Sari la conținut

Păreri Ford Focus Mk2 1.8 benzina


Nooxy
 Share

Postări Recomandate

S-o stapanesti sanatos! Acum ai intrat in hora, nu poti decat sa joci :D

Ramasesem dator cu coordonatele mecanicului, iti trimit m.p. 10l de gaz mi se pare mult, atat lua Sierra mea dar avea instalatie cu mixer chiar daca era injectie multipunct...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 litri la suta de km e foarte ok pentru o medie de 97 km/h pe benzina. Pe gaz o sa fie 12- 13.

Ia incearca sa asculti motorul si in alta locatie, nu la usa garajului - poate e doar efect acustic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi masina. Am facut acolo schimbul de ulei, filtru ulei, filtru aer si filtru habitaclu. Filtru de benzina nu am gasit disponibil. Ulei am bagt Motul Specific 913 D , pe a carui eticheta e trecut si 1.8 Duratec.Doream Liqui moly dar nu am gasit pe stoc..In Cluj inainte sa schimb uleiul, se auzea un zgomot mic la mers in gol, care putea fi de tachet sau de clapete admisie. Am plecat pe la ora 14 din Cluj, si la ora 19 eram acasa in Buftea. Consum mediu pe gaz 10 l/100 km, viteza medie 97 km/h.Am venit pe Valea Oltului.La 140 am instant 11l/100. Tinand cont ca e pe gaz e bine.E putin lesinata pe gas, si pe frana de motor parca da in nas de 2-3 ori.Am incercat si pe benzina si e putin mai vioaie. Am verificat consumul si la pompa si computerul de bord calculeaza bine.Masina a sta bine pe drum , parca frana nu e ce ma asteptam, dar o sa incerc sa schimb lichidul intai, si daca nu se rezolva se lasa cu discuri , placute si o curatare de etrieri.Farurile sunt piesa de rezistenta.Bat foarte bine, iar in curbe sunt minunate. Ajuns acasa, cand sa bag masina in garaj, cat am deschis poarta am auzit motorul la mers in gol. Sunetul e mai pronuntat ca in Cluj.POATE CHIAR DUBLU.. Banuiesc tachetii sau clapetele de admisie. Astept sfaturi in privinta tachetilor, ca nu ma pricep sa ii reglez, UNDE SI CINE FACE.

Proprietara(doamna mea), nu a fost prea incantata de masina.I se pare prea masiva. Sper sa se obisnuiasca , si in 3-4 ani sa putem lua si noi o masina de familisti(berlina sau break).

Salut ma bag si eu in sema din Cluj fiind posesor de focus ( 3 bucati la rand + fiesta) si spun asa :

Sunetul acela pronuntat poate sa vina si de la injectoare, acestea se aud efectiv cum tacane ( inchid si deschid) atunci cand merg pe gaz, acesta fiind mult mai uscat, incerca sa ii ridici capota stai langa masina si pune pe cineva sa comute cand pe gaz cand pe benzina sa vezi daca se schimba sunetul.

Consumul de ulei in general este specific dupa un anumit numar de km la mai toate masinile 16 v si mai ales la VV ( cine a vazut vreodata un segment de ungere de golf benzinar stie cum se blocheaza acel aculet din mijloc). Plus ca unde mai pui ca la 16 v supapele sunt in numar dublu idem semeringuri idem gaurele gauri jocuri pe unde sa intre uleiul in camera de ardere.

Daca consuma ulei eu zic sa o faci daca o lasi asa distruci catalizator infunzi evacuari etc ( pentru un Focus 1 2002 16 16v am iesit cu lucrarea in 5oo euro, segmenti,supape rectificate, scaune rectificate, semeringuri, si daca tot era desfacut am masurat si arborele cotit nu era de rectificat dar am pus cuzineti noi)

Din experienta Motulul nu ii place eu folosesc Liqui special tec 5 v 30 sunt foarte multumit)

Legat de frane cred ca un lichid nou si o aierisire corespunzatoare sa schimbe problema, recomand placute de frana FOMOCO adica cele origionale vei simti diferenta, eu le cumpar de pe altgrad auto http://www.altgradauto.ro/ stiu sunt mai scumpe dar se vede diferenta http://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Sistem_de_franare/Set_placute_frana/Pachet_franare_fata_Ford_original_%C3%98_300_MM-11237.html

Filtrul de benzina este integrat in pompa - in rezervor.

