klaus2016 Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Salutare, haideti cu cateva puncte de vedere referitor la necesitatea montarii unui sistem de programare a amestecului aer-benzina (tip Power Commander) concomitent cu schimbarea evacuarii. Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu. Ma indrept spre Freedom Performance sau Vance&Hines. Multumesc. PS: voi ce evacuari aveti pe motociclete? sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Sincer sa fiu Freedom performance nu am auzit live. Eu am Screaming Eagle 2 pe Sportster EFI. Filtrul este stock iar puterea a ramas la fel. In cazul Schimbarii filtrului cu unul mai permisiv, sa spunem S&S clas as monta si un power commander. Insa la ce cuplu de tanc T-34 are VN-ul de 2000, eu zic sa stai linistit )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Decembrie 18, 2016 Autor Share Postat Decembrie 18, 2016 Schimbarea concomitenta si a sist de admisie inteleg ca ar afecta pe de o parte supapele de evacuare din cauza rateurilor puternice si apoi se pierde cuplu la turatiile joase. Asadar mai intai tobe - ulterior tuning Multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slymoto Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu. Corect. Eu am V&H + Big Sucker de la Arlen Ness (fara un power commander) si uneori in trafic, cand e incins bine motorul, are tendinta sa se subtureze la accelerare. Clar e o problema de amestec, deci imi trebuie un management pt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Decembrie 19, 2016 Autor Share Postat Decembrie 19, 2016 Slymoto - le-ai pus simultan sau ai avut si admisia de aer stock cu VH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slymoto Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 Asa am luat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Decembrie 19, 2016 Autor Share Postat Decembrie 19, 2016 Aha. Acum ori iei o admisie stock ori commander. Dar la preturile HD, mai bine iei commander si ai si ceva caluti in plus... Zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slymoto Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 Aha. Acum ori iei o admisie stock ori commander. Dar la preturile HD, mai bine iei commander si ai si ceva caluti in plus... Zic Clar a doua varianta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Decembrie 20, 2016 Autor Share Postat Decembrie 20, 2016 Nice, AWD, multumesc - acum treaba e sa impac si finantele cu dorinta, ca ultima clar exista. O sa incep cautarile pentru o noua evacuare intr-o prima faza, apoi admisie noua de aer si fuel programmer. Imi place Freedom Performance, dar e mai scump ca V&H... Apoi ar mai fi si Cobra 2in1 sau Radius care par ok din ce reviewuri am mai citit. Apoi nu stiu in ce masura isi fac treaba "slip on mufflers", doar finalele - aici pretul iese cel mai bine, dar e posibil sa nu fac mare branza. Greu... » Post actualizat in 20 Dec 2016 07:59 Cam asa ceva ar fi si nu suna rau deloc zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valimol Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 Salutare, stie cineva un stand de dyno? Cei de la Union Motors il au stricat de un an si nici gand sa-l repare prea curand. Am admisie K&N hyper charger, evacuare pe tevi goale si un power cammander Cobra pe care nu stiu la ce valori sa-l reglez. Agregatul este un Intruder VZR 1800. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valimol Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 O sa-i mai bat la cap pe cei de la United » Post actualizat in 28 Apr 2017 06:03 Saptamana viitoare este gata standul de dyno. Am vb cu cei de la United si m-au asigurat ca o sa fie functional pe joi vineri. Au terminat de reparat partea mecanica si mai au de facut upgrade de soft. Asa ca mergem peste ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Mai 4, 2017 Autor Share Postat Mai 4, 2017 Dyno asta e ok si pt varianta stock - mai poate misca ceva in ea sau doar pt moto cu fuel porogrammer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Mai 8, 2017 Autor Share Postat Mai 8, 2017 Mda, AWD, makes sense! Sa ne dea valimol de veste si iau si eu vacutza la testare » Post actualizat in 08 May 2017 13:04 Am dat un tel la United Motors - cica pe la sf saptamanii ar fi functional. Mai trebuie vorbit la telefon. Pe al meu stock cica doar poate sa imi spuna puterea la roata si amestec daca e sarac etc, dar reglaje ciu ciu. Doar cu power commander sau ceva similar. Dar chiar si asa merita sa dau un ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valimol Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Inca nu am avut timp sa ajung pe la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus2016 Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie. Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva... Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie. Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva... Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic... trebuie sa intelegi ca fuel mapping pe dyno si test de putere pe dyno sunt lucruri diferite, costurile difera si cunostintele operatorului sunt diferite Mie mi s-a spus ca dyno e ma-sa, nu prea dai gres cu el. Un stock cu 90.000 de km posibil sa mearga putin diferit fata de un stock cu 2.000 de km la bord. De la cei cu care am vorbit eu pe tema asta am ajuns la concluzia ca: motocicleta x poate fi diferita de motocicleta y dupa ce s-a mers cu ambele, chiar daca au aceeasi configuratie, si dyno poate sa iti zica cu acuratete mult mai mare care e cea mai buna harta de injectie pentru mototicleta ta (unica). Ganditi-va la mobila la comanda vs mobila din Ikea. S-ar putea sa fie o plinta, sau un robinet, sau o feriga, sau o carpeta cu rapirea din Serai... Pentru mine are ceva sens. difera chiar 2 motorete acelasi model cu 0 km nu mult dar diferente exista. la cat de prost merg motocicletele noi din fabrica nu as face nici o modificare fara umblat la benzina, adica sunt deja la limita afr din fabrica , orice saracire a amestecului rezulta mai devreme sau mai tarziu in probleme mecanice. banii dati pe un pc sau o remapare pe dyno nu-s niciodata bani aruncati ,garantat motorul va merge mult mai bine, vizibil de oricine in orice regim de exploatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Luati si voi un management de injectie cobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.