JAGI Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Da draga, doar ca drumul (pe care intoarce brusc un dobitoc in fata ta) e lat de cam 8m (6 parte carosabila) din care in mod normal tu ai acces rezervat pe 3m. El (dobitocul) insa ocupa brusc si cei 3m rezervati tie. Iar tu ai 40m (perpendicular) sa opresti sau iti sa schimbi directia sarind in... peisaj Dobitocii de mai sus de militie au smintit si legea veche. Aceea te obliga sa opresti, sa te asiguri si sa acorzi prioritate tuturor inainte de executa o manevra de intoarcere. Acum nu mai trebuie nici macar sa opresti. Huniunea alora cu "iubitii" nostri conducatori legiuitori » Post actualizat in 09 Jun 2016 12:59 Legea veche si buna: "D. Intoarcerea si mersul inapoi (Decr.328/66) ART. 35 Pentru a putea intoarce vehiculul inapoi de pe un sens de circulatie pe celalalt sens, prin manevrarea inainte si inapoi sau printr-un viraj, conducatorul este obligat sa opreasca, sa semnalizeze si sa se asigure ca din spate si din fata nu circula in acel moment nici un vehicul." Legea noua: "5. Reguli referitoare la manevre (OUG 195/2002) Art. 125Pentru a putea intoarce vehiculul de pe un sens de mers pe celalalt prin manevrare inainte si inapoi sau prin viraj, conducatorul acestuia este obligat sa semnalizeze si sa se asigure ca din fata, din spate sau din lateral nu circula in acel moment nici un vehicul." Rezultatul: morti si raniti » Post actualizat in 09 Jun 2016 13:00 P.S. De ce sa murim noi si nu legiuitorii? Colegule, nu se pune problema cine e vinovat in tara asta de numarul mare de accidente rutiere. Toti sintem de acord cu tine. Problema e ca realitatea din teren e dura, este LEGEA JUNGLEI din care scapa cine poate. Pina la implementarea legii, c-o fi miine sau peste 200 de ani, toti trebuie sa fim constienti ca trebuie sa ne protejam singuri. Nimeni nu are grija de noi. Si pe trotuar, daca te uiti mai insistent la unul sau una, poti fi lovit direct in cap si esti mamaliga. Nu ne ajuta cu absolut nimic sa acuzam aici pe forum autoritatile, pina nu iesim si facem revolutie nu o sa se intimple nimic. Exercitiu de imaginatie: Pe Mihai Bravu , in fata sectiei nr 8 Politie, masinile inscriptionate ale politiei intorc pe linia continua de zeci de ani pt a intra mai repede in curte sectiei, si evident ca nu numai ei. Rutiera nu sta niciodata sa dea amenzi pt manevra asta. Acele masini pot foarte simplu sa inainteze inca 200m si sa intoarca la semafor, dar nu o face nimeni.Zeci de masini opresc pe banda a doua sa faca cumparaturi la cofetaria Alice, dupaia pornesc si intorc taind toate benzile.Un motociclist care a plecat glont de la semafor, s-a infipt intr-o masina care intorsese. Dupa accident, nu s-a intimplat nimic, nici o masura preventiva a politiei. Exemplul acesta il vad eu cu ochii mei, insa sint convins ca exista sute de exemple identice. Editat Iunie 12, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Masina aia intoarce fooarte incet peste linia continua. Sunt aprox. 4s din momentul in care ajunge cu botul la linia continua pana la impact. A zis cineva ceva de relaxare, condus preventiv, etc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) Masina aia intoarce fooarte incet peste linia continua. Sunt aprox. 4s din momentul in care ajunge cu botul la linia continua pana la impact. A zis cineva ceva de relaxare, condus preventiv, etc. ? Nu ai cu cine discuta, oamenii sint setati pe modul race. E o normalitate, ca deaia si-au luat motociclete. Ceilalti trebuie sa-i fereasca. Editat Iunie 13, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Masina aia intoarce fooarte incet peste linia continua. Deci asa sa-i zic politistului in caz de ceva? Am intors foarte incet peste linia continua, nu-mi luati carnetul si mai ales boul ala care este mort aclolo pe jos nu stia sa franeze... Daca tot intors foarte incet cu fata este permis, atunci o manevra cu spatele peste linia continua ca aia se face si mai incet.... ar merge? decat sa ocolesc cinestie cat... » Post actualizat in 13 Jun 2016 10:51 Ceilalti trebuie sa-i fereasca. nu. normal ca nu trebuie sa ne fereasca... ce nu te omoara te face mai puternic! pana te omoara... eu zic sa deschidem legal sezon de vanatoare! masinile incerca sa ne dea pe jos si noi ne descurcam cum putem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidon Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) Nu ai cu cine discuta, oamenii sint setati pe modul race. E o normalitate, ca deaia si-au luat motociclete. Ceilalti trebuie sa-i fereasca. Nu asta e problema,nu sunt reprezentativi cativa care