MAF- ului nu cred ca ii strica o curatare cu spray pentru asa ceva sau daca nu merge si cu cel de curat frane daca ai MAF-ul acela necapsulat in care vezi firele gratarul cu rezistenta, daca este cel capsulat si doar cu o gaura de suflu foloseste spray special.

 

Nu ai facut o alegere proasta, stai linistit nu sunt scumpe la piese, adica la cele de zi cu zi:

Placute de frana, distributia este pe lant ( nai treaba) la accesorii ai decat o curea ( cel de 1,6 are 2 ) plus unde mai pui ca sunt bascai sutele in dezmembrari ( o aripa la culoare, un stop/far, buton maneta etc)

 

Am sa te rog si eu 2 lucruri si anume:

1. Uitate pe joja si vezi cat e nivelul la ulei si cati km ai facut pana acum

2. Cat ia pe benzina in oras

 

Tocamai ce vreau si eu sa iau unul de 1.8 ca de 1.4 si 1.6 am avut

Bafta

 

Astea au fost Focele mele + o fiesta de firma

 

post-47766-0-01814200-1483571560_thumb.jpgpost-47766-0-43894100-1483571560_thumb.jpgpost-47766-0-83847400-1483571560_thumb.jpgpost-47766-0-22397300-1483571561_thumb.jpgpost-47766-0-69827000-1483571579_thumb.jpgpost-47766-0-43669200-1483571583_thumb.jpg

 

Sa ai noroc de masina

» Post actualizat in 04 Jan 2017 23:25

Salut ma bag si eu in sema din Cluj fiind posesor de focus ( 3 bucati la rand + fiesta) si spun asa :

Sunetul acela pronuntat poate sa vina si de la injectoare, acestea se aud efectiv cum tacane ( inchid si deschid) atunci cand merg pe gaz, acesta fiind mult mai uscat, incerca sa ii ridici capota stai langa masina si pune pe cineva sa comute cand pe gaz cand pe benzina sa vezi daca se schimba sunetul.

Consumul de ulei in general este specific dupa un anumit numar de km la mai toate masinile 16 v si mai ales la VV ( cine a vazut vreodata un segment de ungere de golf benzinar stie cum se blocheaza acel aculet din mijloc). Plus ca unde mai pui ca la 16 v supapele sunt in numar dublu idem semeringuri idem gaurele gauri jocuri pe unde sa intre uleiul in camera de ardere.

Daca consuma ulei eu zic sa o faci daca o lasi asa distruci catalizator infunzi evacuari etc ( pentru un Focus 1 2002 16 16v am iesit cu lucrarea in 5oo euro, segmenti,supape rectificate, scaune rectificate, semeringuri, si daca tot era desfacut am masurat si arborele cotit nu era de rectificat dar am pus cuzineti noi)

Din experienta Motulul nu ii place eu folosesc Liqui special tec 5 v 30 sunt foarte multumit)

Legat de frane cred ca un lichid nou si o aierisire corespunzatoare sa schimbe problema, recomand placute de frana FOMOCO adica cele origionale vei simti diferenta, eu le cumpar de pe altgrad auto http://www.altgradauto.ro/ stiu sunt mai scumpe dar se vede diferenta http://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Sistem_de_franare/Set_placute_frana/Pachet_franare_fata_Ford_original_%C3%98_300_MM-11237.html

Filtrul de benzina este integrat in pompa - in rezervor.

MAF- ului nu cred ca ii strica o curatare cu spray pentru asa ceva sau daca nu merge si cu cel de curat frane daca ai MAF-ul acela necapsulat in care vezi firele gratarul cu rezistenta, daca este cel capsulat si doar cu o gaura de suflu foloseste spray special.

 

Nu ai facut o alegere proasta, stai linistit nu sunt scumpe la piese, adica la cele de zi cu zi:

Placute de frana, distributia este pe lant ( nai treaba) la accesorii ai decat o curea ( cel de 1,6 are 2 ) plus unde mai pui ca sunt bascai sutele in dezmembrari ( o aripa la culoare, un stop/far, buton maneta etc)

 

Am sa te rog si eu 2 lucruri si anume:

1. Uitate pe joja si vezi cat e nivelul la ulei si cati km ai facut pana acum

2. Cat ia pe benzina in oras

 

Tocamai ce vreau si eu sa iau unul de 1.8 ca de 1.4 si 1.6 am avut

Bafta

 

