mkiopl234 Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Salutare baieti, Sunt in dilema ... As vrea si nu as vrea sa imi schimb motocicleta. Pe de-o parte, mi se pare o mobra bestiala, o am de 1 an si ma impac foarte bine cu ea, cel putin in Bucuresti este foarte incapatoare printre masini . Pe de alta parte, nu am iesit la drum lung inca cu ea pentru ca mananca foarte multa benzina, pozitia este putin cam "sportiva" pentru mine, si stau si ma gandesc daca merita sa investesc in ea sa ii modific pozitia ghidonului, sa ii pun crash bar-uri, si ce ar mai fi.. Ideea este ca sunt corporatrist , fac naveta in fiecare zi pe timpul verii cu ea cam 22km in fiecare zi in supra aglomeratia din oras, si ma cam usuca benzina...iar acesta ar fi principalul motiv pentru care as vrea sa o dau. I-am facut un consum si imi scoate pe undeva la 10-11% in oras. Asta ar insemna ca intr-o saptamana mananca cat ar costa un abonament de metrou. Are ea vreo problema sau asa consuma VTR-urile in general ? Am cautat pareri despre ea si pe mediul online din Ro, dar si din afara, si toata lumea spunea numai despre cum este ea manevrabila, cat de tare e ea pe sosele la curbe si cum nu ii sta nimeni in cale, nimeni nu spunea nimic de intretinere, cheltuieli, consum... Am gasit insa site-ul spritmonitor.de si cei de acolo spun ca au facut un consum mediu de 6.67% , ceea ce m-ar face sa cred ca ori aceia care au postat acolo folosesc motocicleta in mediile rurale, ori a mea are o problema. Nici nu stiu ce sa mai scriu...de bani nu dispun sa o dau si sa imi cumpar altceva care sa consume mai putin. Dar...depinzand de raspunsurile voastre o sa ma mai gandesc si la aceasta varianta. Aveti sugestii legate de consum ? Cum as putea sa o fac sa pape mai putin ? P.S. Va rog fara chestii cum ca " mai bine mergi cu metroul sau masina " pentru ca altfel nici nu mai deschideam un nou topic. Multumesc anticipat pentru toate raspunsurile concrete si nu povesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Cei care scriu despre modelul x ca are consumul mediu 6,5 l/100 km, evident ca se refera la consumul extra urban, sau in proportie foarte mica, combinat. La 929 scoteam consum cam 9-10 in oras si 6 l/100 km in afara. Consumul tau nu pare foarte ridicat, cel putin nu din punctul meu de vedere. Daca vrei motor pentru oras si sa faci cu el si naveta, clar, nu ti ai ales bine modelul. Nu vreau sa ma abat de la subiect, la fel cum ai cerut si tu, sa nu ti recomandam metroul, masina(depinde de cotet, dar sunt aproape convins ca nici cu o masina mega economica nu vei scoate un consum wow fata de cel actual. Incearca si tu ceva reglaje, sincronizari, inlocuieste filtrul de aer, monteaza anvelopele corespunzatoare, mergi civilizat si poate iti mai scade cu un litru ). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 (editat) Ai aici raspunsuri la toate intrebarile tale /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/page-93 Consumul - da, cam pe acolo consuma una ok, 10-11 in oras, functie de cum mergi. Cam orice miar pe acolo sta. Nu cred ca o alta de 1000 iti ia in oras sub 8% intr-un trafic ca al Bucurestiului. De facut sa iti consume mai putin nu stiu daca se poate - motocicleta asta are cele mai mari carburatoare care s-au pus vreodata pe o motocicleta. Deci... Ma gandisem intr-un timp la un transplant de baterie de carburatoare pe de Varadero, dar la cat costa alea, cat costa manopera si adaptarea, bagam la benzina in ea de-i iesea pe nas. Si la VTR nu consumul e problema ci autonomia. Modelele de dupa 2001 au alte semighidoane (ai putea sa incerci sa pui un set din acela sa vezi daca se imbunatateste semnificativ confortul), furca cu mai multe reglaje, ceva electronica modificata astfel sa consume o idee mai putin si un rezervor de 19L. Partea proasta e ca rezervor din asta second nu prea se gaseste, sau daca se gaseste, dispare imediat si costa cateva sute de euro bune. Sunt niste baieti prin UK care fac rezervoare marite pt VTR, dar costa vreo 600 de lire... Manevrabilitate si fun factory - da, pe strada, pe curbe e foarte misto, e ok si la drumuri de 6-700 km. Daca e prima ta motocicleta e normal sa fii un pic frustrat de cum se comporta. Nu prea merge sa-i schimbi ghidoanele fara sa faci tiganie - carene taiate in partea superioara daca pui semighidoane de VFR 750 sau ciopartite de tot daca pui ghidon lat. Nu e o motocicleta de top speed (se plafoneaza repede comparativ cu suratele sale de 1000 4L) dar reprizele si acceleratie fac sa iti apara acel ranjet tamp in casca. Mie o singura data mi-a scos un consum de sub 7% in afara, dar mers