Sari la conținut

probleme 2CV


vn50
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Sunt posesorul unui Vulcan classic 1500, an fabricatie 1998 si acum doua saptamani la o tura, in coborarea unei pante abrupte, in frana de motor, a dat f multe rateuri si a continuat sa dea si pe acceleratie. Cand a incetat, nu a mai tras. Parca era vechiul motor de dacie, mergand in 3 cilindri. Am venit acasa cam 130 km cu ea in aceasta stare, iar azi am pornit-o. Dupa ce am tras fisa de la bujia stg a cilindrului 1 a inceput sa mearga rotund, in schimb imi fumega f tare (fum albastru) una din tobe si pica ulei din galeriea pistonului 2.

Intrebare:

-care ar fi motivul pentru care merge bine facand arc el intre fisa si bujie;

-care ar fi defectiunea de arunca ulei pe evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul papă ulei mult, bujia se ancrasează şi nu mai dă scânteie decât cu o reducţie sau cu eclator, cum făceam la Daciile vechi cu nasturele, e de desfăcut motorul.


» Post actualizat in 04 Dec 2016 15:02

Pot fi segmenţi sparţi, coxaţi, piston crăpat sau un ghid de supapă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data as schimba bujiile, sau macar pe cea moarta. Mergand 130 km fara aprindere e de asteptat sa fie ulei + benzina nearsa in cilindrul ala. Verifica si uleiul daca pute a benzina, schimba-l daca e cazul. Poti sa masori compresia, nu te apuca inca de demontat!

Am intrat pe topic crezand ca e vreun Citroen 2CV :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are doua bujii pe cilindru.Le poti scoate usca si incerca iarasi sa vezi ce-ti zice.La patanie pana acasa ai mers intr-un cilindru.Sau scimba bujiile de pe un cilindru pe altul sa vezi ce zice.Eu nu cred ca e ulei,e doar combustibil nears ramas pe evacuare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le-am rotit...adica cele de pe primul cilindru le-am mutat pe al doilea si invers. Cele de pe cilindrul al doilea erau negre. Cele de pe primul, erau crem...mutate pe cilindrul 1 am scos fisa de la una din ele si si-a revenit motorul. Cilindrul doi este cel care da ulei. Deci e posibil sa fie plin de ulei pt ca a mers mult fara aprindere? Nu am mirosit uleiul care pica, dar cred ca e amestecat cu benzina ca e cam subtire. Motorul nu a consumat ulei niciodata, nici macar 100 ml la 6000 km. Ma gandeam ca s-ar fi putut intampla ceva din cauza rateurilor pe care le-a dat. Azi cand am pornit_o, si am umblat la fisa, iar a dat niste bubuituri de am trezit cartierul. :)


» Post actualizat in 04 Dec 2016 17:02

Am uitat sa va multumesc pt postari, tuturor. Mi-a mai venit un pic sufletul la loc, dupa postarile lui john17 si catas_him!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi bobina dusa si asta sa fie cauza rateurilor. Daca are compresie - problema e in aprindere.

 

Daca a mers in 1 singur piston - e normal ca cel nefunctional sa adune zemuri pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...