DEXXTER MOBRYSTU Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 (editat) am auzit la un hodorog de pe la mine ca ar merge sa pui 3 segmenti pe cilindru de la mobra.... el nu a mus pe mobra dar are o drujba din aia veche si zice ca pistonu, cilindru,ambielajul sunt la fel ... a pus pe drujba de 5 ani de zile si merge si azi dar nu stie ce secment e al treilea ... voi c ziceti ..... avantaje si dezavantaje........ :ee UP k: Editat Decembrie 29, 2006 de DEXXTER MOBRYSTU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 nus de ce te miri asa... dar eu cred ca nu se poate... nu mai respecta principiul de functionare al motorului... al treilea segment ar da sigur intr-o fereastra.. aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 nu e neaparat sa dea intr-o fereastra! oricum... daca ii pui 3 segmenti cresti frecarea, scazi puterea motorului si cresti uzura si consumul! poate te gandesti sa scapi de un segment chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 (editat) am auzit la un hodorog de pe la mine ca ar merge sa pui 3 segmenti pe cilindru de la mobra.... el nu a mus pe mobra dar are o drujba din aia veche si zice ca pistonu, cilindru,ambielajul sunt la fel ... a pus pe drujba de 5 ani de zile si merge si azi dar nu stie ce secment e al treilea ... voi c ziceti ..... avantaje si dezavantaje........ :ee UP k: nu stiu nimic de vreo problema ..si mobra mea a mers acu 4 ani cu 3 segmenti si nu am avut vreo problema ba chiar paremise k tragea mai bine am si acum un piston cu 3 canale in stare buna daca il faci pe al tau trebuie sa ai MARE GRIJA in ce parte pui boltul care impiedica segmentul sa se invarta fiindca iti va rupe segmentul iti va distruge pistonul inclusiv si camasa succes la modificare si sa ai un AN NOU FERICIT!!! Editat Decembrie 29, 2006 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 aaaaaaa .......segmentii se pun pe piston nu pe cil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 aaaaaaa .......segmentii se pun pe piston nu pe cil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DEXXTER MOBRYSTU Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 nu stiu nimic de vreo problema ..si mobra mea a mers acu 4 ani cu 3 segmenti si nu am avut vreo problema ba chiar paremise k tragea mai bine am si acum un piston cu 3 canale in stare buna daca il faci pe al tau trebuie sa ai MARE GRIJA in ce parte pui boltul care impiedica segmentul sa se invarta fiindca iti va rupe segmentul iti va distruge pistonul inclusiv si camasa succes la modificare si sa ai un AN NOU FERICIT!!! pune si mi niste poze cum sa arate .. boltul ala se numeste stift Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 aaaaaaa .......segmentii se pun pe piston nu pe cil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thug.nasty11 Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 am auzit la un hodorog de pe la mine ca ar merge sa pui 3 segmenti pe cilindru de la mobra.... el nu a mus pe mobra dar are o drujba din aia veche si zice ca pistonu, cilindru,ambielajul sunt la fel ... a pus pe drujba de 5 ani de zile si merge si azi dar nu stie ce secment e al treilea ... voi c ziceti ..... avantaje si dezavantaje........ :ee UP k: buna sunt nou aici pe forum dar ma intrebam dak ma puteti aj si pe mine cu o problema la hoinarul meu! mai zilele trecute iam desfacut motorul k sai skimb rolmentii iar acum knd lam pus la loc observ k mi se blokeaza treptele d viteza! dc oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 nenea, nenea...seGmenti nu seCmenti no offence...dar e pacat sa stalcesti cuvintele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thug.nasty11 Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 ma aj va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DEXXTER MOBRYSTU Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 buna sunt nou aici pe forum dar ma intrebam dak ma puteti aj si pe mine cu o problema la hoinarul meu! mai zilele trecute iam desfacut motorul k sai skimb rolmentii iar acum knd lam pus la loc observ k mi se blokeaza treptele d viteza! dc oare? mai omule ce rulmenti(rolmenti) ai schimbat tu??????????? dak se blcheaza sau cel mai rau nu intra in vizeza sigur nu ai pus bine arcul ala subtire de e linga placa de presiune s-au il ai stramb... si eu la mobra mi-am bagat nasul in motor cu arcul de ridica pedala in sus si nu am mai nimerit bine acul d l p d presiune si am schimbat vreo2 k imi caraia in viteza sau sa nu omori motorul cand nu iti intra in viteza.. ca duci fuzete, pana schimbatoare si altele..... dak nu te pricepi dute la unu care stie ca esti tufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 BA DEXTER MOBRRRRRRYSTULE TE ROG NU TE MAI DA MARE CA STI MECANICA CA ESTI TUFA!!! NU MAI VORBI TU DE MECANICA CA IAR VI LA MINE ZILELE ASTEA SA-TI REPAR MOBRA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 BA DEXTER MOBRRRRRRYSTULE TE ROG NU TE MAI DA MARE CA STI MECANICA CA ESTI TUFA!!! NU MAI VORBI TU DE MECANICA CA IAR VI LA MINE ZILELE ASTEA SA-TI REPAR MOBRA!!! sal bibane.asta e ca o cunostinta de-a mea care mergea cu motorul de mobra in sac la cineva sa i-l repare dupa care dadea sfaturi copiilor din jurul blocului cum sa-si tuneze chinezariile sa fuga cu 100 la ora.sa mori de ras nu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 nu e neaparat sa dea intr-o fereastra! oricum... daca