Sari la conținut

DRZ 400 vs WR400


Cavaleru
 Share

Postări Recomandate

Cineva mi-a bagat in week-end niste idei. si acum stau si ma gandesc...

 

Dintre cele doua modele din titlu care ar fii mai indicat pentru a fii folosit in regim SM in oras dar ocazional si la un enduro , evident cu setul de roti corespunzator?

 

Catre ce ani sa ma orientez in cazul ambelor modele?

 

Inaltimea nu ma ajuta avand doar 1.71 dar nu o consider un impediment

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun topicul,

o sa-l urmaresc!

 

......folosit la endureala, parca DRZ e o leaca mai fiabil....

asta o spun --asa ni, din vazute si auzite-- fiindca am doi prieteni care au avut WR, si mai tot timpul mestereau in garaj la mobra....

 

a doua problema,e ca DRZ in mintile lui la pret fair nu prea gasesti..., si eu sunt in cautare de ceva timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva mi-a bagat in week-end niste idei. si acum stau si ma gandesc...

 

Dintre cele doua modele din titlu care ar fii mai indicat pentru a fii folosit in regim SM in oras dar ocazional si la un enduro , evident cu setul de roti corespunzator?

 

Catre ce ani sa ma orientez in cazul ambelor modele?

 

Inaltimea nu ma ajuta avand doar 1.71 dar nu o consider un impediment

 

DRZ-ul este mult mai prietenos si a fost gandit ca si motocicleta de SM si oras fara a avea pretentii de competitie (mai greu)

 

WR-ul in schimb este gandit pentru un segment mai degraba competitional, si relativ lipsit de comfort (mersul pe seaua lui este un chin).

 

Desigur, sansa sa gasesti unul in mintile lui este aproape nula.... de luat in calcul si ciclistica (sunt diferente semnificative) - eu am preferat DRZ.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum numai fani DRZ :), domnilor imi recomandati si un an anume sau dupa un anumit an, am observat ca dupa 2005 (parca) furca a devenit upside down?

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu cele SM au suspensia fata upside down, cele enduro sunt cu furca clasica.

enduro

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400S%2012.htm

M:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400SM%2007.htm

 

 

Trebuie sa alegi depinzand de ce anume vrei sa faci exact, DRZ e mai aproape de sosea, WR e mai off.

Pentru incepator in off te va satisface DRZ o vreme, pana cand o sa vrei trasee mai radicale, viteze mai mari, efort mai mic. Are avantaj intretinerea mai lejera, dezavantaj greutatea mai mare si suspensiile mai slabe.

Totusi, tinand seama de evolutia dorintelor mele din ultimii ani de la 80/20 strada/coclau (mers pe moto de acasa pana la munte, indiferent pana unde -maxim a fost in Apuseni, dat pe track, intors acasa pe moto) la 20/80 ( dat prin oras ocazional, dat pe curbe rarisim, dus cu remorca la munte si inapoi pentru dat pe track), EU as alege WR cel putin pentru greutatea mai mica, dar si pentru suspensiile mai bune. Sa te dai cu WR in oras de la moara la gara este suportabil; posibil sa mearga si la drum mai lung, sunt unii care si-au facut adventure bike din bicla asta.

Daca as avea banii, as cauta una dupa 2007 macar (cadru de alu + alte )

ttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_wr450f%2007.htm

 

Un dezavantaj la WR s-ar putea sa fie, nu stiu sigur, ca sa nu aiba un sistem antifurt rezonabil, cheie de contact sigur nu, poate o avea un blocaj de ghidon?, si astfel o sa simti nevoia sa o legi ca pe bicicleta ca sa nu dispara in paduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WR este cu pornire la buton sau numai la kick?

 

 

 

 

m-am mai documentat, este si cu electromotor....

 

nu ai vrea sa ai prima serie cu kick si E.S. .... are tendinta de a face back-fire...

» Post actualizat in 29 Mar 2016 08:45

Din cate stiu cele SM au suspensia fata upside down, cele enduro sunt cu furca clasica.

enduro

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400S%2012.htm

M:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400SM%2007.htm

 

 

Trebuie sa alegi depinzand de ce anume vrei sa faci exact, DRZ e mai aproape de sosea, WR e mai off.

Pentru incepator in off te va satisface DRZ o vreme, pana cand o sa vrei trasee mai radicale, viteze mai mari, efort mai mic. Are avantaj intretinerea mai lejera, dezavantaj greutatea mai mare si suspensiile mai slabe.

Totusi, tinand seama de evolutia dorintelor mele din ultimii ani de la 80/20 strada/coclau (mers pe moto de acasa pana la munte, indiferent pana unde -maxim a fost in Apuseni, dat pe track, intors acasa pe moto) la 20/80 ( dat prin oras ocazional, dat pe curbe rarisim, dus cu remorca la munte si inapoi pentru dat pe track), EU as alege WR cel putin pentru greutatea mai mica, dar si pentru suspensiile mai bune. Sa te dai cu WR in oras de la moara la gara este suportabil; posibil sa mearga si la drum mai lung, sunt unii care si-au facut adventure bike din bicla asta.

Daca as avea banii, as cauta una dupa 2007 macar (cadru de alu + alte )

ttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_wr450f%2007.htm

 

Un dezavantaj la WR s-ar putea sa fie, nu stiu sigur, ca sa nu aiba un sistem antifurt rezonabil, cheie de contact sigur nu, poate o avea un blocaj de ghidon?, si astfel o sa simti nevoia sa o legi ca pe bicicleta ca sa nu dispara in paduri.

 

SM are suspensia fata (furca difierita & juguri diferite) si disc frana fata mai mare.

 

DRZ este ori cu kick ori cu E.S. (in combinatie cu rezervor tabla), iar diferenta dintre ele este cativa HP (5-8)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru nevoile tale DRZ clar. WR este mai mult pentru off road, la fiabiliate nu are rost sa le comparam. Daca te intereseaza stiu un SM din 2007 parca, inmatriculat cu ambele seturi de roti. Daca te intereseaza te ajut pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de lamuriri si eu tot spre DRZ tindeam datorita faptului ca in primul rand ma intereseaza sa-l folosesc ca SM iar in off la nivel de incepator nu o sa emit prea multe pretentii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut drz - recomand

cauta pe ungaria, acolo sunt multe (sunt f populare la ei) si par mai ok decat aici

nu mai retin site-urile

la noi pretul este mare pt un DRZ bun - era unul pe la galati pe bikeshop f scump dar practic NOU si unul pe la valenii de munte

 

eu acum am wr pt ca este mai usor si oricum nu mai ies decat pe camp

mi-a placut enorm drz-ul (2005), imbina si capra, si varza, motor bullet proof - daca dau transalpul si nu am bani de 690, cel mai probabil iau drz

daca ii puneau si injectie, era senzatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wr original este foarte inalt - ajungeam numa f putin cu varfurile (1.68m), si desi nu sunt incepator, era cam scary

apoi am scobit saua si am cumparat "osul" sin state, am lasat suspensia din setare la maxim
pt mine este ok, ca am experineta (cam cum era si drz, care de asemenea era lasat)

dar pt nevastamea, pt care am si luat-o este cam la limita, acum se acomodeaza, pe strada pare ok, sa vad daca pe offroad se descurca, altfel iau in calcul modificarea suspensiei spate (pt ca ideea este sa mearga cu mine pe forestiere si offroad usor)

ce pot sa spun - est foarte usoara (in clasa dualsport nu gasesti mai usor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...