No More Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Am si eu o mica mare problema, nu se tureaza de la 3-4000 in sus efectiv pica in bot. Carburatoarele sunt curatate si sincronizate,bujii noi, pipe schimbate ca am avut 2 dintre ele strapunse . Astept solutii si pareri. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Am si eu o mica mare problema, nu se tureaza de la 3-4000 in sus efectiv pica in bot. Mergi la Alex_en. Editat Mai 13, 2016 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Un prieten a avut aceeasi problema la un zx9r. Rezolvarea lui a fost prin inlocuirea unor sigurante(verifica toate sigurantele - daca sunt bune verifica daca ajunge curent la ele). Ai putea sa mai verifici sa nu fie cumva infundat priza de aer, filtrul de aer(sa fie curate)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Un prieten a avut aceeasi problema. A mers la Alex_en. Acum nu mai are mobra. End of story. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 GSXR400 e o motocicleta foarte rara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 GSXR400 e o motocicleta foarte rara. Si vor fi si mai rare daca merge la Alex_en. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 In urma cu multi, multi ani, am detinut acest model gsxr400-1994(o bijuterie ...noott:))) , un cazan de motoreta.Dar eram prea tanar si nu stiam mai nimic de 2 roti) ...Sfatul meu: scapa de ea!! ...cand incepe sa se fărâme , nu se mai opreste (repari una, se strica alta)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) am detinut acest model gsxr400-1994...Sfatul meu: scapa de ea!! ...cand incepe sa se fărâme , nu se mai opreste si ce crezi ca rezolva daca o vinde? urmatorul proprietar va deschide si el thread cu aceeasi problema si tu vei da acelasi raspuns si uite asa cainele alearga dupa propria coada problema lor e ca sunt motoare vechi,forjate,si cine nu a investit sa le pastreze cum trebuie,sunt muci......ca daca ar fi fost un exemplar biju ....nu mai era cazan revenind.........pentru initiatorul topicului...informatiile date de tine sunt extrem de putine.... in ce treapta nu se tureaza mai mult de 3-4mii ( pe liber nu se tureaza?in mers in vreo treapta fiind in sarcina?),modul cum da in nas si cat de mult deschizi gazul ca sa se intample povestea asta? sunt atatea variabile ....carburatoare si amestec aiurea reglat ,filtru aer murdar, probleme electrice la aprindere ( bobine,cdi...).....macar fa un filmulet ,pune-l pe youtube si lasa link aici Editat Mai 13, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
No More Postat Mai 13, 2016 Autor Share Postat Mai 13, 2016 In liber face chestia asta.Nu-I un motor forjat pt ca sunt primul proprietar in Romania si cel din Anglia a fost primul si stiu ca a fost bine întretinut si de mine la fel.compresia e 12 pe margini si 10.5 pe mijloc. Urmeaza saptamana ce vine sa schimb filtrul de aer si sa mai incerc asa » Post actualizat in 13 May 2016 17:44 Deci nu-I un morman de fier vechi » Post actualizat in 13 May 2016 17:52 Si chestia asta nu o facea inainte sa ii curat carburatoarele si sa I le sincronizez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Înseamnă că ţi-ai răspuns singur la întrebare. Cineva nu le-a sincronizat/kurăţat corect. Editat Mai 13, 2016 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
No More Postat Mai 13, 2016 Autor Share Postat Mai 13, 2016 Oare nu are ceva legatura sezorul de turatie acel senzor care actionează la ture mari » Post actualizat in 13 May 2016 18:41 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Am avut aceeasi problema,la alta motocicleta. Doar ca facea treaba asta pe la 7000 rpm. Era de vina throttle position sensor. Senzorul care citeste pozitia clapetelor de acceleratie. Nu stiu daca ai asa ceva,nu sunt mecanic,dar la mine el era de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 si cel din Anglia a fost primul Motocicletele de 400cc se fabrica/fabricau exclusiv pentru piata din Asia. Nu se vand noi in Europa. Deci nenea ala din UK nu avea cum sa fie primul proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 si ce crezi ca rezolva daca o vinde? urmatorul proprietar va deschide si el thread cu aceeasi problema si tu vei da acelasi raspuns si uite asa cainele alearga dupa propria coada problema lor e ca sunt motoare vechi,forjate,si cine nu a investit sa le pastreze cum trebuie,sunt muci......ca daca ar fi fost un exemplar biju ....nu mai era cazan revenind.........pentru initiatorul topicului...informatiile date de tine sunt extrem de putine.... in ce treapta nu se tureaza mai mult de 3-4mii ( pe liber nu se tureaza?in mers in vreo treapta fiind in sarcina?),modul cum da in nas si cat de mult deschizi gazul ca sa se intample povestea asta? sunt atatea variabile ....carburatoare si amestec aiurea reglat ,filtru aer murdar, probleme electrice la aprindere ( bobine,cdi...).....macar fa un filmulet ,pune-l pe youtube si lasa link aici Mobra mea a ajuns piese ...la dezmembrari ...Nu a mai dat batai de cap nimanui Dar daca tu consideri ca e ok sa faca baiatul, credit la Provident pt a repara "Aceasta motoreta"... Sa ploua cu sfaturi, zic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Am avut aceeasi problema,la alta motocicleta. Doar ca facea treaba asta pe la 7000 rpm. Era de vina throttle position sensor. Senzorul care citeste pozitia clapetelor de acceleratie. Nu stiu daca ai asa ceva,nu sunt mecanic,dar la mine el era de vina. Sigur nu are injectie, la generatia aia, in plus omul pomeneste de cateva ori de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Nu e musai sa aibe injectie ca sa aibe TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 (editat) diversionul meu din 95 pe carburatie are TPS ,deci da poate fi de acolo... vezi sa nu fi uitat cineva cand s-au curatat/sincronizat carbelitoarele sa infiga mufa la senzorul ala ,sau poate e contact imperfect...ia un spray de contacte si curata acolo ( senzorul al gasesti pe langa clapeta de actionare a carburatoarelor din cablul de acceleratie ) este posibil de la 12 la 10,5 compresie sa-ti scape putin pe la vreo supapa,regleaza-i jocul.......sub 9 e problema mare.....exact valorile astea le avea un prieten cu un cbr f2 , tot pe interior ....dupa ce a facut jocul la supape era 12 pe linie... chiar daca nu e model european nu e exclus sa fi venit second dar in stare imaculata din japonia altfel englezoiul nu s-ar fi complicat sa-l aduca jumatate de glob,plus taxe de transport si import. Editat Mai 14, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
No More Postat Mai 14, 2016 Autor Share Postat Mai 14, 2016 Da unchiul meu l-a primit de la seful lui in 1993 cadou si avea 0 km deci stiu clar ca motorul ingrijit maxim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.