gabizxc Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Salut, Am o Honda Hornet 2003, care dupa ce a mers vreo 4-5 km m-a lasat in drum. Pur si simplu mi s-a oprit motorul la semafor si nu mai vrea sa porneasca. Benzina are, tensiune de la baterie primeste, sigurantele sunt ok. Pare o problema electrica, dupa mine: pun contactul, se aprinde farul dar cand apas pe starter nu invarte motorul ca sa porneasca. Nu am reusit s-o pornesc nici impinsa. Cam ce problema poate avea? Multumesc si scuze pentru eventualele greseli, abia vad ce scriu pe versiunea asta mobila a site-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 vacuum-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Pai ce, electromotorul e pe vacuum? ) Bateria cati V are in ea? Ori e descarcata, ori contact cheie, ori senzor cric, neutru, maneta ambreiaj. S-a oprit singura, scoasa din viteza? Sau pe frana? Nu a mai invartit deloc din momentul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giorgio07 Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 (editat) incearca sa o pornesti luand curent de la alta baterie.vezi daca invarte. Editat Iulie 2, 2016 de giorgio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Ai verificat sa nu fie slabita o borna de la baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iulie 2, 2016 Autor Share Postat Iulie 2, 2016 Pai ce, electromotorul e pe vacuum? ) Bateria cati V are in ea? Ori e descarcata, ori contact cheie, ori senzor cric, neutru, maneta ambreiaj. S-a oprit singura, scoasa din viteza? Sau pe frana? Nu a mai invartit deloc din momentul ala? Problema s-a manifestat in felul urmator: Am oprit la culoarea rosie a semaforului si apoi mi s-a oprit motorul. Am dat la automat insa nu invartea deloc, ca si cum ai apasa pe starter cu killswitchul actionat. Aveam farul aprins, becurile din bord erau aprinse(Neutru si Hiss-ul). Am incercat sa o pornesc impinsa, dar n-am reusit. Nu stiu sa explic ce anume nu functiona, dar nu era o problema cu sigurantele. Benzina(de la MOL, nu Lukoil) este in rezervor. Bateria nu cred ca are niciun fel de problema, tine farul si bordul fara probleme. Problema s-a rezolvat de la sine, dar cred ca va mai apraea. Nu stiu din ce motiv, dupa 30 de min de stat pe langa ea, a pornit singura, din prima, motiv pentru care eu nu cred ca nu e o problema la baterie, pentru ca daca ar fi bateria slaba, ar invarti motorul, dar n-ar avea putere sa il porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbcafefighter Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 (editat) Problema s-a rezolvat de la sine... Cand ai ocazia, verifica killswitch-ul. Si eu am avut problema asta la hornet; desi nu era actionat mecanic, electric era activ... ii dadeam 2 palme si isi revenea. Dupa ce l-am desfacut si curatat nu am mai avut probleme... Editat Iulie 2, 2016 de cbcafefighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Da la killswitch ma gandeam si eu, Il folosesti zi de zi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbcafefighter Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Da la killswitch ma gandeam si eu, Il folosesti zi de zi? Il foloseam zi de zi... acum abuzez alt doua roti Am mai auzit posesori de hornet cu problema asta... probabil e mai sensibil blocul dreapta de comanda... la mine cred ca intrase si apa acolo pentru ca erau putin oxidate contactele... am dat cu un spray dedicat si nu m-a mai suparat pana am schimbat-o » Post actualizat in 02 Jul 2016 08:39 Da la killswitch ma gandeam si eu, Il folosesti zi de zi? Acum imi dau seama ca nu era pentru mine intrebarea Abia m-am trezit... iertare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iulie 2, 2016 Autor Share Postat Iulie 2, 2016 (editat) Cand ai ocazia, verifica killswitch-ul. Si eu am avut problema asta la hornet; desi nu era actionat mecanic, electric era activ... ii dadeam 2 palme si isi revenea. Dupa ce l-am desfacut si curatat nu am mai avut probleme... Da la killswitch ma gandeam si eu, Il folosesti zi de zi? O sa il verific, dar mi se pare ciudat. Pe motocicleta asta nu am folosit niciodata killswitchul. Tot timpul e pe pozitia in care permite pornirea motorului si oricum in general eu ii schimb pozitia killswitchului ala doar odata sau de doua ori pe an. Sper sa nu fie vreo conexiune electrica prost facuta, pentru ca are alarma(scorpio - http://ridescorpio.com/ ) montata de fostul proprietar si ma gandesc ca poate de acolo intrerupe cand are ea chef vreun circuit de alimentare, la electromotor sau prin alta parte. Cand ajung acasa o sa ma uit si la killswitch si o sa verific si incarcarea bateriei, asta daca nu ma lasa iar in mijlocul intersectiei Editat Iulie 2, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 (editat) Asa am pătit si eu, când o pornesti împinsă sa fie in treapta 2, la mine a fost releul de încărcare, ba incarca bateria ba nu mai incarca si murea subit. Editat Iulie 2, 2016 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Ceva similar am pățit și eu. Erau releul și bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.