Adrian Munteanu_84215 Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Salutare, Sunt relativ nou în lumea moto, Adrian este numele meu, anul acesta în februarie mi.am luat permisul categoria A2 iar în luna septembrie mi.am achiziționat prima mea motocicleta, un Suzuki Gs 500 din 2003 de care sunt f bucuros. Stau la bloc, ceea ce înseamnă că moto sta cu husa pe el, priponit bine de un gard de fier, sub cerul liber. Toate bune si frumoase pana ieri când a trebuit sa plec cu el. Dat fiind că zilele acestea au fost cam ploioase (si husa fiind vai de mama ei) apa s.a infiltrat peste tot prin husa, așadar motorul l.am găsit ud. Am plecat sa.mi fac treaba, afara era un fel de burnita, ceata, umiditate crescuta, deci când am ajuns acasă (ora 14:00) am făcut greșeala să.i pun husa pe el iar, gândindu-mă că e deja ud si ca nu o sa aibă nimic. Seara la ora 20:00 am primit un telefon de la un amic care.mi spune ca am uitat pozițiile aprinse la moto, si farul... stupid, nu? Asa am zis si eu. Pana am ajuns si am văzut că farul chiar era aprins, la fel si stopul pe spate. Am pus contactul, l.am luat, si s.au stins si luminile. Am pus iar contactul si am constatat ca semnalizarea si claxonul nu mai mergeau, desi faza scurta mergea, dacă îi dădeam lumina de drum era mai leșinată decât cea de întâlnire... Nu pornea. Am zis ca.i leșinată bateria după 6 ore.. asa ca azi, după ce am tinut bateria la căldură, am fost cu ea la un mecanic sa.mi zică dacă mai are ceva viata în ea, si a zis ca mai are. Mâine am să o pun pe redresor pentru ca moto tot nu pornește. Sper ca asta sa fie problema. Însă si dacă se remediază, ce.mi recomandati sa fac în legătură cu luminile aprinse odată ce contactul a fost luat.. Bănuială mea ar fi ca apa s.a infiltrat la contactul cheii si astfel să mențină luminile aprinse. Mulțumesc!!! Si îmi cer scuze în avans pentru eventualele greșeli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Salut si eu tot incepator cu o motocicleta asemanatoare am avut aceasi problema. Este un Spray in comert pentru contacte electrice 20 de lei sau ceva de genul asta. Dai in contact si actionezi de cateva ori cheia si repeti. La fel si cu celelalte comenzi. Acel spray nu afecteaza vopseaua si se evapora foarte repede. Eu foloses de la firma 2+2 dar orice specifica ca este pentru electric este ok. In iarna poti sa dai si in mufele de la instalatie ca sa le cureti de oxid. Seara buna. http://www.emag.ro/curatitor-contacte-electrice-spray-2-2-590-ml-b900/pd/D0Q83MBBM/ Acela este produsul, poti sa cumperi ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Munteanu_84215 Postat Octombrie 13, 2016 Autor Share Postat Octombrie 13, 2016 Salut si eu tot incepator cu o motocicleta asemanatoare am avut aceasi problema. Este un Spray in comert pentru contacte electrice 20 de lei sau ceva de genul asta. Dai in contact si actionezi de cateva ori cheia si repeti. La fel si cu celelalte comenzi. Acel spray nu afecteaza vopseaua si se evapora foarte repede. Eu foloses de la firma 2+2 dar orice specifica ca este pentru electric este ok. In iarna poti sa dai si in mufele de la instalatie ca sa le cureti de oxid. Seara buna. http://www.emag.ro/curatitor-contacte-electrice-spray-2-2-590-ml-b900/pd/D0Q83MBBM/ Acela este produsul, poti sa cumperi ce vrei tu. Mulțumesc frumos! Am sa încerc spray-ul respectiv. O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) vezi ca la contact cand blochezi furca ai inca o pozitie intermediara foarte apropiata de pozitia de blocare la care se activeaza pozitiile ( lampa spate + bec 5w far ) aproape orice motor din generatia 85-2000 are asa ceva. era sa patesc si eu de cateva ori,blocasem furca am scos cheia si luminie au ramas aprinse...m-am uitat pe contact si era in pozitia intermediara,e o pozitie de avarie. http://i.ebayimg.com/images/g/DIIAAOSwBLlVR7LG/s-l640.jpg vezi in poza ca langa lock este un P? ee,aia e pozitia pentru lumini in regim de avarie.....vezi cum faci sa nu rotesti cheia pana la capat. Editat Octombrie 13, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Munteanu_84215 Postat Octombrie 13, 2016 Autor Share Postat Octombrie 13, 2016 Chiar nu stiam de asta! Mâine am să verific si sper sa fie asa! Revin cu update. Bănuiesc că o dată trebuia sa o patesc Mulțumesc mult! Revin mâine cu un update. Newbie mistake. » Post actualizat in 13 Oct 2016 21:21 Update*** Am găsit un filmuleț în telefon unde am surprins si contactul. Spre rușinea mea, nu am stiut ce folos are acel "P". Atașez print-screen mai jos. Mulțumesc mult pentru ajutor sper sa fie de folos si altor începători... P.S.: am încercat să editez postul anterior pentru a evita crearea unui post nou, dar aparent nu am permisiunea de a face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Nu cred sa fie contactul vinovat, ori l-ai lasat pe "parking" (daca are asa ceva), ori in vreo mufa e problema. Tot o mufa care pleaca din contact. Contrar ce spune colegul de mai sus, sprayul de curatat contacte e f agresiv cu vopseaua si plasticul. Poti sa dai un fas pe capacul sprayului si o sa vezi cum il topeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Nu cred sa fie contactul vinovat, ori l-ai lasat pe "parking" (daca are asa ceva), ori in vreo mufa e problema. Tot o mufa care pleaca din contact. Contrar ce spune colegul de mai sus, sprayul de curatat contacte e f agresiv cu vopseaua si plasticul. Poti sa dai un fas pe capacul sprayului si o sa vezi cum il topeste. confirm,am folosit acum o saptamana pe mufe oxidate la cablu de retea exterior si peste 3-4 zile era o naclaiala galbena si tare,iar plasticul zici ca era dat cu diluant. in cel mai rau caz folositi wd40. Editat Octombrie 13, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Apa nu o sa inchida niciodata un contact cu cheie de la moto indiferent cat o sa curga in el. Doar ai pus pe pozitia parking. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 +1 pentru opinia lui TNG. Am vazut contact plin cu gheata care dupa ce a fost incalzit si lubrifiat (usor) mergea la fel de bine. @OP: daca tii mobra in ploaie, vezi ca usita care acopera gaura contactului sa functioneze dupa ce-ti scoti cheia. Pe langa apa, mai pot intra si alte chestii in contact, si atunci o sa fie interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Am găsit un filmuleț în telefon unde am surprins si contactul. Spre rușinea mea, nu am stiut ce folos are acel "P". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.