trainspotting Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 Salut ...ma bag si eu in seama cu un Suzuki SV de 650 ... poate ma ajuta si pe mine cineva . Am nevoie de mai multe chestii , cum ar fi cauciucuri , lant si se pare ca si releul de incarcare mai nou , deoarece nu imi mai porneste sau porneste cand vrea ea. Am crezut ca e de la baterie , i-am luat alta , a mers frumos vreo 2 zile ,dupa care .... hhhhhh . Nici macar nu stiu daca e releul de incarcare , gurile rele asa zic . M-am intereseat si unul original e vreo 6 milioane nou ... cam mult , aveti alte idei sau stiti unde m-as putea duce cu ea sa imi zica cineva sigur ? Se potriveste alt releu sau se mai poate umbla in asta ? O fi alternatorul ? Daca merg cu luminile stinse e ok , cum dau drumul la lumini si accelerez se schimba intensitatea farurilor . Daca ma poate ajuta cineva , multumesc anticipat .Oricum asfalt uscat la toata lumea . Bafta si un an nou fericit!! P.S. sau daca stie cineva un service sau un electrician bun pe raza Buc-Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 primul pas ar fi sa iei un aparat de masura si sa vezi daca iti incarca sau nu. Pornesti motorul, conectezi aparatul in paralel cu bateria si il turezi. Vezi cati volti indica, tre sa fie intre limitele specificate in carte. Poate ai doar ceva fire desprinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trainspotting Postat Decembrie 31, 2006 Autor Share Postat Decembrie 31, 2006 primul pas ar fi sa iei un aparat de masura si sa vezi daca iti incarca sau nu. Pornesti motorul, conectezi aparatul in paralel cu bateria si il turezi. Vezi cati volti indica, tre sa fie intre limitele specificate in carte. Poate ai doar ceva fire desprinse am facut si asta si cand turez cu luminile stinse incarca si cand aprind luminile se duce in cap , cineva mi-a zis ca merge numai pe baterie si d-aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 e posibil sa ai un contact imperfect pe undeva!!cu motorul pornit,misca toate firele pe circuitul de incarcare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 Scenarii : - fire intrerupte - releu ars (gasesti pe e-bay, merge de la mai multe modele, dar sa fie de putere asemanatoare) - stator ars sau intrerupt (cauta cartea tehnica si masoara rezistenta fiecarei infasurari - intre cele 3 fire albe care vin de la alternator). Sa nu dea la masa, oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trainspotting Postat Decembrie 31, 2006 Autor Share Postat Decembrie 31, 2006 Scenarii : - fire intrerupte - releu ars (gasesti pe e-bay, merge de la mai multe modele, dar sa fie de putere asemanatoare) - stator ars sau intrerupt (cauta cartea tehnica si masoara rezistenta fiecarei infasurari - intre cele 3 fire albe care vin de la alternator). Sa nu dea la masa, oricum. merci mult cristi ....eu sunt cam varzoman , nu o sa imi dau seama in veci care e din astea 3 scenarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 am facut si asta si cand turez cu luminile stinse incarca si cand aprind luminile se duce in cap , cineva mi-a zis ca merge numai pe baterie si d-aia ... adica in cifre ce se intampla? in principiu trebuiea sa ai intre 13, 8 si 14,4 in ture, indiferent ca consumatori ai (mai sunt si relee de 13,4 fix - de ai a am zis vezi manualul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Ianuarie 1, 2007 Share Postat Ianuarie 1, 2007 merci mult cristi ....eu sunt cam varzoman , nu o sa imi dau seama in veci care e din astea 3 scenarii sal ti-am spus sa treci pe la mine intro zi alternatoru sa se arda e putin probabil da releu se poate vino sa mai masor odata incarcarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 salut! iti zic yo ce are )))) ))) exact aceeasi problema am avuto si yo anu asta! am fost la honda si mia zis k e releu,dar nam avut bani sal skimb si am mers asa toata vara si am facut si un mic accident din cauza farului k nul aveam aprins,deci kum aprindeam era gata