ii pui 3 segmenti cresti frecarea, scazi puterea motorului si cresti uzura si consumul! poate te gandesti sa scapi de un segment chiar! sunt intru totu de acord cu tine randament mai mare cu un sg segment scad celelalte mai putzin frecarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 nu te chinui, n-o sa bage la cap, ei asculta de mosii cei senili care au avut ei in 1900 toamna niste motoare si nu se pricep deloc la ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 mai bine alezeaza camasa cilindrului si baga un piston de carpati si scurteaza fusta pistonului si mere mobra de rupe am si martor pe NIKU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 mai bine alezeaza camasa cilindrului si baga un piston de carpati si scurteaza fusta pistonului si mere mobra de rupe am si martor pe NIKU [/quote are dreptate.........mergeau acu 3 4 ani mobrele noastre cu piston de 68(carpati) brici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thug.nasty11 Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 mai omule ce rulmenti(rolmenti) ai schimbat tu??????????? dak se blcheaza sau cel mai rau nu intra in vizeza sigur nu ai pus bine arcul ala subtire de e linga placa de presiune s-au il ai stramb... si eu la mobra mi-am bagat nasul in motor cu arcul de ridica pedala in sus si nu am mai nimerit bine acul d l p d presiune si am schimbat vreo2 k imi caraia in viteza sau sa nu omori motorul cand nu iti intra in viteza.. ca duci fuzete, pana schimbatoare si altele..... dak nu te pricepi dute la unu care stie ca esti tufa msi d inf! nu sunt eu asa tufa la motoare dar cu kestia asta kiar miam prins urekile asa k in prima zi d lucru a batranului ma duc sai predau motorul sal fak k doar se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 hai ca eu chiar m-am suparat .. bai fratilor daca nu avetzi habar nu mai datzi bai frate sfaturi cum sa iti modifici motoru .. plm .. sunt o gramada de lucruri de facut .. ce credetzi voi ca gata bagi un piston de karpatzi si mere morbra de rupe .. poooola .. ca aici e vorba de grade .. de orientarile de pe cilindru , e vorba de rulmentii de ambielaj .. si mai ales ca deja la un motor de mobra ajungi cu el la 12 cai putere trebuie sa iti faci un ambielaj cu rulmenti .. nu cu ace ca se f.te ... plm .. dupaia trebuie calculata toba in functie de gradele cilindrului ... plm ... trebe o aprindere electronik .. si uite asa s-au dus 20 mil .. da intradevar bati orice aprilia rs ..orice ij , orice simson , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 da intradevar bati orice aprilia rs ce faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 hai ca eu chiar m-am suparat .. bai fratilor daca nu avetzi habar nu mai datzi bai frate sfaturi cum sa iti modifici motoru .. plm .. sunt o gramada de lucruri de facut .. ce credetzi voi ca gata bagi un piston de karpatzi si mere morbra de rupe .. poooola .. ca aici e vorba de grade .. de orientarile de pe cilindru , e vorba de rulmentii de ambielaj .. si mai ales ca deja la un motor de mobra ajungi cu el la 12 cai putere trebuie sa iti faci un ambielaj cu rulmenti .. nu cu ace ca se f.te ... plm .. dupaia trebuie calculata toba in functie de gradele cilindrului ... plm ... trebe o aprindere electronik .. si uite asa s-au dus 20 mil .. da intradevar bati orice aprilia rs ..orice ij , orice simson , bai sa mor daca nu esti retard! marsh ma!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 @Admin:postul lui Dexter m...istu in care se arata asa de revoltat de cunostintele noastre in ale mecanicii a fost sters?nu de alta dar vroiam sa dau un reply.oricum o sa-i raspund tancului asta mucos. @Dexter M..istu:bah copile sa punem la punct unele lucruri: 1.te rog eu nu mai folosi atat de liberal exprimarea in Pooooola mea ptr. ca daca tu ai Pooooola atunci taicatu are stalp de telegraf? 2. rulmentii daca nu stii[si sunt sigur ca nu stii]sunt de infinit mai multe feluri decat crezi tu.printre altii exista si cei cu role de care te plangi tu ca nu ar rezista la Mobra[apropo Mobra foloseste colivii cu ace si nu rulmenti cu role] 3.daca te hotarasti vreodata sa revii cu picioarele pe pamant ia si tu o carte de fizica si ai sa vezi ca nu o sa poti sa scoti niciodata dintr-un motor de 50-70 cm3 aceeasi putere[sau cuplu]ca dintr-unul de 125[ca sa nu zic mai mult].printre cele mai puternice[daca nu cele mai puternice]motoare de 50 cm3 se numara cele de curse de la Suzuki,Yamaha,care dezvoltau puteri de 18-20 CP la turatii de peste 20000rpm[asta inseamna cam 360-400 cp/l,puteri la care nu ajung nici macar motoarele de F1],ori sa crezi ca ai sa poti sa scoti vreodata mai mult de atat dintr-un motor de serie[chiar cu resurse nelimitate si nu doar 20 de bulioane amarate]mi se pare hilar.daca tu chiar crezi si 10% din ceea ce scoti pe gura[sau ma rog,tastezi]atunci imi e mila de tine si trebuie sa te informez ca locul tau e la spitalul 9 si nu printre oamenii normali! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 @kyvacka: gabitzu mobristu' e ala de zicea de douaj' de milioane, nu dexter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 @kyvacka: gabitzu mobristu' e ala de zicea de douaj' de milioane, nu dexter! pai si mu e una si aceeasi persoana?hahahahahahahah!!!!!!! oricum sunt paralelipipedici amandoi.No ofense! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.