Sari la conținut

Releu Vs Alternator


Postări Recomandate

Salut ...ma bag si eu in seama cu un Suzuki SV de 650 ... poate ma ajuta si pe mine cineva . Am nevoie de mai multe chestii , cum ar fi cauciucuri , lant si se pare ca si releul de incarcare mai nou , deoarece nu imi mai porneste sau porneste cand vrea ea. Am crezut ca e de la baterie , i-am luat alta , a mers frumos vreo 2 zile ,dupa care .... hhhhhh . Nici macar nu stiu daca e releul de incarcare , gurile rele asa zic . M-am intereseat si unul original e vreo 6 milioane nou ... cam mult , aveti alte idei sau stiti unde m-as putea duce cu ea sa imi zica cineva sigur ? Se potriveste alt releu sau se mai poate umbla in asta ? O fi alternatorul ? Daca merg cu luminile stinse e ok , cum dau drumul la lumini si accelerez se schimba intensitatea farurilor . Daca ma poate ajuta cineva , multumesc anticipat .Oricum asfalt uscat la toata lumea . Bafta si un an nou fericit!! P.S. sau daca stie cineva un service sau un electrician bun pe raza Buc-Ploiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul pas ar fi sa iei un aparat de masura si sa vezi daca iti incarca sau nu. Pornesti motorul, conectezi aparatul in paralel cu bateria si il turezi. Vezi cati volti indica, tre sa fie intre limitele specificate in carte. Poate ai doar ceva fire desprinse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul pas ar fi sa iei un aparat de masura si sa vezi daca iti incarca sau nu. Pornesti motorul, conectezi aparatul in paralel cu bateria si il turezi. Vezi cati volti indica, tre sa fie intre limitele specificate in carte. Poate ai doar ceva fire desprinse

am facut si asta si cand turez cu luminile stinse incarca si cand aprind luminile se duce in cap , cineva mi-a zis ca merge numai pe baterie si d-aia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scenarii :

- fire intrerupte

- releu ars (gasesti pe e-bay, merge de la mai multe modele, dar sa fie de putere asemanatoare)

- stator ars sau intrerupt (cauta cartea tehnica si masoara rezistenta fiecarei infasurari - intre cele 3 fire albe care vin de la alternator). Sa nu dea la masa, oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scenarii :

- fire intrerupte

- releu ars (gasesti pe e-bay, merge de la mai multe modele, dar sa fie de putere asemanatoare)

- stator ars sau intrerupt (cauta cartea tehnica si masoara rezistenta fiecarei infasurari - intre cele 3 fire albe care vin de la alternator). Sa nu dea la masa, oricum.

merci mult cristi ....eu sunt cam varzoman , nu o sa imi dau seama in veci care e din astea 3 scenarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut si asta si cand turez cu luminile stinse incarca si cand aprind luminile se duce in cap , cineva mi-a zis ca merge numai pe baterie si d-aia ...

adica in cifre ce se intampla?

in principiu trebuiea sa ai intre 13, 8 si 14,4 in ture, indiferent ca consumatori ai (mai sunt si relee de 13,4 fix - de ai a am zis vezi manualul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut! iti zic yo ce are :cheers:)))) :lol:))) exact aceeasi problema am avuto si yo anu asta! am fost la honda si mia zis k e releu,dar nam avut bani sal skimb si am mers asa toata vara si am facut si un mic accident din cauza farului k nul aveam aprins,deci kum aprindeam era gata bateria si nu mai avea putere motoru tragea ku a2a de parca era a 4a,cumparati releu! ai scos cumva bateria sau bornele de la baterie in momentul cand motoru era pornit?daca da sa stii ca de asta sa ars!prostia asta am facuto si yo,am vrut sal verific daca incarca,si asa de bine k lam ars,ALTERNATORU NU SE ARDE ASA DE USOR,uitate si la mufele de la releu ca yo leam gasit topite si e posibil sa le gasesti si tu,BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Anvelope Michelin gasesti la pret bun la chemtraders.

 

Eu am schimbat releul de incarcare si am luat de la electrex. E nou, are garantie si e mai ieftin decat de la suzuki si de obicei sunt mai bune decat cele originale. Ti-l pot aduce cu 95 de euro, TVA inclus (primesti si factura).

Atentie insa, nu te repezi sa schimbi releul pt ca s-ar putea sa-l prajesti si pe ala. Inainte de a da banii pe un releu nou, trebuie verificata instalatia electrica. Pe langa mersul in gol cum zice yakuza, si un scurt in instalatie il poate da peste cap. Sunt niste piese destul de prost gandite si majoritatea motocicletelor, indiferent de marca, sufera din cauza lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci yakuza si mihai ... cam cine ar putea sa-mi verifice instalatia electrica ?? motorul e in ploiesti as lua pe cineva cu masina daca s-ar putea sa mergem pana acolo intr-o zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma sincer nu stiu yo sunt din iasi!instalatia nu are nimic iti zic sigur,stii cum trebuie verificat?daca iti incarca?pornesti motoru astepti sa se incalzeasca putin(ca sa il poti porni si impins)apoi il opresti si descarci bateria,adica ti faru semnalizari si toate alea ca sa se descarce bateria(poti chiar sai dai si la automat cu butonul start inchis)dupa ce vezi ca nu mai are putere bateria o pornesti impinsa faci cateva ture doar cu a1a si a2a dar sa o tii cam in 8-9 mii de ture si cu farurile deschise,apoi o opresti si o pornesti din nou de la electromotor(adica nu o mai impingi)si vezi daca porneste,daca nu porneste e clar.daca ii faci testu asta imi zici si mie,ciao bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt verificarea incarcarii cred ca e mai simplu sa pui voltmetru pe bornele bateriei si sa masori daca ai intre 13.5 si 15 volti .

 

Pt verificarea instalatiei, adica cautat fire care nu fac contact bine , scurt-circuite (mai ales spre masa) trebuie mers la cineva care are timp si experienta.

Pt masurat statorul si releul de incarcare conform manualului de service de la suzuki SV650, s-ar putea sa ma ofer eu gratis in week-endu asta. Conditia e sa fie vreme frumoasa pt plimbare pana la Ploiesti.

 

In general regula e cam asa : daca a umblat cineva la instalatia electrica (adaugat becuri, leduri, alarma) atunci s-ar putea sa ai probleme cu firele. Daca nu, si nici nu a mutat cineva firele de la locul lor astfel incat sa frece, atunci s-ar putea sa nu ai probleme cu firele.

 

Da-mi pm daca iti surade ideea.

 

P.S. : in orice caz, pune bateria la incarcat pe redresor. (Redresoare ieftine si bune gasesti la metro : bosch , dar vezi ca bateria sa fie plaja de valori acceptate.)

Daca ai redresor deja : fiind baterie de 10Ah, o pui la incarcare cu 1 amper, timp de vre-o 10 ore daca e slaba (voltaj sub 12 volti, nu mai invarte electromotoru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

s-ar putea sa ai exact aceeasi pb ca si mine... si mie imi merge ok cu luminile stinse, cum aprind farul, cum se duce in cap bateria..... din primele verificari, banuit de belea era statorul care e cu adevarat scump!! am scos statorul, l-am masurat si e ok... pb am constatat-o ulterior.... e puntea redresoare... al meu e din 2002... deci daca ai acelasi model, gasesti punte sub shaua pasagerului, in spatele carenajului de la codita... masoara dihania aia :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...