constant pana la mare si am facut eforturi supraomenesti sa nu depasesc 130. Intretinerea nu e deloc scumpa, piesele sunt fix la fel de scumpe ca la un Hornet. Sau ca la un CBR F4. Kitul de lant e o idee mai scump. Legat de mentenanta, ca sa stai impacat, schimba-i kitul de distributie - intinzatoare + lanturi. Asta e buba lor, au niste intinzatoare de distributie mai tampite si de obicei cedeaza daca se merge cu uleiul sub nivel sau daca-s date pe o roata. Overall, VTR-ul e cam cel mai misto miar de buget. - face cate putin din toate. Poti face si drumuri mai lungi, poti merge si mai tare, te si distrezi pe curbe. Incearca sa intri cu ea la un trackday pe Adancata - nu o sa te dezamageasca deloc, mai ales daca vrei sa mergi ceva mai sportiv si in siguranta! Are o gramda de plusuri dar si dezavantaje. Clar nu e o motocicleta de facut naveta cu ea. Sau daca faci asta, iti asumi consumul. La fel ca si cand iesi la drum lung cu ea - tre' sa ai in vedere benzinarii din 150 in 150 km. » Post actualizat in 25 Feb 2017 18:45PS: asa arata a mea Acum a ajuns la un bun prieten in Ploiesti care a cosmetizat-o si mai bine, revopsita, pompa de frana schimbata cu una radiala de 1000RR si carena inferioara adaugata. Editat Februarie 25, 2017 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Ai aici raspunsuri la toate intrebarile tale /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/page-93 Consumul - da, cam pe acolo consuma una ok, 10-11 in oras, functie de cum mergi. Cam orice miar pe acolo sta. Nu cred ca o alta de 1000 iti ia in oras sub 8% intr-un trafic ca al Bucurestiului. De facut sa iti consume mai putin nu stiu daca se poate - motocicleta asta are cele mai mari carburatoare care s-au pus vreodata pe o motocicleta. Deci... Ma gandisem intr-un timp la un transplant de baterie de carburatoare pe de Varadero, dar la cat costa alea, cat costa manopera si adaptarea, bagam la benzina in ea de-i iesea pe nas. Si la VTR nu consumul e problema ci autonomia. Modelele de dupa 2001 au alte semighidoane (ai putea sa incerci sa pui un set din acela sa vezi daca se imbunatateste semnificativ confortul), furca cu mai multe reglaje, ceva electronica modificata astfel sa consume o idee mai putin si un rezervor de 19L. Partea proasta e ca rezervor din asta second nu prea se gaseste, sau daca se gaseste, dispare imediat si costa cateva sute de euro bune. Sunt niste baieti prin UK care fac rezervoare marite pt VTR, dar costa vreo 600 de lire... Manevrabilitate si fun factory - da, pe strada, pe curbe e foarte misto, e ok si la drumuri de 6-700 km. Daca e prima ta motocicleta e normal sa fii un pic frustrat de cum se comporta. Nu prea merge sa-i schimbi ghidoanele fara sa faci tiganie - carene taiate in partea superioara daca pui semighidoane de VFR 750 sau ciopartite de tot daca pui ghidon lat. Nu e o motocicleta de top speed (se plafoneaza repede comparativ cu suratele sale de 1000 4L) dar reprizele si acceleratie fac sa iti apara acel ranjet tamp in casca. Mie o singura data mi-a scos un consum de sub 7% in afara, dar mers constant pana la mare si am facut eforturi supraomenesti sa nu depasesc 130. Intretinerea nu e deloc scumpa, piesele sunt fix la fel de scumpe ca la un Hornet. Sau ca la un CBR F4. Kitul de lant e o idee mai scump. Legat de mentenanta, ca sa stai impacat, schimba-i kitul de distributie - intinzatoare + lanturi. Asta e buba lor, au niste intinzatoare de distributie mai tampite si de obicei cedeaza daca se merge cu uleiul sub nivel sau daca-s date pe o roata. Overall, VTR-ul e cam cel mai misto miar de buget. - face cate putin din toate. Poti face si drumuri mai lungi, poti merge si mai tare, te si distrezi pe curbe. Incearca sa intri cu ea la un trackday pe Adancata - nu o sa te dezamageasca deloc, mai ales daca vrei sa mergi ceva mai sportiv si in siguranta! Are o gramda de plusuri dar si dezavantaje. Clar nu e o motocicleta de facut naveta cu ea. Sau daca faci asta, iti asumi consumul. La fel ca si cand iesi la drum lung cu ea - tre' sa ai in vedere benzinarii din 150 in 150 km. » Post actualizat in 25 Feb 2017 18:45 PS: asa arata a mea 23 Mai 2015 - Honda VTR 061 copy.jpg Acum a ajuns la un bun prieten in Ploiesti care a cosmetizat-o si mai bine, revopsita, pompa de frana schimbata cu una radiala de 1000RR si carena inferioara adaugata. daca are 1000cc nu inseamna ca e miar... gizas sunt mobre de 1200cc care consuma 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 sunt mobre de 1200cc care consuma 5% Dar alea nu prea-s de buget Stii ceva similar cu VTR (V2, 1000 cmc), din aceeasi generatie care sa consume 5%? Sau