ClaSiC0 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) Salut! Acum cateva luni am facut un accident. Dupa acel accident am facut motocicleta naked fara ceasuri / bord. Acum 1 saptamana mi-au venit piesele pentru ea si cand am pus ceasul am vazut ca aveam becul acesta aprins in bord. Stiti ce are sau cum sa fac sa se stinga?. Precizez ca uleiul a fost schimbat si motocicleta nu are nici o problema tehnica! Editat Iulie 31, 2016 de ClaSiC0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zielsziek Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 sincer, şi mie mi s-a întâmplat asta, doar că atunci când am căzut, când l-am ridicat, am oprit contactul şi i-am dat drumu după câteva secunde şi totul a fost ok, nu s-a mai aprins şi uleiul şi restul îmi era ok.. şi asta s-a întâmplat şi a doua oară când am căzut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Salut, Fault Injection aprins= defectiune in sistemul de injectie reperat de catre ECU self-diagnostic. Codul de eroare este stocat in ECU, se poate sterge dar trebuie sa-l indentifici (diagnoza). Dupa ce se opreste motorul ce se intampla cu FI in urmatoarele secunde? Verifica cu atentie poate ai un senzor care nu este de baza pentru pornire deconectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick13 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Eu stiu ca este indicatorul de la sonda Lamda care este montata undeva pe teava de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Iulie 31, 2016 Autor Share Postat Iulie 31, 2016 Am mers cam 2-3 luni cu el asa ne avand cum sa montez ceasul sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Yamaha an si model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Iulie 31, 2016 Autor Share Postat Iulie 31, 2016 Yamaha yzf r125 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Apesi simultan cele doua butoane cu o mana si pui contactul,astepti 10 sec si pe display o sa apara "diag" dai drumul la butoane,si ma apesi inca o data pe ele simultan pana apare 01.si doua cifre. Navighezi in meniu din ce buton vrei si ajungi la pozitia 62..si inca ceva cifre..acele cifre sunt nr de coduri eroare stokate in ecu..te duci la pozitia 61 si o sa ai alte numere care se succed in ordine crescatoare...notezi acele nr si le scrii aici. Nu ti-a iesit din prima procedura,mai citeste o data ce am scris si repeta pana ai rezultat Astept codul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalinbest13 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Tu nu vezi ca este decât un singur buton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Nu prea..sunt cam chior Da, atunci este nevoie de tester de la yamaha. » Post actualizat in 31 Jul 2016 18:26 Asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 George, esti sigur ca procedura mentionata de tine mai sus pentru identificarea codului de eroare este valabila la yamaha 125, dar si la yamaha fz1 fazer, motocicleta din celalalt topic? Eliminam situatia ca 125 are in bord numai un singur buton, presupunem ca are doua butoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Este valabila pentru majoritatea modelelor yamaha cu mici diferente de procedura si meniu.La modelele US,trebuie sa fie modificata instalatia electrica la ecu sa fie posibila diagnoza pe display. De aceea am spus ca si 125 este la fel. Ce este drept,nu am avut posibilitatea sa verific mai bine..postez de pe mobil si sunt in concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Inclin sa cred ca la tipul acesta de motocicleta dupa oprirea motorului, self diagnoza introduce o serie de licariri ale FI de unde se deduce codul de eroare. Eu l-am intrebat mai sus ce se intampla cu lampa FI cand se opreste motorul? Dar, exact cum spui si tu, pe tester se rezolva mai simplu. Este posibil ca la momentul x+1 ECU sa-i anuleze si pornirea/functionarea daca nu rezolva problema, acum ECU intra in substituire de parametrii pentru functionare( depinde de defect). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Salut...daca tot suntem la borduri si butoane,stiti cumva de ce nu pot seta bordul unui hornet (pc36 din anul 2005) din mph in km/h....am incercat procedura din manual dar nu vrea nicicum...am mai observat ca, daca merg cu 32mph am sub 40 km/h desi ar fi trebuit sa am 50+ km/h...care sa fie treaba....bordul are doar turometrul analogic iar restul digital....si are 2 butoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Bordul vine cu softul de regula pentru piata si tara dedicata.Deci daca este in mile putin probabil sa-l treci in km. La moto de generatie mai noua ai si posibilitatea de a opta pentru ambele unitati de masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Multumesc pt raspuns...este produsa in Italia...adusa din Italia...manualul ei zice ca este posibila trecerea,da si procedura exacta....dar pe mine ma intriga faptul ca ,in mile fiind,nu masoara corect viteza....sa fi fost schimbat bordul cu unul de anglia sau alta tara cu mile pt a umbla la kilometri totali?...se practica asa ceva?...ma gandesc ca e destul de simplu sa modifici km intr un bord de moto....oricum,ce variante as avea s o trec in km/h?...si de unde primeste afisajul bordului informatia cu privire la viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Conversia din mph in kmh practic se face simplu si este comuna pentru mai multe tipuri de motociclete. Se tin apasate timp de (4-5) secunde cele doua butoane( set si reset) cu afisajele active pentru odometru si ceas, practic trebuie sa lucreze conversia. Trebuie sa faci o masuratoare sigura ca sa deduci ca vitezometrul tau nu indica corect in kmh !! Ce etalon de masura ti-ai ales si cum ai dedus? Daca totusi sunt erori de inregistrare a vitezei, atunci probleme pot fi cu senzorul de viteza, conexiuni sau amplificatorul de semnal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 ....am pus o masina sa mearga constant in fata mea cu 50km/h...a mers asa 1km....si eu aveam mult sub 32mph... » Post actualizat in 02 Aug 2016 18:47 ...scuze,invers...aveam mult peste 32mph...cam vreo 48...50 mph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 ....am pus o masina sa mearga constant in fata mea cu 50km/h...a mers asa 1km....si eu aveam mult sub 32mph... » Post actualizat in 02 Aug 2016 18:47 ...scuze,invers...aveam mult peste 32mph...cam vreo 48...50 mph 50 mph este peste 80 km/h....f mult » Post actualizat in 02 Aug 2016 19:08 50 mph este peste 80 km/h....f mult. Un lucru pozitiv pentru tine, mereu o sa ai o viteza regulamentara daca o sa citesti viteza in mp/h si automat faci transformarea in km/h . In fine, trebuie verificat intreg circuitul pentru a depista cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 ....in fine,care ar fi cea mai buna varianta pt mine sa trec in km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Daca motocicleta nu are modifcari la bord de la fabricatie si pana in prezent, conversia mp/h-km/h trebuie sa se faca rapid exact cum ti-am scris mai sus. Daca nu, atunci ori ai un bord pentru o varianta de UK sau SUA schimbat in Italia, sau bordul este OEM si circuitul de conversie nu mai functioneaza. In ambele cazuri ai nevoie de un alt bord pentru motocicleta ta. Dar, mai insista la cele doua butoane!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 ...din 2013 tot incerc toate variantele posibile si imposibile...cu borna fara borna...cu sau fara contact...nu vrea deloc...eu cred ca au magarit ceva electronic prin el odata cu modificarea km...si de acolo i se trage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.