Sari la conținut

xJincs

Membru
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Orastie
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    HONDA VFR750, BMW R1100RT
  • Numar Moto
    HD
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GPZ 500, BMW F650GS, HONDA VFR750, BMW R1100RT

Vizitatori Recenți Profil

674 citiri profil

xJincs's Achievements

  1. Salut! Am schimbat uleiul la grup si la cutie dar la cardan nu m-am uitat. O sa arunc o privire si acolo. Apropo, ce vaselina ai pus?
  2. Mersi de raspuns. De schimbat schimba bine. I-am facut schimbul de uleiuri si filtre si am facut astazi o tura mai lunga cu sotia si merge ok, la 130-140 nu ma mai bate vantul ca pe VFR Singurele chestii nasoale la mersul in 2: - la viraje am frecat cu cricul central pe ambele parti - pe autostrada cam "balangane" (face ca barca) Banuiesc ca ambele probleme se rezolva cu o suspensie spate cum trebuie. Deocamdata am modificat preload-ul de la STD la HIGH, fac o tura cu sotia maine sa vad cum se comporta. O seara faina tuturor.
  3. Salut... mersi de raspunsul rapid. La motor am fereastra de vizitare si am pus cum trebuie ulei. Doar la cardan si la cutie am pus "ochiometric" in ideea in care acolo nu sunt presiuni ca in motor. Oricum ma gandesc maine sa scot uleiul de la cutie si sa pun 800ml cum scrie cartea...
  4. Va salut. Daca postul nu se incadreaza in topic imi cer scuze. Am achizitionat de 2 saptamani un R1100RT din 1997. L-am luat pentru ture lungi cu sotia si cel putin in cei 200 de km facuti de la TM pana la HD la cumparare mi s-a parut super comod, un tourer fain tare. In weekend am reusit in sfarsit sa ii fac schimburile. Si acum 2 intrebari/nelamuriri: 1. La cutie si cardan nu am masurat la ml uleiul si am pus pana la gaura de umplere. E asta o problema? Sa il scot si sa pun exact 250ml si 800ml? 2. Am observat ca undeva peste 60-70km/h in viteza a 3-a se aude un suierat, care dispare dupa ce trec de 100 km/h in viteza a 5-a. E o chestie specifica BMW sau sa ma apuc sa caut daca trage aer fals sau alte probleme? Si las si o poza cu motorul pentru pofticiosi
  5. Mersi de raspuns. Se pare ca e o problema cu busonul la BMW F650GS, se rotunjeste capul repede si nu mai prinde cheia, mai ales daca e strans prea tare. Nu am reusit sa il desfac decat cu dalta si l-am nenorocit si nu am gasit altul decat pe 2 situri in stoc la furnizor. Asa ca o sa dureze ceva zile pana imi vine. De pornit nu il porneste nimeni in afara de mine
  6. Salut. Nu stiu daca e locul potrivit pentru intrebarea mea legata de schimbul de ulei. Am cautat pe forum dar nu am gasit raspuns. Chiar daca e o intrebare idioata, here we go, pt ca sunt curios: daca las aprox 2 sapt motorul fara ulei, pana il bag pe cel nou e vre-o problema? Problema e busonul de la baia de ulei care s-a fisurat si dureaza pana comand altul.
  7. Salut. Si eu am avut problema asta la GPZ'ul meu din 91. Dupa mai multe cautari am gasit releul asta de incarcare http://www.piese.com.ro/regulator-tensiune-releu-incarcare-tip-7-12v-15ah-dc-2-mufe-cu-3-fire-fiecare-6-fire-piesa-5067.html. Acum vad ca e stocul epuizat dar poate mai aduc. Era parca 55 RON si se descurca foarte bine. Il folosesc de 1 an fara probleme. Ca sa il protejez mai mult i-am montat si un cooler de calculator si i-am schimbat locatia (sub coada). are tot 6 fire, incarca/functioneaza cam in aceiasi parametri (aprox. intre 13,8 si 14,5 V). Sper sa te ajute. O zi faina.
  8. Salut... daca tot s-a deschis topicul asta as avea si eu cateva intrebari aici pe aceiasi tema, ca sa nu mai deschid unul nou. Mi-am montat camera pe ghidon (nu e Gopro, e un noname) si cand pornesc motorul, vibratiile motocicletei se transmit camerei incat sunetul e compromis-se aude doar un barait (nu fosnetul vantului). In rest imaginea e chiar buna la pretul ei (filmeaza pana la 1080p cu o stabilizare a imaginii satisfacatoare) si sunetul in rest e ok. Intrebarea e -Este de vina faptul ca e pe ghidon (adica si la GoPro si alte camere sunetul e la fel)? sau Este camera slaba si nu poate mai mult? Pt ca as vrea sa incerc sa pun un fel de tampon de cauciuc sau ceva de genul sa incerc sa opresc vibratiile catre camera. O zi faina. P.S. Imi cer scuze daca postul este nepotrivit aici.
