Sari la conținut

Suzuki gsxr 400


Postări Recomandate

Am si eu o mica mare problema, nu se tureaza de la 3-4000 in sus efectiv pica in bot. Carburatoarele sunt curatate si sincronizate,bujii noi, pipe schimbate ca am avut 2 dintre ele strapunse . Astept solutii si pareri. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica mare problema, nu se tureaza de la 3-4000 in sus efectiv pica in bot.

 

Mergi la Alex_en.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a avut aceeasi problema la un zx9r. Rezolvarea lui a fost prin inlocuirea unor sigurante(verifica toate sigurantele - daca sunt bune verifica daca ajunge curent la ele). Ai putea sa mai verifici sa nu fie cumva infundat priza de aer, filtrul de aer(sa fie curate)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu multi, multi ani, am detinut acest model gsxr400-1994(o bijuterie ...noott:))) , un cazan de motoreta.Dar eram prea tanar si nu stiam mai nimic de 2 roti) ...Sfatul meu: scapa de ea!! ...cand incepe sa se fărâme , nu se mai opreste (repari una, se strica alta)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am detinut acest model gsxr400-1994...Sfatul meu: scapa de ea!! ...cand incepe sa se fărâme , nu se mai opreste

si ce crezi ca rezolva daca o vinde? urmatorul proprietar va deschide si el thread cu aceeasi problema si tu vei da acelasi raspuns si uite asa cainele alearga dupa propria coada

 

problema lor e ca sunt motoare vechi,forjate,si cine nu a investit sa le pastreze cum trebuie,sunt muci......ca daca ar fi fost un exemplar biju ....nu mai era cazan

 

revenind.........pentru initiatorul topicului...informatiile date de tine sunt extrem de putine.... in ce treapta nu se tureaza mai mult de 3-4mii ( pe liber nu se tureaza?in mers in vreo treapta fiind in sarcina?),modul cum da in nas si cat de mult deschizi gazul ca sa se intample povestea asta? sunt atatea variabile ....carburatoare si amestec aiurea reglat ,filtru aer murdar, probleme electrice la aprindere ( bobine,cdi...).....macar fa un filmulet ,pune-l pe youtube si lasa link aici

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In liber face chestia asta.Nu-I un motor forjat pt ca sunt primul proprietar in Romania si cel din Anglia a fost primul si stiu ca a fost bine întretinut si de mine la fel.compresia e 12 pe margini si 10.5 pe mijloc. Urmeaza saptamana ce vine sa schimb filtrul de aer si sa mai incerc asa

» Post actualizat in 13 May 2016 17:44

Deci nu-I un morman de fier vechi

» Post actualizat in 13 May 2016 17:52

Si chestia asta nu o facea inainte sa ii curat carburatoarele si sa I le sincronizez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înseamnă că ţi-ai răspuns singur la întrebare. Cineva nu le-a sincronizat/kurăţat corect.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema,la alta motocicleta. Doar ca facea treaba asta pe la 7000 rpm. Era de vina throttle position sensor. Senzorul care citeste pozitia clapetelor de acceleratie. Nu stiu daca ai asa ceva,nu sunt mecanic,dar la mine el era de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cel din Anglia a fost primul

Motocicletele de 400cc se fabrica/fabricau exclusiv pentru piata din Asia. Nu se vand noi in Europa. Deci nenea ala din UK nu avea cum sa fie primul proprietar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce crezi ca rezolva daca o vinde? urmatorul proprietar va deschide si el thread cu aceeasi problema si tu vei da acelasi raspuns si uite asa cainele alearga dupa propria coada

 

problema lor e ca sunt motoare vechi,forjate,si cine nu a investit sa le pastreze cum trebuie,sunt muci......ca daca ar fi fost un exemplar biju ....nu mai era cazan

 

revenind.........pentru initiatorul topicului...informatiile date de tine sunt extrem de putine.... in ce treapta nu se tureaza mai mult de 3-4mii ( pe liber nu se tureaza?in mers in vreo treapta fiind in sarcina?),modul cum da in nas si cat de mult deschizi gazul ca sa se intample povestea asta? sunt atatea variabile ....carburatoare si amestec aiurea reglat ,filtru aer murdar, probleme electrice la aprindere ( bobine,cdi...).....macar fa un filmulet ,pune-l pe youtube si lasa link aici

Mobra mea a ajuns piese ...la dezmembrari ...Nu a mai dat batai de cap nimanui

Dar daca tu consideri ca e ok sa faca baiatul, credit la Provident pt a repara "Aceasta motoreta"... Sa ploua cu sfaturi, zic!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema,la alta motocicleta. Doar ca facea treaba asta pe la 7000 rpm. Era de vina throttle position sensor. Senzorul care citeste pozitia clapetelor de acceleratie. Nu stiu daca ai asa ceva,nu sunt mecanic,dar la mine el era de vina.

 

Sigur nu are injectie, la generatia aia, in plus omul pomeneste de cateva ori de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diversionul meu din 95 pe carburatie are TPS ,deci da poate fi de acolo...

 

vezi sa nu fi uitat cineva cand s-au curatat/sincronizat carbelitoarele sa infiga mufa la senzorul ala ,sau poate e contact imperfect...ia un spray de contacte si curata acolo ( senzorul al gasesti pe langa clapeta de actionare a carburatoarelor din cablul de acceleratie )

 

este posibil de la 12 la 10,5 compresie sa-ti scape putin pe la vreo supapa,regleaza-i jocul.......sub 9 e problema mare.....exact valorile astea le avea un prieten cu un cbr f2 , tot pe interior ....dupa ce a facut jocul la supape era 12 pe linie...

 

chiar daca nu e model european nu e exclus sa fi venit second dar in stare imaculata din japonia altfel englezoiul nu s-ar fi complicat sa-l aduca jumatate de glob,plus taxe de transport si import.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...