Sari la conținut

Srad 750 pornire grea


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cati km are motorul? cand a fost facut ultimul reglaj de supape? la ce temperatura a stat motorul in perioada asta? cat timp a stat nepornit? ai masurat bateria?

O baterie "defecta" poate sa iti dea voltaje aiurea si sa iti dea peste cap electronica. Eu zic sa incerci sa pui o baterie care sti ca merge perfect pe alt motor. Nu porni cu bateria aia, doar sa vezi daca ai faruri, lumini in bord, claxon, semnalizari, frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut imi aduc aminte ca un tip a tipat pe 3 pagini ca nu-i porneste motorul, zeci de demontari si verificari, i-am spus initial sa verifice acumulatorul si bornele/clemele/papucii de la acumulator.Sper ca ai verificat sa nu ne pierdem timpul, bine aici facem 'exercitii de imaginatie cu instalatia electrica', dar sa constientizezi ce defectiune ai, este un mare lucru!! Daca ai acumulator OK si conexiuni verificate, siguranta principala verificata, sigurantele de circuite verificate, atunci nu ai distributie de curent in instalatie de la CONTACTUL CU CHEIE. In attch ai diagrama de circuite pentru Ignition Switch, pe ON si OFF, la tine se incadreaza pe "Others' dupa cum vad in culorile conductoarelor din foto/varianta de Suzuki, trebuie sa specifici si modelul cand dorestii detalii pe electric!!

O/W-Orange_Alb

R_Rosu

O_Orange

O/Y_Orange-Galben

B/W_Negru-Alb

Gr_Gri

Br_Maro

Dupa cum vezi cand contactul este pe ON ai continuitate intre Orange/Alb-R-Orange , altul este Orange/Galben-Negru/Alb si Gri-Maro, verifica ORANGE care vine din sigurantele fuzibile, scoate conectorul contactului si verifica pe cel care vine din INSTALATIE...

 

 

post-74268-0-32208600-1479746731_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana maine nu mai zic decat multumesc tuturor.un ultim sfat.spumeti-mi ce baterie sa cumpar.fac asta azi,maine dimineata cand vin de la munca o montez si dupa revin sa speram cu rezolvarea sau continuarea povestii.modelul este Suzuki Srad 750cc injectie din 1999

Editat de Valentino Vali
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tare curios daca incerci alta baterie (cea veche data jos, nu legata impreuna cu alta) care sunt simptomele


» Post actualizat in 21 Nov 2016 16:56

Nu cumpara alta baterie, risti sa o belesti si pe aia pana la primavara. Chiar nu ai nici un prieten motociclist sa iti imprumute o baterie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu.atunci o bag pe asta ier pe redresor si vad asa.sunt nou in ale motociclusmuluisi si nu prea cunosc.aici jn Focsani doar cu Paula poate o stiti am.mai vorbit da fata are treburile ei nu sta sa imi dea mie bateria dupa motorul ei.daca zici sa o stric pe aia noua,clar nu vreau sa stric bateria altuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, sa recapitulam:

- esti incepator in ale motociclismului

- ai luat o motocicleta mult prea puternica si mult prea complicata pentru abilitatile tale

- ai tinut motocicleta in frig

- ai fortat bateria (nu cred ca are rost sa o mai pui pe redresor)

- vrei sa iei alta baterie in loc sa iei un aparat de masurat voltajul

- nu vrei sa vezi ce joc are la supape

 

 

Cel mai bine e sa duci motorul la un mecanic si sa il iei de acolo cand zice el ca e gata. Problema rezolvata. Doar te distrezi cu motorul, nu iti mai bati capul cu problemele posesiei de motociclete. Dai un ban dar stai in fata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O rezolvam cumva.

» Post actualizat in 22 Nov 2016 07:23

Baterie noua problema persista.baterie noua-sigurante bune(schimbate)-instalatie buna...numar firele de par alb si pe cele negre care cad.

instalatia este NE buna, tocmai asa este! Ai facut ce ti-am spus sus/diagrama si toata 'lectia' .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai verifica o data siguranta aia de 30A de pe releul de pornire. Da fii foarte atent la ce verifici, la multe motociclete acolo gasesti 2 sigurante, una e doar de rezerva, se intampla des sa vezi mai intai rezerva si sa o verifici pe aia....

