vlad58 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) Hai sa va spun eu ce cred ca s-a intamplat, berbecul a lovit roata fata dintr-o parte, jugul inferior s-a oprit in limitator astfel a aparut un moment de torsiune exact ca ala in care tii roata intre picioare si tragi de ghidon. Telescoapele nu s-au indoit pentru ca fiind tevi sunt ale naibii de rezistente la incovoiere. Revin cu propunera sa faci rost de 2 tevi de diametrul telescoapelor si sa incerci sa-l tragi la loc. Cum sa tragi? se vede clar in poza ta. Editat Aprilie 13, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 13, 2016 Autor Share Postat Aprilie 13, 2016 Am gasit pe ebay un jug de pe un motor similar, atat ca model cat si ca an de fabricatie, zice-se in perfecta stare. Sa vedem cand o ajunge... In ceea ce priveste incidentul in sine nu e nici o dilema, motorul era parcat pe loc marcat pe sosea, aproape transversal pe axul drumului, pe cricul lateral, cu roata din spate proptita in trotuar iar coarnele bracate la maxim spre stanga, blocate din antifurtul mecanic din contact. Animalul cu masina a trecut in viteza pe langa motor si a atins roata fata in cauciuc (nu am gasit nici un fel de urme pe axul rotii, discuri sau jeanta). Socul a fost mai degraba sub forma unui impuls care a miscat motorul mai putin de jumatate de metru. Foarte ciudata distributia undei se soc si a fortelor si mai ales rezultatul. Pana la urma am avut noroc... ca sa ma exprim asa, o furca completa in stare decenta e greu de gasit pentru motorul meu, ca sa nu mai spun de preturi... numai tuburile goale depasesc bine 100£ bucata Semeringuri noi, ulei si cu putin noroc in weekend sunt pe drum... daca nu ploua Ah, si o aripa noua... (nu e recomandat sa mergi cu viteza dupa un incident daca nu ai verificat daca nu au aparut fisuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Animalul cu masina a trecut in viteza pe langa motor si a atins roata fata in cauciuc Asta explica stricaciunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 14, 2016 Admin Share Postat Aprilie 14, 2016 Ce a patit aripa aia, s-a topit frecandu-se de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 14, 2016 Autor Share Postat Aprilie 14, 2016 Ce a patit aripa aia, s-a topit frecandu-se de cauciuc? Da, la ochi nu am observat insa probabil a avut ceva fisuri la prinderi care la o "anumita" viteza au cedat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 14, 2016 Admin Share Postat Aprilie 14, 2016 Presupun ca daca nu ai auzit zgomot ti s-a intamplat la drum lung.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 14, 2016 Autor Share Postat Aprilie 14, 2016 Zgomot nu am auzit, insa am oprit din cauza mirosului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 16, 2016 Autor Share Postat Mai 16, 2016 Pentru a clarifica subiectul, ca un epilog, am primit in sfarsit un jug inferior (primul a fost pierdut de compania de curierat) si pot confirma ca planeitatea poate fi verificata pe o suprafata dreapta sau geam. Probabil ca la microscop vor fi de observat niste jocuri insa metoda e perfecta pentru un test rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.