scriu pe un topic,problema e ca suntem toti setati pe modulul nerespectarea legii.Ne uitam stanga ,dreapta sa nu fie politie si daca e liber facem o groaza de manevre nepermise de lege.Noi toti,asa e sistemul romanesc facut, sa fie incurajata delincventa atat cea mare cat si cea mica.Asta e cultura ,civilizatia si conduita noastra rutiera ca romani. Pe de alta parte deseori accidentele sunt provocate de un cumul de factori,greseli atat ale victimei cat si ale vinovatului.Repet,nu ma refer la vinovatie ci la accidente.Daca iti faci tema pe partea ta de respectare a legii, sansele de a ramane intregi cresc.Ma rog,e alegerea fecaruia ca doar de aia carnetul se da la majorat. Sper totusi ca macar cei cu capul pe umeri care comenteaza la rubricile astea si sunt preocupati de fenomen se vor satura odata de toate discutiile astea sterile si se vor gandi la o campanie mai eficace si in primul rand constanta de schimbare a lucrurilor.Am tot respectul pentru toate campaniile facute pana acum si pentru initiatorii lor insa sa fim cinstiti sa recunoastem ca nu au nicio relevanta pentru cei din afara fenomenului asta presupund ca ar avea si vizibilitate.Cred ca sunt cativa pe forumul asta care stiu ce inseamna PR ul si niste oameni competenti ar putea sa creioneze o strategie.Macar un prim pas s ar putea face ,sa testam dorinta initiativa si disponibilitatea comunitatii ,altfel o sa aruncam cu vorbe peste mormintele victimelor incontinuu cu acelasi folos. Editat Iunie 13, 2016 de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Sa aibe grija Statul de noi?? E o gluma? Teoretic da, ar avea grija sa ne ia toti banii prin nspe mii de taxe si impozite pe care le sifoneaza si le transfera in conturile din paradisuri. Hexi sau cum ii zice, iti da impresia ca cineva are grija de noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) bikerul trebuia sa vada masina, avea loc pe stanga....parerea mea este k s a pierdut, blocat frana fata , nu cred ca s a aruncat...sa te arunci de pe moto, iti trebuie ceva curaj, si experienta in cascadorie. cam asa am facut si eu primul accident, dar la 20km/h. ce aruncat? blocat frana fata la max, si m a aruncat exact pe dreapta. R> I > P > oricum, ripuim aiurea...dar fie asa obiceiul Editat Iunie 15, 2016 de ZZTOP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktor Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 (editat) Glont..mana "prea" bagata in gaz. Editat Iunie 20, 2016 de ktor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi03 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Probabil, i-a luat din vizibilitate camionul care dadea cu spatele in momentul intoarcerii.Cred ca l-a surprins putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Vizibilitate obstructionata, intoarcere pe linia continua, etc. si cine stie cate alte aspecte legale... care insa nu schimba faptul ca a cazut din frane, cu mult inainte de impactul propriu-zis. Nu stiu starea gumelor, suspensiilor, etc. insa chiar si daca problema tehnica si lipsa de experienta si abilitate, tot la capitolul "mori pe mana ta" se incadreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Dacă mașinile mergeau cu viteza legală și așa pare să fi fost, viteza motociclistului în derapaj și cădere (nu s-a aruncat de pe motor) după cine știe cîți metri de frînare era aproape triplă. Cei care nu credeți cronometrați, eu așa am făcut.Ce viteză avea înainte de frînare? Suficient de mare (eu estimez cam 150 ) astfel încît raportat la deschiderea unghiulară mică a motocicletei joase în mod sigur contravenientul cu autoturismul deși în mod clar s-a asigurat, nu l-a văzut. Manevra lui lentă de întoarcere a durat cam 4 secunde, timp în care motociclistul a parcurs circa 200m și precis se afla în momentul asigurării șoferului în afara razei sale vizuale. Al n+1-ulea accident pe același calapod. Unii nu înțeleg că de la o anumită viteză în sus devin OZN-uri și victime sigure ale oricărui gest neprevăzut al șoferilor.De aceea viteza a fost setată atît de jos în localitate. În mod evident motociclistul a avut în ziua aceea „ghinion”. După ce de alte n+1 ori a mers foarte tare prin localitate și a scăpat (noroc), în ziua aceea glonțul din butoiaș s-a aliniat cu țeava. Pînă se vor face piste de viteză în Romania și la fel și după, aviz amatorilor! RIP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Unii nu stiu, unii nu vor...cand mai vad si cate un chopperist sau endurist lansat la dublul vitezei legale prin oras, ma gandesc ca unii, ori nu știu, ori nu vor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.