Sari la conținut

Manual Reparatii Kawasaki Klr 600 S


Postări Recomandate

Du-te pe http:// forum.motocykle.slask.pl ! Instaleaza-ti intai megaupload pe calc. si dup'aia desc! Apropo, spune-mi si mie cum se comporta motoru' asta, ca vreau si io sa-mi cumpar o bucata din ' :crack: 85!

 

Da neica, asta e! :crack: Tocmai l-am descarcat, e in engleza pt. mec. de service! Dc. stii un pic de engleza, te-ai scos!

 

Inca odata, da-mi te rog detalii despre cum se comp. motoru! Lasa-mi eventual un nr. de tel. sa putem sta de vorba mai bine! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te pe http:// forum.motocykle.slask.pl ! Instaleaza-ti intai megaupload pe calc. si dup'aia desc! Apropo, spune-mi si mie cum se comporta motoru' asta, ca vreau si io sa-mi cumpar o bucata din ' :) 85!

 

Da neica, asta e! :lol: Tocmai l-am descarcat, e in engleza pt. mec. de service! Dc. stii un pic de engleza, te-ai scos!

 

Inca odata, da-mi te rog detalii despre cum se comp. motoru! Lasa-mi eventual un nr. de tel. sa putem sta de vorba mai bine! :cheers:

 

Super bun motor, specific Klr are un tors de,,piulita" barbatesc si frumos.

Chiar daca se spune ca este mare, 600 cc daca esti cuminte cu el se comporta excelent.

Consum intre 5-7.

Am auzit ca au unele probleme cu ambreiajul. Am vb cu un mecanic si cu alti baieti care au avut KLr-uri, mi-au spus ca apar poblemele atunci cind nu stai sa se incalzeasca motorul, pt a se fluidiza uleiul etc.

Am facut de cind l-am luat 300 de km in oras si am iesit putin cu el la padure la Pasarea. f f fain.

Este putin greut dar te obisnuiesti.

Eu am coborit spatele la incepiut ( arata ca o Mobra ) pina m-am obisnuit cu el, acum l-am pus pe pozitia inalta si este ok.

Cinstit imi place f f mult si sunt convins ca este un motor pe care ma pot baza, fara sa stau cu ,,surubelnita in el".

Nr de tel

0744 611 846

Bafta si multumesc, o sa ma uit pe site.

Eu am mai cautat, mai am niste adrese, dar cu mici reparatii , modificari etc. Cartea de service completa nu am gasit-o

VB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te pe www.tanga-moteurs.ro/service! Am descarcat acolo chestii despre klr 600 A1(baza la toate) si B1-B4!

 

Daca este facut in '93 inseamna ca este klr 600 B9! Ai sa-l regasesti in ce ti-am indicat mai sus...

 

Super boier................

Meserie, multani. Dau o bere la Etrusco :cheers:))

Am ce studia...

Asfalt uscat ...pe asfalt, in rest cum iti doresti dar pe motor sa fie....

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super boier................

Meserie, multani. Dau o bere la Etrusco :cheers:))

Am ce studia...

Asfalt uscat ...pe asfalt, in rest cum iti doresti dar pe motor sa fie....

Mihai

 

 

Salut.

 

 

Cel mai super boier!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam, baietzi! Acu', sfatuitzi-ma si pe mine cu ceva: am ochii pe kawa klr 600 ala din '85 care tot apare pe bikeshop...imi imaginez ca este o raie spoita sa mearga la testare pt. fraier si dup'aia...'hai sictir ca nu te mai cunosc!'...asa ca am mai pus luneta pe un kawa klr 600 neinmatriculat,din 89 sau 90, nici proprietaru' nu stie exact, care pare, repet, pare identic cu ala din 85! Conform extensiei la manualu' de baza, aia pt. sculele cu dem. (seria :cheers: ele ar fi identice, cel putin pe partea de motor...Acu' voi ce ziceti? Sa ma bag sa le iau pe amandoua, sa pot sa o completez p'aia inmatriculata dc. pica ceva?! Sunt interschimbabile piesele pt. propulsor? Se gasesc piese de schimb pt. hoashtele astea?