bateria si nu mai avea putere motoru tragea ku a2a de parca era a 4a,cumparati releu! ai scos cumva bateria sau bornele de la baterie in momentul cand motoru era pornit?daca da sa stii ca de asta sa ars!prostia asta am facuto si yo,am vrut sal verific daca incarca,si asa de bine k lam ars,ALTERNATORU NU SE ARDE ASA DE USOR,uitate si la mufele de la releu ca yo leam gasit topite si e posibil sa le gasesti si tu,BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 Salut, Anvelope Michelin gasesti la pret bun la chemtraders. Eu am schimbat releul de incarcare si am luat de la electrex. E nou, are garantie si e mai ieftin decat de la suzuki si de obicei sunt mai bune decat cele originale. Ti-l pot aduce cu 95 de euro, TVA inclus (primesti si factura). Atentie insa, nu te repezi sa schimbi releul pt ca s-ar putea sa-l prajesti si pe ala. Inainte de a da banii pe un releu nou, trebuie verificata instalatia electrica. Pe langa mersul in gol cum zice yakuza, si un scurt in instalatie il poate da peste cap. Sunt niste piese destul de prost gandite si majoritatea motocicletelor, indiferent de marca, sufera din cauza lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trainspotting Postat Ianuarie 14, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2007 merci yakuza si mihai ... cam cine ar putea sa-mi verifice instalatia electrica ?? motorul e in ploiesti as lua pe cineva cu masina daca s-ar putea sa mergem pana acolo intr-o zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 ma sincer nu stiu yo sunt din iasi!instalatia nu are nimic iti zic sigur,stii cum trebuie verificat?daca iti incarca?pornesti motoru astepti sa se incalzeasca putin(ca sa il poti porni si impins)apoi il opresti si descarci bateria,adica ti faru semnalizari si toate alea ca sa se descarce bateria(poti chiar sai dai si la automat cu butonul start inchis)dupa ce vezi ca nu mai are putere bateria o pornesti impinsa faci cateva ture doar cu a1a si a2a dar sa o tii cam in 8-9 mii de ture si cu farurile deschise,apoi o opresti si o pornesti din nou de la electromotor(adica nu o mai impingi)si vezi daca porneste,daca nu porneste e clar.daca ii faci testu asta imi zici si mie,ciao bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Pt verificarea incarcarii cred ca e mai simplu sa pui voltmetru pe bornele bateriei si sa masori daca ai intre 13.5 si 15 volti . Pt verificarea instalatiei, adica cautat fire care nu fac contact bine , scurt-circuite (mai ales spre masa) trebuie mers la cineva care are timp si experienta. Pt masurat statorul si releul de incarcare conform manualului de service de la suzuki SV650, s-ar putea sa ma ofer eu gratis in week-endu asta. Conditia e sa fie vreme frumoasa pt plimbare pana la Ploiesti. In general regula e cam asa : daca a umblat cineva la instalatia electrica (adaugat becuri, leduri, alarma) atunci s-ar putea sa ai probleme cu firele. Daca nu, si nici nu a mutat cineva firele de la locul lor astfel incat sa frece, atunci s-ar putea sa nu ai probleme cu firele. Da-mi pm daca iti surade ideea. P.S. : in orice caz, pune bateria la incarcat pe redresor. (Redresoare ieftine si bune gasesti la metro : bosch , dar vezi ca bateria sa fie plaja de valori acceptate.) Daca ai redresor deja : fiind baterie de 10Ah, o pui la incarcare cu 1 amper, timp de vre-o 10 ore daca e slaba (voltaj sub 12 volti, nu mai invarte electromotoru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 s-ar putea sa ai exact aceeasi pb ca si mine... si mie imi merge ok cu luminile stinse, cum aprind farul, cum se duce in cap bateria..... din primele verificari, banuit de belea era statorul care e cu adevarat scump!! am scos statorul, l-am masurat si e ok... pb am constatat-o ulterior.... e puntea redresoare... al meu e din 2002... deci daca ai acelasi model, gasesti punte sub shaua pasagerului, in spatele carenajului de la codita... masoara dihania aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.