Jump to content

xJincs

Membru
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About xJincs

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Orastie
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    BMW F650GS
  • Numar Moto
    HD
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GPZ 500

Recent Profile Visitors

334 profile views
  1. Am primit uleiul si filtrele. Mersi mult.Recomand. O zi faina
  2. Mersi de raspuns. Se pare ca e o problema cu busonul la BMW F650GS, se rotunjeste capul repede si nu mai prinde cheia, mai ales daca e strans prea tare. Nu am reusit sa il desfac decat cu dalta si l-am nenorocit si nu am gasit altul decat pe 2 situri in stoc la furnizor. Asa ca o sa dureze ceva zile pana imi vine. De pornit nu il porneste nimeni in afara de mine
  3. Salut. Nu stiu daca e locul potrivit pentru intrebarea mea legata de schimbul de ulei. Am cautat pe forum dar nu am gasit raspuns. Chiar daca e o intrebare idioata, here we go, pt ca sunt curios: daca las aprox 2 sapt motorul fara ulei, pana il bag pe cel nou e vre-o problema? Problema e busonul de la baia de ulei care s-a fisurat si dureaza pana comand altul.
  4. Salut. Dupa ce am folosit configuratorul de pe link, mi-a dat 2 optiuni: 1 ENEOS Ultra Racing 15W50 (a) 2.3 2 ENEOS City-Max 10W40 Ambele sunt ok? Sau sunt optiuni diferite in functie de tip motocicleta, stilul de condus,sau alte chestii? Vreau sa iau ulei pentru un BMW F650GS din 2001. O zi faina.
  5. Salut. Si eu am avut problema asta la GPZ'ul meu din 91. Dupa mai multe cautari am gasit releul asta de incarcare http://www.piese.com.ro/regulator-tensiune-releu-incarcare-tip-7-12v-15ah-dc-2-mufe-cu-3-fire-fiecare-6-fire-piesa-5067.html. Acum vad ca e stocul epuizat dar poate mai aduc. Era parca 55 RON si se descurca foarte bine. Il folosesc de 1 an fara probleme. Ca sa il protejez mai mult i-am montat si un cooler de calculator si i-am schimbat locatia (sub coada). are tot 6 fire, incarca/functioneaza cam in aceiasi parametri (aprox. intre 13,8 si 14,5 V). Sper sa te ajute. O zi faina.
  6. Salut... daca tot s-a deschis topicul asta as avea si eu cateva intrebari aici pe aceiasi tema, ca sa nu mai deschid unul nou. Mi-am montat camera pe ghidon (nu e Gopro, e un noname) si cand pornesc motorul, vibratiile motocicletei se transmit camerei incat sunetul e compromis-se aude doar un barait (nu fosnetul vantului). In rest imaginea e chiar buna la pretul ei (filmeaza pana la 1080p cu o stabilizare a imaginii satisfacatoare) si sunetul in rest e ok. Intrebarea e -Este de vina faptul ca e pe ghidon (adica si la GoPro si alte camere sunetul e la fel)? sau Este camera slaba si nu poate ma
  7. Salutare. Am vazut ca inca mai sunt posesori de GPZ 500 care au problema cu magnetii rotorului care se dezlipesc. Am avut si eu problema asta si am reusit sa o rezolv ceva mai ieftin, cu aprox. 400 RON. Dupa 2 ani de cand merg asa, nu am avut probleme asa ca, asta e solutia mea: Am cumparat un rotor din generatia a 2-a care costa mai putin (l-am am gasit cu 370 pe ebay.co.uk) si are protectie la magneti. Dupa, l-am modificat dupa instructiunile de aici http://www.ex-500.com/index.php/topic,12936.0.html -aici e un doc. de 2-3 pagini in care este descris amanuntit cum se face modificarea M
  8. Salut. Am citit cu interes postarile voastre legate de curatarea rezervorului pentru ca si eu am probleme constante cu rugina din rezervor care ajunge in carburatoare si mi-a facut numai belele. O sa ma apuc cat de curand de curatat (dintre metoda cu Feruginol (sau solutii de genul asta) sau metoda electrolizei cred ca o sa o incerc pe a 2-a). Problema mea nu se opreste aici insa... fiind un rezervor vechi de cand unirea tot apar gauri foarte mici prin care rezervorul *transpira* benzina, face bule pe sub vopsea si incet incet se maresc. O data am patit de m-a chemat cineva in parcare ca imi
  9. Multumesc mult de indrumari si sfaturi... Sper sa ii dau de cap in weekend, sa o pun la punct si poate pana la sfarsitul verii sa reusesc si anul asta sa fac transalpina, sau transfagarasanul O seara faina... P.S. Anul trecut a fost primul an de carnet si am reusit sa urc pe transalpina fara sa imi faca probleme "curva" (GPZ-ului meu). A fost o excursie foarte faina ....si obositoare si as vrea sa o repet...
  10. Ok... O sa verific nivelul si o sa pun filtrul la loc. mai am o intrebare: ar mai putea fi si alte cauze (electrice sau la motor) in afara de probleme la carburator care ar putea ineca motorul la accelerare? Multumesc mult pentru raspunsuri... In weekend sper sa nu ma mai duc singur la motor, sa merg cu un prieten mult mai priceput decat mine (motociclist din tata'n fiu ) si sa ii dam de cap amandoi O seara faina... » Post actualizat in 30 Jun 2015 21:07 GEO_zga... Filtrul e din burete- de aia l-am spalat si l-am lasat la uscat. Nu as vrea sa ii pun unul nou pana nu rezolv, ca asta de l-
  11. salut... yo4hgx ... nivelul cred ca e ok (cu toate ca nu l-am masurat) pentru ca nu am umblat deloc la plutitoare sau la cuie ci doar am curatat mizeria pe care nu o vazusem de la inceput. dar o sa il verific weekendul asta daca apuc ca sa il scot din posibilele probleme zu1u ... am accelerat si fara filtrul de aer si tot se inneca, asta nu scoate din discutie filtrul de aer imbacsit? oricum filtrul l-am spalat si l-am lasat la uscat pana in weekend cand ma duc sa vad de motor. la ce te referi cu filtrul de aer uns? multumesc pentru sfaturi
  12. Salutari... A trecut ceva vreme de cand v-am cerut ajutorul. Din lipsa de timp (ajung la motor doar in weekenduri, si nu in toate) nu am apucat sa trec la reparatii decat de putina vreme. Intradevar problema a fost la carburatoare, unul din plutitoare nu inchidea bine si imi inunda pistonul. Am rezolvat problema si motorul a pornit . Asa ca multumesc pentru sfaturi... Dar odata pornita a mai aparut o problema: scoasa din viteza am accelerat-o pane pe la 6-7000 ture unde da semne ca se ineaca, daca o accelezez brusc se ineaca si mai repede... Am verificat bujiile si erau negre, deci amestec bo
  13. sitele de la robinet sunt ok. din ce mi-ati spus voi ca ati patit cred ca problema e la carburatoare, ca nu inchid bine. o sa ma uit in weekend. pana atunci mai strang idei...de la voi
  14. ok... o sa verific temeinic carburatoarele, nivelul uleiului... dar problema rezervorului nu stiu cum s-o rezolv că e al-2-lea pe care il am. tot din cauza ruginii l-am schimbat și nici asta nu e grozav. o să il mai curăț dar mi-e teama că iar apar găuri... multumesc mult de sfaturi....
×
×
  • Create New...