Astea au fost Focele mele + o fiesta de firma

 

attachicon.gif10906325_758552744238435_8178444220163988213_n.jpgattachicon.gif10917288_758552777571765_3826537337432742965_n.jpgattachicon.gif20160625_133440.jpgattachicon.gif20160625_133450.jpgattachicon.gif20161126_144358.jpgattachicon.gif20161126_144439.jpg

 

Sa ai noroc de masina

A si cam asa sta treaba la cel de 1,6 cu consumul pe benzina

 

post-47766-0-23403000-1483572333_thumb.png

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zau, normal sa consume ulei daca are multe supape?!? Inseamna ca la Zetecul meu (1.8 16V Mondeo 2 din '98 cu 240k in bord, naiba stie cat de reali) or fi gaurile infundate de nu consuma! :D

Si Cluj - Bucuresti in ~5h a consumat ~8l/100 benzina (cam 1/2 drumul cu ac pornit), 10 extraurban lua cu platforma incarcata dupa el (1500 kg), drept ca la viteze mai micute.

@nooxy, daca ai vreme si nu o fi viscol prea mare, poate treci cu ea pe la mine pe la pravalie sa trag si eu cu urechea la ce se aude acolo, vineri insa ca azi lipsesc.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 litri la suta de km e foarte ok pentru o medie de 97 km/h pe benzina. Pe gaz o sa fie 12- 13.

Consumul a fost pe gaz. Pe benzina nu am mers decat foarte putin de proba.Asta imi afisa computerul de bord.Si la pompa a fost la fel.Din Cluj pana in Valcea a consumat 27 litri de gaz. Din Valcea pana in Buftea mi-a mancat o linie la gaz. Nu am fost sa pun gaz aseara sa vad exact.

 

Sunetul acela pronuntat poate sa vina si de la injectoare, acestea se aud efectiv cum tacane ( inchid si deschid) atunci cand merg pe gaz, acesta fiind mult mai uscat, incerca sa ii ridici capota stai langa masina si pune pe cineva sa comute cand pe gaz cand pe benzina sa vezi daca se schimba sunetul

» Post actualizat in 05 Jan 2017 07:26

O sa incerc si faza cu injectoarele pe gaz, sau pe benzina sa vad daca sunt diferente la sunet.

Faza e ca aseara am scos furtunul care actioneaza clapetele de admisie si sunetul aproape a disparut, dar s-a si turat motorul putin. Acum nu stiu daca disparitia a fost de la cresterea turatiei sau de faptul ca nu mai erau actionate clapetele de admisie.oricum, sunetul e localizat in zona admisiei si tachetilor(astia nu stiu daca sunt hidraulici sau mecanici.

Vin WF03XXGCD37J44527

Motorul e 1.8L Duratec-HE PFI (125PS) - MI4 dar nu stiu ce cod este.

Pe benzina nu i-am facut consumul. Nu stiu daca ce afiseaza computerul de bord e referitor la gaz sau la benzina. Adica nu cred ca stie sa faca diferenta intre gaz si benzina la consumul mediu.Credeti ca daca mergeam pe benzina imi afisa alta valoare computerul de bord ?

Uleiul l-am verificat aseara cam la 3 minute dupa ce am oprit motorul in garaj. Motulul specific 913 D e foarte deschis la culoare si abia am vazut pe joja metalica. Am bagat , curata si scos joja de 3 ori , dar nu mi-am dat seama de nivelul exact.Parca era undeva intre min si max, dar era asa transparent uleiul ,incat cu greu ma prindeam.Am renuntat ca eram foarte obosit dupa o noapte nedormita si mers atat drum.o sa verific in seara asta .chestia e ca nu ma prindeam dc uleiul care il simteam pe joja(ca de vazut se vedea foarte greu ) e din baie sau de pe peretii tevii in care intra joja.Nu am mai intalnit sa citesc uleiul asa greu.

 

Aveti idee daca fac programare la RAR pentru carte, imi fac tot atunci si itp ? sau trebuie sa ma programez separat pentru itp ?

