stef11 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Salutari! Expun si eu o problema pe care nu o inteleg, sper s-o descriu cat mai pe inteles si imi cer scuze anticipat daca n o fac ca la carte. Dupa o zi in care am folosit motoreta ca intotdeauna, urmatoarea dimineata, iesind pe sosea am constatat incepand cu treapta 1 ca motorul ajunge relativ greu pana in 3500-4000 ture si acolo ramane, oricat as baga mana in gaz, a2-a, a3-a si tot asa aceeasi simptoma. la relanti e ceva mai bine, nefiind in sarcina se tureaza pana intr un 7-8000, dar cu un zgomot ciudat. nu am niciun martor aprins sau ceva de genul, de asemenea, bujiile sunt noi, puse de 3 saptamani, rezervorul curatat, inclusiv filtrul din pompa de benzina. desfacand airbox ul la filtrul de aer n am observat nimic ciudat, fiind nou, insa cumva in saptele lui este acel mic locas in care se afla tot un fel de filtru sau ceva, cu forma unui buretel( scuze, dar n am idee daca are o denumire) care mirosea puternic a benzina, ba chiar era cumva imbibat. la bujii n am ajuns, intrucat mergeam spre un prieten si cheia o am acasa, iar motoreta a ramas acolo. multumiri anticipate si zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 eu as incepe cu schimbat bujii, curatat / sincronizat carburatie, verificat membranele de la carburatoare. curatat si sinconizat nu strica oricum, schimbate bujiile dupa o perioada in care a mers prost ar trebui... si ar putea fi o membrana cipita / gaurita / rupta... verificarea se poate face relativ usor, dupa demontarea airr box-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 k2 este injectie nu carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) pe liber face la fel? Editat August 8, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat August 8, 2016 Autor Share Postat August 8, 2016 pe liber pare diferit, urca in ture, desi oarecum mai greu si cu un fel de zgomot ciudat(mai ales toba), cel putin diferit de cel "clasic", parca ceva o chinuie. » Post actualizat in 08 Aug 2016 08:48parca ar fi inecata, mai mult la figurat, desi mi a trecut prin cap ca cineva putea sa mi traga de accelaratie aiurea( nu stiu daca ar fi creat probleme), insa tot sunt paralel cu situatia:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Verifica presiunea la pompa de benzina... La fel facea la mine (Yamaha R6)... Nu urca decat pina la 4000 rpm si la liber urca un pic mai mult... La mine era din pompa de combustibil problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Ai spalat-o recent ? Vezi sa nu fi intrat apa pe la bujii, pe langa, prin jurul fiselor. Poti verifica si fisele bujiilor. Daca sunt invechite si scoapte totodata, s-ar putea sa-ti "fure" curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxSBK Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Regulatorul de la rampa de injectie... "parerea mea" verifica daca e umed pe partea vaccumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat August 8, 2016 Autor Share Postat August 8, 2016 saluari!! sper ca explic corect,in airbox, in spatele filtrului de aer, este un locas mic in care se afla un fel de filtru/burete mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) e buretele care filtreaza gazele carter ala e ca si alea de acvariu albastra. innainte de toate sigur n-ai valva de exup pe esapament blocata pe inchis ? la relanti e inchisa si daca numai deschide destul cum deschiz gazu se limtieaza motoru . uite un tutorial ce sa faci in caz ce blocata si scapi de problema pe veci http://www.starracing.com/Star/documents/GSXR600.pdf Editat August 8, 2016 de TwinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat August 8, 2016 Autor Share Postat August 8, 2016 De la tps nu e. L am pus pe dealer mode. Nu mi da eroarea. In schimb trei dintre bujii erau negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) Test presiune si volum pompa benzina,dupa care verificat STV daca mai functioneaza corect. Si TPS verificat cu multimetru (de calitate) daca are cursorul corect fara oscilatii. » Post actualizat in 08 Aug 2016 18:31 Si in final verifica integritatea furtunelor de vacum de la MAP. Editat August 8, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat August 9, 2016 Autor Share Postat August 9, 2016 Dupa o desfacere de bujii am constatat ca porneste greu, o ia sta in 1000 de ture si cum trag putin de gaz o ucide. Mutlumesc TNG pt raspuns. Am scris din nou in ideea de a mi spune din simptomele acestea daca ramane aceeasi recomandare din partea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 (editat) Sincer,acum au aparut alte probleme...nu stiu ce sa zic. Clar nu este ceva in regula acolo. Faptul ca ai mai umblat la ceva,si au aparut alte probleme pe care nu le-ai avut inainte,asta mie imi spune urmatoarele lucruri. 