Jump to content

xJincs

Membru
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About xJincs

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Orastie
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    BMW F650GS
  • Numar Moto
    HD
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GPZ 500

Recent Profile Visitors

207 profile views
  1. Update. Am mai facut ceva poze, i-am dat si o cheie sa o aud putin ca imi era dor si i-am reparat si claxonul. Are aprox 62 mii km - se poate observa si in poze.
  2. Da, mi-am adus aminte si de km dar acum bateria e scoasa si pusa la caldura si pe redresor la cateva saptamani. o sa ajung in weekend acasa si o sa ii dau o cheie si o sa notez si km. momentan stam in Sibiu si ajung la motor cam 1-2 ori pe luna. de aia spuneam ca e pacat de motor ca sta nefolosit.
  3. Da, m-am grabit si am uitat Motorul se afla in Orastioara de Jos/Orastie jud. Hunedoara. Tel 0728010455 PS: nu am gasit de unde sa editez postul initial... asa ca am adaugat asa detaliile lipsa.
  4. Vand BMW F650GS din 2001. In stare buna de functionare, toate actele la zi (inmatriculata pe mine - pot oferi fiscal), ulei schimbat in fiecare an (ENEOS MAX Performance 10W40), ITP valabil pana in 2020, placute de frana schimbate. Dotari: Injectie, ABS, anvelope Mitas E08 dot 2016. + (plusuri) *Sa custom wunderlich (foarte comoda la drumuri lungi) *Crashbar *Parbriz inalt (facut de mine- il am si pe cel original) *Topcase (nu mai are incuietoare dar il inchid cu antifurt de bicicleta- asa l-am cumparat si nu m-a incurcat folosirea lui asa) - (minusuri) *Carena stanga crapata - am cazut pe carari de munte cand am incercat off-road - dupa cazatura am cumparat crashbarul si m-am lasat de "din astea" *Incalzirea in ghidoane nu functioneaza (asa am achizitionat-o) - insa am verificat firele pana la ghidoane si au curent . eu am acum mansoane simple/normale puse *claxonul nu functioneaza cum trebuie (suna scurt si dupa se opreste). s-a ars claxonul original, am cumparat altul si merge cum am scris anterior. Motivul vanzarii - a aparut inca un membru in familie de 2 luni si am realizat ca nu o sa am foarte mult timp in urmatorii ani sa ma plimb cu motorul. Si e pacat sa stea in curte nefolosita. Pe mine m-a purtat prin toata tara fara probleme. E foarte comoda si destul de joasa fata de motoarele din categoria ei. Pret 1800 euro negociabil. Daca am uitat ceva, spuneti-mi si o sa completez... e primul anunt de vanzare motocicleta.
  5. Am primit uleiul si filtrele. Mersi mult.Recomand. O zi faina
  6. Mersi de raspuns. Se pare ca e o problema cu busonul la BMW F650GS, se rotunjeste capul repede si nu mai prinde cheia, mai ales daca e strans prea tare. Nu am reusit sa il desfac decat cu dalta si l-am nenorocit si nu am gasit altul decat pe 2 situri in stoc la furnizor. Asa ca o sa dureze ceva zile pana imi vine. De pornit nu il porneste nimeni in afara de mine
  7. Salut. Nu stiu daca e locul potrivit pentru intrebarea mea legata de schimbul de ulei. Am cautat pe forum dar nu am gasit raspuns. Chiar daca e o intrebare idioata, here we go, pt ca sunt curios: daca las aprox 2 sapt motorul fara ulei, pana il bag pe cel nou e vre-o problema? Problema e busonul de la baia de ulei care s-a fisurat si dureaza pana comand altul.
  8. Salut. Dupa ce am folosit configuratorul de pe link, mi-a dat 2 optiuni: 1 ENEOS Ultra Racing 15W50 (a) 2.3 2 ENEOS City-Max 10W40 Ambele sunt ok? Sau sunt optiuni diferite in functie de tip motocicleta, stilul de condus,sau alte chestii? Vreau sa iau ulei pentru un BMW F650GS din 2001. O zi faina.
  9. Salut. Si eu am avut problema asta la GPZ'ul meu din 91. Dupa mai multe cautari am gasit releul asta de incarcare http://www.piese.com.ro/regulator-tensiune-releu-incarcare-tip-7-12v-15ah-dc-2-mufe-cu-3-fire-fiecare-6-fire-piesa-5067.html. Acum vad ca e stocul epuizat dar poate mai aduc. Era parca 55 RON si se descurca foarte bine. Il folosesc de 1 an fara probleme. Ca sa il protejez mai mult i-am montat si un cooler de calculator si i-am schimbat locatia (sub coada). are tot 6 fire, incarca/functioneaza cam in aceiasi parametri (aprox. intre 13,8 si 14,5 V). Sper sa te ajute. O zi faina.
  10. Salut... daca tot s-a deschis topicul asta as avea si eu cateva intrebari aici pe aceiasi tema, ca sa nu mai deschid unul nou. Mi-am montat camera pe ghidon (nu e Gopro, e un noname) si cand pornesc motorul, vibratiile motocicletei se transmit camerei incat sunetul e compromis-se aude doar un barait (nu fosnetul vantului). In rest imaginea e chiar buna la pretul ei (filmeaza pana la 1080p cu o stabilizare a imaginii satisfacatoare) si sunetul in rest e ok. Intrebarea e -Este de vina faptul ca e pe ghidon (adica si la GoPro si alte camere sunetul e la fel)? sau Este camera slaba si nu poate mai mult? Pt ca as vrea sa incerc sa pun un fel de tampon de cauciuc sau ceva de genul sa incerc sa opresc vibratiile catre camera. O zi faina. P.S. Imi cer scuze daca postul este nepotrivit aici.