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nooxy, ti-am citit topicul de la inceput. Ma tem ca ai acceptat cam multe defecte ale masinii din start, daca ma pot pronunta asa. Parerea mea, fara sa o consideri in vreun fel, buna,proasta,rea...trebuia sa renunti la idee. Cineva cu ceva asemanator s a legat la cap si are numai si numai probleme. Iti doresc bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic. E foarte posibil sa ai dreptate. Acum o sa trebuiasca sa o scot la capat cumva. Cand i-am zis doamnei mele ca dau cei 6500 avans la un sandero stepway nou si o iau in leasing pe 2 sau 3 ani a strambat din nas, plus ca a zis ca nu vrea sa farame masina noua.

Cu ceva bani bagati in ea probabil o sa o scot la liman. Eu sper sa nu fie mai mult de 1500 -2000 euro. Prima investitie o sa fie un set complet de cauciucuri de iarna ,o verificare generala , o diagnoza , schimbat lichid frana si o verificare de frana pe stand. Asta ca sa stiu sigur ca iau ITP vinerea viitoare cand sunt programat. Sunetul ala la mers in gol ma seaca, si parca se aude si pe frana de motor sub 2000 ture. Si o sa vad in seara asta si nivelul la ulei. Aseara dupa 3 minute nu pot sa zic ca am putut sa il citesc corect cu toate ca cele 3 min trebuiau sa fie suficiente la cat de subtire e uleiul. Sper sa reusesc in seara asta.Alfel masina a stat surprinzator de bine pe drum, luminile m-au impresionat, muzica se auzea bine. Consumul a fost cam mare, dar poate pentru ca nu e reglata bine instalatia de gaz(marca Prins) Cel mai urat poate fi sa imi fi luat teapa cu motorul si sa trebuiasca sa caut alt motor. Trebuia sa ma fi dus la reprezentanta cu ea acolo in Cluj( cu toate ca poate nici acolo nu imi puteau garanta ceva), dar eram presat de timp,obosit dupa o noapte nedormita in tren, si am mers pe incredere.M-au bucurat dotarile , aspectul si pretul. Daca o sa platesc sau nu acum pentru asta, o sa vad si o sa simt pe buzunarul meu. Adevarul e ca masina noua e cea mai buna solutie, iar second e cam loterie, mai ales daca nu esti cunoscator. Eu pana acum am avut doar masini de servici(clasa ieftina ce-i drept), dar nu am avut probleme cu ele, si am facut peste 300000 in cei 10 ani de munca.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am avut un A6 de 2.5 si la ala uleiul se innegrea imediat, din ce stiu cam la toate diesel este asa. Ar fi trebuit sa vezi limita lui daca verificai dupa motorul incins si oprit dupa 3 minute. Din ce spui se poate ca acesta sa fie sub limita, sterge joja cu un servetel si mai verifica odata in seara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai luat nici o teapa.

Dar nu trebuia sa iei o masina care nu te convinge, si care nici nu o convinge pe doamna.

O masina pe care o simpatizezi ierti mai usor daca apara cat o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am verificat uleiul cand am ajuns acasa si cel putin cu asta m-am mai linistit.Este cu 1 mm peste nivelul de maxim. Am facut verificarea de 3 ori.

Apoi am pornit motorul doar pe benzina(oricum rece asa porneste) si am inregistrat sunetul dubios, cu si fara furtunul de vacuum clapete admisie. in realitate e mult mai mare diferenta cu si fara furtunul acela.

https://www.youtube.com/watch?v=bm2OneHbydM&feature=youtu.be

 

Apoi am dat pe gas(motor cald (90 grade in bord) si am inregistrat atat pe gaz cat si pe benzina.

 

Eu banuiesc acele minunate clapete(70% convins), sau tachetii. Acestia din urma nu stiu daca sunt hidraulici sau mecanici la tipul asta de motor.

https://www.youtube.com/watch?v=dR7pbSHda5o

Se aude clar mai tare decat ieri cand am luat masina.E si rezonanta din garaj, dar e mai tare.

Stiu ca mecanica nu se face pe forum, dar parerile voastre sunt binevenite.

Am observat ca in video se aude mai tare si pronuntat ca in realitate. La fat locului cand scot furtunul, zgomotul de tacanit dispare complet.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca suna asemanator cu ce e in urmatorul video:

Doar ca la mine telefonul si garajul a amplificat tacanitul. In realitate cand scot furtunul de vacuum e nu se mai aude deloc, doar un fasait. Nu inteleg de ce in filmare e amplificat totul.

Si suna poate pe jumate cand l-am vazut prima data in Cluj.

Acum mai mult decat alt motor, sau asta recontruit ce poate sa fie?