  9. Salutare. Am vazut ca inca mai sunt posesori de GPZ 500 care au problema cu magnetii rotorului care se dezlipesc. Am avut si eu problema asta si am reusit sa o rezolv ceva mai ieftin, cu aprox. 400 RON. Dupa 2 ani de cand merg asa, nu am avut probleme asa ca, asta e solutia mea: Am cumparat un rotor din generatia a 2-a care costa mai putin (l-am am gasit cu 370 pe ebay.co.uk) si are protectie la magneti. Dupa, l-am modificat dupa instructiunile de aici http://www.ex-500.com/index.php/topic,12936.0.html -aici e un doc. de 2-3 pagini in care este descris amanuntit cum se face modificarea Modificarea nu am facut-o eu ca nu sunt foarte meserias, asa ca am mers la cineva si mi-a luat la flex piesa pentru o bere Am pus-o pe motor si gata... sper sa va fie de folos PS: nu am citit tot topicul (ca are muuuulte pagini) si daca cineva a mai scris despre modificarea asta imi cer scuze
  10. Multumesc mult de indrumari si sfaturi... Sper sa ii dau de cap in weekend, sa o pun la punct si poate pana la sfarsitul verii sa reusesc si anul asta sa fac transalpina, sau transfagarasanul O seara faina... P.S. Anul trecut a fost primul an de carnet si am reusit sa urc pe transalpina fara sa imi faca probleme "curva" (GPZ-ului meu). A fost o excursie foarte faina ....si obositoare si as vrea sa o repet...
  11. Ok... O sa verific nivelul si o sa pun filtrul la loc. mai am o intrebare: ar mai putea fi si alte cauze (electrice sau la motor) in afara de probleme la carburator care ar putea ineca motorul la accelerare? Multumesc mult pentru raspunsuri... In weekend sper sa nu ma mai duc singur la motor, sa merg cu un prieten mult mai priceput decat mine (motociclist din tata'n fiu ) si sa ii dam de cap amandoi O seara faina... » Post actualizat in 30 Jun 2015 21:07 GEO_zga... Filtrul e din burete- de aia l-am spalat si l-am lasat la uscat. Nu as vrea sa ii pun unul nou pana nu rezolv, ca asta de l-am innegrit e luat la inceputul anului. Si ai dreptate ca nu merge pe "credinta" ci pe verificate, doar ca pana in weekend vreau sa mai strang posibile cauze sa le pot verifica pe toate. Si primul o sa fie carburatorul ( ca e cel mai probabil). Si in legatura cu mesteritul singur, tot ce am lucrat la ea (schimb ulei si filtru, schimb ulei la furci, reparat magnetoru, placute frane, robinet benzina) am lucrat cu manualul motocicletei in fata sau cu un prieten mai priceput ca mine atunci cand manualul nu m-a lamurit. Multumesc inca odata pentru sfaturi.
  12. salut... yo4hgx ... nivelul cred ca e ok (cu toate ca nu l-am masurat) pentru ca nu am umblat deloc la plutitoare sau la cuie ci doar am curatat mizeria pe care nu o vazusem de la inceput. dar o sa il verific weekendul asta daca apuc ca sa il scot din posibilele probleme zu1u ... am accelerat si fara filtrul de aer si tot se inneca, asta nu scoate din discutie filtrul de aer imbacsit? oricum filtrul l-am spalat si l-am lasat la uscat pana in weekend cand ma duc sa vad de motor. la ce te referi cu filtrul de aer uns? multumesc pentru sfaturi
  13. Salutari... A trecut ceva vreme de cand v-am cerut ajutorul. Din lipsa de timp (ajung la motor doar in weekenduri, si nu in toate) nu am apucat sa trec la reparatii decat de putina vreme. Intradevar problema a fost la carburatoare, unul din plutitoare nu inchidea bine si imi inunda pistonul. Am rezolvat problema si motorul a pornit . Asa ca multumesc pentru sfaturi... Dar odata pornita a mai aparut o problema: scoasa din viteza am accelerat-o pane pe la 6-7000 ture unde da semne ca se ineaca, daca o accelezez brusc se ineaca si mai repede... Am verificat bujiile si erau negre, deci amestec bogat... Indiciile ma duc tot spre carburator... Si acum va intreb: poate avea problema asta cauze electrice sau alte cauze in afara de carburatoare? Pentru ca nu as vrea sa umblu la reglajul amestecului la carburatoare daca nu sunt sigur. Mai ales ca la acel surub nu s-a umblat deloc(are capacelele metalice intacte). Sau poate fi altceva la carburatoare? Tot atunci am mai incercat sa accelerez fara filtrul de aer (am zis ca poate ii "fura" aer ca e de anul trecut) si am re-curatat carburatoarele cu carb cleaner si compresorul. Am mai verificat bujiile, am masurat bobinele de inductie de la bujii (au fost ok).Ce altceva mai pot testa, verifica? O seara faina
  14. sitele de la robinet sunt ok. din ce mi-ati spus voi ca ati patit cred ca problema e la carburatoare, ca nu inchid bine. o sa ma uit in weekend. pana atunci mai strang idei...de la voi
  15. ok... o sa verific temeinic carburatoarele, nivelul uleiului... dar problema rezervorului nu stiu cum s-o rezolv că e al-2-lea pe care il am. tot din cauza ruginii l-am schimbat și nici asta nu e grozav. o să il mai curăț dar mi-e teama că iar apar găuri... multumesc mult de sfaturi....
×
×
  • Creează nouă...