w311 Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Salutare. Am acest IJ pe care as dori sa'l fac functional. A mai trecut pe la alte persoane de pe forum, acum a ajuns la mine. Rugamintea mea in stadiul actual ar fi sa-mi indicati ce elemente sunt neoriginale. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Stiu eu un Ij cu modelul asta de cilindru si merge foarte bine, mai trage si un atas de Nipru, intradevar nu este la fel de rapid ca cel care il are 255b dar merge bine, in concluzie daca e bun cilindrul eu unul nu l-as schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Si totusi Ij-ul de care vorbeam din '60 inca merge, asa obturat, a facut si turul Romaniei prin 2006(fara atas), a fost restaurat acum vreo 3 ani si ..... inca merge si arata impecabil, ideea este asa cum ai scris ca modelul asta de cilindru așa obturat 30%, daca pistonul este original este mult mai bun decat modelele mai "reusite" dar cu pistoane after market Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w311 Postat Mai 28, 2016 Autor Share Postat Mai 28, 2016 Este o discutie foarte interesanta dar care m'a ametit nitel. Motocicleta este (dupa placuta) din 1960. Din cate inteleg carterul si cu cilindrul nu sunt pereche din fabricatie si nu functioneaza bine impreuna. Cilindrul pricep ca fi provenit de la un model mai vechi. Dar carterul este corect pentru 1960? Cum arata "cartele din seria scurta 58 - 61" ? Au folosit mai multe modele de carter pe IJ56 in aceasta perioada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Carterul si cilindrul pot fi pereche din fabricatie doar ca, dupa părerea unor cunoscatori, nu ar fi o pereche prea eficienta, eu repet , cunosc motocicleta cu aceasta combinatie care inca functioneaza perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salut! Ca sa nu te dezamagesc din prima ,iti zic diplomatic ca vei avea ceva de lucru la ea. Din punctul meu de vedere nu sant la locul lor sau nu sant <originale> urmatoarele:manerul de sub far,tahometrul este de umplutura(vezi sudura de sub).becul mare rosu de pe carcasa farului,bobina de inductie se monteaza sub rezervor,dupa cadru eu zic ca mobra era dotata cu sa si nu cu 2 scaune separate,teava sudata sub rezervor pana la robinetul de benzina,robinetul pare ok,chestia aia ce pare electric(disjunctor daca e) arata altfel si e montat unde este acum pus bobina de inductie,carburatorul nu pare a fi de acolo,nu imi dau seama dupa foto daca ai maneta pentru decompresor si daca ai cumva decompresorul montat inca pe chiuloasa,sper ca jentile sant pe 19,lipsa aripa fata,filtru de aer-ok. Cam atat.))) Se poate sa ma fi inselat la unele lucruri,unele le-am scris asa cum era la IJ meu fab.1961,altele deja din....memorie. Spor! 255b: ai putea sa pui 1 poza aici cu modelul de cilindru despre care ai scris ,sa ajutam colegul? Eu nu am reusit sa pun poza.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w311 Postat Mai 29, 2016 Autor Share Postat Mai 29, 2016 Multumesc tuturora pentru timp si sfaturi. Revin cu poze dupa ce mai desfac, si eu sunt curios ce o fi inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 (editat) Cine poate sa îmi dea un număr de telefon sa il întreb ceva legat de un izh de 350 proaspat cumpărat.multumesc. Editat Octombrie 19, 2016 de Ursuletzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Ce te oprește să întrebi aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 (editat) Salut. Intru si eu (si) in clubul vostru... Poze mai clare in week-end cand ajung sa o aranjez putin. Ij 56 din 1960 cu atas, numere vechi dar cu fiscal. » Post actualizat in 16 Nov 2016 08:29Salut.Intru si eu (si) in clubul vostru...Poze mai clare in week-end cand ajung sa o aranjez putin.Ij 56 din 1960 cu atas, numere vechi dar cu fiscal.Rog un moderator pentru mutarea acestui post pe topicul "ij (ijh)"Merci. Editat Noiembrie 15, 2016 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.