cam pe la acelasi pret si specificatii? Cam tot ce era pe vremea aia (TLS/TLR, 916/996, Falco/Mille) tot pe acolo sunt. Mai e un Triumph Sprint ST (care sa zicem ca ar fi cam acelasi lucru) la bani buni pe aici pe forum si s-ar putea sa fie mai economic la capitolul consum, dar am o oarecare retinere cu Triumphurile 955 de la sf anilor '90 si inceputul anilor '00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 La 929 scoteam consum cam 9-10 in oras si 6 l/100 km in afara. Yeah, cam asa scoate si 954 deci nu imi imaginez cum un VTR din '98 ar putea sa scoata mai putin. Ca si constructie, motorul de Firestorm a fost adaptat si montat pe Varadero. Ghici ce ? Varadero pe carburatie consuma similar (la un 6.5 in afara si 9 - 10 in oras), din acest motiv a primit critici. Nu vad cum VTR ul tau ar putea sa scoata mai putin. Off tipic: Ca idee, ti-am urmarit si topic ul de vanzare, cred ca ai iesii in pierdere daca o vinzi. E un motor fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkiopl234 Postat Februarie 25, 2017 Autor Share Postat Februarie 25, 2017 Off tipic: Ca idee, ti-am urmarit si topic ul de vanzare, cred ca ai iesii in pierdere daca o vinzi. E un motor fain. Off topic : Salut. Exact din cauza aceasta m-am gandit mai bine si am decis sa deschid un topic despre ce parere aveti despre aceasta motocicleta, pentru ca imi place la nebunie( nu am vazut ca mai era unul deschis, imi pare rau). Singurul lucru care ma omoara la ea este consumul. Motocicleta a fost cumparata in buget, era singura jucarie pe care am gasit-o cu acte ok si care sa fie cat de cat ok dpdv tehnic si estetic. Nu m-am gandit nici o secunda ca ar putea sa manance asa de mult, avand in vedere ca inainte am avut un GSXF 600 din 92 care consuma undeva la 6-7 in oras si nu m-am gandit ca diferenta de la 600 la 1000 sa fie una asa de imensa...Deh, asa se intampla cand esti incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xploiter Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 (editat) Vinde-o. Daca e vorba de oras, atunci un motor de 1000 e prea mare, mai ales ca e VTR. Ia-ti ceva mai mic, preferabil streed. De exemplu un CB 500 sau chiar ceva de 250/300. O sa consume mult mai putin si o sa fii si tu mai multumit. Eu cand sclaveam pe la corporatii ma gandeam foarte serios sa-mi iau un maxiscuter de 250. Ala e perfect pentru oras.Later Edit:Sau pastreaza VTR-ul pentru drumuri lungi si mai ia ceva mic pe langa. VTR-ul e smecher rau. Editat Februarie 26, 2017 de xploiter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Pai el a avut si un gsxf, cw naiba sa caute pe cb500 ? ) solutia ar fi ori sa o vinzi si sa revii la un 600 cmc , dar pe injectie, ori sa-ti ei doar pt naveta un scuterica de 125. O sa fie perfect pt naveta in bucuresti si nu costa mult. Eu am luat unul chinezesc de 50 cmc si e ok pt brasov, insa e totusi prea mic pt zonele in linie dreapta. In rest si a meritat toti banii, am facut atata economie la benzina incat si a scos pretul in 4 luni ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Pai el a avut si un gsxf, cw naiba sa caute pe cb500 ? ) solutia ar fi ori sa o vinzi si sa revii la un 600 cmc , dar pe injectie, ori sa-ti ei doar pt naveta un scuterica de 125. O sa fie perfect pt naveta in bucuresti si nu costa mult. Eu am luat unul chinezesc de 50 cmc si e ok pt brasov, insa e totusi prea mic pt zonele in linie dreapta. In rest si a meritat toti banii, am facut atata economie la benzina incat si a scos pretul in 4 luni ) Cred ca e ciudata tranzitia de la motor de 1000 la scuter de 50 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Nu e . In oras e chiar misto cu scuterica. Nu se incinta, nu ti e cald, nu ti e frig, mergi mai sigur pe ploaie, gropi, consumul de 3 l nu il comparam cu 10 l, deci doar avantaje pana aici. Dezavantaje ? Nu se uita fetele dupa tine in caz ca ai asemena asteptari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Nu chiar 50 ca e totusi prea micut, dar un pic mai mare e chiar misto. Consumul la un chinez de 50 delimitat(mergea cu 65) e ~2.3 l/100 (oras+o sectiune de 2 km de drum drept pe unde fac naveta). Am calculat de 3 ori consumul. Eu am zis ca e cel mai bun compromis scuterul pt el ca sa-si pastreze VTR-ul. Eu cel putin asta as face daca as avea o motocicleta mare de care as fi atasat. Stiu cum suna ideea de scuter, si eu am facut misto de ele pana am cumparat unul de la un prieten, insa mi-am schimbat complet parerea si sunt sigur ca o sa mai am unul candva chiar daca acum tind sa aleg motociclete din ce in ce mai rapide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.