Daca sunt prost, m-am aruncat, o sa platesc.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit injectoare varza care scoteau un sunet ciudat de zici ca batea motorul, insa parca nici chiar in halul asta cum se aude cand stai in masina. Sincer, la fel ca si BMW, sa nu fie mai rau de un ax cu came si sa fie vreo biela, dar ia o surubelnita lunga pune-o in diverse locuri pe motor (top end/bottom end, injectoare) si vezi ce zice.

 

PS: comanda de la smecheriile astea parca e pe admisie in dreapta jos, nu poti sa o blochezi/lasi pe deschis si sa vezi ce zice? Fa-ti de lucru, da jos admisia ca nu iti ia mai mult de juma de ora si vezi problema. Totusi, asa tare sa se auda la astea, chiar si cand esti in masina?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite inca 2 filme cu alte motoare 1.8 benzina ford cu zgomot la clapete:

 

 

 

 

 

Eu am fost sigur ca sunt clapetele. SI am zis ca 300 lei si 5-6 ore de munca , merita. Asa am gandit cand am luat masina. Dar repet , nu se auzea asa ,tare ca acum.Daca m-am inselat , o sa planga buzunarul , si o sa am cearta cu nevasta.Sper sa am noroc.

 

Comand clapetelor cred ca o blochez degeaba.Aerul din admisie trece prin ele si cum au joc mare in umerii de prindere , fac zgomot oricum.

Daca batea ceva ax cu came sau biela nu trebuia sa se auda si peste 2500 de ture, chiar mai pronuntat decat in turatie mica ?

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca batea ceva ax cu came sau biela nu trebuia sa se auda si peste 2500 de ture, chiar mai pronuntat decat in turatie mica ?

Nu stiu bre, oricum nu am avut rabdare sa ascut tot filmul, sunt satul de turuieli de motor. Fa chestia cu surubelnita, macar localizezi cat de cat buba. Diagnoza dupa un video pe net cu singurul detaliu 'se aude zgomot' - inregistrat cu un simplu microfon (deci no surround sound) nu prea e treaba. Aproape foolproof -> o vizita la un service sau apuca-te si testeaza cum am zis, da jos clapeta mai apoi si vezi ce si cum. Deocamdata calmeaza-te, ca e prea frig in seara asta sa faci ceva, nu cred ca te apuci, bea un vin fiert si cand ai timp te apuci de ea, nu e un capat de drum nici daca tot motorul e plin de piulite mobile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi e ziua cu video-uri & zgomote! :D Numa' ce am terminat auditia unui motor de BMW care se afla la ~2000 km distanta, cica sa zic eu daca poa' sa vina pana in Ro cu el asa... :eek: Pai bine, omule, si daca eu zic ca mere si cotetzul se rupe in strada, sa vii sa-mi ceri banii de platforma + reparatie?! Sau sa-ti spun eu ce vrei tu de fapt sa auzi?

Daca tace complet cand scoti furtunul nu pot fi decat clapetele, fasaitul e de la aerul pe care il aspira pe acolo - tu il scoti practic de la sursa de vacuum. Treci maine pe la mine pe la pravalie sa ciulesc si eu urechile, iau si testerul la mine - daca nu ne-o ingropa viscolul cum tot ameninta astia, in Doiciland era belita de aseara, am avut alta vizionare, ca daca omul are date mobile si sta blocat in stau ce sa faca? Trimite filme cunoscutilor.

Si daca oi avea vreme ma uit si dupa clapetele alea, de pe forumul de ford m-au uschit aia ca am dat niste oferte de piese (mult) sub preturile firmelor jupanilor de acolo. Ca sa scape de concurenta mi-au cerut 520 lei/an (in martie 2015 cu incepere din ianuarie aceluiasi an!) ca sa imi gazduiasca topicul de vanzari.

Cand demontezi galeria sa ai piesele pregatite, sa nu muncesti de 2x. Sau, daca poti sta cu ea pe bara, desfaci si comanzi doar dupa ce vezi, dar nu cred ca are sens in cazul clapacioacelor astea.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapete la prima auditie. posibil si altceva dar nu merge spus doar prin telefon.

Esti sigur ca la cluj nu ti s-a prezentat masina fara sa aiba furtunul de vaccum infipt ?

 

Nu te apuca de reparatii fara loc incalzit - e durerea curului. Mai ales ca e un surub care tine galeria la care ajungi doar pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...