Verific-o cu lampa de control sau cu un multimetru, nu la ochi ca te poti pacali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.dau rezervorul si carenele jos siniau iar toate firele pana la mufa contactului

» Post actualizat in 23 Nov 2016 15:22

problema rezolvata si nu prea.am in sfarsit lumini in bord,au bateria asta noua am curent in permanenta indiferent de consumatori nu ca inainte cand se stingeau toate.problema principala este contactul impreuna cu mufa care are pinii negri,si inca o mufa mare patrata care este oxidata.dupa ce am curatat mufele astea,am pornit pompa din buton.nu porneste.am verificat sigurantele merg,am luat firul de la buton pana in intalatie si la fiecare mufa,cu lampa care se aprindea o stingeam si o reaprindeam din buton deci asta merge.am mers pe firul asta pana la calculatorul ala sub sa sau ce o fi el.are curent pana acolo si inapoi pana la un releu care este langa releu de incarcare.am cautat codul lui si e releu pt pompa de benzina,am tras un fir de la mufa releului la pompa de benzina care mergea incontinu am dat la automat si nimic cu toate ca avea benzina.

-acel releu are si temporizator?

-taie cumva injectia sau scanteia acel releu de nu pornea?

Alta intrebare separat:

-releul de incarcare,nu incarca corect daca mufa,cu toate ca pinii fac contact este arsa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ti-ai dat seama ca este contactul cu cheie, exact cu ti-am spus la prima strigare. Te rog sa-l inlocuiesti, comanda rapid unul OEM si schimba-l. NU mai face circuite paralale cu circuitul principal !! Ce vrei sa pornesti motorul de la comanda exterioara? Releul de comanda pentru pompa de benzina, este comadat de CDI pentru pentru a amorsa pompa de benzina si a face presiune in rampa, dar pentru cateva sec, apoi se opreste. Tu dai o comanda permanenta, iar opricum CDI nu da comanda pe bobinele de inductie, deci nu ai scanteie al bujii, pt ca nu ai comanda de senzori CKP, catre cdi etc.

Schimba contactul si pe urma vedem incarcarea(alt+RRT).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca,contactul comanda totul,inclusiv acel releu nu?

Nu, butonul parca comanda releul, insa fara contact, nu ai curent la buton. Uite ce frumos ti-a dat Dedant pe pagina cealalta firele, nu ai decat sa le urmaresti pe schema.

 

Si hai sa te mai invat eu ceva: iei un alt contact, il desfaci (e posibil sa se dovedeasca mai greu, are niste surubele boante), il desfaci si pe asta al tau (lipit si peticit) si schimbi intre ele partea mecanica (unde intra cheia) - asta ca sa poti folosi cheia veche, sa nu porti 2 chei dupa tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este aprins becul de neutru

am vorbit cu useul SoLoGSX pt un contact si dupa ce il montez luni sau marti depinde cum vine coletul,va tin la curent.sper ca problema sa nu fie de la CDi ca m-a ruinat financiar.

contactul care il am eu l-am desfacut am curatat l-am recuratat da tot degeaba.indiferent cum dau de cheie pompa nu pleaca si raane pe ecran acolo CHECK aprins

Editat de Valentino Vali
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca te rog urmatorul lucru.

 

Ia un fir,electric(conductor)

Pune-l la borna de plus de la baterie un capat

Inteapa cu un ac firul din imagine de la ECU. si leaga firul de la baterie de el.

Asigura-te ca nu atinge de cadru sau alte parti metalice

Pune cntactul si da-i la automat si vezi daca porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca te rog urmatorul lucru.

 

Ia un fir,electric(conductor)

Pune-l la borna de plus de la baterie un capat

Inteapa cu un ac firul din imagine de la ECU. si leaga firul de la baterie de el.

Asigura-te ca nu atinge de cadru sau alte parti metalice

Pune cntactul si da-i la automat si vezi daca porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca te rog urmatorul lucru.

 

Ia un fir,electric(conductor)

Pune-l la borna de plus de la baterie un capat

Inteapa cu un ac firul din imagine de la ECU. si leaga firul de la baterie de el.

Asigura-te ca nu atinge de cadru sau alte parti metalice

Pune cntactul si da-i la automat si vezi daca porneste

post-15340-0-17063300-1480091374_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus plus permanent pe firul galben-portocaliu care vine de la buton,am pus contactul si pompa mergea continuu.de la buton mergea doar oprita.maine o sa incerc asa sa vedem ce zice ca acum plec la munca

din ce vad eu e un plus permanent inainte de releu eu am facut asta dupa releu.si comanda de contact oricum e data nu ma pot face de rahat la baiat.

Editat de Valentino Vali
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...