 

P.S Am incercat sa te sun, dar mi-a raspuns o femeie varstnica, care nu stie nici tip cu motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam, baietzi! Acu', sfatuitzi-ma si pe mine cu ceva: am ochii pe kawa klr 600 ala din '85 care tot apare pe bikeshop...imi imaginez ca este o raie spoita sa mearga la testare pt. fraier si dup'aia...'hai sictir ca nu te mai cunosc!'...asa ca am mai pus luneta pe un kawa klr 600 neinmatriculat,din 89 sau 90, nici proprietaru' nu stie exact, care pare, repet, pare identic cu ala din 85! Conform extensiei la manualu' de baza, aia pt. sculele cu dem. (seria :lol: ele ar fi identice, cel putin pe partea de motor...Acu' voi ce ziceti? Sa ma bag sa le iau pe amandoua, sa pot sa o completez p'aia inmatriculata dc. pica ceva?! Sunt interschimbabile piesele pt. propulsor? Se gasesc piese de schimb pt. hoashtele astea?

 

P.S Am incercat sa te sun, dar mi-a raspuns o femeie varstnica, care nu stie nici tip cu motocicleta...

 

 

Da scuze ue iss vonovat 0744 616 846

Scuzeeee :cheers:

 

Multzam, baietzi! Acu', sfatuitzi-ma si pe mine cu ceva: am ochii pe kawa klr 600 ala din '85 care tot apare pe bikeshop...imi imaginez ca este o raie spoita sa mearga la testare pt. fraier si dup'aia...'hai sictir ca nu te mai cunosc!'...asa ca am mai pus luneta pe un kawa klr 600 neinmatriculat,din 89 sau 90, nici proprietaru' nu stie exact, care pare, repet, pare identic cu ala din 85! Conform extensiei la manualu' de baza, aia pt. sculele cu dem. (seria :) ele ar fi identice, cel putin pe partea de motor...Acu' voi ce ziceti? Sa ma bag sa le iau pe amandoua, sa pot sa o completez p'aia inmatriculata dc. pica ceva?! Sunt interschimbabile piesele pt. propulsor? Se gasesc piese de schimb pt. hoashtele astea?

 

P.S Am incercat sa te sun, dar mi-a raspuns o femeie varstnica, care nu stie nici tip cu motocicleta...

 

Vezi si aici

http://www.bikepics.com/kawasaki/

 

http://www.bikepics.com/kawasaki/klr600/

Sunt poze si tipuri de Kawe pe ani, poate te ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

din 87 pana in 90si ceva nu a fost schimbat nimic la kawasaki klr 600 ATENTIE insa l atipul lui ( kl600b kl600ae si asa mai departe si tara de productie ....america australia pt ca numai pe acolo s-au facut )

 

 

am si eu un klr 600 din 93 si merge impecabil ....e un super motor ..sunet..putere iar greu nu imi pare deloc ...depinde de statura

calaretului .......in rest numai de bine as vrea si eu manualul ala de reparatie sa mai invat una alta

post-8699-1179955736_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam, baietzi! Acu', sfatuitzi-ma si pe mine cu ceva: am ochii pe kawa klr 600 ala din '85 care tot apare pe bikeshop...imi imaginez ca este o raie spoita sa mearga la testare pt. fraier si dup'aia...'hai sictir ca nu te mai cunosc!'...asa ca am mai pus luneta pe un kawa klr 600 neinmatriculat,din 89 sau 90, nici proprietaru' nu stie exact, care pare, repet, pare identic cu ala din 85! Conform extensiei la manualu' de baza, aia pt. sculele cu dem. (seria :drums: ele ar fi identice, cel putin pe partea de motor...Acu' voi ce ziceti? Sa ma bag sa le iau pe amandoua, sa pot sa o completez p'aia inmatriculata dc. pica ceva?! Sunt interschimbabile piesele pt. propulsor? Se gasesc piese de schimb pt. hoashtele astea?

 

 

 

 

 

mai bine ia-l pe asta.http://www.bikeshop.ro/show.php?id=37554

o sa te cunoasca si a doua zi! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

La mine nu o intrat numa 1,5 l , am vazut ca, scrie 2l da era aprope la max.cu 1,5-1,6 l. Asta am observat si eu ca, se mai duce maiales cand il folosesc la hard enduro, asta e mai complectez!!!

 

 

Salut!

 

Ai facut rost de manual?

Daca nu lasa-mi id-ul tau mess, si-ti trimit eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 13 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...