesc ca e de la cuiul pontou sau nivelul din camera.Are cineva idee cum trebuie sa fie "reglat" cuiul pontou sau nivelul?

Link to post
Share on other sites

da,iti vine prea multa benzina.......cauta un furtun transparent,al conectezi la gaura surubului de drenaj la canii de benzina a carburatorului,conectezi carbelitorul la o sticla cu benzen,ridici furtunul transparent vertical lipit de carb,si vezi la ce nivel iti ajunge in furtun...daca sare de nivelul canii...ai o lamela care actioneaza cuiul pontou de catre plutitoare,si aia trebuie cracita un pic mai mult gen 0,5-1mm...desfaci iar cana...umblii la lamela , pui la loc,iar masori nivelul..si tot asa,pana se umple cana fix la trei sferturi. cand e plina integral si suflii in furtunul de alimentare,trebuie sa fie perfect inchis si sa-ti umfle obrajii :) .spor

Edited by mad_max_86
Link to post
Share on other sites

 

da,iti vine prea multa benzina.......cauta un furtun transparent,al conectezi la gaura surubului de drenaj la canii de benzina a carburatorului,conectezi carbelitorul la o sticla cu benzen,ridici furtunul transparent vertical lipit de carb,si vezi la ce nivel iti ajunge in furtun...daca sare de nivelul canii...ai o lamela care actioneaza cuiul pontou de catre plutitoare,si aia trebuie cracita un pic mai mult gen 0,5-1mm...desfaci iar cana...umblii la lamela , pui la loc,iar masori nivelul..si tot asa,pana se umple cana fix la trei sferturi. cand e plina integral si suflii in furtunul de alimentare,trebuie sa fie perfect inchis si sa-ti umfle obrajii :) .spor

daca furtunul este prea subtire verificarea nu este relevanta ... pentru ca forte de menisc ale lichidului
Link to post
Share on other sites

da,iti vine prea multa benzina.......cauta un furtun transparent,al conectezi la gaura surubului de drenaj la canii de benzina a carburatorului,conectezi carbelitorul la o sticla cu benzen,ridici furtunul transparent vertical lipit de carb,si vezi la ce nivel iti ajunge in furtun...daca sare de nivelul canii...ai o lamela care actioneaza cuiul pontou de catre plutitoare,si aia trebuie cracita un pic mai mult gen 0,5-1mm...desfaci iar cana...umblii la lamela , pui la loc,iar masori nivelul..si tot asa,pana se umple cana fix la trei sferturi. cand e plina integral si suflii in furtunul de alimentare,trebuie sa fie perfect inchis si sa-ti umfle obrajii :) .spor

Nu prea am inteles cum sa fac asta,dar am mai micsorat nivelul din carburator si tot nu mai porneste deloc,nici macar nu a dat sa porneasca,si dupa ce incerc sa il pornesc tot gasesc bujia uda,mai poate sa fie ceva,de exemplu toba infundata?

Cand a pornit prima data scotea ceva ulei pe toba(a fost stata vreo 2 ani),dar aer iese pe toba(simtit la mana).

Poate sa fie adunata benzina in cilindru si sa se ude imediat?Am incercat sa bag si o seringa de benzina in filtrul de aer dar tot nimic.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...