  11. Salutare. Am vazut ca inca mai sunt posesori de GPZ 500 care au problema cu magnetii rotorului care se dezlipesc. Am avut si eu problema asta si am reusit sa o rezolv ceva mai ieftin, cu aprox. 400 RON. Dupa 2 ani de cand merg asa, nu am avut probleme asa ca, asta e solutia mea: Am cumparat un rotor din generatia a 2-a care costa mai putin (l-am am gasit cu 370 pe ebay.co.uk) si are protectie la magneti. Dupa, l-am modificat dupa instructiunile de aici http://www.ex-500.com/index.php/topic,12936.0.html -aici e un doc. de 2-3 pagini in care este descris amanuntit cum se face modificarea Modificarea nu am facut-o eu ca nu sunt foarte meserias, asa ca am mers la cineva si mi-a luat la flex piesa pentru o bere Am pus-o pe motor si gata... sper sa va fie de folos PS: nu am citit tot topicul (ca are muuuulte pagini) si daca cineva a mai scris despre modificarea asta imi cer scuze
  12. Salut. Am citit cu interes postarile voastre legate de curatarea rezervorului pentru ca si eu am probleme constante cu rugina din rezervor care ajunge in carburatoare si mi-a facut numai belele. O sa ma apuc cat de curand de curatat (dintre metoda cu Feruginol (sau solutii de genul asta) sau metoda electrolizei cred ca o sa o incerc pe a 2-a). Problema mea nu se opreste aici insa... fiind un rezervor vechi de cand unirea tot apar gauri foarte mici prin care rezervorul *transpira* benzina, face bule pe sub vopsea si incet incet se maresc. O data am patit de m-a chemat cineva in parcare ca imi tasnea din rezervor benzina ca din seringa (si dai cu sapun si cu poxilina pe caldura in parcare ). Ca solutie la problema asta am cautat pe net grunduri pentru a da pe interior gen POR15. Am dat peste site-ul asta unde am gasit soluti numita TAPOX care spun ei ca ar fi tocmai pentru etansare rezervor. pe alte site-uri am gasit grunduri epoxidice anticorozive pentru metal care au trecute la proprietati rezistenta la produse petroliere (gen KATEPOX, EMEX, etc) Intrebarea mea este daca cineva a folosit grunduri de genul asta sau alte marci si ce rezultate a avut? o zi faina
  13. Multumesc mult de indrumari si sfaturi... Sper sa ii dau de cap in weekend, sa o pun la punct si poate pana la sfarsitul verii sa reusesc si anul asta sa fac transalpina, sau transfagarasanul O seara faina... P.S. Anul trecut a fost primul an de carnet si am reusit sa urc pe transalpina fara sa imi faca probleme "curva" (GPZ-ului meu). A fost o excursie foarte faina ....si obositoare si as vrea sa o repet...
  14. Ok... O sa verific nivelul si o sa pun filtrul la loc. mai am o intrebare: ar mai putea fi si alte cauze (electrice sau la motor) in afara de probleme la carburator care ar putea ineca motorul la accelerare? Multumesc mult pentru raspunsuri... In weekend sper sa nu ma mai duc singur la motor, sa merg cu un prieten mult mai priceput decat mine (motociclist din tata'n fiu ) si sa ii dam de cap amandoi O seara faina... » Post actualizat in 30 Jun 2015 21:07 GEO_zga... Filtrul e din burete- de aia l-am spalat si l-am lasat la uscat. Nu as vrea sa ii pun unul nou pana nu rezolv, ca asta de l-am innegrit e luat la inceputul anului. Si ai dreptate ca nu merge pe "credinta" ci pe verificate, doar ca pana in weekend vreau sa mai strang posibile cauze sa le pot verifica pe toate. Si primul o sa fie carburatorul ( ca e cel mai probabil). Si in legatura cu mesteritul singur, tot ce am lucrat la ea (schimb ulei si filtru, schimb ulei la furci, reparat magnetoru, placute frane, robinet benzina) am lucrat cu manualul motocicletei in fata sau cu un prieten mai priceput ca mine atunci cand manualul nu m-a lamurit. Multumesc inca odata pentru sfaturi.
  15. salut... yo4hgx ... nivelul cred ca e ok (cu toate ca nu l-am masurat) pentru ca nu am umblat deloc la plutitoare sau la cuie ci doar am curatat mizeria pe care nu o vazusem de la inceput. dar o sa il verific weekendul asta daca apuc ca sa il scot din posibilele probleme zu1u ... am accelerat si fara filtrul de aer si tot se inneca, asta nu scoate din discutie filtrul de aer imbacsit? oricum filtrul l-am spalat si l-am lasat la uscat pana in weekend cand ma duc sa vad de motor. la ce te referi cu filtrul de aer uns? multumesc pentru sfaturi
×
×
  • Create New...