Sari la conținut

Little Smoker


zahei
 Share

Postări Recomandate

Nenea, ce tuning e ala cu soricei pe amortizor? Merge si la scuter?

 

Vezi ca pornoza meteo o da cu 24 de grade peste o săptămână, ar mai fi loc de teste.

 

Da Viorel, chiar ma intrebam cand ai sa trollezi :)

Ala e un marker de cursa dinamica.

» Post actualizat in 26 Sep 2016 09:11

Cite atmosfere de azot stie sa bage masina lui Cesar?

 

Max 20 Bari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e o moda cu preload 0 sa nu ratezi apexurile,tips&triks? :)

hai Zahei ca prinzi acum pe 7 octombrie vreme buna la Adancata !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-ai dat seama ca glumeam si eu,ce setari sa facem pe vremea asta ca ma gandesc cu groaza daca sa mai merg sau nu peste 2 sapt din cauza temp...


» Post actualizat in 26 Sep 2016 10:41

am vrut sa va intreb de cateva zile ,bine ca mi-am adus aminte acum: cata cursa de suspensie are furca fata(din fabrica)? vad acolo ca are din belsug


» Post actualizat in 26 Sep 2016 10:47

post-33534-0-87255200-1474886780_thumb.jpg pune neaparat 2 valve la 90grade!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt aproximativ 120 de mm de cursa disponibili. Verificata fara ulei in jamba, face bottoming complet.


» Post actualizat in 26 Sep 2016 13:39

Nenea, ce tuning e ala cu soricei pe amortizor? Merge si la scuter?

Vezi ca pornoza meteo o da cu 24 de grade peste o săptămână, ar mai fi loc de teste.

Razvane, cica te-am confundat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt prea batran ca sa ma dau in octombrie. in alta ordine de idei, pe lista de mods este si o comanda de acceleratie cu cursa scurta, de 1/4. pe urma, in finctie de buget, proiectul va avansa sau nu pana la primavara la modificari de jet-uri, evacuare, race ecu. deocamdata nu mi-am propus sa modific nimic la internalele motorului, din ratiuni practice si de compatibilitate cu starea (cat mai) originala a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica precizare referitor la suspensia fata: pentru ca Zahei vrea sa o foloseasca si pe strada (ca sa se dea mare :D ) n-am eliminat simeringurile de praf. Daca era track-only, erau primele care dispareau.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zahei,de ce acceleratie 1/4 pt circuit,te sperie 1/6?

» Post actualizat in 27 Sep 2016 17:29

1/4 are gsxr'ul si este foarte foarte lunga

1/5 R1 si 1/6 R6 dupa 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca street riding, pentru ca asa se gasesc after market si ca sa o transform in 1/6 ar trebui sa mai umplu cu ceva canalul si nu stiu daca mai incape cablul in carcasa si pentru ca 2T. vrei la primavara sa dai o tura de pista cu un motor 2T cu cursa de 12mm la acceleratie? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opun rezistenta in miscarea suspensiei fata pe compresie si in revenire. Practic motocicleta va raspunde mai repede la schimbari de directie, curbe, etc.

Interesant. Nu am știut. Și chiar se simte asta pe circuit? Adică, la ce nivel trebuie să fii să simți diferența?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și? Tu ai?

» Post actualizat in 28 Sep 2016 12:32

Ești convins că dacă te sui pe 2 motociclete cu setup identic, una cu simeringuri si una fără, fără să știi care e care, vei face diferența?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și? Tu ai?

» Post actualizat in 28 Sep 2016 12:32

Ești convins că dacă te sui pe 2 motociclete cu setup identic, una cu simeringuri si una fără, fără să știi care e care, vei face diferența?

 

Ai sa razi dar, sunt cazuri cand, frecarea simeringurilor de praf este dezastruoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si eu sunt curios in secunde pe tur la Adancata care este diferenta intre "cu" si "fara" aparatorile de praf in furca :)

Asta exceptand cazul "sf" cu aparatori de praf care blocheaza complet cursa suspensiei.

 

Fac cinste cu doua aparatori de praf si le puteti taia cu cutterul intre sesiuni, asta ca sa nu fie bataie mare de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu categoric nu sunt la nivelul la care sa fac diferenta. pentru nivelul meu este fiță, dar pentru aia care duc chiar si suspensia tunata la limita, sigur conteaza orice marunțiș.

» Post actualizat in 28 Sep 2016 14:29

@baxter sa ai procesor dual core minim !

@zahei ,merg orgicum cu ea

problema care se pune nu e daca te-ai da ci daca ti-as da-o cu un asemenea setup :))))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rad deloc. Am întrebat cât se poate de serios pentru că m-a surprins ideea.

 

Am trecut printr-o experienta "la limita" cu o pereche de simeringuri de praf de curand. Ceva ce nici eu n-am crezut ca se poate intampla...

Unde mai pui ca, desteptii forumului zic in continuare ca asa ceva e imposibil nici daca vine a doua oara Hristos pe Pamant :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...