Sari la conținut

Problema relatii GSXR 1000 k3


Postări Recomandate

Salut. Mi-am cumparat acum 2 saptamani un gsxr 1000 k3. Am constatat ca motorul si la rece si la cald nu depasea 1000 de turatii, ba chiar varia....intre 900 si 1000. Iar in treapta 1 si 2 de viteza la relantii mergea in hopuri.

Am reglat relatiul. L-am pus undeva la 2000 de ture la rece....iar apoi sa scada la 1200, cand se incalzeste motorul.

Problema e ca imi sta la 2000 de turatii vreo 15-20 sec, apoi scade la 1200 ( imi arata 25-28 de grade), si nici atunci nu ramane constant. Oscileaza 1100-1400....

Si din nou aceeasi problema....cand sunt in viteza si merg la relatii, merge in hopuri. Trebuie sa merg tot timpul cu ambreajul putin patinat si usor accelerat. Ca si cum as face o plecare de pe loc....numai ca e in timp ce merg. In rest n-am probleme. In turatii merge ceas. Accelereaza si decelereaza ok.

Are cineva vreo idee cam ce se intampla?

Sau imi puteti da o solutie de rezolvare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu mers in hopuri am avut eu...era de la lantul foarte slab. Odata intins lantul corect am scapat de hopuri. Oscilatii la bord am avut datorita bateriei proaste, dar au fost in perioade diferite una de cealalta ca probleme. Am mai avut un amic la un r1 model relativ recent (dupa 2008) care avea oscilatii la ceasuri, tot bateria noua a rezolvat si la el problema. Poate te ajuta situatiile prin care am trecut eu spre o rezolvare gratis sau ieftina :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pînă la urmă despre ce e topicul?

 

 

Relatii = relanti (derivat din ralanti) sau relații?

Editat de zĂŽmbesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Problema cu mers in hopuri am avut eu...era de la lantul foarte slab. Odata intins lantul corect am scapat de hopuri. Oscilatii la bord am avut datorita bateriei proaste, dar au fost in perioade diferite una de cealalta ca probleme. Am mai avut un amic la un r1 model relativ recent (dupa 2008) care avea oscilatii la ceasuri, tot bateria noua a rezolvat si la el problema. Poate te ajuta situatiile prin care am trecut eu spre o rezolvare gratis sau ieftina :).

La treaba cu lantul nu m-am gandit.... Cu toate ca e nou kit-ul.

Iar bateria am masurat-o. Imi arata 13 si un pic . Bine....recunosc ca am avut probleme cu releul de incarcare. Era ars, n-am stiut si am mers doar pe baterie pana mi s-a oprit motorul.

Releul l-am schimbat, iar bateria am pus-o pe redresor.

Am sa testez cu o alta baterie....sa vad daca mai face la fel.

Merci de sfat

 

 

Ce evacuare ai?

E o evacuare sport. Vechiul proprietar zicea ca ar fi Termignoni.... Acum nu stiu ce sa zic. Nu scrie nimic pe ea. Dar cu toate astea e din carbon. Iar undeva pe capatul tobei e stantat " Use only for race". Acum nu stiu ce sa zic...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este ceea ce spui mai mult ca sigur diametrul este destul de mare pentru volumul de gaze evacuat de motorul tau.

Pe langa o verificare a injectiei mai mult ca sigur ai nevoie si de o remapare pentru toba aceea..ca si un test simplu:

Astupa cu mana gaura finala si lasa doar 50/30% deschisa cand merge la relanti..daca se stabileste relantiul,este ceea ce am spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treapta 1....treapta 2....acelas cacao. E o problema care ma deranjeaza si vreau sa o rezolv. Iar fiecare isi rezerva dreptul de a merge cum ii e mai comod si cum ii place. Asta e chiar culmea.....sa ma certi " ca de ce nu merg in treata 1 " cacao.....esti in Bucuresti, te mai adaptezi si in functie de trafic.

 

Iar la faza cu "lipsa de experienta" am fost ironic, dar n-ai prins-o ;) stii ce zic?

Sunt la al 2-lea motor. Nu oi fi eu vre-un mare profesionist. Dar slava Domnului...plec intreg, ajung intreg. Asa caaaa....nu vad de ce asa mare suparare pt 2 stiluri diferite de a conduce.

Si pana la urma am cerut ajutor la problema pe care o am, nu am cerut alte sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput arunca o privire in rezervor cu o lanterna si vezi in ce stare este.

E posibil sa fie rugina, filtru pompei sa fie colmatat si de aici probleme care se manifesta in fluctuatiile respective.