1.Ai probleme cumulate si faptul ca nu stii sa le indentifici te "va baga si mai tare in ceata" 2.Nu ai cunostintele necesare si o data cu incercarea de a repara ceva,mai strici si altceva pe langa. Imi pare rau dar de regula la problemele cumulate ma aptin sa mai dau sfaturi,nu am baza solida pentru a face o analiza corecta si pot sa te indrum gresit. Sfatul meu este sa o duci totusi la cineva care stie,poate,si are dotarea necesara sa indentifice problemele si sa le rezolve Bafta! Cu respect TNG! Editat August 9, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Verifica presiunea la pompa... Si regulatorul... Exact la fel facea la mine... Poti scoate furtunul de vacuum si sa vezi daca e sparta membrana... Incearca sa o pornesti cu furtunasul de vacuum de la regulator scos... Daca lasi furtunasul scos ai presiune mai mare in rampa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat August 10, 2016 Autor Share Postat August 10, 2016 Multumesc, dom' profesor TNG! Asa cum am spus, doar bujiile le am scos si le am sters, nimic altceva. Faptul ca n am cunostinte care sar de o maxima generalitate,e clar!din pacate n am cu ce s o deplasez pana in Ciolpani, desi daca ar fi dupa mine as impinge o pana la DVS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Verifica presiunea la pompa... Si regulatorul... Exact la fel facea la mine... Poti scoate furtunul de vacuum si sa vezi daca e sparta membrana... Incearca sa o pornesti cu furtunasul de vacuum de la regulator scos... Daca lasi furtunasul scos ai presiune mai mare in rampa...Prietene cu tot respectul,dar incurci marcile de motociclete.Tu vorbesti de regulator presiune rampa de HONDA! Aici este vorba de SUZUKI care are regulatorul pe pompa in rezervor,deci nici un furtun de vacum.. » Post actualizat in 10 Aug 2016 07:23 Multumesc, dom' profesor TNG! Asa cum am spus, doar bujiile le am scos si le am sters, nimic altceva. Faptul ca n am cunostinte care sar de o maxima generalitate,e clar!din pacate n am cu ce s o deplasez pana in Ciolpani, desi daca ar fi dupa mine as impinge o pana la DVS.Nu sunt, si nici nu voi fi profesor,dar totusi iti multumesc pentru cuvintele frumoase.Nu am zis sa vii cu ea la mine,am spus sa te duci la cineva care te poate ajuta. Dar hai sa incercam ca o rezolvam aici sar trebuie sa faci ceea ce iti spun nimic altceva. Primul test: Presiune in rampa. Ai nevoie de un manometru 1/10bari cu un furtun conectat la pompa.Pui contactul si vezi ce presiune face pompa. Astept resultatul,in functie de el mergem mai departe. » Post actualizat in 10 Aug 2016 07:30 Test presiune pompa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasd01 Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Multumesc, dom' profesor TNG! Asa cum am spus, doar bujiile le am scos si le am sters, nimic altceva. Faptul ca n am cunostinte care sar de o maxima generalitate,e clar!din pacate n am cu ce s o deplasez pana in Ciolpani, desi daca ar fi dupa mine as impinge o pana la DVS. salut, am citit topic-ul tau si am inteles ca ai avea nevoie sa transporti moto pana in Ciolpani la TNG. eu ofer servicii de transport moto cu remorca specializata si te costa 150 lei daca vrei sa o transporti in Ciolpani. Daca doresti sa colaboram astept un semn de la tine la numarul 0736926682. daca nu raspund lasa te rog un sms si revin eu la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Sau cu Yamaha... Oricum fara test de presiune nu poti merge mai departe... E sistemul un pic altfel la Suzuki fata de Yamaha/Honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Si Yamaha are regulatorul tot in pompa,iar honda de la 600/1000 rr etc.in sus doar asa sunt. Deci recunoaste ca ai dat exemplu de regulator de la honda F4I,929,954,VFR..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Serios? Si la R6? Am un regulator de vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Doar 2003/2005. Editat August 11, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus23AB Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Si totusi? Sa revenim la problema din topic... Ai masurat presiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat Septembrie 20, 2016 Autor Share Postat Septembrie 20, 2016 cu scuzele de rigoare, a trecut destul timp de cand am solicitat ajutorul, insa am fost plecat din tara in perioada asta. motocicleta a ramas pe mana unui amic care a rezolvat treaba cu pompa, nu el personal, a dus o la cineva care s-ar fi priceput. intorcandu ma acasa am testat o . totul bine si frumos vreo zi, a doua insa, a reinceput distractia, noroc ca ma aflam pe langa casa si am tras de ea asa. la o incercare ulterioara de pornire, moarta. de la fire a luat o. am verificat releul, fire topite. zis si facut, fire noi, papuci, le am dibacit cumva. a mers in aceeasi nota pana s a incalzit motorul la vreo 90 grade. la semafor printre masini, fiind atent la oglinzile masinilor mai impingeam cu picioarele, motoreta fiind pe liber. senzatia pe care mi o lasa era ca roata spate se blocheaza, parea de 3 ori mai grea. dupa acel semafor, la 4000 de ture s a balbait si tremura de mama focului am desfacut si statorul si nu pare nimic ciudat la el, cel putin la ochiul meu de nepriceput, in sensul ca nu e nimic negru pe acolo. » Post actualizat in 20 Sep 2016 14:12asa ca nu stiu daca au legatura intre ele, faptul ca la turatia respectiva parca o poseda un demon si o blocheaza bagand o in spasme si faptul ca ceva mi a mancat toata bateria, la modul ca e moarta complet( cumparata in aprilie anul curent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.