Cosmin RC Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Hei. Sunt sigur c-am gresit categoria, dar imi puteti spune cum naiba sa desfac roata de pe spate la un Piaggio Free?Ma chinui de doua zile sa desfac piulita si nu reusesc. Am dat si cu deruginol sau cum ii zice si nimic. E vreo smecherie sau pur si simplu o fi ruginit axul?Multumesc anticipiat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Mai incearca cu un strat de deruginol, dar lasa l cateva ore bune sa se usuce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Daca n ai un pistol cu bataie, du-te la un service sau o vulcanizare. Il pui la loc, ajungi acasa si il desfaci. E simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin RC Postat Aprilie 10, 2016 Autor Share Postat Aprilie 10, 2016 Pistol cu bataie am, dar nu vad cat de eficient e daca cu tubulara de 24 nu pot. O sa iau in considerare. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Pui pe cineva sa tina de frana si tu pui tubulara pe pistol si aia e. Sau o teava pe clicket si e imposibil sa nu se desfaca!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin RC Postat Aprilie 10, 2016 Autor Share Postat Aprilie 10, 2016 Pui pe cineva sa tina de frana si tu pui tubulara pe pistol si aia e. Sau o teava pe clicket si e imposibil sa nu se desfaca!! Revin. Am incercat cu pistolul cu bataie, dar nu are putere. Am incercat cu o tubulara fixa, dar nici o sansa. Ce dumnezeu? ) Am aplicat iar un strat de deruginol si-l las pana dimineata. Cel mai probabil o sa ajung la un service daca nici maine nu reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 ma bag si eu fara sa cunosc scuterul dar .. nu o fi filetul in cealalta parte?:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin RC Postat Aprilie 10, 2016 Autor Share Postat Aprilie 10, 2016 ma bag si eu fara sa cunosc scuterul dar .. nu o fi filetul in cealalta parte?:-?? Ma gandeam si eu la varianta asta, cu filet stanga. Dar nu vad de ce ar avea filet ca buteliile? Vad maine. Ori rup tubulara ori piulita ori o tai cu flexul cu tot cu ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 pentru ca de obicei sensul de desfacere a unei piulite trebuie sa fie invers cu sensul de rotatie a rotii .just say...de aia la motoare in general e piulita pe partea stanga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Parte stanga cand privesti motorul din fata. Daca stai pe ea, piulita axului e pe dreapta si fata si spate. Cel putin la motorul meu asa e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 (editat) ma bag si eu fara sa cunosc scuterul dar .. nu o fi filetul in cealalta parte?:-?? Uite un om care gandeste. Venisem sa zic acelasi lucru. Ma gandeam si eu la varianta asta, cu filet stanga. Dar nu vad de ce ar avea filet ca buteliile? Vad maine. Ori rup tubulara ori piulita ori o tai cu flexul cu tot cu ax. Nu trebuie sa fortezi. Daca nu iese, ceva nu faci bine. Ia-o incet. Daca n-ai rabdare, inainte sa tai, asigura-te ca poti cumpara axul respectiv... Editat Aprilie 10, 2016 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Pai prietene, daca roata merge in sensul acelor de ceasornic, nu e logic ca piulita se desface invers? Daca nici atat nu stim...e naspa rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Piulita se desface in sensul opus de rotatie al rotii. Probabil e destul de intepenita si de aia nu si-a dat drumul. Axul are filet pe dreapta, deci o desfaci apasand pe cheie spre stanga si nu intotdeauna reusesti doar apasand pe cheie tare, ci trebuie sa-i dai un soc! Incearca asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Salut. De obicei o piulita care nu se desface, se strange prima data. Sa pornesti filetul, apoi treci la desfacut. Daca o fortezi pe desfacere vei reteza axul sau decalibrezi hexagonul de la piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Gaseste o teava, ciocan mare, torta cu gaz, un prieten sa tina frana spate. Si la mine s-au chinuit baietii vreo jumatate de ora, sa dea roata jos la burgman. Pan` la urma, asta a dat rod. Incalzit piulita cu lampa, pus tubulara cu prelungirea (teava) si batut cu ciocanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 T-eu de forta iti trebuie si cap de tubulara CRV bun cu astea 2 ori crapa piulita ori crapa cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 (editat) la scuter intodeauna e problema asta. Mergi la o vulcanizare ca aia au impact bun si ti-o desface. Zi-le doar sa ti-o slabeasca si o strangi cu cheia la loc pana ajungi acasa si-ti faci treaba. Vezi ca e posibil sa trebuiasca sa dai toba de esapament jos ca sa scoti roata la tine in batatura ... ai grija sa o sa ai 2 piulite cu cap de 10mm la iesirea din chiuloiasa ... fii bun si nu rupe suruburile Da-le cu ceva inainte. Alta varianta sa desfaci tu piulita este sa bagi o bucata de lemn in roata care sa blocheze roata in motor. Ai grija unde pui bucata de lemn sa nu dai in ceva plastic sa rupi, apoi desfaci piulita cu tubulara de 24 bagata intr-o teva ceva mai lung cam de un metru sa ai forta. PIULITA SE DEFACE NORMAL CA ORICARE ALTA (invers acelor de ceasornic) Editat Aprilie 10, 2016 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Tot felul de destepti pe forumul asta! Recent am servisat cush drive-ul de la VFR si am schimbat rulmenti la KTM. In ambele cazuri piulitele s-au desfacut normal adica inspre stanga daca nu se intelege cu acele de ceasornic. Ca regula de baza.....LEFTY LOOSY...RIGHTY TIGHTY ))) La VFR piulita fiind pe stanga roata se invarte in acelasi sens cu directia de desfacere. Insa daca strangi la cuplul din carte...bine inteles ca nu o cada in mers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Exceptand oglinzile dreapta la yamaha (se desfac daca dai cu ele de pamant... teoretic), cam toate au filet normal, inclusiv pinionul de atac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.