mircea_simson Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Releul meu are o dioda redresoare si un tiristor distruse ( sunt scurtcircuitate) inseamna ca o semialternanta este mereu conectata la masa. Daca decuplez faza respectiva si folosesc doar 2 faze ar putea creste tensiunea de incarcare? ( normal puterea scade cu 1/3). Dioda care este in scurtcircuit poate distruge CDI ul daca se scurtcicuiteaza si cealalata dioda? Un releu nou si original SH 530-12 este scump cam 630 Ron ( daca traduc in benzina fac o multime de Km). Unul SH la 200 Ron am incercat dar nu este mai bun ca al meu. Am vazut ca la Aprilia Pegaso este releul tot cu 6 fire se poate usor adapta sunt fiabile?Pretul este bun la 230 Ron. Ce alt releu imi recomandati sa cumpar? Cu actualul releu voi face experiente (a se citi prostii). Ard intentionat dioda care este in scurtcircuit cu o sursa de 60V si cam 30 A ( gen aparat de sudura) si montez o dioda exterioara . Pacat ca nu se poate acelasi lucru cu tiristorul rezultatul banuiesc care va fi dar macar pusca ceva( ). Cu acest releu stricat am facut peste 20 K km doar ca mergeam fara lumina aprinsa ziua. Mentionez ca are si rasina ridicata cam 1 mm deci a ajuns la temperaturi considerabile. Cu multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/gpz_500_s_ex_500_a2-a3/88-89/picture/regulator_rectifier_-_alternative/ Nu te juca cu releul, eu am mers cu o improvizatie acum ceva ani si mi-a ftut CDI-ul. Acelasi releu, merge si pe GPZ si pe KLE si pe altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 http://www.ebay.com/itm/KR-REGULATOR-REGLER-RECTIFIER-REGULATE-KAWASAKI-ER-500-GPX-250-GPZ-400-500-1100-/151300723514?hash=item233a39d33a:g:YTQAAOSwBLlVZzi1&vxp=mtr Incearca, e mai sigur decat artificiile pe care vrei sa le faci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Releul meu are o dioda redresoare si un tiristor distruse ( sunt scurtcircuitate) inseamna ca o semialternanta este mereu conectata la masa. Daca decuplez faza respectiva si folosesc doar 2 faze ar putea creste tensiunea de incarcare? ( normal puterea scade cu 1/3). Dioda care este in scurtcircuit poate distruge CDI ul daca se scurtcicuiteaza si cealalata dioda? Un releu nou si original SH 530-12 este scump cam 630 Ron ( daca traduc in benzina fac o multime de Km). Unul SH la 200 Ron am incercat dar nu este mai bun ca al meu. Am vazut ca la Aprilia Pegaso este releul tot cu 6 fire se poate usor adapta sunt fiabile?Pretul este bun la 230 Ron. Ce alt releu imi recomandati sa cumpar? Cu actualul releu voi face experiente (a se citi prostii). Ard intentionat dioda care este in scurtcircuit cu o sursa de 60V si cam 30 A ( gen aparat de sudura) si montez o dioda exterioara . Pacat ca nu se poate acelasi lucru cu tiristorul rezultatul banuiesc care va fi dar macar pusca ceva( ). Cu acest releu stricat am facut peste 20 K km doar ca mergeam fara lumina aprinsa ziua. Mentionez ca are si rasina ridicata cam 1 mm deci a ajuns la temperaturi considerabile. Cu multumiri anticipate Nu creste tensiunea. Daca poti citi pe dioda si tiristor fa o intrebare la Conex Electronic si daca le au poti repara jucaria cu costuri minime. http://conexelectronic.ro/ro/128-diode-punti-redresoare-module-de-putere Sau daca nu poti incerca si la www.tme.eu In mod normal piesele te vor costa mai putin decat un SH. Acuma este posibil sa fie turnat intr-o rasina tot ansamblul si atunci desigur e o problema cu reparatia. Ai o poza de la releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 6, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2016 Va multumesc pentru raspunsuri.Aveti perfecta dreptate. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 Intrebarea este cum ti-ai dat seama ca ai si un tiristor scurtcrcuitat? Pentru masurare/verficare RRT se folosește un multimetru care permite masurri în domeniul diodei, se rotește comutatorul in gama/domeniul diodei s aparatul genereaza un curent cu intensitatea de 1mA care trece prin elementul/circuitul masurat. Apoi, borna + a aparatului se conecteaza la conductorul de culoare neagra al RRT, iar borna – a aparatului se atinge pe fiecare din cele trei conductoare de culoare galbena( sau trei conductoare de aceeaşi culoare) ale RRT. Orice masurare din cele trei, mai mare de 550mV, indică un circuit deschis/intrerupt sau defecţiuni in conexiunile interne ale RRT. Orice masurare mai mica de 350mV, indica un scurtcircuit in elementele RRT. Daca cele trei valori sunt cuprinse intre 350mV si 550mV, rezulta o functionare corecta a RRT. Ce sa inteleleg ca ai facut? In plus, totul este protejat si nu ai acces la componente. De asemenea, pot exista probleme si in regulator care sa genereze tensiune mica la iesire din RRT, iatr incalziri prin puneri la masa necontrolate afecteaza statorul. Ce valoare are tensiunea la bornele acumulatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xJincs Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Salut. Si eu am avut problema asta la GPZ'ul meu din 91. Dupa mai multe cautari am gasit releul asta de incarcare http://www.piese.com.ro/regulator-tensiune-releu-incarcare-tip-7-12v-15ah-dc-2-mufe-cu-3-fire-fiecare-6-fire-piesa-5067.html. Acum vad ca e stocul epuizat dar poate mai aduc. Era parca 55 RON si se descurca foarte bine. Il folosesc de 1 an fara probleme. Ca sa il protejez mai mult i-am montat si un cooler de calculator si i-am schimbat locatia (sub coada). are tot 6 fire, incarca/functioneaza cam in aceiasi parametri (aprox. intre 13,8 si 14,5 V). Sper sa te ajute. O zi faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 7, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2016 dedant 68. Exact asa am masurat partea de comanda a portilor tiristorilor normal nu se poate verifica insa daca circuitul nu este alimantat de la cele 3 fire de la alternator la minus ar trebui sa aiba aceeasi valoare insa nu este asa.Pe acumulator nu am masurat tensiunea , este un Varta de 3 ani dar a pornit in primavara fara a fi incarcat. Astazi am decuplat faza in scurt si fara consumatori am avut pe acumulator 14 V ( 13,9) insa la pornirea consumatorilor scade. Cu 14 v ar fi OK insa am prins in aceasta vara pe Transfagarasan 15 minute stat in loc cu ventilatorul de la racire pornit si am cam avut emotii. Normal solutia este un alt releu. Numai bine si multumesc de ajutor. xJincs Este o idee buna multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.