Orice toba finala ai avea, nu trebuie sa oscileze turatia de ralanti atat de grav.

Inca un lucru care se intampla este dereglarea fast idle si porneste greu daca nu o ajuti cu acceleratia la rece.

E foarte posibil sa ai si clapetele de acceleratie desincronizate.

Ralanti-ul regleaza-l cand motocicleta este incinsa, 90+ grade celsius, nu la rece.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o cum vrei, insa sa incerci sa mergi in treapta a 2-3-a la relanti cu un motor de turatie e o ineptie. De fapt, cu orice motor, in orice treapta... Acestea fiind spuse, mergi cu motorul la cineva care se pricepe, nu numai la reparatii dar si la mers cu motorul, sa vada ce si cum... Repet, ia-o cum vrei, eu chiar nu am nici un interes aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o cum vrei, insa sa incerci sa mergi in treapta a 2-3-a la relanti cu un motor de turatie e o ineptie. De fapt, cu orice motor, in orice treapta... Acestea fiind spuse, mergi cu motorul la cineva care se pricepe, nu numai la reparatii dar si la mers cu motorul, sa vada ce si cum... Repet, ia-o cum vrei, eu chiar nu am nici un interes aici!

Frate deja exagerati. De la treapta 1-2....deja ati ajuns la 3 :))))). Pe buneee? Chiar trebuie sa va explic ca tin motorul intre blocuri....ca e o alee ingusta de o singura banda in jurul unui punct termic cu 2 curbe consecutive de 90 grade( una la dreapta si una la stanga) si cu masini parcate pe stanga si pe dreapta. Nu sunt superman sa vad prin peretele centralei ce-i dupa colt. Daca vine unu din sens invers...daca iese unu din parcare....

Si in plus...asa imi place mie sa merg printre masini la semafor.....in treapta 1 sau dupa caz.....in treapta 2 la relanti. Am B-ul de 11 ani....si tot timpul i-am considerat niste inconstienti p-aia care pur si simplu ZBOARA printre masini la semafor. Eee....eu nu ma simt unu dintre ei. N-am zis ca asta imi e viteza de croaziera si nici n-am zis ca asa merg prin tot Bucuresti-ul.

Gresesc cu ceva pt simplul fapt ca sunt precaut?

Editat de Mihnea Musat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate deja exagerati. De la treapta 1-2....deja ati ajuns la 3 :))))). Pe buneee? Chiar trebuie sa va explic ca tin motorul intre blocuri....ca e o alee ingusta de o singura banda in jurul unui punct termic cu 2 curbe consecutive de 90 grade( una la dreapta si una la stanga) si cu masini parcate pe stanga si pe dreapta. Nu sunt superman sa vad prin peretele centralei ce-i dupa colt. Daca vine unu din sens invers...daca iese unu din parcare....

Si in plus...asa imi place mie sa merg printre masini la semafor.....in treapta 1 sau dupa caz.....in treapta 2 la relanti. Am B-ul de 11 ani....si tot timpul i-am considerat niste inconstienti p-aia care pur si simplu ZBOARA printre masini la semafor. Eee....eu nu ma simt unu dintre ei. N-am zis ca asta imi e viteza de croaziera si nici n-am zis ca asa merg prin tot Bucuresti-ul.

Gresesc cu ceva pt simplul fapt ca sunt precaut?

 

Un motor de turatie precum K3 nu il tii in nici o treapta de viteza la relanti. (punct)

 

Vrei sa mergi foarte, foarte incet, perfect, insa nu asa. Patinezi putin ambreajul macar in 2500-3000rpm, ii dau un "vant" si apoi rulezi din inertie. In rest, succes cu reparatiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Cand intrebi pe forum...iei totul la pachet..... :) si cerni ce te intereseaza...

 

Adica,all inclusive la pret promotional ?

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Gata...am rezolvat. Am schimbat bujiile, nu mai merge in hopuri....si intradevar am astupat mai bine de jumatare din evacuare cu mana si oscilatia turometrului s-a oprit.

Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata...am rezolvat. Am schimbat bujiile, nu mai merge in hopuri....si intradevar am astupat mai bine de jumatare din evacuare cu mana si oscilatia turometrului s-a oprit.

Cum o sa mergi acum cu mana pe gura evacuarii? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cum o sa mergi acum cu mana pe gura evacuarii? :)

O mufa cu un diametru cu 20% mai mic,ar aduce un plus de liniaritate la relanti..si chiar un mic castig in turatie mai mare pe anumite zone.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...